Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=геймологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Horban, O.
    Basic approaches to the definition of the concept of "videogame" as an element of modern scientific discourse = Основні підходи до визначення концепту "відеогри" як елементу сучасного наукового дискурсу / O. Horban, M. Maletska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P29-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
гра -- відеогра -- концепт -- дискурс -- людина, що грає -- гейміфікація -- геймологія
Анотація: Сучасний світ характеризує процес гейміфікації - поширення ігор у всі галузі життя людини, починаючи з різноманітної професійної діяльності і закінчуючи освітнім процесом. Суспільство зробило гру значущою для соціального життя людини та включило її у всі можливі сфери діяльності. Сучасні філософи, говорячи про можливості гейміфікації, зокрема науки та мистецтва, пропонують поруч з "homo faber" (людина, що працює) поставити "homo ludens", "людину, що грає", а сам автор даного концепту - Йоган Гейзинга - наполягає, що гра є вирішальним чинником антропогенезу, який сприяв появі сучасної людини. У статті досліджується концепт "відеогра", як наратив сучасної соціально-філософської думки, яка розглядає відеогру через призму гейміфікації суспільного та індивідуального життя людини. Зроблено висновок, що відеогра постає новим культурним феноменом, частиною масової та художньої культури сучасності. Розширення наявного наразі концепту "відеогра" може наблизити формування усталеного наукового поняття, яке стане фундаментом для розробки наукового дискурсу щодо дослідження геймології як загальної теорії відеоігор
Дод.точки доступу:
Maletska, M.
Малецька Марія
Горбань Олександр


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)