Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=елітарність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
82.0(082)
Л 64


   
    Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наук. праць. № 5 / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; ред. О. Є. Бондарева [та ін.]. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 192 с. - (Філологічні науки). - Библиогр. в конце ст. - ISBN 2311-2433 : 67.72 грн.
    Зміст:
Белімова, Тетяна. Топос Львова у сучасній українській прозі / Т. Белімова. - С .3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: топос, фрейм, симулякр
Білоус, Петро. Поняття "простір літератури" у сучасному літературознавстві / П. Білоус. - С .7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: простір літератури, душа, менталітет
Гарачковська, Оксана. Українська віршована сатира й гумор періоду другої світової війни / О. Гарачковська. - С .11-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сатира, гумор, сарказм
Жижченко, Лариса. Притчовий характер повісті О.Кобилянської "Ніоба" / Л. Жижченко. - С .14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сюжет, проблематика, притча
Колкутіна, Вікторія. Порівняльні дослідження Д. Донцова-критика крізь призму категорії іронічного / В. Колкутіна. - С .17-21
Кл.слова: категорія іронічного, літературні студії, компаративні дослідження
Комаровська, Інна. Мистецтво versus імітат-література: проблема естетичної оцінки виробничого роману 20-30-х pp. XX ст. / І. Комаровська. - С .22-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імітат-література, мистецтво, соціалістичний реалізм
Марчук, Людмила. Концептосфера поетичного дискурсу Григорія Білоуса: сковородинівські мотиви / Л. Марчук. - С .25-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Білоус Григорій, метафора, порівняння
Поліщук, Ольга. Симулякризація в альтісторичному творі В. Кожелянка "Дефіляда в Москві" як вияв глобалізаційних процесів у літературі / О. Поліщук. - С .29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: симулякризація, квазідокументи, глобалізаційні процеси
Рибалка, Ірина. Фабульний плюралізм та відкритість художнього тексту / І. Рибалка. - С .32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтертекстуальність, фабульний план, фабульний плюралізм
Сипа, Лілія. Літературно-філософські виміри часу у романі Жорж Санд "Графиня Рудольштадт" / Л. Сипа. - С .37-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хронотоп, час, вічність
Сухарєва, Світлана. Польськомовна полеміка Йоаникія Галятовського: між політикою та богослов'ям / С. Сухарєва. - С .41-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: антитурецька література, проповідь, польськомовна полемічна проза
Галич, Олександр. Роман Карен Харпер як квазі-біографія Марії Болейн / О. Галич. - С .44-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня біографія, документ, факт
Гнілицька, Дар'я. Опозиція "місто (цивілізація) / село (природа)" у романі "Щоденний жезл" Є. Пашковського / Д. Гнілицька. - С .47-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: село, місто, урбанізація
Голькар, Абтин. Персидская переводческая рецепция пьесы М. Кулиша "Мина Мазайло" / А. Голькар. - С .51-53
Кл.слова: літературний переклад, рецепція, драматичний конфлікт
Гуменний, Микола. А. Барбюс, Е. Ремарк, О. Гончар: парадигма паралельних структур / М. Гуменний. - С .54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: антивоєнний роман, психологія персонажів, ідеї часу
Динниченко, Тетяна. Специфика интертекстуальности в повести А. Жида "Изабель" / Тетяна Динниченко. - С .59-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтертекстуальність, гротеск, запозичення (лінгв.)
