Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальні стратегії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. - Київ : Видавництво Київського університету імені Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 22. - 2014. - 106 с. - 58.20 грн.
    Зміст:
Євтух, Микола Борисович. Теоретичні засади науково-дослідницької діяльності викладачів університетів України / М. Б. Євтух. - С .4-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна діяльність, дослідницькі уміння, структура діяльності
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління / (Сорока) М. В. Братко. - С .15-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища школа, технології управління
Бобрицька, Валентина Іванівна. Діалектика термінологічної взаємодії в дослідницькому полі проблем освітньої політики / В. І. Бобрицька. - С .21-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політика, освіта, едукологія
Гнезділова, Кіра Миколаївна. Формування корпоративної культури майбутніх викладачів вищої школи: проектування концептуальної моделі / К. М. Гнезділова. - С .29-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: викладач вищої школи, корпоративна культура, педагогічна система
Горяна, Л. Г. Науково-методичні засади управління якістю впровадження здоров’язбережувальних процесів у системі післядипломної освіти / Л. Г. Горяна. - Библиогр. в конце ст.
Бугрій, Володимир Станіславович. Тенденції розвитку змісту шкільної навчальної літератури з історії у 20-ті pp. XX століття / B. C. Бугрій ; B. C. Бугрій. - С .41-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст освіти, навчальна література, підручник з історії
Бульба, Тарас Юрійович. Зарубіжний і вітчизняний досвід вивчення феномену "навчальні стратегії" / Т. Ю. Бульба. - С .46-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегія, навчальні стратегії, пізнавальні стратегії
Глазков, В’ячеслав Валерійович. Громадянська культура студентів як пріоритет позааудиторної діяльності ВНЗ / В. В. Глазков. - С .50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадська культура, патріотизм, національні знання
Сергієнко, Аліна Вікторівна. Ціннісний пріоритет естетичної культури сучасного студента: теорія і практика / А. В. Сергієнко. - С .54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховне середовище, естетична культура, мистецтво
Сердюк, Станіслав Павлович. Формування управлінської культури як пріоритет успішного професійного розвитку майбутніх правоохоронців / С. П. Сердюк. - С .59-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управління, управлінська культура, управлінська діяльність
Яковенко-Глушенкова, Єлизатета Валентинівна. Принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови / Є. В. Яковенко-Глушенкова. - С .64-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: принцип навчання, майбутні вчителі іноземної мови, комунікативна компетентність
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійної ролі аніматора у процесі соціально-педагогічної роботи із сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .70-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка соціальних педагогів, професійні ролі, сім'ї
Дубчак, Людмила Миколаївна. Розвиток фахової освіти за напрямком "Ресоціалізація" у Польщі / Л. М. Дубчак. - С .74-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спеціальна педагогіка, ресоціалізаційна педагогіка, пенітенціарна політика
Сорокін, Ігор Ігорович. Формування толерантності у підлітків групи ризику / І. І. Сорокін. - С .80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, підлітки групи ризику, компоненти толерантності
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості біографічного експерименту як методу сучасних досліджень психології творчості / О. А. Кривопишина. - С .84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: біографічний метод, онтогенез, біографічна психодіагностика
Помиткіна, Любов Віталіївна. Вибір стратегій досягнення життєвих цілей студентами як психологічна проблема / Л. В. Помиткіна. - С .89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вибір, життєві цілі, стратегія життя
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- психологія творчості -- навчальні стратегії
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
37.015.3(082)
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - .
   № 23. - 2015. - 126 с. - ISSN 2311-2409. - 67.68 грн.
    Зміст:
Шапран, Юрій Петрович. Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти / Ю. П. Шапран, О. І. Шапран. - С .4-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, Світлана Юріївна. Ідея патріотичного виховання в українській педагогічній думці (кінець XIX - початок XX століття) / С. Ю. Головчук. - С .11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, ВІта Віталіївна. Креативність: сутність, структура, закономірності формування і розвиток / В. В. Павленко. - С .15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В'юн, Тетяна Олександрівна. Концептуальна модель громадянської активності студентів класичного університету / Т. О. Саврасова-В'юн. - С .22-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Солодка, А. К. Результати дослідження теоретико-методичних засад кроскультурної взаємодії учасників педагогічного процессу вищих навчальних закладів / А. К. Солодка. - С .26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Фруктова, Яна Станіславівна. До проблеми відбору змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний та практичний аспекти / Я. С. Фруктова. - С .32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернуха, Надія Миколаївна. Інформаційна компетентність - обов'язковий актив сучасного школяра / Н. М. Чернуха, М. В. Козир. - С .38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодрова, Тетяна Олександрівна. Принцип взаємодії університету і школи в методичній підготовці майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .43-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарова, Ганна Борисівна. Модель реалізації сукупності дидактичних умов формування вмінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційних технологій / Г. Б. Захарова. - С .50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Зубехіна, Тетяна Василівна. Організаційно-методичні умови формування інформаційної культури бакалаврів з туризму у процесі фахової підготовки / Т. В. Зубехіна. - С .55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Горожанкіна, Оксана Юріївна. Зміст та структурні компоненти музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музики / О. Ю. Горожанкіна. - С .59-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочина, Валентина Василівна. Компетентнісний підхід у формуванні культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі / В. В. Кочина. - С .66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнір, В. С. Модель професійно орієнтованої лінгвістичної компетентності майбутніх медиків / В. С. Кушнір. - С .71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Рейпольська, Ольга Дмитрівна. Визначення рівнів сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності у студентів дошкільного фаху / О. Д. Рейпольська, І. Б. Таран. - С .77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Сніговська, Оксана Володимирівна. Формування міжкультурної компетентності міжнародників при викладанні іноземної мови / О. В. Сніговська. - С .82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Творчість як предмет наукового дослідження на мультипарадигмальному етапірозвитку психології / О. А. Кривопишина. - С .88-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Помилуйко, Віра Юріївна. Психологічні детермінанти розвитку компетентностей учителів у Європейських країнах / В. Ю. Помилуйко. - С .94-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Помиткіна, Любов Віталіївна. Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті / Л. В. Помиткіна. - С .99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Катерина Михайлівна. Професіографічний підхід до побудови компетентнісної моделі перекладача / К. В. Скиба. - С .105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- психологія творчості -- навчальні стратегії
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: І368505/2016/1
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 1
Зміст:
Етичні норми для публікацій (укладено з використанням публікаційних принципів Committee on Publication Ethics (COPE), Publishing Ethics Resource Kit [PERK] та відповідно до рекомендацій Elsevier]. - С.3-6
Кл.слова: редакційна колегія журналу, зобов’язання авторів, зобов’язання рецензентів
Вимоги до публікацій. - С.7-8
Кл.слова: відредагована стаття, наукова рецензія, довідка про автора
Подосиннікова, Г. І. Розвиток навчальної автономії старшокласників у процесі формування англомовної лексичної компетентності / Г. І. Подосиннікова, С. М. Мельник. - С.9-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальна автономія, навчальні стратегії, комунікативні стратегії
Бігич, Оксана Борисівна. El oso traposo -віртуальний помічник учителя іспанської мови початкової школи / О. Б. Бігич. - С.15-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іспанська мова, початкова школа, ведмідь Трапосо
Курило, Л. В. Структурні і стилістичні характеристики англомовних наукових статей 18 / Л. В. Курило. - С.18-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науковий дискурс, функціональний стиль, мовленнєвий жанр
Гутник, В. М. Особливості формування фонетичної усвідомленості у майбутніх вчителів у комунікативному вступному корективному курсі з німецької мови / В. М. Гутник. - С.24-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетична компетенція, фонетичні навички, фонетичні знання
Щербина, М. Б. Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов засобами коміксів / М. Б. Щербина. - С.31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комікс, креолізація, іншомовна комунікативна компетентність
Василенко, Т. П. Актуалізація знань під час формування у майбутніх перекладачів англомовної лексичної компетентності з письмового перекладу / Т. П. Василенко. - С.37-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: перекладацька компетентність, письмовий переклад, актуалізація знань
Ніколаєва, С. Ю. Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 13.00.02 - "Теорія і методика навчання: іноземні мови" / С. Ю. Ніколаєва. - С.42-58
Кл.слова: аспірантура, методична підготовка, програма вступного іспиту
Фабрична, Я. Г. Українсько-англійський глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур / Я. Г. Фабрична. - С.59-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українсько-англійський глосарій, професійна термінологія, іноземні мови
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: І368505/2016/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 4 (88)
Зміст:
Писанко, Марія Леонідівна. Аналіз елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю / М. Л. Писанко. - С.3-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, філологічний профіль, елективний курс
Morales, Fernando Martin-Loeches. La interculturalidad en la ensenanza de espanol сотmо lengua extranjera: estrategias para el aprendizaje intercultural / F. M-L. Morales. - С.12-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурна компетентність, культура, вивчення іспанської мови
Майєр, Наталія Василівна. Концепція формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи / Н. В. Майєр. - С.20-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземні мови, самостійна робота, майбутній викладач іноземних мов
Лазаренко, С. В. Підсистема вправ для самостійного оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні майбутніми військовими фахівцями з інформаційно-телекомунікаційних технологій / С. В. Лазаренко. - С.29-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні стратегії, лексико-граматична компетентність, мобільні технології
Карпова, В. Н. Современное образование в эпоху глобализации: традиционная классика VS цифровые технологии / В. Н. Карпова, Л. В. Гнаповская. - С.41-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мережева педагогіка, цифрове середовище, онлайн-навчання
Чухно, Анатолій Андрійович. Реалізація принципів формування фонетичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької / А. А. Чухно. - С.51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: друга іноземна мова, майбутні вчителі іноземної мови, перша іноземна мова
Фабрична, Я. Г. Мовний портфель з перекладу для майбутніх викладачів англійської мови / Я. Г. Фабрична. - С.58-63
Кл.слова: мовний портфель, письмовий двосторонній переклад, майбутні викладачі англійської мови
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Подосиннікова, Г. І.
    Розвиток навчальної автономії старшокласників у процесі формування англомовної лексичної компетентності [Текст] / Г. І. Подосиннікова, С. М. Мельник // Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 1. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчальна автономія -- навчальні стратегії -- комунікативні стратегії
Дод.точки доступу:
Мельник, Сергій Миколайович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Лазаренко, С. В.
    Підсистема вправ для самостійного оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні майбутніми військовими фахівцями з інформаційно-телекомунікаційних технологій [Текст] / С. В. Лазаренко // Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 4(88). - С. 29-40. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчальні стратегії -- лексико-граматична компетентність -- мобільні технології

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)