Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ділова гра<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.
74.200.536
П 42


    Повалій, Людмила Вікторівна.
    Професійне самовизначення старшокласників : методичні рекомендації / Повалій Л. В., Мачуська І. М. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пробл. виховання. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. - 51 с. : табл. - Бібліогр. : с. 26-27. - ISBN 978-966-189-310-7 : 21.95 грн.
ДРНТІ
ББК 74.200.536

Рубрики: Старшокласники--Професійне самовизначення--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
профконсультація -- ділова гра
Дод.точки доступу:
Мачуська, Ірина Миколаївна
Національна академія педагогічних наук України (Київ)
Інститут проблем виховання (Київ)


Примірників всього: 3
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)

Знайти схожі

2.
74.0я431
П 24


    Коханова, О.
    Ділова гра як засіб оптимізації взаємодії та розвитку партнерських відносин у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця [Текст] / О. Коханова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 81-85
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Професійна підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- професійні вміння і навички -- ділова гра -- партнерські відносини -- взаємодія -- педагогічна взаємодія
Анотація: Розкрито місце активних форм і методів навчання, зокрема ділових ігор в процесі професійної підготовки майбутніх вчителів. Акцентовано увагу на провідній ролі даної форми активності студентів у формуванні їх особистості, набутті та відпрацюванні професійних умінь, у розвитку партнерських відносин як необхідної передумови для ефективної педагогічної взаємодії.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
74.00я43
П 24


    Конопленко, Людмила Олександрівна.
    Визначення змісту навчання усного спілкування майбутніх фахівців із інформаційної безпеки / Л. О. Конопленко // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 3. - С. 13-17
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Майбутні фахівці

Кл.слова (ненормовані):
спеціальні цілі -- ділова гра -- екстралінгвістичні чинники -- зміст навчання -- міждисциплінарна інтеграція
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
37.0
У 31


