Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=обізнаність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.
159.923.2- 053.81
С 69


   
    Соціально-психологічні закономірності становлення економічної культури молоді : монографія / В. В. Москаленко [та ін.] ; ред. В. В. Москаленко ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 405 с. - ISBN 978-966-644-412-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографія

Кл.слова (ненормовані):
економічна культура молоді -- студентська молодь -- економічна діяльність особистості -- ставлення до грошей -- монетарна культура
Анотація: У колективній монографії розглядаються соціально-психологічні закономірності становлення економічної культури молоді у вітчизняному освітянському просторі. Спираючись на досягнення вітчизняної та зарубіжної науки в галузі психології, філософії, культурології, педагогіки, автори розкривають особливості та динаміку становлення економічної культури учнівської та студентської молоді. Значну увагу приділено визначенню особливостей співвідношення «економічності» та «моральності» у системі таких взаємопов’язаних та взаємодіючих економіко-психологічних факторів як обізнаність особистості в соціально-економічній сфері; ціннісно-емоційне ставлення до соціально-економічного простору (довкілля та до людей), настановлення на активні форми економічної діяльності особистості. Проаналізовано особливості типів економічної культури в залежності від віку школярів. Визначено типи монетарної культури старшокласників в залежності від ставлення до грошей. На основі узагальнення отриманих результатів дослідження побудовано структурно-функціональну модель становлення економічної культури молоді, яка може використовуватись в практиці економічного виховання молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Москаленко, В. В.
Лавренко, О. В.
Дембицька, Н. М.
Зубіашвілі, І. К.
Москаленко, В. В. \ред.\
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

2.
74.0я43
П 24


    Кушнір, В. С.
    Модель професійно орієнтованої лінгвістичної компетентності майбутніх медиків / В. С. Кушнір // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- лінгвістична компетентність -- майбутні фахівці -- майбутні медики -- лінгвістична обізнаність -- лінгвістична діяльність -- лінгвістична цінність -- емоційна усталеність -- професійна конкурентоздатність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
373.211.21(477)
Т 36


   
    Тест "Ігрова діяльність" // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 59–60.
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- гра -- ігри -- ігрова діяльність -- діагностика -- професійна компетентність -- самодіагностика -- педагоги -- вихователі -- обізнаність
Анотація: У статті представлено анкету для оцінювання обізнаності вихователів із основними "законами" дитячої гри.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
023.5(477)
К 56


    Ковальчук, С.
    Професійний розвиток бібліотекарів як один із чинників успішного реформування галузі / С. Ковальчук // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виррбничий журнал. - 2017. - N 3. - С. 20-23. - Бібліогр.: 16 назв.
УДК

Рубрики: Бібліотечна справа в Україні--бібліотечні кадри--професійний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
бібліотекарі -- кадровий потенціал -- професійна обізнаність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Степура, Іван Сергійович.
    Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua [Текст] / І. С. Степура // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 126-133DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.126133. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
наукові конференції -- наукові е-журнали -- відкриті системи
Анотація: Системи організації наукових конференцій спрощують і роблять ефективнішим функціонування організаційних комітетів, проте вони досі не набули значного поширення в Україні. Причинами цього є недостатня обізнаність організаторів конференцій щодо даних систем, не усвідомлення доцільності їх використання, відсутність україномовних локалізацій таких систем. Цим зумовлюється проблема дослідження – вивчення особливостей застосування даних систем для забезпечення максимальної автоматизації та ефективного використання ресурсів у процесі організації наукових конференцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Мартинюк, Уляна.
    "Творіть добро, і воно до вас обов’язково повернеться" Урок за новелою О. Генрі "Дари волхвів" [Текст] / У. Мартинюк // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - № 7/8. - С. 84-88

Кл.слова (ненормовані):
Дари волхвів, новела -- екологічна грамотність -- обізнаність і самовираження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
159.922.8(043)
А 43


    Актаєва, Маріанна Гассанівна.
    Психологічні чинники формування громадянської відповідальності у юнацькому віці : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. Г. Актаєва ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2017. - 20 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Юнацький вік--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- громадянська обізнаність -- інтелект
Дод.точки доступу:
Помиткіна, Любов Віталіївна \наук. керівник.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

