Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дегуманізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
821[161.2+162.1]-3.09
Х 21


    Харлан, Ольга Дмитрівна.
    Дискурс катастрофізму в українській та польській прозі (1918-1939) [Текст] : монографія / О. Д. Харлан. - Київ : Освіта України, 2008. - 307 с. - ISBN 978-966-8847-85-1 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Монографії

   Українська література--Критика та аналіз--Монографії


   Польська література--Критика та аналіз--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
есхатолічна проблематика -- мала проза -- дегуманізація

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
821.133.1-31.09"19"
У 18


    Уваров, Ю. П.
    Современный французский роман (60–80-е года) [Текст] : учебное пособие для институтов и факультетов иностранных языков / Ю. П. Уваров. - Москва : Высшая школа, 1985. - 93 с. - 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Французька література--Критика та аналіз--Роман, 1960-1980--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
дегуманізація -- захист людини -- буржуазне суспільство

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: Л580023252/2019/13
   Журнал

Літературний процес: методологія, імена, традиції [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Філологічні науки/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
2019р. № 13
Зміст:
Бокшань, Г. І. Тілесна ідентичність у романі Богуміла Грабала «Я обслуговував англійського короля» / Г. І. Бокшань. - С.3-8
Кл.слова: бінарні опозиції, раблезіанські традиції, гротеск
Васильєв, Є. М. Жанрова конверсія у сучасній європейській драматургії / Є. М. Васильєв. - С.9-17
Кл.слова: драма абсурду, конверсія, драматургія
Гайдаш, А. В. До питання дефініції літературознавчої геронтології / А. В. Гайдаш. - С.21-26
Кл.слова: ейджизм, евфемізм, старіння
Гребенюк, Т. В. Читач у стані невизначеності: процес рецепції художнього твору в контексті теорії можливих світів / Т. В. Гребенюк. - С.27-33
Кл.слова: фокалізація, невизначеність, наносмисли
Кизилова, В. В. Авторська казка як джерело гендерної ідентичності (на прикладі циклу Марини Павленко «Півтора бажання. Казки з Ялосоветиної скрині)» / В. В. Кизилова. - С.34-39
Кл.слова: гендерна ідентичність, фемінність, маскулінність
Лисанець, Ю. В. Смислотворчий потенціал мовчання у сучасному літературно-медичному дискурсі / Ю. В. Лисанець. - С.40-43
Кл.слова: рецептивний ресурс, наратор
Свербілова, Т. Г. Літературна компаративістика: від порівняльних медіа-культурних студій до трансмедіальної наратології / Т. Г. Свербілова. - С.44-53
Кл.слова: інтермедіальність, медіа-культурні, крос-дисциплінарні
Стежко, С. О. Особливості агітаційної п’єси початку ХХ століття / С. О. Стежко. - С.44-53
Кл.слова: п’єса-агітка, персонаж, концепція минулого
Астрахан, Н. І. Жанрова природа роману Карела Чапека «Війна з саламандрами» / Н. І. Астрахан. - С.59-65
Кл.слова: гуманізм, романна форма, поліфонія
Бабенко, В. О. Тяглість традиції, закономірності поетичних прийомів, переосмислення канонічного канону dell’arte. Жанрова трансформація commedia civile rusticale y commedia dell’arte (італійська драматургія) / В. О. Бабенко. - С.66-72
Кл.слова: буфонада, імпровізація, comedia dell’arte
Брень, В. В. Теоретична і практична універсальність мотивів пам’яті і забуття в літературі / В. В. Брень. - С.73-78
Кл.слова: травма, дискурс, забуття
Бишенко, Т. І. Феномен тілесності в сучасній українській романістиці / Т. І. Бишенко. - С.79-83
Кл.слова: модуси перцепції, сексуалізація, гендер
Василюк, Є. І. Мотив сну в "Уліссі" Дж. Джойса, "Мьорфі" С. Беккета і "Третьому поліцейському" Ф. О’брайена / Є. І. Василюк. - С.84-90
Кл.слова: діамбулічний, сновида, танатологічний мотив
Васьків, М. "Французькі листи" Ісмаїла Ґаспринського як мандрівні нариси / М. Васьків. - С.91-97
Кл.слова: мандрівний нарис, мусульмани, поліжанровість
Випасняк, Г. О. Місця і «не-місця» у прозі С. Жадана / Г. О. Випасняк. - С.98-102
Кл.слова: простір, не-місця, хронотоп
Вощенко, О. І. Проблема типологічного ряду химерної прози та романістика В. Міняйла / О. І. Вощенко. - С.103-108
Кл.слова: химерна проза, жанрова домінанта, пафос
Горболіс, Л. М. На початку і наприкінці часів» Павла Ар’є: інтермедіальний аспект осмислення / Л. М. Горболіс. - С.109-113
Кл.слова: паратекстуальність, образ, деталь
Ігошев, К. М. Концепція «простого життя» Г.Д. Торо / К. М. Ігошев. - С.114-118
Кл.слова: відлюдництво, усамітнення, самовдосконалення
Семіх, К. Семіх К. / К. Семіх. - С.119-125
Кл.слова: хронотоп, топос міста, екзистенціали
Маланій, Н. І. Питання дизабілиті у світлі просвітницьких ідей Європи XVII — XVIIІ століть / Н. І. Маланій : 126-131
Кл.слова: ненормативна тілесність, просвітництво, атеїзм
Подвишенний, О. А. Онтологія українського письменника-вигнанця в мемуарах Уласа Самчука «П’ять по дванадцятій: записки на бігу» / О. А. Подвишенний. - С.132-137
Кл.слова: окциденталізм, дегуманізація, мемуари
Рибалка, І. С. Чоловічі образи у оповіданнях Б. Ерскін / І. С. Рибалка. - С.138-143
Кл.слова: гендер, тип образу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1)
Прим.5 (Ф3) зайнятий