Дмитрук, Лілія. Образ українського селянства у революційному вирі у романі Олексія Кундзіча "De Facto" / Л. Дмитрук. - С .63-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: епічна творчість, історична правда, художня правда
Маланій, Назар. Екзистенціали туги і страху у романах I. Багряного "Людина біжить над прірвою" та Е. М. Ремарка "Час жити і час помирати" / Н. Маланій. - С .67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гранична ситуація, екзистенціал, туга
Прушковська, Ірина. Турецька дитяча драматургія: ґенеза, розвиток, представники / І. Прушковська. - С .72-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модерна, турецька література, драматичні твори для дітей
Резніченко, Наталія. Міфологічний простір трилогії про Сонячних Зайчиків Всеволода Нестайка / Н. Резніченко. - С .75-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міфологічний символ, фольклорна казка, літературна казка
Садыкова, Лариса. "Бесконечный тупик" Д. Галковского: стратегии эссеизации / Л. Садыкова. - С .79-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературознавча компетенція, російська есеїстика, есеїзація
Шлапак, Ирина. Роль "буквенных" антропоэтонимов в структуре литературного произведения / И. Шлапак
Кл.слова: "літерний" антропоетонім, літературний текст, семантика
Васькив, Николай. Татары и украинцы Г. Синкевича: проблемы интерпретации и ксенофобские интенции / Николай Васькив. - С .85-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національний міф, творчий процес, літературна полеміка
Гайдаш, Анна. Дискурс вікової динаміки старіння: визначення та завдання (на матеріалі сучасної драматургії США) / А. Гайдаш. - С .92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна геронтологія, старіння, драматургія
Кобзан, Лідія. "Сценічний" тип оповідання Дж. Конрада та О. Гріна у типологічному аспекті / Л. Кобзан ; Л. Ковзан. - С .96-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оповідач, герой, автор
Кропивко, Ірина. Вплив наслідків глобалізації на літературний процесв Україні та Польщі / І. Кропивко. - С .100-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна творчість, літературна продукція, гіперреальність
Кушнірова, Тетяна. Постмодерністські тенденції у дитячій прозі Роальда Дала / Т. Кушнірова. - С .104-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна традиція, хронотоп, мотив
Моклиця, Марія. Контроверсії сучасної рецепції Данте та проблема універсальної мови у культурі людства / М. Моклиця. - С .109-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: алегорія, метафора, герменевтика
Романова, Світлана. Реалізація неоміфологічної свідомості крізь призму анімалістичної метафори у прозі Роси Монтеро / С. Романова. - С .113-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самість, природа, цивілізація
Саган, Ганна. Міський простір як тло епохи у романі В. Домонтовича "Доктор Серафікус" / Г. Саган. - С .118-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: місто, простір, урбанізація
Чік, Людмила. Засоби мовного маніпулювання у сучасних ЗМІ / Л. Чік. - С .121-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маніпуляція, мовне маніпулювання, мас-медіа
Ященко, Юлія. Глобалізація як виклик національній ідентичності митців української діаспори / Ю. Ященко. - С .124-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, глобалізація, діаспора
Бойко, Вікторія. Родина як центр усесвіту Закарпатського селянина у творчості Івана Чендея / В. Бойко. - С .127-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: побут, архетип, часопростір
Мельникова, Катерина. Романи Т. Гарді і Панаса Мирного: індивідуально-мовленнєвий аспект характеротворення / К. Мельникова. - С .133-136
Кл.слова: внутрішній монолог, художній прийом, архітектоніка
Новик, Ольга. Традиційність змалювання козацтва у творах Данила Мордовця / О. Новик. - С .136-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: козацтво, образ, традиція
Оренчак, Ольга. Іван Франко і Федір Достоєвський: контактно-генетичний дискурс / О. Оренчак. - С .140-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компаративний аналіз, психологізм, творча індивідуальність
