Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дистрибуція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: В890024/2013/10
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Женченко, Марина. Цифрова дистрибуція на книжковому ринку України / М. Женченко. - С.3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Періодичні та продовжувані видання, випуск яких розпочато у 2013 році : (за матеріалами надходжень обов'язкових примірників у Книжкову палату України) / підгот. співроб. від. Книжкової палати України. - С.6-7
Рогова, Павла. Про концепцію створення інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу на базі державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / П. Рогова. - С.8-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Печена, Анжела. Бібліотека в системі масової комунікації: тенденції і напрями розвитку / А. Печена. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулешов, Сергій. Декілька реплік з приводу статті відомого вченого / С. Кулешов. - С.18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвієнко, Оксана. ІТ-освіта у вищих навчальних закладах культури: доцільність і профільність / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, Тамара. Комунікаційні канали та засоби задоволення інформаційних потреб сімейних лікарів / Т. Проценко. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Струнгар, Валерія. Інформаційно-пошукова система бібліотеки як інструмент прискорення опрацювання даних / В. Струнгар. - С.28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколов, Віктор. Жанрово-типологічний та тематичний склад видань з природничих наук та техніки в Україні у XVIII столітті / В. Соколов. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Конта, Ростислав. Реформування "Літературно-наукового вісника" та проблема висвітлення етнографічних досліджень у Науковому товаристві ім. Шевченка / Р. Конта. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондар, Юрій. Книжкові видання як форма соціальної та політичної комунікації / Ю. Бондар. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавеля, Оксана. Інтеріоризації культурних цінностей обдарованої особистості у світлі квантово-орбітальної теорії культурології / О. Гавеля. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кухленко, Аліса. XX форум видавців у Львові: шлях книги до читача / А. Кухленко. - С.46-47
Сошинська, Ярослава. IV Львівський бібліотечний форум — читаймо у різних форматах : [форум, 11-14 верес. 2013 р., м. Львів] / Я. Сошинська. - С.48
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - (вільний)

Учбова література:
ФЖ / ВС / 061 / Книжкові видання / 3 / ОСН
ФЖ / ВС / 061 / Книжкові видання / 4 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Женченко, Марина.
    Цифрова дистрибуція на книжковому ринку України / М. Женченко // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 10. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-конвергенція -- книжковий ринок -- модель інтернет-книгарня -- модель електронна бібліотека -- цифровий контент -- цифрова дистрибуція
Анотація: У статті визначено та охарактеризовано основні моделі цифрової дистрибуції на книжковому ринку України, описано формати представлення цифрового контенту залежно від обраної моделі дистрибуції. Доведено, що для українського книжкового ринку характерне явище бізнес-конвергенції, коли створення контентних майданчиків для продажу електронних версій книг стає способом отримання "додаткової вартості" для компаній-виробників рідерів, операторів мобільного зв'язку тощо.

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - (вільний)


Знайти схожі

3.


    Женченко, Марина.
    Цифрова дистрибуція на книжковому ринку України [Текст] / М. Женченко // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2013. - N 10. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - (вільний)


Знайти схожі

4.


    Бідун, Анна.
    Статутні й компетентісні трансформації сучасного редактора [Текст] / А. Бідун // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
редактор -- статус редактора -- компетенціїх редактора -- видавничий проєкт -- контент -- агенти книги -- дистрибуція контенту -- медіапозиція редактора

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Погореловська, Ірина.
    Електронні видання в координатах системи ISBN [Текст] / І. Погореловська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 11. - С. 16-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
електронне книговидання -- електронне видання -- аудіовидання -- вихідні відомості -- цифрова дистрибуція -- Міжнародна система стандартної нумерації книг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
339.138
К 73