   
    Удосконалення змісту та форм організації навчального процесу відповідно до міжнародних стандартів : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 2-4 лютого 2005 р. Т. 2 / Київський національний економічний університет. - Київ : КНЕУ, 2005. - 361 с. - ISBN 966-574-743-6 : 49.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
ділова гра -- пізнавальна діяльність -- аналітичні якості -- індивідуальне навчання
Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: З659149/2016/2
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Пітерська, Олена. Шкільні програми із зарубіжної літератури для 5-9 класів (2005 р. і 2012 р. зі змінами 2015 р.) в таблицях / О. Пітерська, С. Тіхоненко, Л. Юлдашева. - С.2-11
Кл.слова: порівняння програм, співвідношення варіативності програм, зарубіжна література 5-9 класи
Пітерська, Олена. Сучасні книжки прокладають шлях до сучасної Європи / О. Пітерська, С. Тіхоненко, Л. Юлдашева. - С.11-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література в школах, програма вивчення, сучасні зарубіжні автори
Матюшкіна, Тетяна. Культурологічний підхід до вивчення роману Корнелії Функе "Чорнильне серце" / Т. Матюшкіна. - С.14-17
Кл.слова: фентезі, Функе Корнелія, про неї, Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір
Семенюк, Олена. Поетика відкритого простору: розвиток літературної компетентності на уроках зарубіжної літератури / О. Семенюк. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна освіта, когнітивна складова, діяльнісна складова
Рудніцька, Наталія. Я прийшов за твоїми хрестами, Соню: Урок-диспут за романом Ф.М. Достоєвського "Злочин і кара" / Н. Рудніцька. - С.22-25
Кл.слова: план-конспект уроку, християнські моральні цінності, зарубіжна література, 10 клас
Рябошапко, Наталя. Вивчаємо казку О. Уайльда "Хлопчик-Зірка" / Н. Рябошапко. - С.25-27
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Уальд О., Хлопчик-зірка, про твір
Ділова гра "Створюємо урок". Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі (Туве Янсон "Капелюх чарівника". Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків). - С.28-32
Кл.слова: мотиваційний етап, вивчення нового матеріалу, осмислення нових знань
Васильянц, М. С. Мотиваційний етап / М. С. Васильянц. - С.28-29
Кл.слова: шляхи формування мотивації, прийом "Здивуйся!", методи навчання
Василішина, О. Актуалізація опорних знань / О. Василішина. - С.29
Кл.слова: прийоми навчання, методи навчання, ділова гра
Щокіна, Г. Вивчення нового матеріалу / Г. Щокіна. - С.29-30
Кл.слова: інтерактивні технології навчання, технологія проблемного навчання, ігрові моделі навчання
Моргун, М. С. Осмислення нових знань і умінь / М. С. Моргун. - С.31
Кл.слова: індивідуальна форма роботи, групова форма роботи, індивідуально-групова форма роботи
Орлова, В. Пояснення домашнього завдання / В. Орлова. - С.32
Кл.слова: закріплення знань, завдання-загадка, аукціон
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. - С.33-49
Кл.слова: тема уроку, мета уроку, хід уроку
Гузь, Ольга Олександрівна. Моральні цінності в новелі О. Генрі "Дари волхвів" / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.33-36
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Генрі О., Дари волхвів, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості фантастичного світу в новелі Герберта Уеллса "Чарівна крамниця" / О. О. Гузь. - С.37-41
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Уеллс Герберт, Чарівна крамниця, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Філософський зміст новели Рюноске Акутагави "Павутинка" / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.41-49
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Акутагава Р., Павутинка, про твір
Гонтарук, Оксана. Засудження рабства в романі Г. Бічер-Стоу "Хатина дядька Тома" / О. Гонтарук. - С.50-53
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Бічер-Стоу Г., Хатина дядька Тома, про твір
Кушкова, Світлана. Оспівування мужності та героїзму, дружби і відданості в поемі Шота Руставелі "Витязь у тигровій шкурі". Урок позакласного читання / С. Кушкова. - С.54-58
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Руставелі Ш., Витязь у тигровій шкурі, про твір
Куцопал, Ірина. Рукописи не горять!, або Трагізм і велич долі митця (Майстра) у романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Урок розвитку зв'язного мовлення / І. Куцопал. - С.59-61
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гладышев, Владимир. Творчество, творчество, творчество! / В. Гладышев. - С.63-64
Кл.слова: творчість, художня культура, Шкаруба Леонід, про нього
Лісогор, Крістіна. Лист літературному герою / К. Лісогор. - С.обкладинка
Кл.слова: творчий конкурс, обдаровані діти, епістолярій
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
378-051(075.8)
Д 99


    Дяченко, Н. О.
    Педагогічні задачі у професійній підготовці майбутніх викладачів [Текст] : навчальний посібник / Н. О. Дяченко ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ : Ліра-К, 2015. - 82 с. - ISBN 978-617-7320-04-2 : 55.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Викладач--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна ситуація -- мозковий турм -- ділова гра -- педагогічний процес
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогіічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

7.
37.09(08)
Н 72


   
    Нові технології навчання : науково-методичний збірник. Вип. 38 / редактор: Н. В. Патока, Н. М. Салмай. - Київ : Науково-методичний центр вищої освіти, 2004. - 213 с. - 7.64 грн., 7.64 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- навчання основам геометрії -- хімічна освіта -- акмеологічні дослідження -- ділова гра -- соціально-психологічний тренінг -- фізичне виховання студентів
Дод.точки доступу:
Патока, Н. В. \редактор.\
Салмай, Н. М. \редактор.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.


    Горбачова, Г. Г.
    Українські землі наприкінці 50-х рр. XVII ст. - на початку XVIII ст. : історія України. 8 клас / Г. Г. Горбачова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 4/5. - С. 42-55.

