Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=курикулум<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
Шифр: У070290/2016/2
   Газета

Управління освітою [Текст] : часопис для керівників освітньої галузі/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Бахрушин, Володимир. Як управляють університетами у Великій Британії? / В. Бахрушин. - С.30-35
Кл.слова: формування органів управління, повноваження, університетський суд
Клепко, Сергій. Домінанти освітніх галузей шкільної освіти : стан і проект / С. Клепко. - С.39-47
Кл.слова: проектування, розвиток, курикулум
Бєлий, Володимир. Приватна школа : нова місія / В. Бєлий. - С.48-55
Кл.слова: автономія школи, нові мотиви, нові ідеї
Є примірники у відділах:
Ф2 (26.04.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: В528425/2016/6
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 6
Зміст:
Нарада методистів із зарубіжної літератури. - С.2
Кл.слова: нарада методистів із зарубіжної літератури, Київ, 2016 р., програми із зарубіжної літератури, підручники із зарубіжної літератури
Ковбасенко, Юрій Іванович. Селекція літературних творів для шкільних програм як методична проблема / Ю. І. Ковбасенко. - С.3-5
Кл.слова: методологічний рівень, філологічний рівень, селекція літературних творів
Кущ, Олег. Зарубіжна література: проблеми, ризики та шляхи розвитку шкільного предмета / О. Кущ. - С.6-7
Кл.слова: популяризація книг, альтернативні програми, курикулум
Мищенко, Тетяна. Яким я бачу шкільний курс зарубіжної літератури : Актуальне інтерв’ю вчителів м. Кременчука, Полтавська область / Т. Мищенко []. - С.8-10
Інші автори: Онищенко О., Омельченко Л., Лук'яненко Тетяна
Кл.слова: програми із зарубіжної літератури, підручники із зарубіжної літератури, художні твори
Смовська, Ірина. Випускникам / І. Смовська. - С.10
Кл.слова: поезія, текст
Радченко, Світлана. Формування креативного простору за допомогою активних методів навчання / C. Радченко. - С.11-12
Кл.слова: робота в групах, метод пазлів, картка персонажа
Бушакова, Оксана. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури : Закінчення. Початок див. "Всесвітня література в сучасній школі". - №5. - 2016 / О. Бушакова. - С.13-17
Кл.слова: завдання, написання фанфіків, підтекст
Онищенко, Ольга. Медіаосвіта на уроках зарубіжної літератури / О. Онищенко. - С.18-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: буктрейлер, тизерна реклама, колажі
Горобченко, Ірина. Ви не писали ще рекламу книжки? Саме час!!! : методичні рекомендації та матеріали до написання творів у жанрі реклами / І. Горобченко. - С.24-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформативна реклама, стимулююча реклама, непряма реклама
Якименко, Марина. Рекламні медіатексти: тизерна реклама, постер / М. Якименко. - С.30
Кл.слова: тизерна реклама, друкована реклама, мальована реклама
Писанюк, Наталія. Засвоєння навчального матеріалу : картки оперативного контролю, 5 клас / Н. Писанюк. - С.31-33
Кл.слова: Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик, тестові завдання, Хлопчик-Мізинчик, тестові завдання, контроль знань
Самодрина, Людмила. Інтерактивні методи навчання на уроках зарубіжної літератури / Л. Самодрина. - С.34-35
Кл.слова: прийом "Фішбоун", метод "Піраміда", навчання
Митринська, Галина. Українські перекладачі XX століття / Г. Митринська. - С.36-40
Кл.слова: художній переклад, українські перекладачі, українська перекладацька школа
Косиков, Георгий. Шарль Бодлер между "восторгом жизни" и "ужасом жизни" : Продолжение. Начало см. "Всесвітня література в сучасній школі". - 2016. - №5 / Г. Косиков. - С.41-43
Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього, моральні проблеми, бодлеризм
Омельченко, Лариса. Розвиток комунікативної компетенції на уроках російської мови як метод формування особистісних результатів учнів / Л. Омельченко. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовлення учнів, спілкування, мотив наміру
Щербина, Юлия. Поезія / Ю. Щербина. - С.49
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, текст
Сіденко, Василина. Лист солдату : літературно-музична композиція / В. Сіденко. - С.50-52
Кл.слова: сценарій, поезiї, літературна студія
Мищенко, Тетяна. Щасливий випадок : Літературна гра для учнів 8-11 класів / Т. Мищенко, Н. Заяц. - С.53-55
Кл.слова: сценарій, конкурси, запитання
Петрук, Валентина. Зустріч / В. Петрук. - С.55
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
371.671.11(479.24)
Г 13