    Котлер, Філіп.
    Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру / Ф. Котлер ; переклад з англійської О. Сіпігін. - Київ : Альпіна Паблішер, 2021. - 251 с. - (Альпіна. Бізнес). - Пер. вид. : Marketing insights from A to Z. 80 Concepts Every Manager Needs To Know / Philip Kotler. - 2003. - ISBN 978-617-7858-65-1. - ISBN 978-617-7858-64-4 (Серія "Альпіна. Бізнес") : 230.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
емоційний маркетинг -- візуальний маркетинг -- дизайн -- дистрибуція -- комунікація -- просування
Анотація: Ця книга всесвітньо відомого фахівця в галузі маркетингу Філіпа Котлера стала настільною для мільйонів керівників і спеціалістів з маркетингу. У ній стисло та в зрозумілій формі викладені 80 концепцій ефективного маркетингу, найважливіших для успіху компаній у сучасних умовах. Книга знайомить як з класичними інструментами маркетингу, що пройшли випробування часом, так і з новими розробками. Книга обов'язкова до прочитання бізнесменам, менеджерам відділів маркетингу всіх рівнів, а також студентам.
Дод.точки доступу:
Сіпігін, Олексій \перекладач.\
Kotler, Philip


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

7.


    Mykhaylenko, V. V.
    Modal Adverb Transposition in Old English [Текст] = Модальна транспозиція прислівника в староанглійській мові / V. V. Mykhaylenko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 5. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
прислівник як модифікатор дієслова -- прислівник як модифікатор речення -- дискурсивна модальна частка -- дистрибуція -- лексична семантика -- функціональна семантика -- граматикалізація -- транспозиція -- дискурс -- давньоанглійська мова
Анотація: Дана стаття спрямована на дослідження лексичної та функціональної семантики, а також дистрибутивних характеристик модальних прислівників у давньоанглійській мові, зміни яких викликали граматичну транспозицію первісних деривативних прислівників. Їх перехід зумовив парадигматичні зміни у морфології та структурі речення. Це явище допомагає вирізнити формування дискурсивних часток з когезійною функцією, які зберігають свою модальність.
Дод.точки доступу:
Михайленко В. В.


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Ситник, Віктор.
    Продаж е-книг та аудіокниг в Україні [Текст] / В. Ситник // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 121-127DOI 10.28925/2524-2644.2023.1516. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
цифрові книгарні -- е-книги -- цифрова дистрибуція -- цифрові видання -- книжкові сервіси
Анотація: У дослідженні розглянуто функціонування агрегаторів е-книг та аудіокниг на сучасному видавничому ринку України. Розвиток е-книги є ключовим для галузі в умовах, коли випуск друкованої суттєво ускладнений або подекуди неможливий через війну. Попередні дослідження М. Женченко вже висвітлили багато аспектів дистрибуції цифрових видань в Україні (2013, 2015, 2018), проте кількість суб’єктів значно зросла з того часу, що спонукає розглянути нових учасників ринку. Сервіси-агрегатори – основні постачальники е-книг від різних видавців. У дослідженні розглануто 23 таких сервіси, що функціонують станом на початок 2023 року, виявлено загальні тенденції в їх роботі, оглянуто платформи, які вони використовують. Метою дослідження є знаходження та аналіз даних про активних суб’єктів цифрової дистрибуції на видавничому ринку України, виявлення загальних тенденцій та принципів їхньої роботи. Для досягнення цієї мети були використані загальнонаукові методи дослідження, зокрема спостереження, синтез, аналіз та класифікація. Стаття надає дані про стан та динаміку ринку цифрових видань в Україні, його результати можуть стати джерелом інформації для майбутніх досліджень, а також сприяти поліпшенню користувацького досвіду під час придбання е-книг. Ринок цифрових видань в Україні поступово зростає. Кількість сервісів-агрегаторів та видавництв, які реалізовують е-книги, за останні кілька років істотно збільшилась, а їхні технічні можливості надають користувачам змогу отримувати доступ до контенту на різних пристроях офлайн та онлайн. В межах дослідження виявлено загальні тенденції та принципи функціонування сервісів-агрегаторів цифрових видань. Подальші дослідження суб’єктів розповсюдження е-книг та аудіокниг актуалізуватимуться з появою нових сервісів-агрегаторів цифрових видань, та цифрових видавничих проєктів України загалом, з розвитком методів доступу до цифрового контенту та оплати.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)