Янковська, Жанна. Архетипний образ воріт в українській літературній прозі 30-60-х pp. XIX століття / Ж. Янковська. - С .143-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ворота, родинна обрядовість, символ
Антипова, Алла. Подготовка учащихся к самостоятельной читательской практике на основе формирования литературоведческой компетенции / А. Антипова. - С .149-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читацька практика, інтерпретація, елективний курс
Гладышев, Владимир. Материалы к изучению в школе творчества Н. В. Гоголя: Гоголь-писатель и Гоголь-моралист в понимании Сергея Довлатова / В. Гладышев. - С .153-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історико-літературна концепція, сатира, утопія
Клименко, Жанна. Формування уявлення учнів про діяльність українських перекладачів як вияв екзистенційного вибору / Ж. Клименко. - С .158-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вибір, переклад, стиль перекладу
Кобзар, Олена. Методологія міфопоетичного аналізу художнього твору (на прикладі міфологічної драми) / О. Кобзар. - С .162-165. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міфопоетика, міфема, міфопоетичний аналіз
Кузьмич, Олена. Діалог як засіб комічного / О. Кузьмич
Кл.слова: комічне, репліка, градація
Мацевко-Бекерська, Лідія. Елітарність чи елітність: методичні аспекти плекання сучасного читача / Л. Мацевко-Бекерська. - С .169-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітній простір, навчально-виховний діалог, культурологічний дискурс
Москвич, Юлія. Значення поетичного світосприйняття у формуванні літературознавчої компетенції студента / Ю. Москвич. - С .173-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм в освіті, література, компетенція
Сподарець, Михайло. Боротьба методологічних підходів у дослідженнях біографії Т.Г. Шевченка 1920-х - поч. 1930-х рр. / М. Сподарець. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідеологія, неонародництво, методологія
Сур'як, Микола. Діалектика нових підходів до вивчення літератури та культури у новому історизмі / М. Сур'як. - С .182-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: новий історизм, пам’ять, історія літератури
Відомості про авторів . - С .186-187
Кл.слова: вчене звання, місце роботи
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Збірники

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
простір літератури -- притчовий характер -- літературно-філософські виміри -- польськомовна полеміка
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту

Дод.точки доступу:
Бондарева, Олена Євгеніївна \ред.\
Борисенко, Катерина Григорівна \ред.\
Буніятова, Ізабелла Рафаїлівна \ред.\
Волощук, Лариса Вікторівна \ред.\
Єременко, Олена Володимирівна \ред.\
Іллінська, Ніна Іллівна \ред.\
Кудряшова, Оксана Валентинівна \ред.\
Мережинська, Ганна Юріївна \ред.\
Сінченко, Олексій Дмитрович \ред.\
Ткаченко, Анатолій Олександрович \ред.\
Жож, Санд
Карен, Харпер
Білоус, Григорій Павлович (український поет ; 1940-2011) \про нього\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: Ф008958/2015/2
   Журнал

Філософська думка [Текст] : український наук.-теорет. часопис/ НАН України, Інститут філософії. - Київ, 1927 - . - ISSN 0235-7941. - Виходит раз на два місяця
2015р. № 2
Зміст:
Круглий стіл Кантівського товариства "Чи можлива історія філософії на засадах трансценденталізму? Пам'яті Рьода" (Михайло Мінаков, Віталій Терлецький, Олег Хома, Вахтанг Кебуладзе). - С.6-14
Кл.слова: філософський семінар, Київ, 2014 р., Кантівське товариство в Україні, Вольфґанґ Рьод
Терлецький, Віталій. Вольфґанґ Рьод як історик філософії / В. Терлецький. - С.6-10
Кл.слова: історія філософії, наукові розвідки, конкретні науки
Мінаков, Михайло. Засади метатеорії досвіду: між історичним і трансцендентальним прагматизмом / М. Мінаков. - С.10-12
Кл.слова: досвід про досвід, філософські дослідження, метатеорія досвіду
Хома, Олег. Обговорення / О. Хома. - С.13-14
Кл.слова: історія філософія, метафізичні традиції, німецька філософія
