Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=блазень<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
Шифр: Д402894/2010/4
   Журнал

Дніпро [Текст] : літературно-художній журнал. - Київ : ТОВ Редакція журналу "Дніпро", 1927 - . - ISSN 0130-321X. - Виходить щомісячно
2010р. № 4
Зміст:
Лелик, Мар’яна. А завтра вже була весна / М. Лелик. - С.6-15
Кідрук, Максим. Чорне золото Мексики, або Як усе починалось / М. Кідрук. - С.16-50
Зінь, Зоряна. Ключі від комірки / З. Зінь. - С.56-60
Вороненко, Оксана. 348 хвилин / О. Вороненко. - С.61-68
Неждана, Неда. Угода з ангелом / Н. Неждана. - С.75-127
Кл.слова: ДРАМА, ДРАМАТУРГІЯ
Цимбал, Ярина. Квітень квітує! : історія журналу / Я. Цимбал. - С.136-138
Інтерв'ю з Наталкою Білоцерківець. - С.142-146
Шарговська, Олена. Даріо Фо: італійський блазень, який не дає спокійно спати політикам : Нобелівська премія. Література. 1997 / О. Шарговська. - С.147-149
Кл.слова: ДАРІО ФО
Семків, Ростислав. Українська сатира: про що говоримо? / Р. Семків. - С.154-157
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (17.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
82.0
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. - Чернівці : ЧНУ, 1966 - .
   Випуск 83. - 2011. - 319 с. - Бібліогр. наприкінці ст. - 20.00 грн.
    Зміст:
Висоцька, Наталія. Містичне як прийом: постмодерні примари Хайгейтського цвинтаря / Н. Висоцька. - С .3-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, містичне, Хайгейтський цвинтар
Гулевич, Лілія. Вплив містичної релігійної традиції на поетику і проблематику прозових творів Миколи Устияновича / Л. Гулевич. - С .15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Устиянович Микола, про творчість, романтизм, містична традиція
Драненко, Галина. Символіка містичних образів ночі в п’єсі Б. - М. Кольтеса "Ніч незадовго перед лісами" / Г. Драненко. - С .21-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кольтес Б. - М., Ніч незадовго перед лісами, про твір, містичні структури, сучасна французька п'єса
Кучер, Зоя. Містичний образ Великого Старця в романі Ф. Дюрренматта "Долина безладдя" / З. Кучер. - С .32-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дюрренматт Фрідріх, Долина безладдя, про твір, містичний образ, "негативна теологія"
Орлова, Марина. Містичні символи в романі Петера Гандке "Короткий лист перед довгим прощанням" / М. Орлова. - С .40-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гандке Петер, Короткий лист перед довгим прощанням, про твір, епіфанія, епіфанічний символізм
Пастушук, Галина. Образ блазня в "Діалогах між Соломоном та Маркольтом": профанація чи карнавалізація? / Г. Пастушук. - С .49-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Діалогах між Соломоном та Маркольтом, про текст, блазень, карнавалізація
Сатиго, Ірина. Ознаки містикологічної свідомості Леопольда Сенгора в поетичній збірці "Сутінкові пісні" / І. Сатиго. - С .60-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сенгор Леопольд Седар, Сутінкові пісні, про твір, африканський фольклор, містицизм
Смирнов, Вадим. Семантика образа небесной девы в романе Б. Л. Пастернака "Доктор Живаго" / В. Смирнов. - С .68-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Пастернак Борис, Доктор Живаго, про твір, ритуал, ініціація
Шатова, Ирина. Типология и функции гротескных форм в мистической прозе Юрия Юркуна / И. Шатова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Юркун Юрій, про творчість, гротеск, містика
Бєлоброва, Тетяна. Філогенез молитовного жанру (містичні модифікації) / Т. Бєлоброва. - С .89-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молитвоцентричний текст, синергійність, епістемологія
Гаврилів, Тимофій. Роль оповіді від першої особи в оповіданні Петера Гандке "Без бажання немає щастя" / Т. Гаврилів. - С .98-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гандке Петер, Короткий лист перед довгим прощанням, про твір, "я" - оповідач, автобіографія
Гребенюк, Тетяна. Роман Г. Пагутяк "Урізька готика" в контексті сучасної української літературної містики / Т. Гребенюк. - С .106-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Пагутяк Галина, Урізька готика, про твір, містика, метажанр
Когут, Оксана. Містичні сюжети й образи в сучасній українській драматургії / О. Когут. - С .113-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: містика, архетип
Тузков, Сергей. Американская готическая новелла рубежа ХІХ-ХХ веков / С. Тузков. - С .120-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готична новела, Джеймс Генрі, Поворот гвинта, про твір, Уортон Едіт, Торжество темряви, про твір
Цівкач, Ольга. Роль середньовічної релігійної драми у процесі відродження польського театру (1919-1939) / О. Цівкач. - С .128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: містерія, драматургія, театр
Шпильова, Наталія. "Зачарована місцина" в романі Р. Бротігана "Чудовисько Хоклайну: готичний вестерн" / Н. Шпильова. - С .133-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бротіган Річард, Чудовисько Хоклайну: готичний вестерн, про твір, зачарована місцина, містика