    Гаджієв, Асіф Хатабала оглу.
    О личностно-ориентированных школьных учебниках / А. Х. Гаджієв, Р. Т. Ганділов // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 4. - С. 165-169. - Библіогр.: 6 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Підручники--шкільні підручники--загальноосвітні навчальні заклади--Азербайджан

Кл.слова (ненормовані):
шкільний підручник -- особистісно-орієнтоване навчання -- курикулум
Анотація: У статті аналізуються педагогічні підходи до побудови особистісно-орієнтованого підручника, вимоги, що виуваються до підручника в Азейбарджанській Республіці.
Дод.точки доступу:
Ганділов, Рафік Таги огли


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
37.014.5(4/6)ЄС
Л 73


    Локшина, О. І.
    Зміст шкільної освіти в країнах Європейського Союзу: теорія і практика (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) [Текст] : монографія / О. І. Локшина. - Київ : Богданова А. М., 2009. - 404 с. - ISBN 978-966-2184-13-6 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Шкільна освіта--Європейський Союз--Популярні видання

   Європейський Союз


Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- Європейський Союз -- ЄС -- зміст освіти -- курикулум -- демократичні цінності

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.


    Клепко, Сергій.
    Домінанти освітніх галузей шкільної освіти : стан і проект [Текст] / С. Клепко // Управління освітою. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 2. - С. 39-47

Кл.слова (ненормовані):
проектування -- розвиток -- курикулум

Є примірники у відділах:
Ф2 (26.04.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Кущ, Олег.
    Зарубіжна література: проблеми, ризики та шляхи розвитку шкільного предмета [Текст] / О. Кущ // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2016. - N 6. - С. 6-7

Кл.слова (ненормовані):
популяризація книг -- альтернативні програми -- курикулум

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
376(075.8)
Ш 37


    Шевців, Зоя Михайлівна.
    Основи інклюзивної педагогіки : підручник / З. М. Шевців. - Київ : Центр учбової літератури, 2016. - 247 с., [1] с. : рис., табл. - Глосарій: с. 220-228. - Дод.: с. 229-236. - Літ.: с. 237-247. - ISBN 978-617-673-466-6 : 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна педагогіка--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна педагогіка -- інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- інклюзивне виховання -- діти з обмеженими можливостями -- курикулум -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічна діагностика -- інклюзивні класи -- емоційна сфера дітей -- корекція емоційної сфери -- соціально-педагогічна діяльність -- корекція конативної сфери -- портфоліо учнів
Анотація: У підручнику узагальнено і систематизовано різні підходи до визначення педагогіки інклюзивної освіти. У ньому відображається особиста позиція автора на обґрунтування методології інклюзивної педагогіки як науки, висвітлюються категорії інклюзивної педагогіки: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, інклюзивне виховання, форми, методи навчання і виховання квазіпрофесійної соціально-педагогічної діяльності, розглянуто ефективні методичні прийоми інклюзивної діяльності, котрі спрямовані на задоволення індивідуальних освітніх потреб усіх учнів. Матеріали підручника, перш за все, адресовані студентам напряму підготовки "Початкова освіта" та вчителям початкових класів загальноосвітніх шкіл, але будуть корисні асистентам учителів, психологам, соціальним педагогам і соціальним працівникам, психологам, дефектологам, а також і тим, хто зацікавлений проблемою навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами у масовій загальноосвітній школі.

Примірників всього: 5
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4)

Знайти схожі

8.


    Теренко, О.
    Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді [Електронний ресурс] / О. Теренко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 111-115, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.111115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- Канада -- корпоративне навчання -- курикулум -- провайдери -- програми базової грамотності
Анотація: У статті аналізуються організаційно-змістових аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у Канаді і США. здійснюється компаративний аналіз тлумачення концепту «зміст освіти дорослих» зарубіжними та вітчизняними науковцями. Досліджується сутність концепту «курикулум». Визначається специфіка діяльності американських та канадських центрів освіти дорослих. Прослідковується взаємозв’язок між центрами освіти дорослих та центрами розповсюдження знань. Встановлюються відмінності між програмами базової освіти дорослих і програмами професійної спрямованості та кар’єрного зростання. Аналізуються змістові блоків програм корпоративного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
378(043.3)
Р 83


