Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мовно-літературна галузь<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
373.3.091.6(477)
Н 86


    Ночвінова, О.
    Облаштування розвивального предметного середовища для освітньої роботи з учнями початкових класів / Олена Ночвінова, Олена Низковська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Початкова освіта--засоби навчання--обладнання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- обладнання -- навчальні кабінети -- Нова українська школа -- початкова школа -- предметний простір -- норми облаштування -- мовно-літературна галузь -- іншомовна галузь -- математична галузь -- природнича галузь -- технологічна галузь -- інформатична галузь -- здоров’язбережувальна галузь -- громадянська галузь -- історична галузь -- мистецька галузь -- класні кімнати
Анотація: У статті висвілено питання забезпечення навчальних кабінетів початкової школи засобами навчання та обладнанням загального і навчального призначення.
Дод.точки доступу:
Низковська, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
373.3.091.6(477)
К 64


    Кононенко, Ю. Г.
    Примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи / Ю. Г. Кононенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 5–8. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Початкова освіта--засоби навчання--обладнання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- обладнання -- навчальні кабінети -- початкова школа -- норми облаштування -- мовно-літературна галузь -- іншомовна галузь -- математична галузь -- природнича галузь -- технологічна галузь -- інформатична галузь -- здоров’язбережувальна галузь -- громадянська галузь -- мистецька галузь -- історична галузь

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Паламар, С.
    Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів [Електронний ресурс] / С. Паламар, Л. Нежива. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 45-52, DOI 10.28925/2311-2409.2021.366. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
хмара слів -- інформаційно-комунікаційні технології -- ресурс WordArt -- мовно-літературна галузь -- початкова школа
Анотація: У дослідженні розкриваються можливості застосування хмари слів у мовно-літературній галузі початкової освіти. Автори розглядають можливість за допомогою хмари слів візуалізувати важливу навчальну інформацію з української мови та акцентувати змістові категорії, головну думку, риси образів художнього твору на уроках літературного читання в початковій школі. Метою дослідження є обґрунтування важливості застосування хмари слів як дидактичного засобу в мовно-літературній галузі початкової освіти, розробка методичного супроводу читацької діяльності молодших школярів через активізацію їх роботи з візуалізованими ключовими словами тексту в зваженому списку. У дослідженні реалізовані завдання: проаналізовані наукові джерела з проблеми застосування хмари слів в освіті; схарактеризовані можливості використання хмари слів у роботі з молодшими школярами на уроках української мови й літературного читання. Автори пропонують використовувати хмару слів з позицій дидактичної евристики, зокрема для проведення евристичної бесіди, презентації учнями результатів шкільного проєкту, як засіб ідентифікації теми уроку, як наочний матеріал для асоціацій, в якості акцентування ключових слів для пояснення нового матеріалу тощо. У статті схарактеризовано дидактичний засіб «хмара слів», доведено його ефективність у розвитку мовлення молодших школярів, зокрема у складанні описів, розповідей, міркувань, а також у редагуванні власних тестів. Візуалізація мовного матеріалу, а також образів та головної думки художнього твору за допомогою хмари слів сприяє встановленню асоціативних зв’язків, створенню проблемної ситуації на уроці, активізації критичного мислення й творчості учнів. Відтворення ключових слів у вигляді зваженого списку на символічному зображенні за визначеною темою сприяє успіху в розв’язанні навчальних завдань, активізує пізнавальну діяльність молодших школярів, сприяє невимушеному засвоєнню знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нежива, Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)