Бучко, Аліна. Міфічні простори у творах Ельзи Ласкер-Шюлер / А. Бучко. - С .141-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ласкер-Шюлер Ельза, про творчість, орієнталізм, орієнтальний простір
Левицький, В’ячеслав. Мотиви "вечора містичного" в київському тексті Максима Рильського / В. Левицький. - С .148-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рильський Максим, про творчість, київський текст, вігілія
Левко, Уляна. Містична складова у творах science fiction Станіслава Лема та їх візуальних інтерпретаціях / У. Левко. - С .155-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лем Станіслав, про творчість, наукова фантастика, містика
Плетенчук, Наталія. Художній феномен сакралізації волинського макротопоса в прозі Уласа Самчука / Н. Плетенчук. - С .163-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Самчук Улас, про творчість, волинський текст, профанне
Палева, Елена. Концепция "потусторонности" повести В. Набокова "Соглядатай" / Е. Палева. - С .173-187. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Набоков В., Соглядатай, про твір, реальність, свідомість
Хоусон, Вікторія. Мистика и реализм "Флорентийской чародейки" Салмана Рушди: ключи к хронотопу / В. Хоусон. - С .188-197. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рушді Салман, Флорентійська чарівниця, про твір, поетика містичного, маг
Щелокова, Лариса. Сакральный хронотоп в публицистике А. Н. Толстого / Л. Щелокова. - С .198-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толстой Олексій, про творчість, публіцистика періоду Другої світової війни, сакральний хронотоп
Гурбанська, Антоніна. Міфопоетика української повісті другої половини ХХ століття (на матеріалі творів Вал. Шевчука та Н. Бічуї) / А. Гурбанська. - С .207-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Шевчук Вал., про творчість, Бічуя Ніна, про творчість, категорія сакрального
Ісапчук, Юлія. Рудименти "Габсбурзького міфу" в повісті І. Бахман "Три дороги до озера" / Ю. Ісапчук. - С .215-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бахман Ігнеборг, Три дороги до озера, про твір, Габсбурзький міф, антропонім
Криворучко, Світлана. "Міф" Сімони де Бовуар (на матеріалі мемуарного роману "Сила обставин") / С. Криворучко. - С .226-231. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бовуар Сімона, Сила обставин, про твір, Сартр Ж.-П., про нього, міф
Левітас, Світлана. Інфернальна поетика та міфологічний код готичної новели "Наречена привида" В. Г. Ейнсворта / С. Левітас. - С .232-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ейнсворт Вільям Гаррісон, Наречена привида, про твір, мотив "примарного нареченого", інфернальна поетика
Набитович, Ігор. Міт про Ізіду та Осіріса як архітектонічна складова "Сну тіні" Наталени Королевої / І. Набитович. - С .237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Королева Наталена, Сон тіні, про твір, Ізіда, Осіріс
Савчук, Надія. Міф і містичне в ранній ліриці Ліни Костенко / Н. Савчук. - С .246-252. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Костенко Ліна, про творчість, ноосфера, міфологема
Сенчук, Ірина. Міфологема смертї-воскресіпня як "метафора" циклічної концепції історії в драмі В. Б. Єйтса "Воскресіння" / І. Сенчук. - С .252-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Єйтс Вільям Батлер, Воскресіння, про твір, циклічність
Барчишина, Інна. Сакральність контрапунктичної єдності в організації колористики поетичного твору (на матеріалі поезій М. Волошина та В. Свідзінського) / І. Барчишина. - С .261-269. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Волошин Максиміліан, про творчість, Свідзінський Володимир, про творчість, колірний контраст
Чик, Денис. Ревізія готичної містики у прозі Ф. Ґрільпарцера та Г. Квітки-Основ’яненка / Д. Чик. - С .270-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ґрільпарцер Франц, про творчість, Квітка-Основ’яненко Григорій, про творчість, готична містика
Матвєєва, Тетяна. Смерть як передчуття: ірраціональні домінанти в романах О. Кобилянської "Ніоба", "Через кладку", "За ситуаціями" / Т. Матвєєва. - С .278-288. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кобилянська Ольга, Ніоба, про твір, Кобилянська Ольга, Через кладку, про твір, Кобилянська Ольга, За ситуаціями, про твір
Маренка, Світлана. Мона Ліза - "жінка без властивостей" : експресіоністська проекція містичного досвіду в новелі Ґеорґа Гайма "Злодій" / С. Маренка. - С .288-298. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гайм Ґеорґ, Злодій, про твір, Мона Ліза Джоконда, експресіонізм
Пагут, Олег. Містичний дискурс мотиву інцесту в музілівському потрактуванні в романі "Людина без властивостей" (Аґата і поліфункціональність її постаті) / О. Пагут. - С .299-310. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Музіль Роберт, Людина без властивостей, про твір, двійник, інцест
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Продовжувані видання

Дод.точки доступу:
Червінська, О. В. \ред.\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка(Київ)
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
82.0
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. - Чернівці : Рута, 1966 - .
