Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дисциплінованість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Ганчо, Олена
    Як козаки по сіль ходили : фізкультурна розвага для дітей старшої групи та першокласників / Олена Ганчо // Дошкільне виховання. - 2016. - № 9. - С. 34-36 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
фізкультурна розвага
Анотація: Подано сценарій фізкультурної розваги для дітей старшої групи та першокласників, мета якої - формувати у дітей позитивне ставлення до активної рухової діяльності; створити у дітей піднесений настрій та сприяти встановленню довірчих відносин між дошкільньниками і першокласниками, педагогами школи і дошкільного закладу; розвивати рухові та вольові якості: силу, швидкість, спритність, витривалість, дисциплінованість, наполегливість; виховувати повагу до національних традицій, чесність, справедливість, сміливість, доброту та ін.

Є примірники у відділах:
Ф3 (21.09.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (22.09.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Голосієнко, Катерина
    Сюрприз від Лунтика : фізкультурна розвага для дітей середньої групи / Катерина Голосієнко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток -- здоров'я
Анотація: Подано сценарій фізкультурної розваги для дітей середньої групи, мета якої - продовжити вчити дітей кидати м'яч із-за спини через плече, лазити по похилій драбині; закріплювати вміння прокочувати м'яч двома руками у "ворота"; розвивати координацію рухів, спритність, витривалість, рішучість; виховувати у дітей дисциплінованість, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою; формувати гармонійні стосунки між однолітками.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Матієнко, Тетяна.
    Структура та фактори формування професійної мотивації поліцейських / Т. Матієнко // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 228-231. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- професійна діяльність -- процес управління -- стиль керівництва -- базові потрібності -- дисциплінованість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Ovsiankina, L.
    Consolidating role of historical memory in formation the moral foundations of modern Ukrainian society = Консолідуюча роль історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського суспільства / L. Ovsiankina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P49-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- людина -- сучасний український соціум -- моральні засади -- консолідація
Анотація: Стаття присвячена аналізу консолідуючої ролі історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського соціуму. Висвітлено значення історичної пам'яті у виробленні колективної свідомості української нації, трансляції усього духовного досвіду наступним поколінням, - знань про вищі моральні цінності: добро, істину, красу, любов до свободи та справедливості. Людина і народ у цілому розглянуті як головні носії, суб'єкти і творці історичної пам'яті. Проаналізовано базові етичні принципи національної історії як певні способи усвідомлення та осмислення національних інтересів. Вони міцно закріплюються в історичній пам'яті і виходять на історичну арену в діалектичній прогресії, - у новому вигляді, враховуючи сучасні умови життєдіяльності, нові прагматичні знання, технології та ідеї, притаманні кожному новому поколінню. Доведено, що у процесі взаємодії між людиною та суспільством, а також у виникненні консенсусу між ними можна простежити таку закономірність: людина, реалізуючи свої різноманітні потреби, вступає в соціальні, моральні та інші відносини з іншими людьми; якщо суспільство йде назустріч її бажанням та вимогам, - між ними виникають соціальні відносини позитивної взаємодії, злагоди. У свою чергу, соціальне середовище теж прагне отримати від людини деякі цінності та ресурси, - формування в неї таких морально-соціальних якостей, як працелюбство, законослухняність, дисциплінованість, відповідальність тощо та їхнє ефективне практичне втілення у різноманітних сферах життєдіяльності. Якщо це досягається, то між людьми та соціальним середовищем, яке надає їм бажані блага, завдяки процесу самоорганізації складаються соціальні відносини конструктивної співпраці та консенсусу. Якщо ж суб'єкти соціальної взаємодії не отримують один від одного бажаних благ, відносини між ними стають конфліктними. Отже, соціальні відносини виявляються у різних формах, але у будь-яких випадках вони складаються на основі прагнень людей до різноманітних матеріально-економічних й моральних благ та цінностей. Зрештою, відповідне прагнення викликається потребами як людей, так і суспільства в цілому. Акцентовано, що результат цього прагнення залежить від взаємного врахування тих моральних засад та принципів, що історично сформувалися у соціумі і стали складовою частиною його історичної пам'яті
Дод.точки доступу:
Овсянкіна Людмила


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)