Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методичний супровід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 1(13). - 2010. - 98 с. - 40.00 грн., 28.04 грн.
    Зміст:
Коженьовський, Л. Ф. Батько просвіти, української мови, української безпеки, культури і свободи в Україні - Борис Грінченко / Л. Ф. Коженьовський. - С .4-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНЕ ВІДРОДЖЕННЯ, сек'юритологія, Європейська асоціація безпеки
Олексюк, Ольга Миколаївна. Експрес-діагностика загальнокультурної компетентності учнівської молоді: ціннісно-орієнтаційний аспект / О. М. Олексюк. - С .8-13
Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ, КОМПЕТЕНЦІЯ, КОНЦЕПЦІЯ
Дороніна, Т. О. Суспільно-політичні передумови упровадження принципу гендерної рівності у вітчизняну систему освіти / Т. О. Дороніна. - С .13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГЕНДЕРНИЙ, ОСВІТА, ПАРИТЕТ
Лозова, Ольга Миколаївна. Міф як первинна метамова суспільної свідомості / О. М. Лозова. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МІФ, СВІДОМІСТЬ, МОДЕЛЬ світу
Ольшанський, Дмитро Валентинович. Навчально-дослідна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи / Д. В. Ольшанський. - С .22-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОМАШНЄ читання, ТВОРЧА РОБОТА, МЕТОДИЧНИЙ супровід
Цюман, Тетяна Петрівна. Психолого-педагогічний аналіз формування культури життєвого самовизначення особистості / Т. П. Цюман. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: САМОВИЗНАЧЕННЯ, ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ, КОНСТРУЮВАННЯ
ГОНЧАРЕНКО, Алла Миколаївна. Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві / А. М. ГОНЧАРЕНКО
Кл.слова: МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ, ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ
Паламарчук, Лариса Борисівна. Розвиток особистості школяра у процесі набуття соціокультурних знань під час вивчення географії / Л. Б. Паламарчук. - С .38-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК, соціокультурні знання, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ РОЗВИТОК
Добренко, І. А. Система моніторингу професійно-особистісного становлення студентів / І. А. Добренко. - С .44-46
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНЕ становлення, МОНІТОРИНГ, СИСТЕМНИЙ ПІДХІД
ДЗЮБЕНКО, А. С. Використання сучасних підходів до навчання іноземних мов студентів педагогічних немовних спеціальностей / А. С. ДЗЮБЕНКО. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕТОД , ПІДХІД, КОНЦЕПЦІЯ
Михайлик, Ольга Петрівна. Навчання професійно орієнтованого читання іноземною мовою студентів непрофільних педагогічних спеціальностей / О. П. Михайлик. - С .52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екстесивне читання, інтенсивне читання, професійно орієнтоване читання
ОНУФРІЄНКО, Н. О. Проблема готовності майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін до професійної діяльності / Н. О. ОНУФРІЄНКО. - С .58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВО, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ
Чернігівська, Наталія Станіславівна. Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики / Н. С. Чернігівська. - С .63-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА, ІНОЗЕМНА МОВА, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ
Калашнікова, Світлана Андріївна. Компетентнісно орієнтований підхід: базові поняття та положення / С. А. Калашнікова. - С .67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ, КОМПЕТЕНЦІЯ, ПОВЕДІНКОВІ індикатори
Остапченко, Л. І. Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку / Л. І. ОСТАПЧЕНКО [и др.]. - С .72-75. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Дробінська О. В., Філімонова Н. Б., Павлович С. А., Пелюх Л. І.
Кл.слова: ЕМОЦІЙНІСТЬ, РЕПРЕСИВНІСТЬ, ПРІОРИТЕТИ
Васильєв, Олексій Олександрович. Психічні стани студентів та їх прояви у навчальній діяльності під час екзаменаційної сесії / О. О. ВАСИЛЬЄВ. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: нервово-психічний стан, ЕКЗАМЕНАЦІЙНА сесія, нервово-психічне напруження
КОРМАН, О. А. Батьківське ставлення та його вплив на формування дитячої особистості / О. А. КОРМАН. - С .79-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БАТЬКІВСЬКА поведінка, БАТЬКІВСЬКЕ ставлення, БАТЬКІВСЬКА установка
Сорокіна, Олена Анатоліївна. Психологія мотивації студентської зайнятості / О. А. Сорокіна. - С .84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОЛОДІЖНА зайнятість, БЕЗРОБІТТЯ, ПРОФЕСІЙНИЙ досвід
СТЕПАНОВА, Т. М. Фізіолого-психологічні основи змісту передшкільної освіти / Т. М. СТЕПАНОВА. - С .89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАВЧАННЯ у школі, МИСЛЕННЯ, ПІЗНАВАЛЬНА СФЕРА
НОВІКОВА, І. М. Навчання дитини з урахуванням її нейропсихологічних особливостей / І. М. НОВІКОВА. - С .95-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжпівкульна взаємодія, АДАПТАЦІЯ, ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірник наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
ґендерна рівність -- педагогічний такт -- компетентнісно орієнтований підхід -- студентська зайнятість
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Павлович, С. А.
Пелюх, Л. І.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
74.0я431
П 24


