Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Яремчук, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: П186607/2018/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 4
Зміст:
Ляшенко, О. І. Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи / О. І. Ляшенко. - С.5-11
Іонова, О. М. Антропософськи-орієнтований підхід до освіти дорослих / О. М. Іонова. - С.12-19
Теренко, О. О. Організаційно-педагогічні засади освіти дорослих у США і Канаді / О. О. Теренко. - С.20-26
Патрикеєва, О. О. Методичні засади розвитку Stem-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти / О. О. Патрикеєва [и др.]. - С.27-36
Інші автори: Горбенко С. Л., Василашко І. П., Лозова О. В.
Кириченко, В. І. Стан сформованості просоціальної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти / В. І. Кириченко, В. Б. Нечерда, О. О. Єжова. - С.37-43
Огієнко, О. І. Вплив упровадження автономного освітнього менеджменту на культуру та управління закладом освіти Сполучених Штатів Америки / О. І. Огієнко. - С.44-51
Mirowska, M. Providing the quality of the university educational process through the student potential development / M. Mirowska. - С.52-59
Єршова, Л. М. Модернізація змісту загальноосвітньої підготовки в системі професійної (професійно-технічної) освіти / Л. М. Єршова. - С.60-64
Короткова, Л. І. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг / Л. І. Короткова. - С.65-71
Яремчук, О. В. Наукова школа історичної психології І. Г. Білявського: історія та перспективи подальших досліджень / О. В. Яремчук. - С.72-81
Реферативный обзор статей номера. - С.82-88
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Яремчук, О. В.
    Наукова школа історичної психології І. Г. Білявського: історія та перспективи подальших досліджень [Текст] / О. В. Яремчук // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2018. - N 4. - С. 72-81 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
історична психологія -- соціально-історична свідомість і несвідоме -- культурно-історичний потенціал особистості
Дод.точки доступу:
Білявський, І. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
316.6:14
Я 72


    Яремчук, О. В.
    Історична психологія: націєтворчий потенціал : монографія / О. В. Яремчук ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - ISBN 978-966-189-525-5 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Монографії

Анотація: У монографії уточнено та розвинуто уявлення про структуру і функції націєтворення на основі історичної пам’яті та принципу мультикультурності, що відобразилось у комплексній структурно-функціональній моделі націєтворчого та конфліктологічного потенціалу історичної психології в умовах мультикультурності. Історична психологія в розробленій моделі постає і як наукова парадигма, спільнота вчених, колективний суб’єкт націєтворення, і як даність, що відбиває соціально-психологічні особливості історичного досвіду етнокультурних спільнот, які вибудовують націю. У центрі моделі – ідея консолідації деконсолідації етнокультурних спільнот у складі нації, причому вона розгортається на основі принципу мультикультурності, який представлено у двох взаємопротилежних варіантах: індивідуального мультикультуралізму та культурної глобалізації. Полюсність представлених у моделі тенденцій самоініціації саморуйнування нації відображено в системі соціально-психологічних механізмів, інтегральним серед яких є механізм спільного вчинку етнокультурної міфотворчості і, відповідно, дія консолідації в цьому вчинку чи, навпаки, дія розбрату етнокультурних спільнот. Психоісторичний дискурс політико-психологічної практики мультикультуралізму в країнах Європейського Союзу підтвердив концептуальну схему націєтворчого конфліктологічного потенціалу історичної психології в умовах мультикультурності. Теоретично обґрунтовано необхідність формування нової якості культурної ідентичності на основі індивідуального мультикультуралізму як умови діалогу культур у процесі націєтворення, а також необхідність розроблення відповідних соціально-психологічних технологій. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)