    Руденко, Ніна Миколаївна.
    Підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах коледжу до застосування інтерактивних технологій на уроках математики : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Руденко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2016. - 20 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителя--Автореферати дисертацій

   Теорія і методика професійної освіти--Автореферати дисертацій


Кл.слова (ненормовані):
навчальний курикулум -- позанавчальна діяльність -- інтерактивний урок

Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4)

Знайти схожі

10.
378(043.3)
Р 83


    Руденко, Ніна Миколаївна.
    Підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах коледжу до застосування інтерактивних технологій на уроках математики : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Руденко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2016. - 290 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителя--Дисертації

   Теорія і методика професійної освіти--Дисертації


Кл.слова (ненормовані):
навчальний курикулум -- позанавчальна діяльність -- інтерактивний урок
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Хоружа, Людмила Леонідівна \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

11.
376(075.8)
Ш 37


    Шевців, Зоя Михайлівна.
    Основи інклюзивної педагогіки : підручник / З. М. Шевців. - Київ : Центр учбової літератури, 2019. - 248 с., [1] с. : рис., табл. - Глосарій: с. 220-228. - Дод.: с. 229-236. - Літ.: с. 237-247. - ISBN 978-617-673-466-6 : 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна педагогіка--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна педагогіка -- inclusive pedagogy -- інклюзивна освіта -- inclusive education -- інклюзивне навчання -- inclusive education -- інклюзивне виховання -- діти з обмеженими можливостями -- курикулум -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічна діагностика -- pedagogical diagnostics -- інклюзивні класи -- емоційна сфера дітей -- корекція емоційної сфери -- соціально-педагогічна діяльність -- корекція конативної сфери -- портфоліо учнів

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: М898489384/2020/5
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8
Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири
Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15
Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23
Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія
Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31
Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці
Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35
Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв
Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42
Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід
Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48
Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність
Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53
Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль
Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59
Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта
Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65
Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність
Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73
Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність
Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88
Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності
Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97
Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок
Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105
Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури
Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111
Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів
Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119
Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення
Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127
Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка
Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133
Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід
Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139
Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
   378
   Х 76


    Хомич, Оксана Олександрівна.
    Тенденції підготовки вчителя початкової школи в Канаді (друга половина XX - початок XXI століття) : дисертація ... доктора філософії : 011 / О. О. Хомич ; науковий керівник Г. І. Іванюк ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2021. - 291 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова школа--Підготовка вчителя--Канада, 20-21 ст.--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
передумови -- джерела -- дослідження -- тенденції -- чинники -- програми підготовки -- коледж -- університет -- курикулум -- освітня політика -- канада
Дод.точки доступу:
Іванюк, Ганна Іванівна \науковий керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

14.
378.1
Л 73


   
    Локальні системи управління якістю: світовий досвід та українські практики побудови / Міжнародний благодійний Фонд "Міжнародний фонд досліджень освітньої політики", Український католицький університет ; за редакцією Т. Фінікова та В. Терещука. - Київ : Таксон, 2018. - 316 с. - ISBN 978-966-7128-94-4 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Управління якістю освіти

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- заклади вищої освіти -- наукова діяльність -- університетські рейтинги -- курикулум -- наукова діяльність -- інтернаціоналізація -- навчальні ресурси -- інформаційний менеджмент
Дод.точки доступу:
Фініков, Т. \редактор.\
Терещук, В. \редактор.\
Міжнародний благодійний Фонд "Міжнародний фонд досліджень освітньої політики"
Український католицький університет


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

15.


    Паращенко, Л. І.
    Розвиток загальної середньої освіти як проблема теорії і практики управління освітою [Електронний ресурс] / Л. І. Паращенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 2. - С. 34-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- державне управління розвитком загальної середньої освіти -- критерії розвитку освіти -- навчальний заклад -- курикулум
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку системи загальної середньої освіти (ЗСО), досліджено розробленість категорій «розвиток освіти», «розвиток загальної середньої освіти», критеріїв розвитку ЗСО. Запропоновано визначення поняття «розвиток системи загальної середньої освіти».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

16.


    Федорець, М. О.
    Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї [Електронний ресурс] / М. О. Федорець, С. Сюй // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 36-42, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.6 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
інтегрований курикулум -- естетичний досвід
Анотація: Статтю присвячено проблемі формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва України і Китаю в контексті розвитку інформаційного суспільства. У роботі використані відповідні теоретичні та емпіричні методи: аналіз, узагальнення, педагогічне спостереження. Наведено зміст та структурну будову естетичного досвіду, визначення та структуру художньо-естетичного досвіду.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сюй, С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)