Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=опитувальник<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.
159.923.2
З-49


    Зелінська, Тетяна Миколаївна.
    Амбівалентність особистості: теорія, діагностика і психокорекція [Текст] : навчальний посібник / Т. М. Зелінська. - Київ : Каравела, 2010. - 255 с. - Библиогр.: с. 239-253. - ISBN 978-966-2229-02-8 : 75.65 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
амбівалентність -- опитувальник Хурчак -- опитувальник Коутса -- методики Грізлі -- методики Проктора -- рефлексивний опитувальник Скрипкіної -- опитувальник Пауелла -- шкала загальної самоефективності -- методики Зелінської

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)

Знайти схожі

2.
159.9
Д 64


    Долинська, Любов Василівна.
    Геронтопсихологія: [Текст] : практикум : хрестоматія : навчальний посібник / Л. В. Долинська, Л. М. Співак ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Каравела, 2012. - 239 с. - ISBN 978-966-2229-26-4 : 77.43 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Геронтопсихологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
методики досліджень психічних процесів -- тест Векслера -- адаптація Т. І. Балашової -- оцінка тривожності за Спілбергером -- діагностика відчуття самотності -- Рассел -- Фергюсон -- реактивна тривожність -- проективний тест за Венгером -- типологічна особливість особистості за Юнгом -- тест Шострома -- опитувальник Гільбуха -- методика Лірі -- методика Томаса -- методика Рокіча
Дод.точки доступу:
Співак, Любов Миколаївна
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 12
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
159.922.1
Б 51


    Берн, Шон
    Ґендерная психология [Текст] / Шон Берн. - 2-е междунар. изд. - Санкт-Петербург ; Москва : Прайм-Еврознак, 2001. - 318 с. - (Секреты психологии). - ISBN 5-93878-019-5 : 29.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Гендерна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
ґендерні відмінності -- диференційна соціалізація -- андрогінія -- опитувальник Сандри Бем -- емпатія -- експресивність -- традиційна чоловіча роль -- традиційна жіноча роль -- обмеження -- соціальне пізнання -- кроскультурні ідеології -- зміна гендерних ролей

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
159.9.072(075.8)
Ш 37


    Шевандрин, Николай Иванович.
    Психодиагностика, коррекция и развитие личности : учебник для студ. высш. учеб. заведений / Н. И. Шевандрин. -. - 2-е изд. - Москва : Владос, 2001. - 512. с. - (Учебник для вузов). - ISBN 5-691-00845-5 : 22.10 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психодіагностика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- работа психолога -- опитувальник акцентуацій особистості по Леонгарду -- шкільний тест розумового розвитку -- восьмикольоровий тест Люшера -- коефіцієнт лінійної кореляції Пірсона -- коефіцієнт кореляції рангів Спірмена -- квантілі Стьюдента -- діагностика керівника -- діагностика готовності дошкільників до школи -- експрес-діагностика типу особистості -- особистісний тест Кеттелла -- тести малюнків -- тест інтерперсональної діагностики Лірі
Анотація: В учебнике изложены сведения о современных методах психодиагностики и психокоррекции личности, приведены примеры тренинговых процедур, рекомендации по развитию личности, разнообразные формы работы психолога.

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
74.044.6я7
І-65


   
    Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад [Текст] : навчально-методичний посібник / Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; упоряд. О. О. Патрикеєва [та ін.] ; за заг. ред. В. І. Шинкаренко. - 2-ге вид. стер. - Київ : Плеяди, 2013. - 100 с. - ISBN 978-966-2432-16-9 : 12.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.044.6я7

Рубрики: Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
план розвитку -- самооцінювання розвитку -- індикатори -- анкети -- опитувальник -- запитання -- глосарій
Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена Олександрівна \уклад.\
Дятленко, Наталія Михайлівна \уклад.\
Софій, Наталія Зіновіївна \уклад.\
Найда, Юлія Михайлівна \уклад.\
Шинкаренко, Віра Іванівна \ред.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Міжнародний фонд "Відродження"
канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)

Знайти схожі

6.
373.2(075)
І-65


   
    Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад : навчально-методичний посібник / Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Міжнародний фонд "Відродження", Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні" ; укладач: О. О. Патрикеєва [и др.] ; редактор В. І. Шинкаренко. - Київ : Плеяди, 2011. - 100 с. - ISBN 978-966-2432-11-4 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
план розвитку -- самооцінювання розвитку -- індикатори -- анкети -- опитувальник -- запитання -- глосарій
Дод.точки доступу:
Патрикеєва, Олена Олександрівна \укладач.\
Дятленко, Наталія Михайлівна \укладач.\
Софій, Наталія Зіновіївна \укладач.\
Найда, Юлія Михайлівна \укладач.\
Шинкаренко, Віра Іванівна \редактор.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Міжнародний фонд "Відродження"
Канадсько-український проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
378:004.02(075)
М 79


