Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=докторантура<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
378.09
І-69


   
    Інститут педагогіки 80 / Академія педагогічних наук України. Відділення загальної серед. освіти. - Київ : Педагогічна думка, 2006. - 457 с. - 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
Інститут педагогіки -- історія інституту -- вчена рада -- наукові підрозділи -- аспірантура -- докторантура -- лабораторія історії педагогіки -- лабораторія дидактики -- лабораторія порівняльної педагогіки -- лабораторія управління освітніми закладами -- лабораторія початкової освіти -- лабораторія трудової підготовки і політехнічної творчості -- лабораторія навчання української мови і літератури -- лабораторія навчання іноземних мов -- лабораторія географічної освіти -- лабораторія хімічної і біологічної освіти -- лабораторія математичної і фізичної освіти -- лабораторія суспільствознавчої освіти -- ПоповО. І. -- Чамата П. Р. -- Чавдаров С. Х. -- Минович М. М. -- Русько О. М. -- Смаль В. З. -- Савченко О. -- Бондарь А. Д. -- Онищук В. О. -- Масальський В. І.
Анотація: Про історія створення Інституту педагогіки та його діяльність.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
378.4
Д 53


    Дмитриев, Г. Д.
    Анатомия американского университета [Текст] / Г. Д. Дмитриев. - Москва : Народное образование, 2005. - 223, [1] с. - ISBN 5-87953-209-7 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління освітою--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
публічний університет -- акредитація -- фінансування університету -- організація навчального процесу -- викладач -- студент -- докторантура
Анотація: В книге представлены особенности организации обучения и преподавания в американских вузах

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
001.891(075.8)
О-75


   
    Основи методології та організації наукових досліджень [Текст] : навчальний посібник для студентів, курсантів, аспірантів, ад’юнктів / Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка ; за ред. А. Є. Конверський. - Київ : Центр учбової літератури, 2016. - 352 с. - ISBN 978-611-0082-3 : 160.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Основи наукових досліджень--Методологія наукових досліджень--Навчальний посібник

Кл.слова (ненормовані):
наукові дослідження -- технологія наукових досліджень -- бібліографічний апарат -- пошук інформації -- електронний пошук -- наукова публікація -- наукова монографія -- наукова стаття -- тези доповіді -- оформлення публікацій -- види наукових робіт -- студентські наукові роботи -- студентська практика -- аспірантура і докторантура -- захист дисертації
Дод.точки доступу:
Конверський, А. Є. \за ред.\
Міністерство освіти і науки України
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

4.


    Durdas, A.
    The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 139-143, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.139143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
докторантура -- елітні школи -- оцінка якості -- університет
Анотація: У статті розглядаються особливості сучасної системи вищої освіти Франції; зазначено дуальність між французькими закладами вищої освіти та дослідницькими центрами, а також дуальність між освітніми установами та навчальними програмами. Розкрито особливості функціонування дослідницьких центрів. Вивчено та проаналізовано типи закладів вищої освіти у країні та особливості їх діяльності в контексті сучасних тенденцій розвитку. Вивчено особливості функціонування університетів, «великих шкіл» та приватних закладів вищої освіти. Розкрито порядок здійснення докторських досліджень у Франції. Зазначено умови вступу та підготовки докторів філософії. Виділено історичні особливості системи оцінювання якості у французькій вищій освіті та її сучасний стан. Розглянуто функції і завдання установ, що задіяні у систему оцінювання якості вищої освіти Франції та зазначено мету проведення оцінювання якості освіти. Зазначено органи, які займаються оцінкою якості вищої освіти у державі. Досліджено роль, історичні аспекти та місію Агентства з оцінки вищої освіти та досліджень Франції. Зазначено роль та місію Національного комітету з оцінки державних вищих навчальних закладів. Розкрито особливості зовнішньої та внутрішньої оцінки якості вищої освіти у країні; зазначено участь вищих навчальних закладів у проведенні оцінювання. У статті розглянуто сучасний стан сфери оцінювання якості вищої освіти. Акцентовано на сильній централізованій присутності держави у сфері освіти Франції, зокрема у розробці навчальних програм на всіх освітніх рівнях, визначенні змісту навчання, а також у підборі викладацького складу, призначенні та навчанні інспекторів, що здійснюють контроль за якістю освіти. Звернено увагу на роль автономії закладів вищої освіти у їх розвитку та діяльності та місцевих органів влади, які здійснюють матеріальне забезпечення задля функціонування закладів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Шейко, Василь.
    Концептосфера підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів у Харковській державній академії культури [Текст] / В. Шейко, Н. Кушнаренко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 7. - С. 34-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
концептосфера -- науково-педагогічні кадри -- вчена рада -- аспірантура -- докторантура -- наукові школи
Дод.точки доступу:
Кушнаренко, Наталя


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Скиба, Ю.
    Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів [Електронний ресурс] / Ю. Скиба. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 86-109, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні працівники та викладачі -- потенціал -- університет -- SWOT-аналіз
Анотація: У статті подано результати SWOT-аналізу потенціалу науково-педагогічних працівників і викладачів високорейтингових університетів України, зокрема Київського національного університету імені Тараса Шевченка (КНУ), Сумського державного університету (СумДУ), Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (НТТУ «КПІ»). Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми дослідження та обґрунтовано можливість використання SWOT-аналізу для виявлення сильних і слабких сторін, загроз і можливостей щодо розвитку науково-педагогічних працівників і викладачів. На основі аналізу видів академічної діяльності науково-педагогічних працівників розроблено критерії оцінювання ресурсів і можливостей університетів для його розвитку, а саме: університети в міжнародних та вітчизняних рейтингах,; кількісний склад і вікова структура науково-педагогічних працівників і викладачів; ресурси університету для розвитку потенціалу науково-педагогічних працівників і викладачів; публікаційна активність науково-педагогічних працівників і викладачів; мотивація та стимулювання науково-педагогічних працівників і викладачів; показники академічної мобільності науково-педагогічних працівників і викладачів. Аналіз офіційних відкритих ресурсів дав змогу з’ясувати, що сильними сторонами досліджуваних університетів є: потужний склад науково-педагогічних працівників і викладачів, наявність різноманітних ресурсів для його розвитку, зокрема аспірантура, докторантура, постійно діючі спеціалізовані вчені ради, наукові журнали та збірники, велика кількість міжнародних угод на виконання наукових досліджень. Водночас слабкими сторонами досліджуваних університетів є: висока частка науково-педагогічних працівників і викладачів поважного віку, незацікавленість університетів у залученні до освітнього процесу успішних фахівців-практиків без наукових ступенів, недостатній рівень участі в освітньому процесі іноземних науково-педагогічних працівників і викладачів тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)