Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дитячі садки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
37.091.4(477)"18/19"
М 19


   
    Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина ХІХ - ХХ ст.) : хрестоматія / упорядник: Л. Д. Березівська [та ін.]. - Київ : Науковий світ, 2003. - 418 с. - ISBN 966-675-183-6 : 60.00 грн.
    Зміст:
Драгоманов, Михайло Петрович. Народні школи на Україні серед життя і письменства в Россії / М. П. Драгоманов. - С .13-29
Костомаров, Микола Іванович. О преподавании на южнорусском языке: Мысли южнорусса / М. І. Костомаров. - С .31-34
Костомаров, Микола Іванович. Правы ли наши обвинители? / М. І. Костомаров. - С .34-41
Куліш, Пантелеймон Олександрович. Перегляд українських книжок / П. О. Куліш. - С .43-47
Куліш, Пантелеймон Олександрович. Викохування дітей / П. О. Куліш. - С .48-49
Кониський, Олександр Якович. Наські граматки / О. Я. Кониський. - С .51-63
Юркевич, Памфіїл Данилович. Курс общей педагогики с приложениями / П. Д. Юркевич. - С .65-79
Грінченко, Борис Дмитрович. На безпросветном пути. Об украинской школе / Б. Д. Грінченко. - С .81-91
Франко, Іван Якович. Наші народні школи і їх потреби (реферат на вічі снятинськім) / І. Я. Франко. - С .93-97
Франко, Іван Якович. Одвертий лист до галицької молодежі / І. Я. Франко. - С .97-103
Науменко, Володимир Павлович. Отечественньй язык какь предмет гимназическаго курса: Речь, прочитанная на торжественном акте Киевской 2-й гимназии 30 Сентября 1881 года / В. П. Науменко. - С .105-114
Науменко, Володимир Павлович. О задачах преподавания отечественной словестности / В. П. Науменко. - С .114-120
Огієнко, Іван Іванович. Наука про рідномовні обов’язки / І. І. Огієнко. - С .121-136
Русова, Софія Федорівна. Просвітній рух на Вкраїні в 60-х роках / С. Ф. Русова. - С .138-144
Русова, Софія Федорівна. Дитячий сад на національнім грунті / С. Ф. Русова. - С .144-150
Русова, Софія Федорівна. Ідейні підвалини школи / С. Ф. Русова. - С .150-153
Сірополко, Степан Онисимович. Завдання нової школи / С. О. Сірополко. - С .155-163
Лубенець, Тимофій Григорович. О первоначальном обучени в школах, где дети говорят на малорусском языке / Т. Г. Лубенець. - С .166-171
Лубенець, Тимофій Григорович. О первоначальном обучении русскому языку в школах, где дети не умеют совсем говорить по-русски / Т. Г. Лубенець. - С .171-175
Лубенець, Тимофій Григорович. Школа та її робітники / Т. Г. Лубенець. - С .175-177
Єфремов, Сергій Олександрович. "Вони не просять" / С. О. Єфремов. - С .180-184
Єфремов, Сергій Олександрович. Сергій Олександрович / С. О. Єфремов. - С .184-186
Чепіга, Я. Ф. Ґрунтовні принципи нормальної школи / Я. Ф. Чепіга. - С .189-191
Чепіга, Яків Феофанович. Національне виховання / Я. Ф. Чепіга. - С .191-208
Чепіга, Яків Феофанович. Педологія, або наука про дітей / Я. Ф. Чепіга. - С .208-212
Чепіга, Яків Феофанович. До трудової вільної школи! / Я. Ф. Чепіга. - С .212-216
Ананьїн, Степан Андрійович. Трудове виховання. Його минуле і сучасне : [Вступ до книги] / Степан Андрійович Ананьїн. - С .217-218
Ананьїн, Степан Андрійович. Педология / С. А. Ананьїн. - С .224-234
Попов, Олександр Іванович. Декларація Наркомосвіти УСРР про соціальне виховання дітей / О. І. Попов. - С .237-240
Попов, Олександр Іванович. Проблема підготовки соцвихника / О. І. Попов. - С .240-251
Мамонтов, Яків Андрійович. Право держави і право дитини : з приводу "Деклярації Наркомосвіти У.С.Р.Р. про соціальне виховання дітей" / Яків Андрійович Мамонтов. - С .253-261
Мамонтов, Яків Андрійович. Художньо-дідактичний метод / Я. А. Мамонтов. - С .261-279
Гринько, Григорій Федорович. Соціяльне виховання дітей / Г. Ф. Гринько. - С .281-295
Ряппо, Ян Петрович. Чергові завдання науково-методологічної роботи : Доповідь на пленумі Держнаукметодкому й Головнауки України в Києві 1926 р. : (Закінчення) / Я. П. Ряппо. - С .297-305
РяппоЯ., Ян Петрович. Новий етап в праці Наркомосвіти / П. РяппоЯ. - С .305-309
Дурдуківський, Володимир Федорович. Шевченківська школа - Шевченкові : з досвіду Київської 1-ої трудової школи ім. Т. Шевченка / В. Ф. Дурдуківський. - С .311-318
Скрипник, Микола Олексійович. Завдання культурного будівництва на Україні : Доповідь на X з'їзді КП(б)У / М. О. Скрипник. - С .332-342
Залужний, Олександр Самійлович. Учення про колектив / О. С. Залужний. - С .344-345
Макаренко, Антон Семенович. До ЦКВСЕРОБОСУ (1 січня 1925 р.) / А. С. Макаренко. - С .365-370
Макаренко, Антон Семенович. до голови Всеукраїнської комісії у справах неповнолітніх, 21 вересня 1925 р. / А. С. Макаренко. - С .370-371
Макаренко, Антон Семенович. Письмо А. С. Макаренко в редакцию газети «Харьковский пролетарий, конец января 1928 г. / А. С. Макаренко. - С .371-375
Ващенко, Григорій Григорович. Український ренесанс XX століття / Г. Г. Ващенко. - С .377-391
Сухомлинський, Василь Олександрович. К вопросу об организации школ-интернатов / В. О. Сухомлинський. - С .393-402
Сухомлинський, Василь Олександрович. Рецензия на книгу В. А. Сухомлинского «Сердце отдаю детям» / С. О. Сухомлинський ; С. О. Сухомлинський ; С. О. Сухомлинський. - С .402-407
Сухомлинський, Василь Олександрович. Замечания к рукописи В. А. Сухомлинского «Сердце отдаю детям» / В. О. Сухомлинський. - С .407-409
Сухомлинський, Василь Олександрович. Думки про літературу в школі / В. О. Сухомлинський. - С .409-415
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія педагогіки--Хрестоматії