Кебуладзе, Вахтанґ. Обговорення / В. Кебуладзе. - С.14
Кл.слова: історія філософії, метатеорія досвіду, епістемологізація досвіду
Мінаков, Михайло. Обговорення / М. Мінаков. - С.14
Кл.слова: філософія досвіду, досвід, прозріння
Кебуладзе, Вахтанґ. Користь краси й автономія розуму / В. Кебуладзе. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вільна краса, залежна краса, моральний вибір
Козловський, Віктор. Чи можлива антропологія як трансцендентальна доктрина: Кантові візїї / В. Козловський. - С.21-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природа людини, ідея розуму, самопізнання
Федорченко, Юрій. Структура доказу трансцендентальної дедукції категорій / Ю. Федорченко. - С.39-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кант І., категорія, пізнання
Циба, В'ячеслав. Кантове поняття правила і проблема мови / В. Циба. - С.50-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кант Імануїл, мовлення, висловлювання
Терлецький, Віталій. Український погляд на Кантову антропологію / В. Терлецький. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична антропологія, ментальна істота, космополітична істота
Лой, Анатолій. Про актуальність концепту "запізнілої нації" / А. Лой. - С.72-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політична філософія, політична соціологія, російська політика
Култаєва, Марія. Мимовільні роздуми на вільну тему, або Дещо про користь і шкідливість філософів, вчителів, політиків та перекладачів для життя / М. Култаєва. - С.94-95
Кл.слова: людина, полеміка, філософський жанр
Слотердайк, Петер. Ти мусиш змінити своєжиття (уривки з твору) / П. Слотердайк ; пер. М. Култаєва. - С.95-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дидактика, аскетика, педагогіка
Інтерв'ю Петера Слотердайка з головним редактором німецького філософського часопису "Philosophie Magazin" Вольфрамом Айленберґером / інтерв'юер В. Айленберґер, пер. М. Култаєва. - С.107-112
Кл.слова: еготехніка, елітарність, самовдосконалення
Малахов, Віктор. Київ Олександра Довженка / В. Малахов. - С.113-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: щоденник Довженка Олександра, світосприйняття Довженка, аморалізм війни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Інтерв'ю Петера Слотердайка з головним редактором німецького філософського часопису "Philosophie Magazin" Вольфрамом Айленберґером [Текст] / інтерв'юер В. Айленберґер, пер. М. Култаєва // Філософська думка. - 2015. - № 2. - С. 107-112

Кл.слова (ненормовані):
еготехніка -- елітарність -- самовдосконалення
Дод.точки доступу:
Айленберґер, Вольфрам \інтерв'юер.\
Култаєва, Марія \пер.\


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Бородіца, Світлана.
    Художній світ прози Володимира Лиса [Текст] / С. Бородіца // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2019. - N 9. - С. 55-59. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
масова література -- бестселер -- альтернативність -- елітарність -- експериментальність -- жанрово-стильові новації

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
37.013.73(062)
Ф 56


   
    Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. Вып. 3 / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти ; за загальною редакцією В. Андрущенка. - Київ : Знання Україна, 2000. - 520 с. - ISBN 966-618-133-9 : 19.00 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Єдність завдань реформування й забезпечення стабільності - запорука розвитку вищої освіти / В. Г. Кремень. - С .4-16
Андрущенко, В. П. Філософія як теорія і методологія розвитку освіти / В. П. Андрущенко. - С .17-23
Савченко, О. Я. Ціннісні орієнтації шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .23-28
Кононенко, В. І. Українська мова як національний феномен / В. І. Кононенко. - С .28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Пазелюк, В. С. Філософсько-методологічні засади сучасної вищої освіти / В. С. Пазелюк. - С .31-35
Зязюн, І. А. Особливості професійної підготовки педагога / І. А. Зязюн. - С .36-42