8.
Шифр: П838975200/2019/10
   Журнал

Підприємство, господарство і право [Текст] : науково-практичний юридичний журнал/ Науково-дослідний інститут приватного права і підприємства ім. академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України. - Київ : ТОВ "Гарантія", 1996 - . - ISSN 2307-8049. - Виходить щомісячно
2019р. № 10
Зміст:
Бірюкова, Алевтина. Умови зарахування зустрічних однорідних вимог / А. Бірюкова. - С.4-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Карташов, Микита. Медіація як форма вирішення корпоративних спорів / М. Карташов. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Котвяковський, Юрій. Ухвала у справі про оскарження рішення третейського суду як особливий вид судового рішення / Ю. Котвяковський. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук’янчук, Олена. Підстави виникненя обов’язку дітей утримувати непрацездатних батьків / О. Лук’янчук. - С.21-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Оніщук, Ольга. Поняття та особливості батьківських прав / О. Оніщук. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Паплик, Ольга. Правові особливості права акціонерів на обов’язковий викуп акцій товариством / О. Паплик. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Харченко, Георгій. Інститут володіння у цивільному праві України / Г. Харченко. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Явор, Ольга . «Сімейне життя» в інтерпретації Європейського суду з прав людини / О. Явор. - С.44-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабован, Лілія . Правовий статус кредиторів за Кодексом України з процедур банкрутства / Л. Грабован. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Жорняк, Анастасія . Інформаційна послуга у сфері господарювання: поняття та ознаки / А. Жорняк. - С.61-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубцова-Каменська, Ганна. Державне управління інвестиційною діяльністю за участю іноземного інвестора / Ганна Рубцова-Каменська. - С.66-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кисель, Анна . Правове регулювання охорони праці неповнолітніх / Анна Кисель. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кипиця, Марія. Організаційно-правові основи публічного адміністрування фермерських господарств в Україні / М. Кипиця. - С.79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кончина, Кристина. Правова охорона мисливських угідь в Україні / К. Кончина, В. Сисой. - С.86-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Хоменко, Марина. Проблеми адаптації екологічного законодавства України до міжнародного права / М. Хоменко. - С.90-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Комірчий, Павло. Методи діяльності органів публічної служби у правоохоронній сфері України / П. Комірчий. - С.95-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Опольська, Наталя. Булінг: юридичний склад адміністративного проступку / Н. Опольська. - С.101-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Циганок, Сергій. Правові засади взаємодії органів прокуратури із ЗМІ та громадськістю / С. Циганок. - С.107-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудіма, Тетяна. Грошово-кредитна та макропруденційна політика держави: особливості інституційного забезпечення / Т. Гудіма. - С.111-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Роман. Публічний інтерес у забезпеченні платоспроможності страховиків / Р. Поліщук. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Черниш, Роман. Правовий досвід країн ЄвропейськогоСоюзу у сфері протидії поширенню фейкової інформації / Р. Черниш. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Настюк, Андрій. Проблеми легітимності передачі княжої влади в системі спадкування у Русі IX–X ст. / А. Настюк, О. Кравченко. - С.129-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Сергєєв, Кирило. Вимоги до законодавчої діяльності в епоху гіпердинамічного розвитку інформаційних технологій / К. Сергєєв. - С.137-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Євдокімова, Олена. Умовно-дострокове звільнення від відбування довічного позбавлення волі у праві зарубіжних країн / О. Євдокімова. - С.146-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Собко, Ганна. Психічне насильство як обставина, що виключає злочинність діяння / Г. Собко. - С.152-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Біленко, Павло. Уповноважені органи Національної поліції України як суб’єкти запобігання та протидії домашньому насильству / П. Біленко. - С.157-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Нєбитов, Андрій. Загальносоціальне запобігання сексуальній експлуатації / А. Нєбитов. - С.162-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Денисенко, Григорій. Реалізація імунітету свідка під час проведення слідчих (розшукових) дій, окрім допиту / Г. Денисенко. - С.167-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудко, О. Помилки