   Педагогіка--Україна


Кл.слова (ненормовані):
Драгоманов М. П., про нього -- народні школи -- Костомаров М. І., про нього -- Куліш П. О., про нього -- Кониський О. Я., про нього -- Юркевич П. Д., про нього -- Грінченко Б. Д., про нього -- загальна педагогіка -- франко Іван, про нього -- Науменко В. П., про нього -- Огієнко І. І., про нього -- Русова С. Ф., про неї -- просвітницький рух -- дитячі садки -- Сірополко С. О., про нього -- Лубенець Т. Г., про нього -- Єфремов С. О., про нього -- Чепіга Я. Ф., про нього -- національне виховання -- трудова вільна школа -- педологія -- Ананьїн С. А. , про нього -- трудове виховання -- Попов О. І. , про нього -- декларація Наркомосвіти -- Мамонтов Я. А. , про нього -- право дитини -- художньо-дидактичний метод -- Гринько Г. Ф. , про нього -- соціальне виховання -- Ряппо Я. П. , про нього -- науково-методична робота -- Дурдуківський В. Ф., , про нього -- шкільне самоврядування -- Скрипник М. О. , про нього -- Х з'їзд -- Залужний О. С. , про нього -- колектив -- Макаренко А. С. , про нього -- Ващенко Г. Г. , про нього -- український ренесанс ХХ століття -- Сухомлинський В. О. , про нього -- школи-інтернати -- серце віддаю дітям
Анотація: В хрестоматії представлені маловідомі або зовсім невідомі тексти педагогів та освітніх діячів.
Дод.точки доступу:
Березівська, Л. Д. \упорядник.\
Дічек, Н. П. \упорядник.\
Побірченко, Н. С. \упорядник.\
Самоплавська, Т. О. \упорядник.\
Сухомлинська, О. В. \упорядник.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
   37.091.4
   І 29