Рубрики: Викладання історії України в школі--Уроки в 8 класі

Кл.слова (ненормовані):
уроки історії України -- ділова гра -- 8 клас

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Василішина, О.
    Актуалізація опорних знань [Текст] / О. Василішина // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 2. - С. 29

Кл.слова (ненормовані):
прийоми навчання -- методи навчання -- ділова гра

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: І426210053/2017/8
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 8
Зміст:
Зелюк, В. В. Процес децентралізації в Україні на засадах ефективного управління освітою в об'єднаних теріториальних громадах / В. В. Зелюк. - С.5-9
Кл.слова: децентралізація, управління освітою, опорна школа
Даниленко, Л. І. Інституційна спроможність загальноосвітнього навчального закладу в умовах розвитку державно-громадського управління / Л. І. Даниленко. - С.10-14
Кл.слова: інституційна спроможність, державно-громадське управління, сталий розвиток
Михасюк, О. К. Упровадження громадсько-державного управління закладом загальної середньої освіти в контексті законодавчих змін / О. К. Михасюк. - С.15-17
Кл.слова: управління, державно-громадське управління, громадсько-державне управління
Денисенко, Є. В. Управлінська культура майбутніх офіцерів як складник загальної культури фахівців військового управління / Є. В. Денисенко. - С.18-20
Кл.слова: культуролічний підхід, управління, управлінське мислення
Стрельніков, В. Ю. Досвід проведення авторських курсів у Полтавському університеті економіки і торгівлі / В. Ю. Стрельніков. - С.21-24
Кл.слова: підвищення кваліфікації викладачів, технологія кооперативного навчання, технологія інтенсивного навчання
Лебедик, Л. В. Проектування форм педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Л. В. Лебедик. - С.25-28
Кл.слова: магістр, форма навчання, ділова гра
Гельжинська, Т. Я. Педагогічні умови формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій / Т. Я. Гельжинська. - С.29-32
Кл.слова: система, освітнє середовище, моніторинг
Момот, О. О. Критерії, показники та рівні вихованостімайбутнього вчителя у здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.33-35
Кл.слова: вихованість, критерії вихованості, рівні вихованості
Палкин, В. А. Развитие виртуальной культуры в условиях Третьей промышленной( информационной) революции / В. А. Палкин. - С.36-40
Кл.слова: цивілізація, інформаційна цивілізація, віртуальна свобода
Кравченко, С. О. Науково-педагогічний аналіз понять "компетенція" та "компетентність" / С. О. Кравченко. - С.41-47
Кл.слова: компетентнісний підхід, освіта, європейський освітній простір
Бобак, О. Б. Особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями / О. Б. Бобак, Л. І. Смеречек. - С.48-50
Кл.слова: дитина, вади психофізичного розвитку, соціалізація особистості
Ткаченко, А. В. Фізкультурно-спортивна підготовка молоді в Україні другої половини ХХ століття як об'єкт історико-педагогічного дослідження / А. В. Ткаченко. - С.55-58
Кл.слова: методологія історико-педагогічних досдіджень, джерелознавство, педагогічна біографістика
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Лебедик, Л. В.
    Проектування форм педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Л. В. Лебедик // Імідж сучасного педагога : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - № 8. - С. 25-28 . - ISSN 2221-6316

Кл.слова (ненормовані):
магістр -- форма навчання -- ділова гра

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Горпинич, О. В.
    Гра як соціальна технологія управління персоналом / О. В. Горпинич, А. О. Архипова // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 66-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
гра -- соціальна технологія -- управління персоналом -- ділова гра -- імітаційна гра
Дод.точки доступу:
Архипова, А. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


   
    Заходи для організації психологічного супроводу учасників освітнього процесу // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 8

Кл.слова (ненормовані):
можливі форми батьківських зборів -- усний журнал -- ділова гра -- батьківський клуб

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Литвин, І.
    Калейдоскоп батьківських зборів / І. Литвин, Т. Замедянська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 9-12

