Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Batechko, N.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
Шифр: T017777504/2017/2
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Houston, M. Partnership and collaboration in work-oriented learning in higher education / M. Houston, K. Krueger, M. Osborne. - P.8-27
Hruzd-Matuszczyk, A. Collaboration of parents and teachers – from theoretical assumptions to their practical implementation (the case of polish school abroad) / A. Hruzd-Matuszczyk. - P.28-35
Sysoieva, S. Teacher educators: from “the hidden profession” to revealed profession / S. Sysoieva, I. Sokolova. - P.36-46
Holubek, V. The changing idea of higher education / V. Holubek. - P.47-57
Trotsko, H. Modernization of educational practices in pedagogical universities / H. Trotsko. - P.58-64
Kulbashna, Y. Methodology of future dentists’ foreign language competence formation on the base of cambridge methods of english language teaching / Y. Kulbashna, V. Zakharova. - P.65-73
Dereka, T. Professional training of physical education specialists: the historical aspect (end of the 19th - the beginning of the 20th century) / T. Dereka. - P.76-83
Hryshchuk, Y. Implementation of educational reforms during the 1990s in Poland: obstacles and conditions / Y. Hryshchuk. - P.84-89
Batechko, N. Higher education, quality of higher education, expert support and its assurance: the canonization of concepts (theoretical and methodological discourse) / N. Batechko. - P.92-100
Durdas, A. Contemporary development tendencies of higher education in France / A. Durdas. - P.101-109
Antony-Newman, M. Ukrainian university students in canada: cultural capital and educational experiences / M. Antony-Newman. - P.112-122
Nicas, A. Greek in ukraine: results of work and prospects for the development of the Greek philology and translation department at mariupol state university / A. Nicas, E. Macri. - P.123-127
Bobrytska, V. Educational portal seen as a key component of informatisation of contemporary tertiary education / V. Bobrytska. - P.130-137
Kosteva, T. The impact of modern pedagogical conditions on the information competence formation of social work graduate students / T. Kosteva, E. Faichuk. - P.138-144
Proshkin, V. The modern trends in future foreign language teachers` training to ict usage in their future career / V. Proshkin, O. Glushak, N. Mazur. - P.145-153
Ogrodzka-Mazur, E. Students training – future teachers of early school education for work in culturally diversified environment / E. Ogrodzka-Mazur. - P.156-167
Onishchuk, I. Foreign language education as a philosophical, social, psychological and pedagogical category / I. Onishchuk. - P.168-172
Zheyuan, W. Technology experimental implementation of intercultural education of students by music activities / W. Zheyuan. - P.173-177
Bartosiak, L. The role of father in child care in the rural family: provision of material needs / L. Bartosiak. - P.178-183
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Batechko, N.
    Higher education, quality of higher education, expert support and its assurance: the canonization of concepts (theoretical and methodological discourse) / N. Batechko // The Modern Higher Educational Review. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv University, 2017. - № 2. - С. 92-100DOI 10.28925/2518-7635.2017.2.9

Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
Шифр: T017777504/2018/3
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Korotkova, Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ) / Y. Korotkova. - P.8-17
Кл.слова: мовна освіта, іноземні мови, сертифікація
Stronskyy, H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn / H. Stronskyy, H. Panyshko. - P.18-25
Кл.слова: полонія, третій сектор, громадські організації
Durdas, A. Higher education in France: historical development / A. Durdas. - P.26-32
Кл.слова: елітні школи, приватні установи, державні установи
Kaminska, М. Trends in continuing education of teachers in European education systems / М. Kaminska. - P.33-44
Кл.слова: освітня система, професійне навчання, неперервна освіта
Batechko, N. Engineering education quality assurance in the European educational area / N. Batechko, M. Lut. - P.45-58
Кл.слова: якість освіти, інженерна освіта, освітня програма
Pavlenko, O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends / O. Pavlenko. - P.59-68
Кл.слова: американська інженерна освіта, вища інженерна освіта
Voyevutko, N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis / N. Voyevutko. - P.69-80
Кл.слова: менеджери освіти, ступінь магістра
Ivashko, O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland / O. Ivashko. - P.81-91
Кл.слова: іноземні мови, студенти третього віку
Serheieva, O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process / O. Serheieva. - P.92-98
Кл.слова: освіта дорослих, темперамент
Minczanowska, А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland / А. Minczanowska. - P.99-109
Кл.слова: самооцінка, прикордонна територія
Sopova, D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training / D. Sopova. - P.120-126
Кл.слова: академічна чесність, плагіат, етичний кодекс
Papadopoulos, I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice / I. Papadopoulos. - P.110-119
Кл.слова: міжкультурна комунікація, грецька освіта, стратегії спілкування
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Batechko, N.