   
    Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійна організація "Блаодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 12 с.
    Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського / Л. Л. Хоружа. - С .7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток людини, модернізація, фізичне вдосконалення
Драч, О. О. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії / О. О. Драч. - С .11-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жіноча освіта, суспільна лібералізація, Ушинський К. Д.
Зайченко, І. В. К. Д. Ушинський і українська національна школа / І. В. Зайченко. - С .19-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна школа, українська національна школа
Левітас, Фелікс Львович. Учитель як носій цінностей / Ф. Л. Левітас. - С .27-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське вчительство, гуманістичні ідеї освіти, національні цінності
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя / С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагогічний такт, професійна майстерність учителя
Тернопільська, В. І. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського / В. І. Тернопільська ; . - С .39-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., культура, дитина
Агейкіна-Старченко, Т. В Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики / Т. В Агейкіна-Старченко. - С .44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хоровий спів, слухання музики, евритміка
Борисенко, Н. М. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського / Н. М. Борисенко. - С .50-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна освіта, початкові школи
Ілійчук, Л. В. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Л. В. Ілійчук. - С .58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., особистість учителя, підготовка вчителя
Кравчук, Лариса Володимирівна. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Л. В. Кравчук. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., моральне виховання, виховні дії
Кучеренко, А. І. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні / А. І. Кучеренко. - С .68-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., антропологічна основа мовної освіти, рідна мова
Леонтьева, Інна Василівна. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .76-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., експериментальна педагогіка, антропологічні ідеї
Меленець, Людмила Іванівна. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства" / Л. І. Меленець. - С .82-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., дитячі садки, виховання
Паламарчук, Лариса Борисівна. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського / Л. Б. Паламарчук. - С .89-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., етнопедагогічні ідеї, школа
Петренко, Л. П. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки / Л. П. Петренко. - С .99-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., принципи навчання, методи навчання
Полякова, О. В. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського / О. В. Полякова. - С .107-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., особистість учителя, педагогічна діяльність
Свириденко, А. Ю. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти / А. Ю. Свириденко. - С .112-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна діяльність, основи безпеки життєдіяльності
Стаднік, H. В. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації / H. В. Стаднік. - С .118-126. - Библиогр. в конце ст.
Харченко, О. І. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини / О. І. Харченко. - С .127-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, множинний інтелект, гармонійний розвиток
Хмелівська, С. І. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського / С. І. Хмелівська. - С .132-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., аксіологічні засади, гуманістичні цінності
Чередніченко, С. В. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського / С. В. Чередніченко. - С .140-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна культура, народне виховання
Малихін, О. В. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога / О. В. Малихін. - С .145-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., Грінченко Б. Д., Сухомлинський В. О.
Гаврилова, Т. Н. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе / Т. Н. Гаврилова. - С .153-160. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музей К. Д. Ушинського, напрямки роботи музею, тематичні екскурсії
Тишко, А. Б. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа / А. Б. Тишко. - С .160-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовно-моральне виховання, Ушинський К. Д., релігійне виховання
Андреєва, Т. Т. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ / Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. - С .165-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна педагогіка, дошкільне виховання
Базиль, Людмила Олександрівна. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників / Л. О. Базиль. - С .172-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., професійна підготовка вчителя, учитель української мови
Волинець, Катерина Іванівна. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті / К. І. Волинець. - С .185-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна освіта, вчитель, народність
Ісаєва, О. С. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі" / О. С. Ісаєва. - С .193-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання, студенти-медики, моральність
Коваленко, О. В. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти / О. В. Коваленко. - С .202-209. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагоги-гуманісти, підготовка вихователів і вчителів
Ковальчук, В. І. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти / В. І. Ковальчук. - С .210-219. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народність, духовно-моральне виховання
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського / І. А. Косенкова. - С .220-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., дошкільна освіта, професійна підготовка
Моргун, С. В. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе / С. В. Моргун. - С .227-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., навчання грамоти, початкова школа
Онасько, Х. О. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі / Х. О. Онасько. - С .236-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., контроль у навчанні, екзамен
Сиротич, Н. Б. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру / Н. Б. Сиротич. - С .242-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., театральне сприймання, театральне мистецтво
Сьома, C. O. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України / C. O. Сьома. - С .248-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., позашкільна освіта, Мала академія наук України
Хитра, З. М. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти / З. М. Хитра. - С .257-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагогічні технології, учитель початкових класів
Целищева, Н. И. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы / Н. И. Целищева. - С .268-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., образотворче мистецтво, духовність
Шорохова, В. В. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів / В. В. Шорохова. - С .274-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., увага, розумово відсталі діти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Історія--Персоналії--З’їзди і конференції