адвоката під час проведення допиту на стадії досудового розслідування / О. Дудко. - С.173-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Шишман, Дарина. Обізнаність підозрюваного про розпочате кримінальне провадження як обов’язкова умова для здійснення спеціального досудового розслідування (in absentia) / Д. Шишман. - С.179-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Шумило, Микола. Проблеми встановлення та розмежування психічних розладів та фізичних і психічних вад особи як окремих підстав для обов’язкової участі захисника у кримінальному провадженні / М. Шумило, Л. Дунаєвська, О. Козерацька. - С.184-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Левенець, Аліна. Тактика пред’явлення для впізнання особи в режимі відеоконференції / А. Левенець. - С.190-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Мирошниченко, Юрій. Періодизація розвитку криміналістичної тактики / Ю. Мирошниченко. - С.194-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Таранова, Анастасія. Форми використання спеціальних знань у розслідуванні неналежного виконання професійних обов’язків медичним або фармацевтичним працівником / А. Таранова. - С.198-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Мильцева, Вероніка. Забезпечення реалізації прав людини через електронне правосуддя / В. Мильцева. - С.204-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Акуленко, Тетяна. Особливості відповідальності за вживання допінгу в спорті: міжнародно-правовий аспект / Т. Акуленко. - С.208-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Галущенко, Герман. Сучасні концепції визначення права, що підлягає застосуванню до суті спору в міжнародному арбітражі / Г. Галущенко. - С.214-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Жайворонок, Олександр. Причини і джерела ескалації інформаційного тероризму в Україні та світі / О. Жайворонок. - С.218-223. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирилюк, Наталія. Принцип суверенної рівності держав в період Стародавнього Світу та період Середніх віків / Н. Кирилюк. - С.224-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Матієнко, Тетяна. Структура та фактори формування професійної мотивації поліцейських / Т. Матієнко. - С.228-231. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Bulvinska, O.
    Interactive methods in communicative education [Електронний ресурс] / O. Bulvinska, N. Khanykina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P68-73, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6873. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: У статті розглядається проблема використання активних методів і форм навчання і викладання, які засновані на взаємодії між учнями, у комунікативній освіті. Комунікативна освіта розуміється як процес формування комунікативних знань, умінь, компетентостей, розвиток комунікативних якостей особистості і накопичення професійно-комунікативного досвіду взаємодії з оточуючими, які потрібні фахівцеві для успішної професійної діяльності в соціокультурному середовищі. Емпіричний матеріал дослідження був зібраний методом опитування науково-педагогічних працівників з українських університетів. Респондентам були запропоновані питання, згруповані у 2 блоки. У першому блоці опитані мали вибрати інтерактивні методи, що використовуються ними в освітньому процесі. Другий блок був присвячений розумінню ефективності інтерактивних методів. Результати дослідження підтвердили: незважаючи на нові освітні тенденції, викладачі недостатньо використовують в освітньому процесі інтерактивні методи і форми (за винятком лекції-діалогу і семінару-дискусії). Інші інтерактивні методи менш популярні серед викладачів університетів, що свідчить про деяку одноманітність у виборі цих методів і недостатню обізнаність викладачів про них. Результати опитування науково-педагогічних працівників свідчать також про неоднозначне розуміння ефективності інтерактивних методів. Відповідей про те, що їх слід використовувати в певних навчальних ситуаціях, в залежності від навчального матеріалу, вдвічі більше, ніж відповідей з однозначним розумінням їх ефективності. Ці результати не відповідають сучасним освітнім тенденціям, які передбачають активізацію, стимулювання та заохочення активної діяльності кожного студента в освітньому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Khanykina, N.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Шишман, Дарина.
    Обізнаність підозрюваного про розпочате кримінальне провадження як обов’язкова умова для здійснення спеціального досудового розслідування (in absentia) / Д. Шишман // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 179-183. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
спеціальне кримінальне провадження -- право на справедливе досудове розслідування та захист у кримінальному провадженні -- право підозрюваного на участь у кримінальному провадженні