Євтух, М. Б. Методологічні засади розбудови особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі / М. Б. Євтух. - С .42-49
Михальченко, М. І. Філософія освіти і соціокультурна теорія / М. І. Михальченко. - С .50-53
Андрущенко, В. П. Філософія та ідеологія розвитку української політичної науки на рубежі століть / В. П. Андрущенко. - С .54-62
Філіпчук, Г. Г. Філософія розвитку освіти України та ідеал суспільного буття / Г. Г. Філіпчук. - С .62-68
Михальченко, М. І. Дійсне та Належне української освіти на порозі XXI століття / М. І. Михальченко, З. Ф. Самчук. - С .68-85
Чижевський, Б. Г. Діалектика співвідношення пізнання і знання у процесі формування всебічного розвиненої особистості / Б. Г. Чижевський. - С .86-92
Бичко, І. В. Національний аспект філософії освіти в Україні / І. В. Бичко. - С .92-99
Лутай, В. С. Синергетична парадигма як філософсько-методологічна основа формування світоглядів XXI століття / В. С. Лутай. - С .99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярошовець, В. І. Концептуальні засади і теоретичні принципи гуманітаризації освіти / В. І. Ярошовець. - С .103-106
Табачковський, В. Г. Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології / В. Г. Табачковський. - С .106-111
Шубняков, Б. П. До питання про курс "Філософія освіти" як навчальну дисципліну / Б. П. Шубняков. - С .112-119
Темко, Г. Д. Філософія освіти XXI століття. Взаємозв’язок технічної та гуманітарної освіти / Г. Д. Темко. - С .119-122
Терещенко, Ю. І. Філософія освіти як галузь наукового знання / Ю. І. Терещенко. - С .122-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Скуратівський, В. А. Освіта як чинник реалізації соціального потенціалу людини / В. А. Скуратівський. - С .127-131
Клепко, С. Ф. Змінні виміри філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, В. І. Філософія освіти як учбовий предмет і як галузь філософських досліджень / В. І. Шевченко. - С .135-138
Черепанова, С. О. Полікультурна парадигма і системоутворюючі чинники філософії освіти / С. О. Черепанова. - С .138-142
Астахова, В. І. До питання про фундаментально-гуманістичну місію освіти / В. І. Астахова. - С .143-145
Сидоренко, О. Л. Гуманізація освіти як визначальна складова освітньої реформи / О. Л. Сидоренко. - С .145-147
Астахова, К. В. Інтелігенція в кризовому соціумі: деякі аспекти / К. В. Астахова. - С .147-151
Потелло, Н. Я. Філософсько-педагогічні аспекти спілкування / Н. Я. Потелло. - С .151-155
Костєв, В. М. Особливості сьановлення та усвідомлення нового знання в гуманітаристиці / В. М. Костєв, Н. В. Буруковська. - С .155-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвєєва, Л. Л. Приведення принципів освіти у відповідність до вимог культури постмодерного типу як сутність освітньої реформи початку XXI століття / Л. Л. Матвєєва. - С .160-163
Мудрак, В. І. Філософські інтенції у культурно-освітньому контексті / В. І. Мудрак. - С .163-167
Шрагина, Л. И. Смена парадигмы методологии как способ разрешения противоречия в системе образования / Л. И. Шрагина, М. И. Меерович. - С .167-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипник, М. І. Філософія післядипломної освіти XXI століття: пошуки моделей навчання педагогів / М. І. Скрипник. - С .173-175
Євтодюк, А. В. Філософія освіти і синергетика / А. В. Євтодюк. - С .175-180
Возняк, С. С. Гуманізм та духовність у контексті сучасної філософії освіти / С. С. Возняк. - С .180-184
Лебідь, І. В. Національні цінності й сучасна філософія освіти / І. В. Лебідь. - С .184-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Робуль, О. М. Основні концептуальні підходи до трактування сутності філософії освіти / О. М. Робуль. - С .188-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Радіонова, Н. В. Філософські ідеї М. Гоголя у інтерпретаційному просторі педагогічної антропології / Н. В. Радіонова. - С .191-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбунова, Л. С. Освіта на перехресті століть: пошук методологічних та світоглядних засад / Л. С. Горбунова. - С .195-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирилюк, Ф. М. "Філософія - теоретична основа політології" / Ф. М. Кирилюк, С. А. Губерський. - С .204-208