   Освіта--Україна


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (Український та російський педагог українського походження, один із засновників педагогічної науки в Росії ; 1824-1871) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського"
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 11 с.
    Зміст:
Хоружа, Л. Л. Вступне слово / Л. Л. Хоружа. - С .7-8
Ворначева, Л.Ю. Формування особистості М. Е. Річмонд у період професійного становлення дослідниці (1861-1900 pp.) / Л.Ю. Ворначева. - С .9-19. - Библиогр. в конце ст.
Гаврилюк, А. В. Розвиток класичних університетів в умовах об'єднаної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класичний університет, освітня політика, освітні реформи
Заяць, Людмила Іванівна. Економічні механізми розвитку університетської освіти у Нідерландах / Л. І. Заяць. - С .25-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, джерела фінансування вищої освіти, модель фінансування
Леонтьева, Інна Василівна. До питання про становлення і розвиток методу природного експерименту у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки / І. В. Леонтьева. - С .36-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, експеримент природний, Лазурський О.
Літіченко, О. Д. Педагогічна преса як джерельна база історико-педагогічного дослідження / О. Д. Літіченко. - С .46-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний журнал, педагогічна преса, педагогічна публіцистика
Руденко, Н. В. Досягнення О. Муравйової (1867-1939) у сфері вокальної педагогіки і їх використання для розвитку музично-педагогічної думки XXI ст. / Н. В. Руденко. - С .51-59. - Библиогр. в конце ст.
Свириденко, А. Ю. Нормативна дисципліна "Безпека життєдіяльності" як важлива складова змісту вищої освіти / А. Ю. Свириденко. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна діяльність, безпека життєдіяльності
Талпа, А. О. Проблема мотивації студентів до навчання у сучасній вітчизняній науковій літературі / А. О. Талпа. - С .67-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотивація, вступ до ВНЗ, студенти
Шинкар, Т. Ю. Розвиток змісту та форм організації методичної роботи в дитячих садках України / Т. Ю. Шинкар. - С .73-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична робота, дитячі садки, суспільне дошкільне виховання
Бакун, Я. Е. PR-технології в культурно-дозвіллєвій сфері / Я. Е. Бакун. - С .79-87
Кл.слова: PR-технології, дозвілля, розваги
Бодненко, Д. М. Застосування ГКТ у навчально-виховному процесі / Д. М. Бодненко, О. М. Глушак. - С .87-92
Кл.слова: інформатизація, інформаційно-комунікаційні технології, навчально-виховний процес
Веселовська, О. В. Економічна сутність собівартості промислової продукції / О. В. Веселовська. - С .93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: собівартість продукції, витрати виробництва, суспільні витрати
Діденко, Н. М. Форми організації позакласної роботи з української мови з використанням засобів музейної педагогіки / Н. М. Діденко. - С .100-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музейна педагогіка, позакласна робота, інноваційні технології
Загарій, В. П. Департамент фінансової безпеки держави НБУ як засіб консолідації грошово-кредитної політики з процесом забезпечення фінансової безпеки України / В. П. Загарій. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фінансова безпека, Національний банк України, монетарні заходи
Закраєвська, О. Ю. Підготовка майбутніх учителів початкових класів / О. Ю. Закраєвська. - С .116-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка учителів, учитель початкових класів
Кучаковська, Г. А. Експертні системи як засіб підвищення ефективності профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профорієнтація, експертна система, інформаційно-комутаційні технології
Мазур, Н. П. Вплив особливостей курсу інформатики профільної школи на процес підготовки майбутніх учителів / Н. П. Мазур. - С .131-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, профіль, профілізація
Олійник, А. М. Усна перевірка якості знань учнів: бесіда як метод контролю / А. М. Олійник. - С .140-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контроль знань, усна перевірка, бесіда
Петрик, Л. В. Засоби медіа-освіти на уроках іноземних мов / Л. В. Петрик. - С .146-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-освіта, медіа-текст, засоби медіа-освіти