Знайти схожі

4.
Шифр: М469087930/2020/37
   Журнал

Мистецтвознавчі записки [Текст] : збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014 - . - ISSN 2226-2180. - Виходить двічі на рік
2020р. Вип. 37
Зміст:
Соколова, Алла Вікторівна. Придворна маска як символ влади короля Карла і Стюарта / А. В. Соколова. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Доколова, Альона Сергіївна. 3D-mapping як синтез технології мистецтва: ґенеза, еволюція та актуальність у сучасному світі / А. С. Доколова. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Прищенко, Світлана Валеріївна. Візуальна мова кольору: авторська концепція комплексного дослідження / С. В. Прищенко. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, Дмитро Ігорович. Специфіка спонсорства як технологія забезпечення доступу населення до художніх творів у маркетингу мистецтва / Д. І. Акімов. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Несен, Ірина Іванівна. Особливості формотворення костюма на українських теренах за доби Середньовіччя / І. І. Несен. - С.28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Богдан Миколайович. Сучасне мистецтво як інструмент формування свідомості суспільства / Б. М. Мазур. - С.34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Недошовенко, Тамара Федорівна. Проблема типового як відображення життєвої правди в жанрах портрету, пейзажу і станкової картини / Т. Ф. Недошовенко. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Лимар, Ганна Михайлівна. Антропологія українського авангарду в мистецтвознавчому дискурсі / Г. М. Лимар. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумов, Олег Геннадійович. Емальєрне мистецтво в мистецтвознавчому дискурсі. Історіографічне дослідження / О. Г. Наумов. - С.51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Білаш, Ольга Сергіївна. Постать Олега Сталінського як предмет мистецтвознавчого дослідження у джерелах періодики / О. С. Білаш. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценюк, Роман Анатолійович. Специфіка сальси як хореографічного феномена в контексті світового соціокультурного простору / Р. А. Гриценюк. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Кеба, Мирослав Євгенович. Створення художнього образу в спортивному бальному танці / М. Є. Кеба. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Крись, Андрій Іванович. Сценічна бальна хореографія: дефініція поняття / А. І. Крись. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Червінська, Ольга В’ячеславівна. На межі літератури і музики: інтермедіальні коди фентезі Кліффорда Саймака / О. В. Червінська, Д. В. Паранюк, А. Р. Тичініна. - С.79-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Антошко, Марина Олегівна. Старовинний театр та музичне мистецтво Китаю / М. О. Антошко. - С.85-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Горовой, Сергій Гаврилович. Проблеми підготовки виконавців на мідних духовних інструментах / С. Г. Горовой. - С.90-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Зваричук, Жанна Йосипівна. Традиції богослужбового хорового виконавства Галичини в культурно-мистецькій практиці камерного хору "Кредо" / Ж. Й. Зваричук. - С.95-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнірук, Ольга Панасівна. Концерт для віолончелі з оркестром О. Яковчука: до питання еволюції жанру / О. П. Кушнірук. - С.101-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Палійчук, Ірина Степанівна. Збірник "Аплікаторні етюди для кларнета" С. Ригіна в аспекті виховання професіоналізму кларнетистів / І. С. Палійчук, О. С. Теремко. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Підгорбунський, Микола Анатолійович. Археологічний аналіз рукописних збірників Октоїхів XVI ст. з колекції інституту рукопису НБУВ / М. А. Підгорбунський. - С.110-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Татарнікова, Анджела Анатоліївна. Хорова творчість Джоаккіно Россіні в контексті духовно-релігійних шукань італійської культури епохи Рісорджименто / А. А. Татарнікова. - С.116-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Наталія Степанівна. Елементи розширених вокальних технік у сучасному виконавстві / Н. С. Шевченко. - С.124-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванова, Людмила Олександрівна. Фортепіанне мистецтво композиторської школи Одеси: передумови і реалії (від XIX- до XX століття) / Л. О. Іванова. - С.129-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткач, Анна Андріївна. Відродження фольклору в сучасному просторі Українців / А. А. Ткач. - С.134-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Енджі, Пань Хунь. Concerto pizzicato для фортепіанно і десяти інструментів Тан Дуна в контексті фортепіанної творчості митця / П. Х. Енджі. - С.139-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирея, Марія Вікторівна. Творчий доробок Богдана Антківа у галузі музично-театрального мистецтва Галичинни другої половини XX століття / М. В. Кирея. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулага, Тетяна Олександрівна. Змістовні маркери поняття естрадного вокально-виконавського тезаурусу / Т. О. Кулага. - С.149-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Лай, Юеге. Історичні корені українського романсу у визначенні виконавських принципів його інтерптерації / Ю. Лай. - С.154-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Лі, Ян. Семантичні функції чарівної флейти в китайській народній казці / Я. Лі. - С.160-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Локтіонова-Ойцюсь, Олександра Олександрівна. Дискурс виконавської складової в контексті музично-телевізійних проектів кінця XX - початку XXI століття / О. О. Локтіонова-Ойцюсь. - С.166-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Олач, Юлія Ігорівна. Популярна музика самбірщини на прикладі вокально-інструментальних ансамблів регіону / Ю. І. Олач. - С.171-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Пер’ян, Валерія Сергіївна. Диригентська діяльність А. Кушніренка як явище сучасної хорової культури / В. С. Пер’ян. - С.176-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидорчук, Тетяна Анатоліївна. Підходи до класифікації сучасних музично-екранних форм / Т. А. Сидорчук. - С.180-184. - Бібліогр. в кінці ст.
красиліна, Ірина Вікторівна. Християнська містерія в детермінації витоків опери / І. В. красиліна. - С.185-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Чжан, Юй. "Канал" Інь Цінь як перша оригінальна китайська національна монументальна опера / Ю. Чжан. - С.191-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Вдадимирова, Наталія Вікторівна. Проблема сприйняття "актуального" твору у контексті панмодерністської теорії "дегуманізація мистецтва" / Н. В. Вдадимирова, М. О. Гринишина. - С.196-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Барнич, Михайло Михайлович. Прикметні особливості сценічних авторських переживань / М. М. Барнич. - С.202-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Вовкун, Василь Володимирович. Тенденції сучасної режисури в оперному мистецтві України / В. В. Вовкун. - С.207-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Донченко, Наталія Петрівна. Режисерський задум як головна складова художньо-творчого процесу створення цілісного сценічного твору / Н. П. Донченко, О. Б. Винар. - С.212-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, Ірина Віталіївна. Постдраматичний теарт Яна Фарба / І. В. Іващенко, В. О. Стрельчук. - С.218-222. - Бібліогр. в кінці ст.
Никоненко, Руслан Миколайович. Новаторство візуально-пластичної образності в постановках А. Жолдака / Р. М. Никоненко. - С.223-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Пивоварова, Катерина Валентинівна. Основні етапи театральної режисерської діяльності Миколи Мерзлікіна / К. В. Пивоварова, О. А. Матузко. - С.228-233. - Бібліогр. в кінці ст.
Садовенко, Світлана Миколаївна. Творчий діалог та перехресні взаємовпливи у співпраці естрадного артиста-вокаліста і звукорежисера/саунд-дизайнера в сучасних умовах соціокультурної реальності / С. М. Садовенко. - С.234-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Старшой, Олексій Миколайович. Конференс сучасної української естради: проблеми та перспективи / О. М. Старшой. - С.242-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Вдадимирова, Наталія Вікторівна.
    Проблема сприйняття "актуального" твору у контексті панмодерністської теорії "дегуманізація мистецтва" / Н. В. Вдадимирова, М. О. Гринишина // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 37. - С. 196-201. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
театральна комунікація -- актуальний твір -- дегуманізація мистецтва -- реалізм -- дискурс модернізму -- трагедія -- сценічна інтерпретація
Дод.точки доступу:
Гринишина, Марина Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Гуревич, Р.
    Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи [Електронний ресурс] / Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 22-46, DOI 10.28925/2312-5829.2022.342. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цифрова дидактика -- цифрове освітнє середовище -- цифровізація -- цифрові технології -- освіта -- технології в освіті -- модернізація освіти