Владимиренко, В. Е. Тип - освітньо - педагогічної раціональності як фундаментальний концепт філософії освіти / В. Е. Владимиренко. - С .208-212
Мельник, В. К. Процес наукового пізнання як методологічна умова функціонування системи освіти / В. К. Мельник. - С .212-215
Ляхвацька, О. М. Сучасна філософська класика: погляд у Європу / О. М. Ляхвацька. - С .216-218
Колодний, А. Релігієзнавча освіта і релігієзнавче виховання / А. Колодний. - С .219-221
Парахонський, Б. Культура як основа формування соціального інтелекту / Б. Парахонський. - С .221-225
Бех, І. Д. Виховання сучасної вузівської молоді / І. Д. Бех. - С .226-234
Бойко, А. М. Сучасні конкуруючі парадигмальні напрями виховання: варіанти вибору / А. М. Бойко, В. О. Пащенко. - С .234-238
Чепелєв, В. І. До питання визначення предмета педагогіки та основних її категорій / В. І. Чепелєв. - С .239-243
Дем’яненко, Н. М. Соціально-історична зумовленість феномену нової педагогічної свідомості / Н. М. Дем’яненко. - С .243-247
Онкович, Г. В. Соціальна проблематика у підготовці журналістів: орієнтир на філософію соціального партнерства / Г. В. Онкович, А. Д. Онкович. - С .247-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатий, М. Нова парадигма освіти в Україні на шляху творення громадянського суспільства / М. Головатий. - С .253-256
Сердюк, О. П. Системна детермінація навчальної діяльності у вищій школи / О. П. Сердюк. - С .256-261
Рябченко, В. Місце і роль наставника студентської групи в системі виховної роботи вищого закладу освіти III-IV рівнів акредитації / В. Рябченко. - С .261-274
Терещенко, Ю. І. Педагогічна традиція наукова як освітницький пріоритет сьогодення / Ю. І. Терещенко, О. А. Невмержицький. - С .274-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Невмержицький, О. А. До проблеми педагогічного спілкування "професор-студент" / О. А. Невмержицький, І. М. Мельникова. - С .278-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Кремень, Л. О. Вихованню студентської молоді - психолого-педагогічну підтримку / Л. О. Кремень. - С .282-285
Крисюк, С. В. Підвищення рівня психолого-педагогічної підготовки викладачів, як засіб оптимізації управління вищим навчальним закладом / С. В. Крисюк. - С .285-288
Корольов, Б. І. Трансформація форм і методів освіти у вищій школі в умовах формування нових концептуальних засад розвитку освіти в Україні / Б. І. Корольов. - С .289-291. - Бібліогр. в кінці ст.
Ісьянова, Л. М. Педагогічна реалізація естетичного вчення О. Ф. Лосєва у методологічному підготуванні студентів мистецьких вузів / Л. М. Ісьянова. - С .291-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербань, П. М. Елітарність інтелекту у вищій школі / П. М. Щербань. - С .298-300
Болгаріна, В. Соціокультурне середовище як проблема педагогічної соціології / В. Болгаріна. - С .300-304. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвієнко, О. В. Дистанційне навчання як особистісно-орієнтована система / О. В. Матвієнко. - С .304-307
Масальський, В. І. Виховання у студентів національних, духовних та моральних цінностей як аксіома сучасного культуротворчого процесу / В. І. Масальський, М. М. Черенков. - С .308-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Донець, З. Ф. Про національний зміст нашої освіти / З. Ф. Донець. - С .312-315
Довбня, В. М. Ідеал освіченої людини в навчальних закладах Лівобережної україни в першій половині XIX століття і сучсна реформа освіти / В. М. Довбня. - С .315-318
Тищенко, Т. М. Особливості формування освітніх ідеалів / Т. М. Тищенко. - С .318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Робуль, О. М. Комплексне використання різних підходів у сучасній шкільній практиці як основна умова реалізації нової філософії освіти / О. М. Робуль, Н. В. Семергей. - С .322-325. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучерявий, О. Г. Культура самовиховання майбутніх педагогів як самотворчість і передумова національного культуротворення / О. Г. Кучерявий. - С .325-330. - Бібліогр. в кінці ст.