Процька, C. M. Педагогічні умови формування професійних комнетентностей у майбутніх філологів засобами комп'ютерно зорієнтованої методичної системи навчання / C. M. Процька. - С .155-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні умови, професійна компетентність, комп'ютерні освітні технології
Руднік, Ю. В. Інноваційні технології навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .162-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологія навчання, іноземні мови, структура інноваційної діяльності
Середюк, С. В. "Велика реформа 1861 року" та її вплив на подільське селянство / С. В. Середюк. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реформа 1861, Поділля, селяни
Скляр, О. О. Особистісна мотивація майбутнього вчителя музики як основа розвитку професійного інтересу / О. О. Скляр. - С .176-180. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив, потреба, професійний інтерес
Теряєва, Л. А. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя музики як психолого-педагогічна проблема / Л. А. Теряєва. - С .181-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична компетентність, компонентна структура, компетенції
Шеремета, M. M. Фактори, що негативно впливають на здоров'язберігання майбутніх соціальних педагогів, та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні / M. M. Шеремета. - С .187-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, вищий навчальний заклад, здоров’я
Гладун, М. А. Особливості дітей молодшого шкільного віку "Z-покоління" / М. А. Гладун. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: теорія поколінь, Z-покоління, діти молодшого шкільного віку
Дячок, Н. В. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності студентів / Н. В. Дячок. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна мобільність, професійна мобільність, соціальна стратифікація
Корнят, В. С. Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят. - С .206-213. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, діагностичні уміння, студент
Koxaнова, Олена Петрівна. Психологічна культура особистості сучасних студентів / О. П. Koxaнова. - С .213-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічна культура, психологічна компетентність , самовизначення
Лебідь, Н. К. Емпіричне дослідження цілеспрямованої активності студентів / Н. К. Лебідь, Ю. В. Бреус. - С .223-232. - Библиогр. в конце ст.
Терещенко, М. В. Подружні зради як наслідок порушень сімейних стосунків / М. В. Терещенко. - С .232-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: подружня зрада, пробачення, ревнощі
Чечко, Т. М. Соціально-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку / Т. М. Чечко. - С .238-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, діти з особливостями психофізичного розвитку, соціально-педагогічний супровід
Гавриловська-Задорецька, М. В. Імагологічні аспекти опису молдаван у бессарабському циклі Михайла Коцюбинського / М. В. Гавриловська-Задорецька. - С .243-248. - Библиогр. в конце ст.
Горохова, Т. О. Текст як засіб організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей / Т. О. Горохова. - С .249-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ, НАВЧАЛЬний текст, ДИСКУРС
Груздьова, О. В. Анімалістичні твори Б. Грінченка та М. Загірньої: їх вплив на розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Груздьова. - С .256-261. - Библиогр. в конце ст.
Лосевич, Н. С. Застосування фразеологічних одиниць англійської мови у медійному дискурсі з точки зору теорії мовленнєвої комунікації / Н. С. Лосевич. - С .261-265. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паремійний простір, мовленнєвий акт, ілокуція
Поклад, Т. С. Лінгвокогнітивні особливості англомовних дескрипцій запахів у парфумерному інтернет-дискурсі / Т. С. Поклад. - С .266-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запах, дескрипції, номінація
Ульяницька, М. В. Чарівна казка як особливий жанр народної творчості (на матеріалі французьких та англійських казок) / М. В. Ульяницька. - С .272-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр казки, чарівна казка, типологія казки
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Наука--Україна--Документи і матеріали

