Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=забезпечення якості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Локшина, О.
    Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України [Електронний ресурс] / О. Локшина. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 127-132, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.127132. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- європеїзація -- Європейський Союз -- забезпечення якості
Анотація: У статті розкрито європейський поступ української вищої освіти в рамках Угоди про асоціацію між Україною і Європейським Союзом та на засадах українського законодавства (Законів України «Про вищу освіту» (2014) та «Про освіту» (2017). Охарактеризовано сутність європеїзації вищої освіти, європейські орієнтири розвитку вищої освіти в Європейському просторі вищої освіти, виклики, що існують на шляху синхронізації системи забезпечення якості вищої освіти в Україні з європейськими стандартами, що окреслені у Стандартах та рекомендаціях щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Соколова, І.
    Європейські підходи і практики забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Соколова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 104-113, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- забезпечення якості -- національні агенції -- ECTS
Анотація: У статті на основі аналізу широкої джерельної бази представлено національний контекст реформ вищої освіти у країнах Південної Європи (Іспанії, Італії, Португалії та Греції) відповідно до стратегії формування Європейського простору вищої освіти. Автором з’ясовано, що ці країни, хоч і відрізняються національними особливостями інституціональних перетворень у галузі вищої освіти, демонструють досвід успішної реалізації освітньої політики Європейського простору вищої освіти, з врахуванням національних пріоритетів та історичних традицій. Для впровадження національних законів про вищу освіту, гармонізованих із «Стандартами та рекомендаціями щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти», агенції із забезпечення якості вищої освіти та заклади вищої освіти Іспанії, Італії, Португалії та Греції роблять акцент на процедурах забезпечення якості, орієнтованих на навчання, викладання та результати досліджень. У статті висвітлено організаційну, змістовну та процедурну діяльність органів управління якістю вищої освіти. Охарактеризовано компетенції національних агенцій із забезпечення якості вищої освіти, описано загальні підходи і процедури забезпечення якості. Визначено тенденції у реалізації європейської концепції забезпечення якості вищої освіти як напрямки динамічних організаційних і процесуальних змін у національних системах вищої освіти: інституалізація систем, інтернаціоналізація діяльності агенцій із забезпечення якості вищої освіти, гармонізація Європейських стандартів, критеріїв і показників забезпечення якості. Особлива увага в статті приділяється внутрішнім системам забезпечення якості в закладах вищої освіти під керівництвом та за методичної підтримки національних органів. Описано європейські практики створення систем якості вищої освіти, охарактеризовано загальні і специфічні процедури зовнішнього і внутрішнього забезпечення якості в країнах Південної Європи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Мосьпан, Н.
    Система забезпечення якості вищої освіти у Франції [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан, А. Дурдас. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 64-71, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- забезпечення якості -- зовнішні агентства -- система
Анотація: У статті наведено систему забезпечення якості вищої освіти Французької Республіки, розкрито особливості структури її системи; охарактеризовано діяльність національних агентств зовнішнього та внутрішнього оцінювання якості. Показано, що становлення французької системи оцінювання якості вищої освіти триває три десятиліття. Визначено періодизацію (чотири етапи) становлення системи забезпечення якості вищої освіти на основі реформування головного національного агентства з оцінювання якості. Охарактеризовано національні нормативно-правові документи регулювання забезпечення якості. Показано, що характерною рисою французької системи забезпечення якості вищої освіти є її підпорядкованість агентствам (ENQA та EQAR) на європейському рівні. Вона регулюється нормативно-правовими документами («Стандартами та рекомендаціями забезпечення якості в ЄПВО») на європейському рівні; низкою національних законів, зокрема Законом «Про фінанси» (2001 р.), Законом «Про свободу та відповідальність університетів» (2007 р.), Законом «Про вищу освіту та дослідження» (2013 р.); національними рекомендаціями та довідниками, які формують норми та процедури проведення оцінювання якості університетів. На національному рівні якість вищої освіти забезпечується шляхом зовнішнього оцінювання та внутрішнього самооцінювання закладів вищої освіти. Специфіка структури французької системи зовнішнього оцінювання якості полягає в різноманітності зовнішніх агентств та їхніх повноважень. Зовнішніми незалежним органами є Вища рада з оцінювання досліджень та вищої освіти (Hcéres), Генеральна інспекція державного управління освітою та навчанням (IGAENR), Комісія дипломованих інженерів (CTI), Комісія з оцінювання підготовки та дипломів у сфері менеджменту (CEFDG) та Консультативна національна комісія університетських технологічних інститутів (CCN-IUT). Національні агентства із зовнішнього оцінювання мають галузеву спрямованість та працюють у певному сегменті, спираючись на процедури внутрішнього контролю якості. Внутрішнє самооцінювання є обов’язковою процедурою для закладів вищої освіти, які видають дипломи, визнані державою.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дурдас, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)