Корецька, А. І. Становлення освітньо-виховного ідеалу в педагогічній системі Івана Стешенка / А. І. Корецька. - С .331-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Очеретенко, Л. Ю. Використання світоглядного потенціалу природничих дисциплін у навчальному процесі / Л. Ю. Очеретенко. - С .335-338
Кочубей, Т. Д. Василь Сухомлинський: гуманістичні та демократичні тенденції педагогіки XXI століття / Т. Д. Кочубей. - С .339-342. - Бібліогр. в кінці ст.
Кміт, Я. М. Єдність природничо-математичних знань у науці та освіті / Я. М. Кміт, Р. І. Мокрий. - С .342-345. - Бібліогр. в кінці ст.
Береговой, І. Й. Проблеми реформування педагогічної науки / І. Й. Береговой. - С .345-349
Пазяк, О. М. Групи вирівнювання: перший досвід / О. М. Пазяк, Н. М. Пазяк, А. Д. Онкович. - С .349-352
Лукашевич, М. П. "Вчитись тому, для чого народжений" / М. П. Лукашевич. - С .352-353. - Бібліогр. в кінці ст.
Катанова, Н. В. Про кадрову політику у системі вищої та середньо-професійної освіти на Україні / Н. В. Катанова. - С .354-356
Паламарчук, В. І. Проблема наочності в філософії і дидиктиці / В. І. Паламарчук. - С .356-359
Тенькова, Л. В. Ступенева освіта як феномен гуманітаризації навчального процесу / Л. В. Тенькова. - С .359-361
Михальченко, М. І. Дистанційне навчання в соціологічній освіті: pro i kontra / М. І. Михальченко, Л. О. Лещенко. - С .362-367
Баранівський, В. Ф. Про деякі особливості викладання політології в Україні і США / В. Ф. Баранівський. - С .368-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Козлакова, Г. Методологічні особливості навчання з використанням / Г. Козлакова, В. Хаскін. - С .373-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Корсак, К. В. Про деякі перешкоди на шляху нашої інтеграції в європейський освітній простір / К. В. Корсак. - С .377-381. - Бібліогр. в кінці ст.
Сухолоткий, О. С. Міжнародне співробітництво у сфері вищої освіти і України / О. С. Сухолоткий. - С .381-384
Свистунов, С. В. Виклики інформаційного суспільства і місце освіти України в становленні інноваційної спроможності / С. В. Свистунов. - С .385-389
Андрущенко, Т. В. Вища освіта як сфера міжнародного співробітництва і фактор інтеграції України у європейську спільноту / Т. В. Андрущенко. - С .389-392
Кубальский, О. Н. Глобализация и образование / О. Н. Кубальский, В. Н. Пидводный. - С .392-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Уваркіна, О. В. Міжнародні аспекти в системі вищої освіти / О. В. Уваркіна. - С .396-398
Алексейчук, І. С. Особливості інтеграції української системи в європейський освітній простір / І. С. Алексейчук. - С .398-403. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарук, С. О. Мультикультуралізм в демократичному суспільстві і проблема вибору освітньо-виховної парадигми в Україні / С. О. Бондарук. - С .403-406
Креминський, А. И. Философско-методологические аспекты юридического образования / А. И. Креминський. - С .407-410. - Бібліогр. в кінці ст.