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
373.2(082)
С 76


   
    Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 374 с. - 61.00 грн., 61.00 грн.
    Зміст:
Савченко, Олександра Яківна. Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. - С .3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, початкова освіта, система освіти України
Андрющенко, Т. К. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти / Т. К. Андрющенко. - С .7-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Базовий компонент дошкільної освіти, діти дошкільного віку, методика
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності / Г. В. Бєлєнька. - С .16-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, природа, основи екологічного світогляду
Біла, Ірина Миколаївна. Умови творчої самореалізації дитини / І. М. Біла. - С .25-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, дитяча творчість, розвивальне середовище
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слово, звук, буква
Богуш, Алла Михайлівна. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція / А. М. Богуш. - С .41-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, компетентність, розвиток мовлення
Брежнєва, О. Г. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти / О. Г. Брежнєва. - С .48-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: логіко-математична освіта, математичний розвиок, методичний конструкт
Вертугіна, Валентина Миколаївна. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням / В. М. Вертугіна. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, діти із зоровим відхиленням, навчання
Волинець, Юлія Олександрівна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності / Ю. О. Волинець. - С .66-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, дослідницька діяльність, вихователі ДНЗ
Гарус, К. О. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти / К. О. Гарус. - С .73-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сенсорне виховання, сенсорний розвиток, сенсорні еталони
Голота, Наталія Миколаївна. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку / Н. М. Голота. - С .82-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: просторово-часові уявлення, орієнтування в просторі, орієнтування в часі
Довбня, Софія Олегівна. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку / C. O. Довбня ; C. O. Довбня. - С .93-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ігрова діяльність, діти дошкільного віку, планування
Ільків, М. П. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти / М. П. Ільків. - С .100-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні ідеї Софії Русової, педагогічний досвід, наступність
Імбер, В. І. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. - С .107-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна безпека, інформативна компетенція дошкільника, комп'ютерно-ігрове середовище
Кіт, Г. Г. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку / Г. Г. Кіт. - С .112-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пошуково-дослідницька діяльність, дослідницькі уміння, сенсорно-пізнавальна компетентність
Коваленко, Олена Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .121-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка, компетентність, пізнавальна активність
Кононко, О. Л. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку / О. Л. Кононко. - С .131-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне буття, особистісна компетентність, аутопсихологічна компетентність
Кот, Н. А. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти / Н. А. Кот. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, фізична готовність до школи, інструктор з фізичного виховання
Кошіль, О. П. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. П. Кошіль. - С .148-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, Базовий компонент дошкільної освіти, дошкільна освіта
Кудикіна, Н. В. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти / Н. В. Кудикіна. - С .154-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українські народні ігри, навчальний процес, початкова загальна освіта
Лаппо, В. В. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ / В. В. Лаппо. - С .164-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: магістр педагогіки, магістратура, етнопедагогіка
Лобода, Ольга Володимирівна. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти / О. В. Лобода. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична культура, вихователь дитячого садку, іншомовна методична компетентність
Лохвицька, Любов Василівна. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей / Л. В. Лохвицька. - С .180-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, вихователь, фахова підготовка
Любива, В. В. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема / В. В. Любива. - С .190-197. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, творча особистість, самореалізація особистості
Машовець, Марина Анатоліївна. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .197-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, освітній процес, навчальна програма
Меленець, Людмила Іванівна. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. - С .205-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сільська місцевість, альтернативний заклад, дитячий осередок