    Ольшанський, Дмитро Валентинович.
    Навчально-дослідна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи / Д. В. Ольшанський // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 22-24. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.0я431

Рубрики: Методика навчання--Іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
домашнє читання -- творча робота -- методичний супровід
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 9 квітня 2015 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 312 с. - 58.02 грн.
    Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. Вступне слово / Л. Л. Хоружа. - С .3-4
Кл.слова: привітання, побажання
Антоненко, О. В. Європейський напрямок модернізації системи педагогічної освіти в Чеській Республіці / О. В. Антоненко. - С .5-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегічний план, пріоритети розвитку вищої освіти, підготовка вчителів
Богатирчук, К. О. Трудове виховання в повсякденному житті школи Української PCP 1960—1980-ті рр. / К. О. Богатирчук. - С .14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: повсякденне життя, школа, трудове виховання
Кабанова, О. О. Розвиток української педології у спадщині І. Соколянського (1898-1960) / О. О. Кабанова. - С .19-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педологія, дитяча дисципліна, дитячий рух
Кумар, Б. Психологія сімейного виховання в Індії: вилив традицій на / Б. Кумар. - С .28-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, сімейні ролі, індійська сім'я
Літіченко, Олена Дмитрівна. Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко. - С .35-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільне виховання, методичний супровід, дитячий садок
Руденко, Н. В. Продовження традицій О. Муравйової у творчій діяльності Лариси Руденко - видатної співачки і педагога / Н. В. Руденко. - С .44-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокальна школа, педагогічні традиції, виконавські традиції
Рябкина, Л. М. Процес становлення закладів інтернатного типу (1917-1940 pp.) / Л. М. Рябкина. - С .54-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти-сироти, дитячі будинки, соціальне виховання
Запорожець, Л. М. Використання навчально-ігрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя / Л. М. Запорожець [и др.]. - С .63-70. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Браславська О. В., Рожі І. Г., Ї. М. Макаревич
Кл.слова: навчально-ігрові технології, ігрові технології, ігрова діяльність
Глушак, Оксана Михайлівна. Дисципліни інформаційно-комп'ютерного циклу у підготовці до майбутньої професійної діяльності студентів напряму підготовки "Менеджмент" / О. М. Глушак, Н. П. Мазур. - С .71-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна інформатика, інформаційна система, бізнес-планування
Вовк, О. І. Становлення іншомовної граматичної компетенції студентів-філологів: ментальне репрезентування мовної інформації / О. І. Вовк. - С .77-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: схема, ментальна репрезентація, когнітивна структура
Зайцева, Вероніка Іванівна. Збереження традицій українського народного мистецтва як стильовий орієнтир у підготовці сучасного художника-дизайнера, ілюстратора (на прикладі творчості Володимира Голозубова) / В. І. Зайцева. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, ілюстрація, духовна цінність
Кипиченко, Н. С. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями / Н. С. Кипиченко. - С .93-100
Кл.слова: вчителі початкової школи, комунікативна взаємодія, учні 1 - 4 класів
Коломієць, Т. В. Формування стратегій та тактик фахової комунікативної компетентності майбутніх провізорів на заняттях з гуманітарних дисциплін / Т. В. Коломієць. - С .101-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, фахове мовлення, спілкування
Матвієнко, A. M. Маніпуляційні технології - як основи психологічного впливу на особистість / A. M. Матвієнко. - С .107-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маніпуляція, психологічний вплив, свідомість
Мельник, О. П. Формування економічної компетентності на уроках географії / О. П. Мельник. - С .116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, економічна компетентність, географія
Петрик, Лада Вікторівна. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі / Л. В. Петрик. - С .122-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, інтернет-медіа, іноземна мова
Процька, Світлана Миколаївна. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .130-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно орієнтоване навчання, комп'ютерно орієнтоване навчання, професійно-освітній процес
Руднік, Юлія Вікторівна. Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .135-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: критеріальний підхід, інноваційні технології, навчання іноземних мов