Хиц, К. Спільне і відміни в європейській інтеграції освітніх систем України і Польщі / К. Хиц, А. В. Василюк. - С .410-415. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіпець, В. П. До аксіологічних основ вітчизняної вищої школи / В. П. Кіпець. - С .415-421. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, П. А. Національна ідея та проблема легітимності реформаторської діяльності / П. А. Кравченко. - С .421-426
Козлакова, Г. О. Сучасні проблеми організації копм’ютерного навчання / Г. О. Козлакова. - С .426-432. - Бібліогр. в кінці ст.
Таланчук, П. М. Нова модель сучасного закладу вищої освіти / П. М. Таланчук, Г. В. Онкович. - С .433-438
Тимошенко, І. І. Роль недержавних закладів освіти у формуванні сучасної філософії освіти в України / І. І. Тимошенко. - С .438-443
Бобров, В. Я. Управління професійною освітою як фактор впливу на формування творчої особистості фахівців в Україні / В. Я. Бобров, С. В. Буктівщенко. - С .443-447
Євтушевський, В. А. Економіка вищої освіти в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку / В. А. Євтушевський, А. К. Похресник. - С .447-450
Олійник, В. В. Взаємодія фундаментальної та пошуково-прикладної педагогічної науки у реформуванні післядипломної освіти / В. В. Олійник, А. С. Нікуліна. - С .450-452
Бутівщенко, С. В. Вплив організаційних передумов на розвиток системи державного управління професійними навчальними закладами України у 1917-1920 роках / С. В. Бутівщенко. - С .452-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Каленюк, І. С. Державні пріоритети розвитку освіти / І. С. Каленюк. - С .456-461. - Бібліогр. в кінці ст.
Лозовецька, В. Т. Соціально-економічні та професійні вимоги до підготовки молодшого спеціаліста в умовах ринку / В. Т. Лозовецька. - С .461-464
Бірюкова, М. В. Система вищої освіти регіону як модель раціонального впровадження глобальних освітніх технологій / М. В. Бірюкова. - С .465-468
Щербенко, Е. В. Проблеми політичної освіти в Україні / Е. В. Щербенко. - С .468-471
Кукса, В. Фізіореабілітаційна освіта і оздоровче виховання як елементи стратегії виживання / В. Кукса. - С .471-475
Слободяник, М. С. Методологічні засади розвитку вищої бібліотечної освіти в Україні / М. С. Слободяник. - С .475-477
Белобров, Б. Д. Духовність, екологія, босвіта і добробут як пріоритет сталого людського розвитку / Б. Д. Белобров. - С .478-483
Івченко, О. Г. Проблема підготовки кадрів для зовнішньоекономічної сфери України / О. Г. Івченко. - С .483-489
Таланчук, П. М. Освітньо-виховний ідеал у контексті реалій сучасної української культури / П. М. Таланчук. - С .490-494
Кушерець, В. І. Філософія освіти дорослих / В. І. Кушерець. - С .495-497
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Проблеми зростання освітнього потенціалу держави: вища школа / В. О. Огнев’юк. - С .497-500
Крисаченко, В. С. Сучасна екологічна освіта: світовий досвід та українські реалії / В. С. Крисаченко. - С .501-509
Кирилюк, Ф. М. До проблеми визначення поняття світ політичного / Ф. М. Кирилюк. - С .509-512
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методологія педагогічної освіти--Україна

   Філософія освіти--Проблеми і перспективи--Україна, 21 ст.--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
діалектика -- реформа освіти -- культуротворчий процес
Анотація: У збірнику розглядаються актуальні проблеми філософії освіти 20 століття, стан та перспективи розвитку освіти України на рубежі століть, проблеми реформування галузі у відповідності з соціокультурними змінами, розвитком науки, культури і соціальної практики. Для вчителів, викладачів, наукових працівників та студентів
Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. \редактор.\
Академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

6.
37.013.73(062)
Ф 56


    Щербань, П. М.
    Елітарність інтелекту у вищій школі / П. М. Щербань // Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ : Знання Україна, 2000. - Вып. 3. - С. 298-300 . - ISBN 966-618-133-9
УДК
Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. \редактор\
Академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)