   Випуск 72. - 2006. - 311 с. - Бібліогр. наприкінці ст. - 15.00 грн.
    Зміст:
Волковинский, Александр Сергеевич. Архитектоническое расположение аллитерационных эпитетов в стансах К. Фофанова / А. С. Волковинский. - С .3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Фофанов Костянтин, про творчість, епітет, алітерація
Ісаєнко, Світлана Вікторівна. Архаїчний драматургічний компонент у романній стратегії твору Дж. Фаулза "Волхв" / С. В. Ісаєнко. - С .11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Фаулз Джон, Волхв, про твір, жанрова стратегія, паліата
Козій, Ольга Борисівна. Психологічні особливості зображення драми таланту в оповіданні І. Чендея "Цимбаланя" / О. Б. Козій. - С .17-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Чендей Іван, Цимбаланя, про твір, психоаналіз, рецепція
Копистянська, Нона Хомівна. Часопростір пам'яті у творі Анни Зегерс "Прогулянка мертвих дівчат" / Н. Х. Копистянська. - С .24-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Зегерс Анна, Прогулянка мертвих дівчат, про твір, часопростір пам'яті, соціально-історичний час
Кумпан, Світлана Михайлівна. Поэтика комического в рассказах Ивлина Во / С. М. Кумпан. - С .33-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Во Івлін, про творчість, поетика комічного, рецепція
Левицька, Оксана Степанівна. Іроничний дискурс роману Джона Фаулза "Жінка французького лейтенанта" / О. С. Левицька. - С .41-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Фаулз Джон, Жінка французького лейтенанта, про твір, іронія, дискурс
Мараховская, Тетяна Анатоліївна. Семантика цвета в рассказе Стайрона "День любви" / Т. А. Мараховская. - С .50-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Стайрон Вільям, День любви, про твір, семантика кольорів, емоційна оцінка становища
Матійчук, Оксана Михайлівна. Вплив хасидизму і Кабали на поезію Рози Ауслендер / О. М. Матійчук. - С .56-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ауслендер Роза, про творчість, хасидизм, Кабала
Ніверська, Тетяна Олександрівна. Архітектоніка "Вступної новели" М. Хвильового / Т. О. Ніверська. - С .65-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Хвильовий Микола, Вступна новела, про твір, архітектоніка, алюзія
Пемпусь, Тетяна Станіславівна. Метафоричне осмислення психічних властивостей людини в поезії Івана Франка / Т. С. Пемпусь. - С .73-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: франко Іван, про творчість, метафора, психічні властивості
Рагузіна, Людмила Юріївна. Особливості "живописної" поетичної техніки Л. Ферлінгетті / Л. Ю. Рагузіна. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ферлінгетті Лоуренс, про творчість, "живописна" поетична техніка, імпресіонізм
Тузков, Сергей Александрович. Жанровая природа прозы Велимира Хлебникова / С. А. Тузков. - С .87-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Хлєбніков Велімір, про творчість, театральна метафора, надповість
Фоміна, Галина Віталіївна. Своєрідність трансформації міфологічних сюжетів у комедії П. Хакса "Омфала" / Г. В. Фоміна. - С .98-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Хакс Петер, Омфала, про твір, міф, легенда
Возна, Марія Петрівна. Видатні письменники України XX століття за "Щоденниками" та літературно-критичними статтями О. Гончара / М. П. Возна. - С .106-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гончар Олесь, Щоденники, про них, письменники-соцреалісти, літературно-критичні статті
Григоренко, Олександра Василівна. Образ Єлінек : від твору до паратексту / О. В. Григоренко. - С .113-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Єлінек Ельфріда, про неї, паратекст, мас-медійний дискурс
Кріль, Надія Іванівна. Повоєнна українська література як дзеркало пережитого народом119 / Н. І. Кріль. - С .119-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська соціалістична література, повоєнна література, патріотичний мотив
Савчук, Наталія Григорівна. Соцреалістичні мотиви в автобіографічних повістях Михайла Стельмаха "Гуси-лебеді летять..." та "Щедрий вечір" / Н. Г. Савчук. - С .122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Стельмах Михайло, Гуси-лебеді летять., про твір, Стельмах Михайло, Щедрий вечір, про твір, соціальний фактор
Михайленко, Валерій Васильович. Сучасні вектори герменевтичного аналізу / В. В. Михайленко. - С .126-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герменевтика, переклад, інтерпретація
Драненко, Галина Флорівна. Рецептивні аспекти дослідження нових жанрових форм: ключове та пересічне в мікропрозі Ф. Делерма / Г. Ф. Драненко. - С .133-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Делерм Філіп, про творчість, рецепція, мікропроза