Сінельнікова, Наталія Олегівна. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів / Н. О. Сінельнікова. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура мислення, майбутні вчителі, особистість учителя
Тінькова, Д. С. Використання ППЗ "GRAN-2D" у процесі формування математичної компетентності газозварників / Д. С. Тінькова. - С .151-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математична компетентність, педагогічний програмний засіб, газозварник
Якименко, Анастасія Вікторівна. Особистісна активність у сучасній психологічній теорії / A. B. Якименко ; A. B. Якименко. - С .159-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: юнацький вік, діяльність, самодетермінація
Безкровний, Ю. О. Петербурзький журнал "Украинский вестник" (1906): історія, завдання, тематика / Ю. О. Безкровний. - С .165-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: журнал "Украинский вестник", національне питання, Державна Дума
Бондар, Олександра Юріївна. Особливості вживання інвективної лексики у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) / О. Ю. Бондар. - С .176-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інвектива, гендер, діалогічне мовлення
Вєтров, А. І. Морфологічні особливості дієслова в ранньоновоанглійській мові (на матеріалі трагедії В. Шекспіра "Гамлет") / А. І. Вєтров. - С .185-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ранньоновоанглійська мова, граматика, сильні дієслова
Зізінська, А. П. Мовленнєві акти прохання в діахронії в англійській мові / А. П. Зізінська. - С .192-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєвий акт, прохання, директив
Каленик, Т. М. Засоби вираження історичного прототипу в англійській дитячій поезії / Т. М. Каленик. - С .197-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: прототип, історичний прототип, засіб вираження
Коноваленко, І. Ю. Міський текст Євгенії Кононенко в просторі детективного жанру / І. Ю. Коноваленко. - С .201-209. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детектив, міський простір, міський текст
Коптіла, О. В. Інтертекстуальність як явище постмодернізму / О. В. Коптіла. - С .209-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, пастиш, інтертекст
Лазаревич, Н. Ю. Специфіка часопростору в романі-метафорі: індивідуально-авторські інтерпретаці (на матеріалі романів "Маєток" В. Фолкнера та "Дім на горі" Вал. Шевчука) / Н. Ю. Лазаревич. - С .214-224. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: роман-метафора, хронотоп, час
Мельник, Валентина Іванівна. Політичний дискурс як середовище функціонування маніпуляцій / В. І. Мельник, В. А. Пантюшенко. - С .225-230. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політичний дискурс, маніпуляція, маніпуляторні технології
Мішана, O. E. Реконструкція античного жанру в романі "Волхв" Дж. Фаулза / O. E. Мішана. - С .231-235. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, еллінізм, містифікація
Пильщик, C. B. Особливості вербалізації комунікативних стратегій в сучасному англомовному інституційному дискурсі / C. B. Пильщик. - С .236-243. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституційний дискурс, комунікативна стратегія, лінгвістичні інтервенції
Порядченко, Леся Анатоліївна. Функціональні особливості опису як одного з різновидів монологу / Л. А. Порядченко. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: опис, портрет, пейзаж
Ригус, В. В. Стратегії аргументації на прикладі промов Хілларі Клінтон / В. В. Ригус. - С .249-256. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аргумент, аргументація, аргументаційна стратегія
Сандакова, Н. Кінодискурс як об'єкт лінгвістичних досліджень / Н. Сандакова, О. В. Чувардинська. - С .256-268. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дискурс, кінотекст, кінодискурс
Сікорака, В. І. Особливості професійної лексики військовослужбовців бундесверу / В. І. Сікорака. - С .261-268. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізми, професійний сленг, військовослужбовці
Суворова, Т. М. Розвиток архетипної схеми через концептуальні образ-схеми (на матеріалі американських балад) / Т. М. Суворова. - С .269-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: архетипна схема, концептуальна образ-схема, образність
Димитров, В. Ю. До питання про інноваційні стратегії в управлінні / В. Ю. Димитров. - С .279-288. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, управління, стратегія
Рафіков, Олександр Римович. Теоретичні основи вивчення соціального оптимізму / О. Р. Рафіков. - С .288-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, оптимізм, соціальний оптимізм
Срібняк, М. І. Український театр у таборі Фрайштадт (Австро-Угорщина) під час Першої світової війни / М. І. Срібняк. - С .294-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: театр, табір, п'єса
Tyutyunnyk, Rostyslav. Actual problems of anticorruption activity / R. Tyutyunnyk. - С .300-308. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сінгапур, Лі Куан Ю, корупція
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Конференції