Омеляненко, А. В. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розповідь-роздум, методи навчання, діти старшого дошкільного віку
Павлюк, Т. О. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку / Т. О. Павлюк. - С .218-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, компетенція, інформатична компетентність
Пасічник, Алла Володимирівна. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти / А. В. Пасічник. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етичні уявлення, діти дошкільного віку, державний стандарт
Половіна, Олена Анатоліївна. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку / О. А. Половіна. - С .233-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поліхудожній розвиток, мистецтво, живопис
Поніманська, Тамара Іллівна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу / Т. І. Поніманська. - С .242-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, гуманістичне виховання, полісуб'єктне середовище
Присяжнюк, Л. Л. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природнича освіта, стандарти, підготовка педагогів
Семенова, Н. І. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї / Н. І. Семенова. - С .258-268. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здорова особистість, педагогічна технологія, дошкільний навчальний заклад
Синекоп, Л. О. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти / Л. О. Синекоп. - С .269-274. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наступність освіти, навчально-виховна діяльність, музейна діяльність
Сиротич, Наталія Богданівна. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти / Н. Б. Сиротич. - С .275-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, театральна освіта, театральне мистецтво
Стеценко, Ірина Борисівна. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників / І. Б. Стеценко. - С .281-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільники, інформаційна культура, комп'ютерна грамотність
Тарасенко, Галина Сергіївна. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи / Г. С. Тарасенко. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонізація, дитяча творчість, ставлення до природи
Тельчарова, О. П. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку / О. П. Тельчарова. - С .300-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно орієнтований підхід, самоактуалізація особистості, режисерська гра
Товкач, Ірина Євгеніївна. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях / І. Є. Товкач. - С .308-314. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва компетентність, навчання грамоти, мовленнєва активність
Федорова, Н. B. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя / Н. B. Федорова. - С .315-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, педагогічна взаємодія, педагог - студент
Чекаліна, Валентина Адамівна. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів / В. А. Чекаліна. - С .325-331. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переказ, дошкільник, мовлення
Чередніченко, Світлана Володимирівна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти / С. В. Чередніченко. - С .331-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БКДО, зміст дошкільної освіти, культура
Шевчук, Антоніна Семенівна. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти / А. С. Шевчук. - С .336-344. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вихователя, додаткова спеціалізація, театральне мистецтво
Шелестова, Людмила Володимирівна. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності / Л. В. Шелестова. - С .345-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, чуттєве пізнання, раціональне пізнаня
Шинкар, Тетяна Юріївна. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст / Т. Ю. Шинкар. - С .356-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична робота, дитячі садки, суспільне дошкільне виховання
Щербакова, Катерина Йосипівна. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини / К. Й. Щербакова. - С .362-369. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математичні знання, логічні дії, логіко-математичний розвиток
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- лінгводидактичні засади -- вихователь ДНЗ -- самореалізація -- етичні уявлення -- дитина і мистецтво -- мовленева компетентність -- ігрове середовище -- картина світу
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

5.
373.2.018.26(477)
Н 55


    Несельська, О.
    Оптимізація взаємодії з батьками в умовах сьогодення / Ольга Несельська, Наталія Шалда // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 1. - С. 11. - Зміст: Успішна управлінська діяльність - запорука плідної співпраці ; Зміст управлінської діяльності щодо забезпечення співпраці з родинами ; Завдання з формування позитивного іміджу дитсадка ; Пошук оптимальних шляхів взаємодї з родинами. . - ISSN 1680-449X
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--взаємодія з батьками--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- дитячі садки -- батьки -- родини -- взаємодія -- співпраця -- оптимізація -- управлінська діяльність -- зміст -- позитивний імідж -- оптимальні шляхи
Анотація: У статті представлено досвід роботи ДНЗ № 1 "Дзвіночок" м. Шостки Сумської області.
Дод.точки доступу:
Шалда, Н.


