Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: М772184/2017/9
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 9
Зміст:
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине. - С.6-9
Кл.слова: виставка реклами, рекламна продукція, маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: роль маркетингу, девелопмент, комерційний успіх
Лафли, Алан. Лояльность-не главное! / А. Лафли, Р. Мартин. - С.16-23
Кл.слова: маркетинг, конкурентна перевага, бренд
Венгер, Елена. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая / Е. Венгер. - С.24-25
Кл.слова: девелоперський бізнес, ринок нерухомості, особливості маркетингу
Земляной, Руслан. Приходит время девелоперов / Р. Земляной. - С.26-27
Кл.слова: ринок нерухомості, житловий комплекс, маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы. - С.28-29
Кл.слова: маркетингові інструменти, рекламна діяльність, маркетингові стратегії
Слепцова, Наталья. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками / Н. Слепцова. - С.30-34
Кл.слова: бізнес-суб’єкти, помилки маркетингу, поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге. - С.36-37
Кл.слова: рекламна кампанія, маркетинг, сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент?. - С.38-42
Кл.слова: просування брендів, маркетинг у соціальних мережах, інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне : проект. - С.44-49
Кл.слова: вища освіта, нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, атестація здобувачів вищої освіти
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.50-55
Кл.слова: жіноча реклама, жінка в рекламі, комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка. - С.58-61
Кл.слова: маркетингові дослідження, Міжнародна науково-практична конференція, маркетингово-дослідницька компанія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: М855626032/2017/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 4
Зміст:
Шахдинарян, Анна. Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций / А. Шахдинарян. - С.4-9
Кл.слова: маркетингові дослідження, створення презентацій, створення графіків
Зинченко, Максим. Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData / М. Зинченко, С. Ходакевич. - С.12-17
Кл.слова: маркетингові дослідження, створення торгових точок, розвиток торгових мереж
Яшкіна, Оксана. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі / О. Яшкіна. - С.18-25
Кл.слова: технологічні товари, функціонування машинобудівних підприємств, модефікація товару
Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6. - С.26-27
Кл.слова: маркетингові дослідження, індекс споживчих настроїв, індекс поточного становища
Еременко, Андрей. Заглянуть в будущее / А. Еременко. - С.28-31
Кл.слова: маркетингові дослідження, технології модельованого майбутнього, моделювання
Ковінько, Олена. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств / О. Ковінько. - С.32-47
Кл.слова: маркетингові технології, диверсифікація, аграрна продукція
Жесткова, Аліна. Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» / А. Жесткова. - С.48-52
Кл.слова: захист прав споживачів, управління багатоквартирним будинком, нерухомість
Барометр ринку праці України: головні тенденції III кварталу 2017 року. - С.53-54
Кл.слова: економіка знань, Міжнародний кадровий портал, ринок праці
Портрет професії: маркетолог. - С.55-58
Кл.слова: економіка знань, сучасний професійний маркетолог, Міжнародний кадровий портал
Миттал, Викас. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями / В. Миттал. - С.59-62
Кл.слова: маркетинг у світі, маркетингові дослідження, стимулювання продажів
Шоу, Колин. Революционное мышление о лояльности клиентов / К. Шоу. - С.63-65
Кл.слова: маркетинг у світі, лояльні клієнти, пам’ять клієнта
Бруке, Зач. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) / З. Бруке. - С.66-68
Кл.слова: маркетинг у світі, загрози міжнародних досліджень, проблеми для дослідників
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    "REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 6-9

Кл.слова (ненормовані):
виставка реклами -- рекламна продукція -- маркетингові технології

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Ковінько, Олена.
    Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств [Текст] / О. Ковінько // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 32-47

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- диверсифікація -- аграрна продукція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Рябова, Зоя.
    Не Swot - аналізом єдиним. Маркетингові дослідження в управлінні навчальним закладом / З. Рябова // Сучасна школа України. - 2018. - № 5. - С. 27-33. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- маркетингові технології -- освітні послуги

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


   
    Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 16-26 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- перший контакт з клієнтом -- обслуговування клієнтів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Ковальчук, Світлана.
    Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу [Текст] / С. Ковальчук, М. Принько // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 27-34 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
побудова співпраці -- маркетингові технології -- синергійний ефект
Дод.точки доступу:
Принько, Мар’яна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Акімов, Дмитро Ігорович.
    Маркетингові технології колекціонування в образотворчому мистецтві / Д. І. Акімов // Культура і сучасність : альманах. - 2020. - № 1. - С. 104-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
колекціонування творів живопису -- твори образотворчого мистецтва -- арт-ринок -- маркетингові технології

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Буднікевич, І.
    Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків / І. Буднікевич, Н. Ютиш, Н. Тафій // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 1. - P17-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
система регіональних ринків -- конкурентоспроможність регіону -- територіальний маркетинг -- маркетинг регіону -- суб'єкти маркетингу регіону -- комплекс територіального маркетингу -- маркетингові інструменти -- маркетингові технології
Анотація: У статті розглядаються напрямки системного застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків. Визначено роль територіального маркетингу в дефініціях вітчизняних та зарубіжних учених. Зроблено висновок, що конкурентоспроможність як об'єкт маркетингового впливу повинна розглядатися в рамках концепції класичного територіального маркетингу (marketing concept), яка поряд з іншими сучасними концепціями територіального маркетингу (соціально-етична та партнерська) надає маркетингу роль своєрідного інтегратора партнерства територіальних органів влади та цільових аудиторій. Описані основні суб'єкти маркетингу регіону та розглянуто їх роль у підвищенні конкурентоспроможності системи регіональних ринків. Визначено напрямки використання елементів комплексу маркетингу в процесах забезпечення конкурентоспроможності регіону та трансформації системи регіональних ринків. Зроблено висновок, що клієнтоорієнтованість маркетингового підходу до управління регіоном та до трансформації системи регіональних ринків дозволяє сформувати унікальні властивості регіону як місця проживання, відвідування, ведення бізнесу, інвестицій та з успіхом просувати його на внутрішні та зовнішні ринки.
Дод.точки доступу:
Ютиш, Н.
Тафій, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)