Кл.слова (ненормовані):
можливі форми батьківських зборів -- усний журнал -- ділова гра -- батьківський клуб
Дод.точки доступу:
Замедянська, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Купцова, Л.
    Інтерактивні методи навчання у сучасній початковій школі : науково-практичний семінар для вчителів початкових класів / Любов Купцова, Оксана Сєдова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 43–47. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Підвищення кваліфікації--науково-практичний семінар--вчителі початкових класів

Кл.слова (ненормовані):
підвищення квалфікації вчителів -- науково-практичний семінар -- вчителі початкових класів -- інтерактивне навчання -- ділова гра -- майстер-клас для вчителів -- інтерактивні технології
Анотація: Для підвищення кваліфікації вчителів представлено сценарій проведення науково-практичного семінару для вчителів початкових класів у вигляді ділової гри і майстер-класу з інтерактивних технологій на уроках у початковій школі.
Дод.точки доступу:
Сєдова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


    Воробйова, Євгенія.
    Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти / Є. Воробйова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 116-132. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
лідерські якості -- лідерський потенціал -- професійна підготовка менеджерів -- тренінг -- ділова гра -- кейс-метод

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Сьомкіна, Т. В.
    Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 76-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні методи навчання -- інтерактивне навчання -- компетентність -- метод кейс-стаді -- ділова гра
Дод.точки доступу:
Воскобоєва, О. В.
Ромащенко, О. С.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


    Горбачова, Г. Г.
    Українське козацтво : історія України. 8 клас. Ділова гра для повторювально-узагальнювального уроку / Г. Г. Горбачова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 28/30. - С. 42-57.

Рубрики: Викладання історії України в школі--Уроки в 8 класі

Кл.слова (ненормовані):
українське козацтво -- повторювально-узагальнювальний урок -- ділова гра -- уроки історії україни у 8 класі

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Шевченко, Наталія.
    Рольова гра на уроці української літератури (Урок-узагальнення за творчістю Тараса Шевченка) (9 клас) [Текст] / Н. Шевченко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2020. - N 3. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Тарас Шевченко -- ділова гра -- рольова гра -- ігрові форми навчання -- кросворд -- ребус

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Олексюк, Ольга.
    Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю / О. Олексюк, О. Лігус // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 68-75, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
ділова гра -- мистецька педагогіка -- синквейн -- сторітелінг -- творчість Бориса Грінченка -- українська культура
Анотація: У статті розглянуто інноваційні форми роботи (ділова гра, синквейн та сторітелінг) зі студентами мистецьких спеціальностей, упроваджені задля глибокого аналітичного осмислення історичної ролі особистості й творчості видатного українського письменника, ученого та педагога Бориса Грінченка. Схарактеризовано образно-стильову специфіку поезій митця в контексті його епохи. Визначено романтичну сутність його творчості, у якій органічно поєднуються типові для романтичного світогляду риси: почуттєвість, національна характеристичність і патріотичний дух. Відзначено важливість пізнання грінченківської тематики у формуванні національно-патріотичного світогляду студентів, розвитку їхніх професійних, творчих, аналітичних та морально-етичних якостей. Схарактеризовано культурно-мистецькі заходи на честь Бориса Грінченка в аспекті впровадження в них означених інноваційних форм. На підставі аналізу цих форм виявлено багаторівневий характер розуміння студентами художнього смислу творчості письменника, його історичної постаті, а також музичних творів, написаних на тексти Бориса Грінченка. Показано, що досліджувані форми оптимально поєднують пізнавальний, аналітичний, музично-виконавський, психоемоційний рівні осягнення цього мистецького об’єкта. Доведено, що успішне впровадження ділової гри, конкурсу синквейнів та сторітелінгу під час заходів на пошану Бориса Грінченка згуртувало студентську молодь навколо спільних національних та мистецьких цінностей, сприяло відкриттю непізнаних граней художньої спадщини письменника, інспірувало нові форми студентської творчості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лігус, Ольга


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)