Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=дослідні завдання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Павлова, Н.
    Педагогічна практика в системі професійної підготовки вчителів інформатики [Електронний ресурс] / Н. Павлова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 36-44, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
учитель інформатики -- пропедевтична практика -- педагогічна практика -- дослідні завдання
Анотація: Охарактеризовано значимість практичної підготовки студентів, а саме педагогічної практики в процесі здобуття кваліфікації «вчитель інформатики» за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Інформатика)». Узагальнено актуальні науково-методичні праці із досліджуваної проблеми. Проаналізовано освітньо-професійні програми першого (бакалаврського) рівня, за якими навчаються майбутні вчителі інформатики на вміст різних видів практик. Представлено адаптаційну, дидактичну, розвиваючу, діагностичну, прогностичну, комунікативну і рефлексивну функції практики. Виокремлено пропедевтичну і виробничу педагогічні практики, кожна з яких спрямована на формування професійних компетентностей та дозволяє студентам реалізувати себе в ролі вчителя. У вигляді схеми відображено взаємозв’язки між навчальними дисциплінами та пропедевтичною практикою на прикладі освітньої програми Рівненського державного гуманітарного університету. Конкретизовано завдання виробничої практики в закладі середньої освіти. Педагогічна практика представлена як: метод навчання, що спрямований на закріплення обізнаності з психології, педагогіки, інформатики та методики її навчання; засіб розвитку в студентів особистісних і професійно значимих якостей; форма поєднання освітньої діяльності студентів із педагогічною працею вчителя інформатики в закладі середньої освіти. Запропоновано впроваджувати педагогічні практики в різних формах з першого року навчання в закладі вищої освіти, поєднуючи практичну, навчально-пізнавальну, дослідну діяльності, використовуючи здобуті результати в курсових і кваліфікаційних проєктах, індивідуальних навчально-дослідних завданнях із циклу дисциплін професійного блоку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)