Є примірники у відділах:
Ф2 (03.03.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.
373.24
В 11


    Вільчковський, Едуард Станіславович.
    Рух і музика. Ігри під музику для дітей другої молодшої та середньої груп дитячого садка / Е. Вільчковський. - К. : Муз. Україна, 1986. - 48 с. - 1.18 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Діти--Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Навчальні видання для дошкільної освіти

   Діти--Фізичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Навчальні видання для дошкільної освіти


   Дитячі рухливі ігри--Дошкільні навчальні заклади--Навчальні видання для дошкільної освіти


Кл.слова (ненормовані):
напрями виховання дошкільників -- направления воспитания дошкольников -- дитячі ігри -- детские игры -- фізична культура -- физическая культура -- музичні заняття -- музыкальные занятия -- дитячі садки -- детские садики
Анотація: Ігри з музичним супроводом для дітей.

Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

7.
373.24
В 11


    Вільчковський, Едуард Станіславович.
    Рух і музика. Ігри під музику для дітей другої молодшої та середньої груп дитячого садка / Е. Вільчковський. - К. : Муз. Україна, 1988. - 40 с. - 0.25 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Діти--Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Навчальні видання для дошкільної освіти

   Діти--Фізичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Навчальні видання для дошкільної освіти


   Дитячі рухливі ігри--Дошкільні навчальні заклади--Навчальні видання для дошкільної освіти


Кл.слова (ненормовані):
напрями виховання дошкільників -- направления воспитания дошкольников -- дитячі ігри -- детские игры -- фізична культура -- физическая культура -- музичні заняття -- музыкальные занятия -- дитячі садки -- детские садики
Анотація: Ігри з музичним супроводом для дітей.

Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

8.
373.2/.3.017(477)"18/19"(043.3)
А 72


    Антипін, Євген Борисович.
    Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття) : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Є. Б. Антипін ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2017. - 20 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Автореферати дисертацій

   Дошкільна освіта--Початкова освіта--Автореферати дисертацій


   Трудове виховання--Автореферати дисертацій


Кл.слова (ненормовані):
наступність -- робочі рухи -- дитячі садки
Дод.точки доступу:
Іванюк, Ганна Іванівна \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

9.
373.2/.3.017(477)"18/19"(043.3)
А 72


    Антипін, Євген Борисович.
    Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття) : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Є. Б. Антипін ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2017. - 245 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Автореферати дисертацій

   Дошкільна освіта--Початкова освіта--Автореферати дисертацій


   Трудове виховання--Автореферати дисертацій


Кл.слова (ненормовані):
наступність -- робочі рухи -- дитячі садки -- імперська доба
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Іванюк, Ганна Іванівна \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
373.2/3.091.4(477)"18/19"(043)
М 35


    Матюшинець, Яна Володимирівна.
    Генеза ідей розвивального освітнього середовища дітей у вічизняній педагогічній думці (кінець XIX - 20-ті рр. XX ст.) : дисертація ... доктора філософії : 011 / Я. В. Матюшинець ; науковий керівник Г. І. Іванюк ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2021. - 306 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освітнє середовище, 19-20 ст.--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ідеї -- вітчизняна педагогічна думка -- розвивальне освітнє середовище -- дитячі садки -- ясла -- захистки -- дитячі осередки -- клуби -- трудові колонії -- дитячі будинки -- дитячі містечка -- трудові школи
Дод.точки доступу:
Іванюк, Ганна Іванівна \науковий керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)