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Тодорова, Наталія.
    Глобалізація і роль англійської мови (англійською мовою) / Н. Тодорова, А. Тодорова // Міжнародні зв’язки України: наукові пошуки і знахідки : міжвідомчий збірник наукових праць. - 2018. - Вип. 27. - С. 331-348. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- лінгва-франка -- глобіш -- лінгвостилістичний імпресіонізм -- міжнародне спілкування -- крос-культурна обізнаність
Дод.точки доступу:
Тодорова, Анна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Дєордіца, Таяна.
    До проблеми розроблення ергономічних інтелект-карт / Т. Дєордіца, М. Вороніна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2020. - № 9. - С. 39-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
термінологічна обізнаність студентів -- ергономічна інтелекткарти -- принципи ергономічного проєктування -- орієнтована основа дій
Дод.точки доступу:
Вороніна, Марина


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Павленко, О. М.
    Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій [Текст] / О. М. Павленко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 32-37, DOI 10.28925/2518-766X.2021.65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- творче самовираження -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- інформаційні технології -- освітній процес
Анотація: На основі вивчення літератури вітчизняних та зарубіжних дослідників проаналізовано проблему розвитку творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій. З’ясовано, що на сьогодні це питання недостатньо висвітлене в науковій літературі. Це, своєю чергою, зумовлює проблеми кваліфікаційної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва, здатних ефективно працювати в умовах глобалізованого інформаційного суспільства. В основу методології дослідження покладено загальнонаукові методи теоретичного та емпіричного рівнів: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, спостереження. У статті розкрито сутність таких понять, як «самовираження», «творче самовираження». Автором зауважено, що творче самовираження особистості може мати, як прогресивний, так і регресивний характер. Визначено, що чим зрозуміліше людині її покликання, тим імовірніше її самовираження. На думку автора, засоби ІТ — це той неповторний інструмент, завдяки якому майбутній вчитель музичного мистецтва може реалізувати себе, творчо самовиразити свою індивідуальність. Застосування ІТ у досліджуваному процесі створює умови для реалізації низки функцій: стимулюючої, спрямовуючої, організуючої, спонукальної та розвивальної. Автором запропоновано педагогічні принципи розвитку творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва за допомогою використання засобів ІТ:, а саме: принцип особистісної спрямованості, самостійної діяльності, моделювання, доступності, та психолого-педагогічні умови: активізація особистісного пізнання музичних творів майбутніх вчителів музичного мистецтва при застосуванні інформаційних технологій, спонукання студентів на продуктивне використання засобів ІТ, забезпечення інформаційно-комунікаційної комфортності у співробітництві майбутніх вчителів музичного мистецтва з комп’ютером. На думку автора, впровадження ІТ в освітній процес студентів дасть змогу значно підвищити обізнаність останніх щодо володіння новітніми технологіями, а також збагатить їхні музично-художні знання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Гулько, О.
    Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти: судження науково-педагогічних працівників [Електронний ресурс] / О. Гулько, О. Ярошенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 90-104, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- лідерство -- студентське самоврядування -- судження -- науково-педагогічні працівники
Анотація: Стаття присвячена аналізу результатів опитування науково-педагогічних працівників 23 вітчизняних закладів вищої освіти з метою виявлення суджень науково-педагогічних працівників про діяльність органів студентського самоврядування та її вплив на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Наголошено на актуальності обраного предмета дослідження, детермінованій вагомим впливом студентського самоврядування на різні аспекти життєдіяльності студентської молоді в закладі вищої освіти. Розкрито міру поінформованості науково-педагогічних працівників вітчизняних закладів вищої освіти щодо діяльності органів студентського самоврядування і їхні судження про лідерські якості здобувачів вищої освіти на підставі проведеного опитування 104 респондентів. Авторська анкета складалась із трьох блоків запитань. Перший блок дав змогу зібрати відомості про респондентів. За допомогою другого блоку визначено обізнаність науково-педагогічних працівників з діяльністю органів студентського самоврядування, третього – з’ясовано оцінку науково-педагогічними працівниками впливу органів студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Для перевірки внутрішньої узгодженості опитувальника проведено обчислення коефіцієнта надійності α-Кронбаха. На підставі суджень респондентів встановлено, що представники викладацької спільноти різною мірою обізнані з діяльністю органів студентського самоврядування в закладі вищої освіти за їхнім місцем роботи та методами діяльності студентського самоврядування. Більше половини опитаних науково-педагогічних працівників вважають істотним вплив органів студентського самоврядування на організацію освітнього процесу в закладі вищої освіти і розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Наведено конструктивні судження респондентів щодо удосконалення діяльності студентського самоврядування задля успішного розвитку лідерських якостей здобувачів вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Дод.точки доступу:
Ярошенко, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Lu, Baowen
    The concept of student ethnocultural competence [Електронний ресурс] / Baowen Lu. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 93-106, DOI 10.28925/2312-5829.2022.346. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
етнокультура -- культура -- компететність -- етнокультурна компетентність -- освіта
Анотація: У статті представлені результати дослідження, присвячені визначенню поняття «етнокультурна компететність». Для визначенння та аналізу цього складного терміну були проанлізовані похідні визначення «етнокультура», «культура», «компететність», «етнокультурна компетентність» у філософському, педагогічному, психологічному аспектах. Аналізуючи і узагальнюючи зазначені вище поняття, можна сказати, що етнокультурна компетентність проявляється у певній манері поведінки стосовно рідної культури чи культури у місцях проживання будь-якої етнічної групи, допомагає особистості бути адекватним, адаптованим і гармонійним як для себе, так і для представників конкретного соціуму. Результати дослідження показали, що саме поняття «етнокультурна компететність» та його похідні поняття мають різноаспектні визначення і сконцентровані на визначенні місця людини у системі суспільних координат та направлені на прийняття основних патерн міжетнічної взаємодії у різних аспектах людської взаємодії. До основних складових, які акумулюють у собі визначення етнокультурної компететності здобувачів можна віднести: адаптиність до міжкультурної взаємодії, толерантність, обізнаність в особливостях етнокультурних відносин на конкретній території або соціальній групі, відкритість до нових культурних особливостей тощо. На основі проведеного аналізу досліджень учених у галузі етнокультурної взаємодії було сформульовано власне визначення цього поняття. Ми розуміємо етнокультурну компететність як багаторівневий конструкт знань, умінь та навичок у галузі етнічного та культурного розмаїття, спрямований на розвиток міжкультурного розуміння та прийняття цього етнокультурного розмаїття в собі та оточуючих.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Лу Баовень