   Молоді науковці--Конференції


   Професійна освіта


   Історія освіти


   Філологія


   Педагогіка--Соціальна


   Психологія соціальна


Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- історія освіти -- соціальна педагогіка -- соціальна психологія -- філологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Прошкін, Володимир Вадимович \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Макаревич, Ї. М.
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
373.2.016(072)
К 77


    Кравченко, Г. Ю.
    Метод проектів у розвитку якості дошкільної освіти / Г. Ю. Кравченко ; ред. Г. Ю. Рогінська. - Харків : Ранок, 2013. - 176 с. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM). - (Сучасна дошкільна освіта). - ISBN 978-617-09-0203-0 : 35.00 грн., 45.00 грн.
Базовий компонент. Нова редакція
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Метод проектів--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
освітні проекти -- проектна діяльність -- проектні методи -- компетентнісний підхід -- управління ДНЗ -- методичний супровід
Дод.точки доступу:
Рогінська, Г. Ю. \ред.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

5.
74.58(4Укр)я43
Д 70


    Літіченко, Олена Дмитрівна.
    Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко, Т. Ю. Шинкар // Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щоріч. Всеукраінської наук.-практ. конференції 9 квітня 2015 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - Київ, 2015. - С. 35-43. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)я43 + 72(4Укр)я43

Рубрики: Педагогіка--Історія педагогіки--Дошкільна освіта

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- методичний супровід -- дитячий садок
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Прошкін, Володимир Вадимович \ред.\
Дудар, Ольга Володимирівна \ред.\
Шинкар, Тетяна Юріївна
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.
373.018.58(477)
Д 21


    Даценко, О.
    Роль авторської творчої майстерні у роботі регіональної школи новаторства / О. Даценко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК

Рубрики: Авторські школи--Україна

Кл.слова (ненормовані):
авторські школи -- школи новаторства -- авторська творча майстерня -- методичний супровід
Анотація: Авторська творча майстерня Олександра Даценка з проблем "Методичний супроввід удосконалення професійної компетентності педагогів".
Дод.точки доступу:
Даценко, Олександр \про нього\

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.


    Половіна, О.
    Методичний тиждень, або Лайфаки методичного супроводу педагогів / О. Половіна, Н. Савінова // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 12. - С. 4-11

Кл.слова (ненормовані):
методичний супровід -- професійні компетентності -- особистий потенціал -- готовність до інновацій -- мета методичного тижня
Дод.точки доступу:
Савінова, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
74.6я031
Т 76


    Троценко, Наталія Євгенівна.
    Професійне самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Наталія Євгенівна Троценко; наук. кер. Харченко Сергій Якович ; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ : Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка", 2011. - 243 арк.
на правах рукопису
ДРНТІ
ББК 74.6я031

Рубрики: Соціальна педагогіка--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійнесамовдосконалення -- професійне самопізнання -- професійне самовизначення -- професійна самоорганізація -- ресурсний центр -- інформаційно-методичні потреби -- партнерська взаємодія -- методичний супровід -- технологія професійного самовдосконаленнясоціальних працівників.
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 - соц. педагогіки.
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)