Анотація: В статті проаналізовано цифровізацію сучасної освіти. Її актуальність визначається роллю освіти у житті сучасного суспільства, що орієнтується на принципи та цінності постіндустріальної епохи. В удосконаленні національної освіти з кожним роком усе більшу роль набувають цифрові технології, що сприяють підвищенню якості підготовки майбутніх учителів і зближення освіти з наукою. Водночас ці технології потребують аналізу їх впливу на суспільство. В зв’язку з цим вивчення питань цифровізації освіти та її соціальних наслідків видається дуже актуальним напрямом наукових досліджень. Для досягнення поставленої мети використано методи соціального пізнання, аналізу філософської, соціологічної, педагогічної літератури, синтезу та моделювання соціально-культурних процесів. Визначено основні проблеми цифровізації освіти: дегуманізація освітніх, а далі всіх інших соціальних відносин, здатності здобувачів освіти до творчості, зростання прагматизму й індивідуалізму на основі цінностей особистого комфорту й споживання. Визначено перспективи цифровізації системи освіти: інструментальні – оснащення освітніх закладів якісним програмним забезпеченням, інформаційними системами, що забезпечують доступ до освітніх ресурсів, впровадження інформаційних (дистанційних) технологій, он-лайннавчання, зміна вимог до викладачів і здобувачів освіти, становлення нових освітніх структур, неминучі зміни звичних форм і методів навчання; ціннісносмислові – знаходження гармонійної єдності з найкращими традиціями вітчизняної освіти. Розв’язання практичних питань, пов’язаних з реалізацією державної політики цифровізації різних сфер суспільних відносин, що сприяють координації зусиль науковців, політиків, інститутів громадянського суспільства з соціально-економічного та культурного розвитку інформаційного суспільства
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Коношевський, Л.
Опушко, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Рябченко, Марина.
    Війна як апокаліпсис: художні особливості відображення мілітарного досвіду в українській прозі про Першу світову [Текст] / М. Рябченко // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 89-95DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.10. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
війна -- апокаліпсис -- образ -- мотив -- девіація -- дегуманізація
Анотація: У статті простежено, як мілітарний досвід письменника впливає на художні образи у його творчості. Зокрема, досліджено саме апокаліптичні мотиви, адже релігійна легенда про не-одмінне настання апокаліпсису є однією з найвідоміших та, напевне, найпопулярніших у суспільстві. До пророцтва про кінець світу звертаються щоразу під час великих війн, страшних світових катастроф, великої суспільної напруги тощо. Перша світова війна, що була найпершим потрясінням значного масштабу у ХХ ст., стала однією з таких подій. Актуальність дослідження зумовлена тим, що, незважаючи на існуючі розвідки, присвячені українським творам про Першу світову, саме тексти письменників-комбатантів не аналі-зувалися на предмет апокаліптичної образності. Об’єктом дослідження стали твори К. По-ліщука, О. Маковея та О. Турянського. Виявлено, що спільними для всіх письменників є мотиви безнадії, зневіри та нерозуміння, задля чого і за які інтереси воюють прості бійці. Вони сприй-мають війну як кінецьсвіття. Провідними проблемами творів зазначених письменників є за-гальна дегуманізація суспільства, яке допустило криваву бійню, і девіація окремої особисто-сті, яку ламає травматичний воєнний досвід. Образи, що уособлюють окремих персонажів апокаліптичного міфу, в аналізованих творах можуть трансформуватися в дракона, фурій або ангела смерті, чиє призначення — знищення світу. Загалом у релігійних уявленнях апо-каліпсис не має однозначно негативної конотації: руйнація передбачає подальше оновлення світобудови. А отже, кожна людина може зробити вибір, яким буде її життя. У проаналізованих текстах К. Поліщука та О. Маковея ця оптимістичність не зберігається, їхнім творам властивий абсолютний песимізм, а людство не здатне до позитивного вибору, воно приречене, адже постійно надає перевагу інстинкту смерті (З. Фройд). Натомість у рома-ні О. Турянського людина і людяність таки перемагають страшну дегуманізуючу дійсність, а у світу залишається надія на подальше відродження

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)