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Abebe, K.
    Community participation in sustainable soil and water conservation: the case of Goro Gutuu Woreda Oromia, Ethiopia = Участь громади у сталому збереженні ґрунту та води: кейс горо гутуу вореда оромія / K. Abebe, W. Tikii // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P15-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
громадська участь -- екологічні проблеми -- захист ґрунтів і вод -- Ефіопія
Анотація: Одним із проявів глобальної екологічної кризи є проблема зниження якості ґрунтів і скорочення водних ресурсів на Африканському континенті. Автори статті звертаються до досвіду громадянських спільнот Ефіопії в організації стійких громадських заходів із збереження ґрунтів і води. Адже це питання є центральним для виживання значної кількості населення Ефіопії. Для вивчення ставлення громадськості до екологічних ініціатив були залучені методи анкетування, аналізу документів і польові спостереження. В ході комплексного дослідження було проведено 203 заміри, під час яких 24, 12 і 167 респондентів, відповідно, взяли участь в FGD, KII та опитуванні. Отримані дані були якісно та кількісно проаналізовані. Статистична значимість різниці у сприйнятті респондентів, опитаних в трьох агроекологічних зонах, перевірена за допомогою тесту Краскала Уолліста. Це дослідження фіксує надзвичайну важливість суспільної участі у вирішенні екологічних проблем, включаючи такі операціональні складові як: обізнаність, почуття причетності до спільної справи, прозорість, впевненість у правильності власних дій. Були встановлені та підтверджені кореляційні залежності між незначними розмірами агроферм – з одного боку та низьким рівнем річного прибутку й добробуту – з іншого; між низьким загальноосвітнім статусом господаря – і реактивним культивуванням фермерських угодь, низьким рівнем залученості до природоохоронної активності, слабким потенціалом громади. Лідери думок вказували на конкретні економічні, соціальні, культурні й політичні чинники, які впливають на постійність участі громад у стійкій діяльності з охорони ґрунтів і водних ресурсів. За результатами проведеного дослідження розроблена низка рекомендацій для Бюро сільського господарства і природних ресурсів Ефіопії. Зокрема, пропонується переглянути та визначити чіткі стратегії щодо права власності/права використання ресурсів на закритих сільськогосподарських ділянках. Крім того, районне і зональне управління сільського господарства і природних ресурсів має популяризувати передовий мобілізаційний досвід громад, застосовувати освітні та мотиваційні заходи. Перспективами продовження даного дослідження є розробка альтернативних сценаріїв, спрямованих на мінімізації впливу малих розмірів агроферм на рівень річного прибутку і, як наслідок, на нерівномірність участі в стійкій громадській діяльності із збереження ґрунтів і водних ресурсів
Дод.точки доступу:
Tikii, W.
Вактолі Тікіі
Кетема Абебе