    Engineering education quality assurance in the European educational area / N. Batechko, M. Lut // The Modern Higher Educational Review. - 2018. - № 3. - P45-58, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.6 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- інженерна освіта -- освітня програма
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lut, M.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: О283150799/2020/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Pappas, G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self / G. Pappas. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Лоза, Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку / Т. Лоза. - С.15-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Жадько, О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів / О. Жадько. - С.31-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Куценко, Т. Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти / Т. Куценко. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумова, В. Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку / В. Наумова. - С.55-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Буйницька, О. Цифровізація закладу вищої освіти / О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк. - С.64-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics / Є. Ветчанін, Д. Горбатовський. - С.80-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Глінчук, Ю. Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація / Ю. Глінчук. - С.94-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Цуркан, М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти / М. Цуркан. - С.106-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипник, Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти / Т. Скрипник. - С.118-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Мієр, Т. Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції / Т. Мієр, Г. Бондаренко. - С.131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Іонова, О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР / О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова. - С.143-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу / О. Мельниченко. - С.155-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - С.169-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: T017777504/2019/4
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Rakityanska, L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension / L. Rakityanska. - P.10-16
Кл.слова: емоційний інтелект, майбутній викладач, духовно-моральний
Hatziolou, E. Teaching how to write a research paper / E. Hatziolou, ou S. Sofi. - P.17-26
Кл.слова: наукова стаття, написання, навчання
Spirina, T. Social workers training in continuing education system / T. Spirina, T. Liakh. - P.27-34
Кл.слова: соціальні працівники, підготовка, неперервна освіта
Voyevutko, N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks / N. Voyevutko, O. Protsenko. - P.35-41
Кл.слова: недискримінаційний, освітній простір, контент-аналіз
Tryhub, I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts / I. Tryhub. - P.42-49
Кл.слова: експертиза, освіта, базові поняття
Batechko, N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect / N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak. - P.50-56
Кл.слова: енергоефективність, європейські практики, освітній аспект
Durdas, A. University education in the French republic: structure and legal framework / A. Durdas. - P.57-65
Кл.слова: університетська освіта, криза, конфлікт
Horban, O. Videogames as means of increasing students’ motivation / O. Horban, M. Maletska. - P.66-74
Кл.слова: відеоігри, підвищення мотивації, студенти
Gladushyna, O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine / O. Gladushyna. - P.75-85
Кл.слова: криза, конфлікт, університети
Kabeera, P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China / P. Kabeera. - P.86-100
Кл.слова: критичний аналіз, інтернаціоналізація, вища освіта Китаю
Rapti, S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece / S. Rapti, G. Pavlidis. - P.101-120
Кл.слова: дислексія, вищі навчальні заклади, читання студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: Н057263/2020/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ярошенко, О. Науково-педагогічний потенціал університету як предмет наукового дискурсу / О. Ярошенко. - С.7-13
Pappas, G. Educational system and neoliberal educational policy / G. Pappas. - С.14-18
Кл.слова: система освіти, неоліберальна
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні / О. Сисоєв. - С.19-24
Іванюк, Г. Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик / Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін. - С.19-24
Голота, Н. Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу / Н. Голота, А. Карнаухова. - С.35-41
Batechko, N. The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity / N. Batechko [и др.]. - С.42-49
Інші автори: Durdas A., Kishchak T., Mykhailichenko M.
Shepel, M. Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language / M. Shepel. - С.50-56
Островська, Г. Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури / Г. Островська. - С.57-64
Мотуз, Т. Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України / Т. Мотуз. - С.65-71
Machynska, N. Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training / N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych. - С.72-77
Sysoieva, S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision / S. Sysoieva, O. Protsenko. - С.78-84
Binytska, K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel. - С.85-90
Golzar, J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan / J. Golzar, M. A. Miri. - С.91-103
Соколова, І. Європейські підходи і практики забезпечення якості вищої освіти / І. Соколова. - С.104-113
Zaskaleta, S. Higher education quality assurance: finland’s experience / S. Zaskaleta. - С.114-119
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


   
    The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity [Електронний ресурс] / N. Batechko [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P42-49, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- бібліотеки -- освіта
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Batechko, N.
Durdas, A.
Kishchak, T.
Mykhailichenko, M.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Batechko, N.
    The system of management of the university education quality: the experience of the European Union [Електронний ресурс] = Система управління якістю університетської освіти:досвід Європейського Союзу / N. Batechko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 342-357, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.342357. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський освітній простір -- менеджмент якості університетської освіти -- якість -- якість університетської освіти
Анотація: У статті висвітлено сучасні тенденції менеджменту якості університетської освіти в контексті сучасних європейських практик. Простежено еволюцію розвитку системи менеджменту якості в Європейському Союзі. Представлено сучасний науковий дискурс щодо проблеми менеджменту якості університетської освіти в європейському науковому просторі та в Україні, зокрема відмінності в дефініційному аналізі та концептуальних положеннях. Зазначено особливості та відмінності зовнішнього та внутрішнього оцінювання в системах забезпечення якості університетської освіти, наголошено на необхідності балансу між цими процесами та пошуку оптимальних методів оцінювання. Окреслено основні тенденції розвитку системи менеджменту якості університетської освіти в Україні, зокрема, розробку та запровадження правових механізмів, постійно діючого моніторингу якості вищої освіти з урахуванням світового, європейського та національного досвіду, удосконалення рейтингової системи оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти як інструментів управління якістю вищої освіти. Представлено систему менеджменту якості університетської освіти, як на державному рівні, так і на рівні окремого закладу вищої освіти. Доведено доцільність втілення кращих європейських практик із збереження якості університетської освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)