Ємчук, Тетяна Богданівна. Рецепція християнських ідей у художніх творах Р. Іваничука та Г. Гріна / Т. Б. Ємчук. - С .140-149. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Іванчук Роман, про творчість, Ґрін Ґрем, про творчість, рецепція
Козачук, Ніна Володимирівна. Рецепція роману В.Дрозда "Катастрофа": погляд крізь призму часу / Н. В. Козачук. - С .150-156. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дрозд Володимир, Катастрофа, про твір, рецепція, інтелектуальна література
Корниенко, Оксана Александровна. Мифический модус социалистически ориентированной литературы 30-х годов XX века / О. А. Корниенко. - С .157-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міфологічний код, міфопоетична модель, російська література 30-х рр. XX ст.
Криницька, Наталія Ігорівна. Тропологічні світи як приклад синтезу онтологічності фантастичної літератури в площині "автор - твір - читач" / Н. А. Криницька. - С .171-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: онтологічна поетика, методологія, тропологічні світи
Лавренов, Валерий Анатолиевич. Переводческая рецепция стихотворения X. Ботева "Брату" : с приложением / В. А. Лавренов. - С .178-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ботев Христо, Брату, про твір, перекладацька рецепція, форма твору
Ножак, Остап Зіновійович. Рецептивна інтерпретація творчості Софії Майданської на сторінках українських ЗМІ / О. З. Ножак. - С .190-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Майданська Софія, про неї, рецепція, інтерпретація
Постолова, И. В. Рецептивное прочтение романа Генриха Белля "Где ты был, Адам?" / И. В. Постолова. - С .197-202. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бьолль Генріх, про творчість, рецептивна естетика, фрейм
Проценко, Юлія Василівна. Позиция взаимоотношения автора-рассказчика и читателя в английской литературной сказке / Ю. В. Проценко. - С .203-207. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна казка, автор-оповідач, читач-співрозмовник
Сажина, Алла Володимирівна. Рудименти фольклорних жанрологічних моделей у рекламному тексті / А. В. Сажина. - С .208-213. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: анекдотична реклама, рекламний анекдот, рекламна агресія
Теленько, Галина Михайлівна. Рецепція "містичного" як один з домінантних елементів англійської новели XX ст. / Г. М. Теленько. - С .214-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ейкен Джоана, Зрадник, про твір, містичний елемент, рецепція
Червинская, Ольга Вячеславовна. Рецептивный образ ахматовского цикла "Тайны ремесла" / О.В. Червинская. - С .219-227. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ахматова Анна, Таємниці ремесла, про поетичний цикл, акмеїстичний текст, фрагментальність
Віват, Ганна Іванівна. Творчість Василя Стуса в аспекті паратекстуальності як авторської інтерпретації / Г. І. Віват. - С .227-238. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Стус Василь, про творчість, авторська інтерпретація, заголовок
Мегела, Іван Петрович. Фривольний роман Дені Дідро "Нескромні скарби" : спроба інтерпретації / І. П. Мегела. - С .239-252. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дідро Дені, Нескромні скарби, про твір, традиція, інтерпретація
Мочернюк, Наталія Дмитрівна. Куди ще заведе нас цей світ? : надтекст як основа інтерпретації роману Е. Канетті "Засліплення" / Н. Д. Мочернюк. - С .253-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Канетті Еліас, Засліплення, про твір, надтекст, рецептивна теорія
Пастушук, Галина Олексіївна. Блазень як інтерпретатор : Шекспір і сучасність / Г. О. Пастушук. - С .260-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Шекспір Вільям, про творчість, блазень, сцени блазнювання
Рихло, Петро Васильович. Метаморфози "високого суду", "" Роберта Флінкера як літературний пандан до "Процесу" Франца Кафки / П. В. Рихло. - С .274-283. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Флінкер Роберт, Чистилище, про твір, Кафка Франц, Процес, про твір, ідентичність
Чорній, Раїса Петрівна. Інтерпретація творчої особистості B. C. Моема в українському соціокультурному просторі / Р. П. Чорній. - С .283-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Моем Вільям Сомерсет, про творчість, інтерпретація, рецепція
Василик, Любов Євгенівна. Методологічний аспект рецепції концепту в публіцистичному тексті / Л. Є. Василик. - С .292-298. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт, концептуальне поле, концептосфера
