Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дослідження аудиторії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Решетняк, Алина.
    Именно в социальных сетях сегодня формируется имидж компаний / А. Решетняк // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 4. - С. 36-37

Кл.слова (ненормовані):
аудиторія соціальних мереж -- персональні дані -- дослідження аудиторії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Попова, Татьяна.
    Компании, которые хотят быть конкурентоспособными, должны проводить мониторинг социальных сетей / Т. Попова // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 4. - С. 38-39

Кл.слова (ненормовані):
імідж компанії -- дослідження аудиторії -- можливості соціальних мереж

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)