Знайти схожі

9.
74.6(4Укр)я031
Т76


    Троценко, Н. Є.
    Професійне самовдосконалення соціальних працівників у ресурсних центрах : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.00 / Наталія Євгенівна Троценко. ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : [Київ. ун-т ім. Б. Грінченка], 2012. - 20. с.
ББК 74.6(4Укр)я031

Рубрики: Соціальна педагогіка--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
професійнесамовдосконалення -- професійне самопізнання -- професійне самовизначення -- професійна самоорганізація -- ресурсний центр -- інформаційно-методичні потреби -- партнерська взаємодія -- методичний супровід -- технологія професійного самовдосконаленнясоціальних працівників.
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 - соц. педагогіки.

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3)

Знайти схожі

10.


    Петричко, І.
    Методичний супровід учителя Нової української школи / Ірина Петричко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 45-49 . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Методична робота--Нова українська школа--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- методичний супровід -- Нова українська школа -- структура методичної роботи -- професійна компетентність -- методичні угрупування -- початкова школа

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
   373.2(072)
   Д 53


    Дмитренко, А. П.
    Інноваційні технології дошкільної освіти: методичні рекомендації з технологій пробудження інтересу дошкільників до навчання на початку та під час занять : навчально-методичний посібник / А. П. Дмитренко ; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - Суми : Університетська книга, 2020. - 32 с. - ISBN 978-966-680-972-1 : 112.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інноваційні технології--Методичні посібники

   Дошкільна освіта


Кл.слова (ненормовані):
дошкільний вік -- навчально-розвивальний творчий модуль -- НРТМ -- методичний супровід
Дод.точки доступу:
Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

12.


    Лісова, Ірина Володимирівна.
    Методичний супровід промоції читання публічних бібліотек України [Текст] / І. В. Лісова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2021. - № 4. - С. 60-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
промоція читання -- публічні бібліотеки -- методична діяльність -- основні напрями методичної роботи -- методичний супровід -- методичні видання -- підвищення кваліфікації -- професійні конкурси -- трансляція досвіду -- форми і методи роботи

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.
   373.2(072)
   Д 53


    Дмитренко, А. П.
    Навчально-розвивальні творчі модулі до навчальної дисципліни "Інноваційні технології в освіті" : Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка спеціальності: 012 "Дошкільна освіта" для студентів денної форми навчання на основі повної загальної середньої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти : Методичні рекомендації з технологій мотиваційного пробудження інтересу дошкільників до навчання на початку та під час занять / А. П. Дмитренко ; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - Суми : Університетська книга, 2022. - 31 с. - Загл. обл. : Інноваційні технології дошкільної освіти: навчально-методичний посібник. - ISBN 978-966-680-972-1 : 105.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інноваційні технології--Дошкільна освіта--Методичні посібники

   Дошкільна освіта--Інноваційні технології--Навчально-методичні посібники


Кл.слова (ненормовані):
дошкільний вік -- навчально-розвивальний творчий модуль -- НРТМ -- методичний супровід
Дод.точки доступу:
Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
Факультет дошкільної освіти
Кафедра теорії і методики дошкільної освіти


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

14.


    Коваленко, О.
    Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. Коваленко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 77-73, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3611%20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
адресність методичного супроводу -- діагностування -- методи діагностування -- методичний супровід -- індивідуальний підхід -- критерії оцінювання
Анотація: Устатті, наосновіопрацюваннятлумачнихсловників, енциклопедій, довідниківтощо, представлена дефінітивна характеристика основних понять дослідження «діагноз», «діагностування», «педагогічне діагностування», «діагностика педагогічної діяльності» та охарактеризовано значення діагностування педагогів як основної засади методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Представлено ретроспективний огляд використання діагностування в педагогіці. Подано цитування нормативно-правових документів з питань освіти щодо організації методичного супроводу на діагностичних засадах. Представлені результати опрацювання психолого-педагогічних досліджень щодо діагностування у вітчизняній і зарубіжній педагогіці. Подана класифікація методів діагностування (спостереження, самоаналіз і самооцінка, анкетування, заповнення діагностичних карт тощо) та її принципів. Окреслені методичні рекомендації щодо використання діагностування педагогів як основної засади методичного супроводу освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)