Лозинський, Василь Михайлович. Концептуалізація vs. Методологізація в проекті деконструкції / В. М. Лозинський. - С .299-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: реконструкція, концептуалізація, Методологізація
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Збірники

Дод.точки доступу:
Червінська, О. В. \ред.\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка(Київ)
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Шарговська, Олена.
    Даріо Фо: італійський блазень, який не дає спокійно спати політикам [Текст] : Нобелівська премія. Література. 1997 / О. Шарговська // Дніпро. - Київ, 2010. - № 4. - С. 147-149

Кл.слова (ненормовані):
Даріо Фо

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (17.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.
   82.02/.09
   В 54


    Вісич, Олександра Андріївна.
    Метадрама: теорія і репрезентація в українській літературі : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філологічних наук : 10.01.01, 10.01.06 / О. А. Вісич ; науковий консультант М. В. Моклиця ; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк, 2019. - 387 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Теорія літератури--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
метатеатр -- метадрама -- метакритика -- топос театра -- алегоричний театр -- п’єса-репетиція -- трансгресія -- блазень -- травестія
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б
Дод.точки доступу:
Моклиця, М. В. \науковий консультант.\
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: С325934233/2020/26/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2020р. т.26 № 3
Зміст:
Гальчук, О. Трагічний блазень французької літератури як топос ідентичності (з художнього досвіду Віктора Гюго і Поля Верлена) / О. Гальчук. - С.73-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Мейзерська, Т. Наратив переміщень як спосіб конструювання горизонту свідомості героя (роман С. Жадана "Інтернат") / Т. Мейзерська. - С.84-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Формування світогляду полонених українців засобами друкованого слова: національно-виховна місія часопису "Просвітній листок" у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.) / І. Срібняк, В. Шнайдер. - С.90-97
Хамедова, О. Фемінізм і комунізм: специфіка взаємодії в західноукраїнському медійному дискурсі 1920–1930-х років / О. Хамедова. - С.98-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Великорода, Ю. Типологія метафор у науково популярному медіадискурсі (на матеріалі ресурсів National Geographic) / Ю. Великорода. - С.108-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: В925416057/2020/3
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Дичковський, Степан Іванович. Туристичне освоєння соціокультурного простору міста / С. І. Дичковський. - С.3-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Тормахова, Анастасія Миколаївна. Напрямок К-рор та його роль у контексті сучасної аудіовізуальної культури / А. М. Тормахова. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Турчак, Леся Іванівна. Творчість Василя Авраменка та його внесок в українську та світову культуру / Л. І. Турчак. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кобюк, Світлна Володимирівна. Регіональні інституції інтеграції культури постряданського простору / С. В. Кобюк. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліфінцева, Олена Вікторівна. Творчість митця в комунікативному просторі кульутри: теоретико-методологічні засади дослідження / О. В. Ліфінцева. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Отрішко, Марина Анатоліївна. Використання культурних та креативних індустрій як шлях ревіталізації малого міста / М. А. Отрішко. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарчук, Ярослава Віталіївна. Формування антиномічної концепції Бога в філософії та мистецтві християн II - VI століть / Я. В. Бондарчук. - С.46-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Gonchar, Olena. Generalization of arts:poetry and illustration / O. Gonchar, O. Soboliev, M. Tokar. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Алла Вікторівна. Сакрально-ритуальний аспект танцю в англійській придворній масці / А. В. Соколова. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, Дмитро Ігорович. Арт-ринки та арт-продукти у структурі маркетингу мистецтва / Д. І. Акімов. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, Марта Ярославівна. Концептуальні засади розвитку художніх прикрас в Європі 1960-1980-х років / М. Я. Кравченко. - С.77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Chernysh, Marianna. The problem of psychological impast of the advertising poster on society / M. Chernysh, H. Demchenko. - С.83-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярова, Віра Сергіївна. Ліногравюра у творчості Григорія Галкіна: особливості художньої мови / В. С. Ярова. - С.88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Рішняк, Олег Богданович. Патина в часових трансформаціях творів мистецтва як матеріальна ознака минулого / О. Б. Рішняк. - С.93-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайцева, Вікторія Олександрівна. Досвід реставрації монументального живопису інтер’єрів Троїцької надбрамної церкви Києво-Печерської лаври в період 1979-1991 рр. / В. О. Зайцева. - С.104-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумов, Олег Геннадійович. Зарубіжна історіографія емальєрного мистецтва / О. Г. Наумов. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Афоніна, Олена Сталівна. Музична основа сучасних українських балетів / О. С. Афоніна. - С.121-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Гутник, Ірина Миколаївна. Становлення творчої особистості Олександра Колоска як виконавця та балетмейстра / І. М. Гутник. - С.127-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Підлипська, Аліна Миколаївна. Балет "Блазень" С. Прокоф’єва на київській сцені в оптиці художньої критики / А. М. Підлипська. - С.133-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, Марина Миколаївна. Професійні передумови реформування академічного балету та виникнення нових напрямів театрального танцю на початку XX ст. / М. М. Погребняк. - С.139-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Карандєєва, Олена Ігорівна. Педагогічна школа чоловічого балетного виконавства в Україні / О. І. Карандєєва. - С.145-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Підлипський, Андрій Ігорович. Викладачі теребовлянського культосвітнього училища - представники школи кафедри хореографії Київського державного інституту культури / А. І. Підлипський. - С.152-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Ботовська, Олена Миколаївна. "Хорові картини" В. Бібіка як втілення системи новітніх музично-художніх засобів / О. М. Ботовська. - С.160-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Ovcharenko, Nataliya. Vocal methodology: on the problem pf system research / N. Ovcharenko. - С.166-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Антоненко, Олександр Миколайович. Соціоестетичні портрети діячів хорової культури Запоріжжя другої половини XX століття / О. М. Антоненко. - С.171-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Антошко, Марина Олегівна. Вплив китайської філософії на музичну культуру країни / М. О. Антошко. - С.178-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильєва, Лариса Леонідівна. Особливості формування латиноамериканських національних композиторських шкіл у постколоніальний період / Л. Л. Васильєва. - С.183-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Васюта, Олег Павлович. Академічний симфонічний оскестр "Філармонія": комунікативний аспект симфонічного виконавства / О. П. Васюта. - С.189-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Вежневець, Ірина Леонідівна. Інтерпретація художніх текстів у інтермедіальному вимірі Франсіс Пуленк "Заручини Жартома" / І. Л. Вежневець. - С.193-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Гульцова, Діана Павлівна. Роль типології етюду в мистецтві та інтелектуальній діяльності / Д. П. Гульцова. - С.200-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Охманюк, Віталій Федорович. Особливості інтерпретації барокової музики у баянному виконавстві / В. Ф. Охманюк. - С.208-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Палійчук, Ірина Степанівна. Жанрово-стильові та виконавські особливості етюдів для Саксофона Ж.-М. Лондейкса / І. С. Палійчук, А. Б. Яськів. - С.214-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Слупський, Віктор Володимирович. Твори Й. Пецеля для ансамблю мідних духових інструментів у контексті німецької традиції XVII ст. / В. В. Слупський. - С.220-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Тормахова, Вероніка Миколаївна. Еволюція куплетної форми в рок- та поп-музиці / В. М. Тормахова. - С.226-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Мустафаєв, Фемій Мансурович. Здібності до музичного мистецтва: ретросрективний погляд / Ф. М. Мустафаєв. - С.231-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестеренко, Наталія Миколаївна. Заходи забезпечення музичного виховання здобувачів початкової мистецької освіти / Н. М. Нестеренко. - С.237-242. - Бібліогр. в кінці ст.