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Опірський, Іван Романович.
    Проблеми та загрози безпеці ІоТ пристроїв / І. Р. Опірський, Р. В. Головчак, І. Р. Мойсійчук // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 11. - С. 31-42, DOI 10.28925/2663-4023.2021.11.3142. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
ІоТ пристрої -- безпека -- інформація -- загрози -- технології -- мережеві технології -- безпровідний зв’язок -- ризики використання
Анотація: Інтернет речей або IoT -це мільярди фізичних пристроїв підключених до Інтернету. Його основна передумова -це просто розширений тип підключення, який потім може бути використаний як основа для виконання всіх видів функцій. IoT описує мережу фізичних об'єктів -"речей", які вбудовані в датчики, програмне забезпечення та інші технології з метою підключення та обміну даними з іншими пристроями та системами через Інтернет. Проблеми захисту систем які, включають використання IoT пристроїв досліджуються багатьма науковцями та спеціалістами цієї галузі, проте в сучасному світі далеко не кожна компанія-виробник готова заявити про вразливості і загалом незахищеність своїх продуктів (пристроїв). У всьому середовищі IoT, від виробників до користувачів, все ще існує багато проблем безпеки IoT, таких як: норми виготовлення, управління оновленнями, фізичне загартовування, знання та обізнаність користувачів. У цій статті проведено дослідження вразливостей систем інтернету речей. Проведено аналіз технологій передачі інформації IoT пристроїв (зокрема ZigBee, Signfox та Bluetooth). Визначено та проаналізовано найпоширеніші загрози, з якими може зустрітися користувач. Встановлено також, що зазвичай не лише виробник створює загрози безпеці IoT пристроїв. Також наведено ряд порад для користувачів, котрі хочуть знизити ризик витоку даних, пов’язаний із вразливостями систем інтернету речей. Нажаль, неодиничними випадками є некоректне налаштування, використання та зберігання таких приладів. Надзвичайно поширеним явищем є відмова користувача від оновлення програмного забезпечення, що в свою чергу залишає відкритими ті вразливості, які виробник намагається усунути. Основною метою статті є визначення причин виникнення загроз безпеці пристроїв інтернету речей, шляхом аналізу технологій передачі даних, аналіз самих загроз, визначення найкритичніших із них та шляхів зменшення ризиків викрадення даних
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Головчак, Романа Василівна
Мойсійчук, Ірина Русланівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Кива, Владислав Юрійович.
    Аналіз чинників, які впливають на кібербезпеку вищого військового навчального закладу / В. Ю. Кива // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 15. - С. 53-70, DOI 10.28925/2663-4023.2022.15.5370. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
вищий військовий навчальний заклад -- інформаційно-комунікаційні технології -- чинники -- кібербезпека -- кібератаки
Анотація: У статті розглянуто вплив розвитку та поширення інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у вищому військовому навчальному закладі (ВВНЗ), оскільки з одного боку –підвищує ефективність його функціонування та сприяє підготовці висококваліфікованих кадрів (тактичного, оперативного та стратегічного рівня військової освіти) для Сектору безпеки і оборони України, що є вкрай необхідним в умовах протистояння збройній агресії Російської Федерації, а з іншого –робить вразливим його інформаційний простір до кібератак, що актуалізує проблемне питання забезпечення кібербезпеки ВВНЗ. При цьому, автор зосереджує увагу на аналізі кібератак на заклади освіти останніх років, які обумовлені розвитком методів (засобів) їх виконання та широким доступом до них різних користувачів, зокрема зловмисників. До того ж визначено, що розподілена кібератака на відмову в обслуговуванні (Distributed Denial of Service–DDoS) є найпоширенішою кіберзагрозою міжнародних освітніх закладів, що відображено в аналітичному звіті компанії Netscout(компанія розробник ІКТ рішень для протидії DDoSкібератакам –США). Проаналізовано, що останнім часом зловмисники використовують DDoSкібератаки з метою вимагання грошей. При чому DDoSкібератаки були спрямовані, як на банки, фондові біржі, туристичні агентства, валютні біржі,так