Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=модель впровадження технологій<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Харченко, Олександр.
    Модель впровадження технологій електронної комерції / О. Харченко, В. Яремич // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 2, N 22. - С. 204-213, DOI 10.28925/2663-4023.2023.22.2042013. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
електронна комерція -- модель впровадження технологій -- інформаційно-комунікаційна технологія -- ланцюг створення вартості електронної комерції -- суб’єкт господарювання
Анотація: У статті виокремлено класифікацію типів і форм електронної комерції в залежності від відносин між залученими сторонами, а також від типів підприємств, що здійснюють комерційну діяльність. Проаналізовані дослідження кореляції між переходом на електронну комерцію і зростанням продуктивності суб’єкта господарювання дозволили зробити висновок про відсутність єдиного підходу до впливу впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на результат діяльності підприємства. Розглянуто технологічні фактори впровадження електронної комерції на підприємствах малого та середнього бізнесу, у тому числі: гнучкість організації, зовнішній тиск, відчутна простота використання, усвідомлена корисність. Модель технологічного впровадження електронної комерції ґрунтується на дослідженнях К. Фляйшера, яка аналізує такі важливі аспекти діяльності суб’єкта господарювання, як: технологічний, що характеризує фірму, існуючі та майбутні технології; організаційний, що стосується розміру фірми та її сфери діяльності, організаційної структури та внутрішніх ресурсів, аспект навколишнього середовища, що стосується сфери, де компанія існує, що стосується галузей, конкурентів та існуючих відносин з урядом. Модель доповнено такими елементами, як використання електронного обміну даними, взаємовідносини з діловими партнерами, перешкоди і ризики. Питання процесу впровадження електронної комерції розглядається з практичної точки зору як важливий конкурентоспроможний інструмент для вітчизняних компаній, що все більше характеризується відсутністю кордонів, інтернаціоналізацією та так званою «технологічною ліквідністю». Виокремлено суттєві причини впровадження технологій електронної комерції вітчизняними підприємствами. Розглянуто процес ланцюга створення вартості в електронній комерції. Ланцюг створення вартості — це бізнес-модель, яка описує компанію, розбиваючи низку заходів, які додають вартість або витрати на кожному етапі процесу. Відзначено, що великі компанії демонструють більшу тенденцію до розвитку фрагментованих ланцюгів вартості без адекватної системи виробничих відносин залежно від їх бізнес-моделі. Відзначено великі розбіжності в оцінці впливу впровадження електронної комерції на ринок праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Яремич, Валентин


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)