Гловацька, Ірина Володимирівна. "Я ласк твоїх страшусь" Персі Біші Шеллі в перекладі Костянтина Бальмонта у вокальних творах Антона Аренського та Бориса Лятошинського: компаративний аналіз музичного тексту / І. В. Гловацька. - С.243-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кун, Цзівей. Музична інтепретація як прояв творчого самовираження / Ц. Кун. - С.250-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Чжан, Цзяохуа. Особливості фортепіанного виконання як інтонаційного явища / Ц. Чжан. - С.255-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Вовкун, Василь Володимирович. Теоретичні засади режисури (на прикладі Л. Курбаса, Ю. Іллєнка та В. Кісіна) / В. В. Вовкун. - С.260-265. - Бібліогр. в кінці ст.
Батицька, Тетяна Степанівна. Сучасна актуальна драма на сцені Національного академічного українського драматичного театру ім. Марії Заньковецької в 1990-2010 рр. / Т. С. Батицька. - С.266-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Касьяненко, Андрій Сергійович. Креативний компонент як невід’ємна складова фахової підготовки майбутніх режисерів естради / А. С. Касьяненко. - С.274-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Никоненко, Руслан Миколайович. Тілесна виразність актора у теоретичних поглядах та сценічній практиці XX - початку XXI ст. / Р. М. Никоненко. - С.280-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Підлипська, Аліна Миколаївна.
    Балет "Блазень" С. Прокоф’єва на київській сцені в оптиці художньої критики [Текст] / А. М. Підлипська // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 3. - С. 133-138. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
критика балету -- Київський театр опери та балету -- балет "Блазень"

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: К841721625/2022/6
   Журнал

Кіно-театр [Текст] : популярний мистецький ілюстрований журнал : Національний університет "Києво-Могилянська Академія", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2022р. № 6
Зміст:
Митці захищають Україну. - С.2
Ямборко, Ольга. "Бандерівське смузі" або Кіно як зброя / О. Ямборко. - С.3-5
Канівець, Анастасія. Шабаш "оптимізацій": як Держкіно воює з Центром Довженка / А. Канівець. - С.5-8
Канівець, Анастасія. Анджеліна Джолі: шлях до львівської кав’ярні / А. Канівець. - С.9-10
Максименко, Світлана. Митець і нація / С. Максименко. - С.11-12
Велика, Ангеліна. Калігула. Юродивий блазень / А. Велика. - С.13-14
Котенюк, Вікторія. Бог створив цапа, а чорт - кацапа / В. Котенюк. - С.14-15
Шпильовий, Микола. Наближати довго-очікувану перемогу / М. Шпильовий. - С.16
Брюховецька, Лариса. Не моя рука карає, а рука Божа / Л. Брюховецька. - С.16-18
Швець, Юлій. Назустріч долі: "Новини світу" / Ю. Швець. - С.18-19
Швець, Юлій. Оптимістичні трагедії 79-го Венеціанського кінофестивалю / Ю. Швець. - С.20-21
Котенюк, Вікторія. Петро Ільченко: "Шельменко" - це самоіронія українців / В. Котенюк. - С.22-24
Брюховецька, Лариса. Ростислав Держипільський: "У нас є те, чого немає в Європі, світі..." / Л. Брюховецька. - С.24-27
Швець, Маргарита. Георгій Стремовськи: "Важливо в усьому - чути відзвуки" / М. Швець. - С.28-30
Котенюк, Вікторія. Євген Нищук: "Хочу на Хрещатику бачити нескінченний потік радісних людей" / В. Котенюк. - С.30-34
Канівець, Анастасія. Український орденоносець Шон Пенн / А. Канівець. - С.35-38
Вознесенська, Олена. "Ціна правди" До річниці Голодомору в Україні / О. Вознесенська. - С.39-40
Канівець, Анастасія. "Радянські мультики" чи національна школа: то чия українська анімація? / А. Канівець. - С.41-45
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Велика, Ангеліна.
    Калігула. Юродивий блазень / А. Велика // Кіно-театр : популярний мистецький ілюстрований журнал. - 2022. - № 6. - С. 13-14


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Гальчук, О.