і на заклади освіти. Тому, кібербезпека ВВНЗ потребує постійної уваги з боку учасників її забезпечення. Окрім того, проведений аналіз свідчить, що на кібербезпеку будь-якого ВВНЗ впливають зовнішні та внутрішні чинники, що підтверджує актуальність обраного напряму дослідження. У зв’язку з цим кібербезпека ВВНЗ вимагає аналізу чинників, які на неї впливають, з метою вибору кращого варіанту її реалізації. Відповідно у статті визначено сутність та основні особливості впливу чинників на кібербезпеку ВВНЗ та наведено їх характеристику. Зроблено декомпозицію впливу чинників на кібербезпеку ВВНЗ, зокрема за взаємозалежністю та критичністю їх впливу. Обґрунтовано необхідність врахування та постійного моніторингу впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на кібербезпеку ВВНЗ, що дає змогу отримати ситуаційну обізнаність сучасного стану кібербезпеки та прийняти керівництву відповідні рішення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Шалак, Оксана.
    Наукова співпраця Каленика Шейковського і Бориса Грінченка крізь призму епістолярного наративу / О. Шалак // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 206-212, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
Каленик Шейковський -- Борис Грінченко -- листи -- епістолярний наратив
Анотація: Актуальність статті полягає в тому, що через листи Каленика Шейковського до Бориса Грінченка розкриті наукові взаємини вчених, спільність їхніх зацікавлень, взаємна підтримка і допомога —окремий епізод у біографіях, який характеризує обох як надзвичайноретельних лексикографів, талановитих мовознавців, знавців фольклору. Предмет дослідження —епістоляріи К. Шейковського та рецензія Б. Грінченка на «Опыт южнорусского словаря», які осмислено як джерела до біографій науковців. Метою стала реконструкція міжособистісних наукових зв’язків, особливостей співпраці дослідників за допомогою порівняльно-історичного методу, джерелознавчих прийомів і засобів, що дали змогу відтворити окремий період у життєписах учених. У результаті дослідження виявилося, що науковці обмінювалися окремими зафіксованими лексемами, 1888р. К.Шей ковськии надсилав опубліковании випуск «Опыта юж-норусского словаря» Б.Грінченку, на що той відгукнувся схвальною рецензією на сторінках львівського часопису «Зоря». На підставі его-документів можна констатувати, що К.Шейковський видавав словник власним коштом, Б.Грінченко допомагав йому порадами. Науковці обмінювалися власними працями, а також К. Шейковський надіслав своєму адресату 18 загадок із варіантами. Листи містять відомості про точну кількість лексем на окремі літери в словнику. Епістолярний наратив насичений подробицями життя, які створюють неповторну картину світу не тільки обох учених, тодішнього наукового життя, а й видавничої справи, побуту людей науки, ставлення до українства в імперії . Листи К. Шей ковського —свідчення матеріальних труднощів фактично засланого до М. Мензелінска Уфимської губернії небезпечного для імперії знавця української мови, який працював і в умовах ізоляції та переслідування. Над «Опытом...» К. Шеийковськиий працював понад 30 років, видати його повністю вченому перешкоджали і цензура, і його статус небезпечного українофіла, проте навіть ті два томи (у трьох випусках), які вдалося опублікувати, були значним внеском у мовознавство и фольклористику, змінили обізнаність із лексичним складом української мови
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Paliichuk, Elina.
    Human trafficking and war in ukraine: resilience in exploring student response [Електронний ресурс] / E. Paliichuk. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P170-185, DOI 10.28925/2518-7635.2023.815. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
торгівля людьми -- емпіричні дослідження -- метафора -- оповідання -- схеми зображень -- чуттєва мова -- педагогічні проблеми -- соціальні науки -- обізнаність -- занурювальне навчання
Анотація: Ця стаття має на меті дослідити проблеми поінформованості української молоді про торгівлю людьми в умовах війни. Місія цієї соціально-педагогічної лінгвістичної ініціативи була переосмислена в рамках стипендії CEFRES з огляду на загальні та специфічні передумови вразливості до торгівлі людьми серед української молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)