    Трагічний блазень французької літератури як топос ідентичності (з художнього досвіду Віктора Гюго і Поля Верлена) / О. Гальчук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 3. - С. 73-83, DOI 10.28925/2311-259x.2020.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
трагічний блазень -- інтерпретація -- архетип -- романтизм -- символізм -- модернізм -- символ
Анотація: Як реалізація невичерпного у свої х значеннях архетипу символ залишається актуальним об’єктом наукових досліджень. Особливо коли и деться про символи, мовою яких розмовляють різні національні культури. До таких належить образ трагічного блазня, активним зверненням до якого позначені доба романтизму і рубежу ХІХ–ХХ ст. Інтерес до ї хніх художньо-естетичних систем, множинність інтерпретаціи архесимволів та специфіка ї х авторських і національних оприявнень у літературі зумовлюють актуальність цієї студії . Предметом дослідження є особливості функціонування образу трагічного блазня у французьких письменників, чия творчість значною мірою є маркером здобутків романтизму (Віктор Гюго) і доби порубіжжя (Поль Верлен). У роботі застосовані такі наукові методи, як історико-літературнии , порівняльно-типологічнии , архетипнии . І хніи потенціал дав змогу розглянути особливості функціонування образу трагічного блазня крізь призму ідентичності. Широкии контекст висвітлення цієї проблеми уможливив вирішення низки завдань: окреслити витоки формування художнього образу трагічного блазня; визначити чинники и ого актуалізації у творах романтизму і модернізму та проаналізувати авторські варіанти інтерпретації . У цьому новизна запропонованої студії . Результатами дослідження є такі висновки: у французькіи літературі романтизму і символізму за умови такого спільного для ї хньої естетики ідеи но-художнього підґрунтя, як індивідуалізм, у романтика Гюго трагічнии блазень — це гротесковии знак доби, символ невирішеності владою комплексу соціальних проблем. Натомість символіст Верлен, не відкидаючи важливості дослідження соціальних аспектів буття, сприи має трагічного блазня як alter ego сучасного митця и людини доби взагалі, надаючи перевагу естетичним і філософським пріоритетам. Особливістю модерністської інтерпретації є високии потенціал автобіографічного змісту образу трагічного блазня. Він функціонує і як ліричнии герои та маска автоліричного персонажа. У літературних містифікаціях це персонаж під подвіи ною маскою, в обраніи митцем стратегії реалізації життєвого сценарію — у формі вдаваної асоціальності, епатажу, примітивізму як імітації творчості, автопародії . Перспективними є подальші дослідження образу трагічного блазня в різних національних літературах як можливості для письменників глузливо продемонструвати «виворіт» суспільного і світового ладу. Тоді як трагічнии акцент цього образу — продовження традиції сприи мати власну творчість маніфестом «ненавидячої любові» до свого часу, батьківщини і світу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Makarova, A.
    Archetypical approach to activity: legitimation by practice = Архетиповий підхід до діяльності: легітимація практикою / A. Makarova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P75-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
архетип -- архетиповий підхід -- діяльність -- брендинг -- роль -- педагогіка -- дипломатія
Анотація: Сучасна реальність потребує імплементації у практику, ствердження як програми практичної діяльності нових розроблених теоретично підходів, серед яких архетиповий підхід видається одним із найбільш перспективних, оскільки враховує реальні мотиви діячів як суб'єктів. У статті висвітлено особливості архетипового підходу до діяльності в окремих сферах суспільної практики з точки зору реалізації в повсякденному житті, а не лише в теорії. Розглядаються приклади застосування архетипового підходу в практиці маркетингу, зокрема, брендингу, у педагогічній практиці та практиці політичної дипломатії. Наголошується на важливості врахування архетипової схильності об'єктів впливу в цих сферах та побудови адекватної їм схеми діяльності в тому числі на цих засадах. Наводиться розгорнутий перелік окремих архетипових класифікацій, диференціюються архетипи та ролі. В якості методологічної бази використано модель дванадцяти архетипів М. Марк и К. С. Пірсон, серед яких акцентовано типи "Простодушний", "Славний малий", "Дбайливий", "Творець", "Мудрець", "Шукач", "Бунтар", "Блазень", "Герой", "Маг", "Правитель". Окреслено різницю між змістом світогляду цих архетипів на прикладі їх актуальної або потенційної легітимації у практиці брендингу, педагогіки та дипломатії. Автор звертається до українських реалій, зокрема, проводить архетиповий аналіз дипломатичних переговорів між керівництвом Росії та глав європейських держав з приводу припинення війни на сході України. Запропоновано власну оцінку причин неефективності таких переговорів з точки зору архетипового підходу. Наведено огляд доробків сучасних українських учених у напрямку легітимації архетипового підходу в різних сферах практики.
Дод.точки доступу:
Алла Макарова


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)