    Морзе, Н. В.
    Створення сучасного електронного навчального курсу в системі Moodle : навчальний посібник / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко. - Кам’янець-Подільський : ПП Буйницький , 2016. - 232 с. - ISBN 978-617-608-064-0 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Електронне навчання--Moodle

Кл.слова (ненормовані):
сучасна освіта -- онлайн курс -- електронне навчання -- освітній процес -- електронний навчальний курс -- ЕНК -- змістовий модуль -- сертифікація ЕНК -- віртуальний кабінет -- опитувальник VARK -- вікі-портал -- сервіс PowToon -- сервіс Wix
Дод.точки доступу:
Буйницька, Оксана Петрівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
159.942:612.821.3
Е 60


   
    Емоційний інтелект [Текст] / упоряд. А. Козлова. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-001. - ISBN 978-617-7287-83-3 : 35.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Психолог. Бібліотека ; № 1. - Київ : Редакції загальнопедагогічних газет, 2018. Шифр П539553/2018/1
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Емоції--Інтелект

Кл.слова (ненормовані):
емоційний простір -- емоційна сфера -- емоційний інтелект -- соціальний інтелект -- емоційна зрілість -- емоційні порушення -- корекція -- тест Холла -- тест MSCEIT-V 2.0 -- опитувальник "ЕмІн" Люсіна -- діангостика Чебикіна. - Является приложением к Психолог. Бібліотека ; № 1\par
Дод.точки доступу:
Козлова, А. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

9.
37.091.26ЗНО:159.944
Р 28


    Рашковська, І. В.
    ЗНО та ДПА: як допомогти дитині впоратися зі стресом (рекомендації, тести, тренінги) [Текст] / І. В. Рашковська ; упоряд. Т. Шаповал. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 112 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-45-000-1 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: ЗНО--ДПА--Середня освіта

Кл.слова (ненормовані):
ЗНО -- ДПА -- психологічна допомога -- подолання стресу -- підготовка вчителя до ЗНО -- батьки учнів -- психологічний супровід -- випускник -- психологічна готовність -- діангостика рівня тривожності -- тривожність -- саморегуляція -- опитувальник Айзенка
Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.


    Пасічник, З.
    Професійний рівень учителя : педагогічна діагностика / З. Пасічник // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 24. - 1-20 (вкладка)

Кл.слова (ненормовані):
засоби вивчення професійного рівня вчителя -- оцінювання власної професійної діяльності -- діагностична карта вчителя -- опитувальник -- сформованість компетентності вчителя -- експертна самооцінка педагогічних умінь вчителя

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: Ш872624/2022/1
   Журнал

Школа [Текст] : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2006 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 1
Зміст:
Конфлікт чи насильство. - С.6-16
Психологічна характеристика кривдника / групи кривдників. - С.18-21
Психологічна характеристика жертви мобінгу. - С.22-26
Інструментарій для психодіагностування. - С.28
Аналіз й оцінювання соціально-психологічного клімату в колективі (Л. М. Карамушка). - С.29
Соціометрія: дослідження міжособистісних відносин у групі. - С.30-33
Діагностування ворожості (за шкалою Кука-Медлей). - С.34
Опитувальний М. Ранко "Поведінкові особливості антисоціальної креативності". - С.35
Експрес-опитувальник "Індекс толерантності". - С.36-38
Діагностування схильності до віктимної поведінки. - С.39-42
Експрес-діагностика рівня соціальної ізольованості особистості. - С.43
Методика дослідження стилю поведінки в конфлікті К. Томаса (адаптація Н. В. Грішиної). - С.44-45
Методика дослідження самооцінки С. Будасі, інтегрована Ю. Я. Кисельовим. - С.46
Діагностуваня страху виглядати смішним. - С.47
Етика на роботі. Тренінгове заняття. - С.49-52
Створюємо позитивну атмосферу в колективі. Тренінгове заняття. - С.53-59
Стратегії й тактики переговорів. Ділова гра. - С.60-64
За опущеними завісами особистості. Психотерапевтичне заняття. - С.65-67
Усвідомлення власних меж. Психорапевтичне заняття. - С.68-70
Справляємось із труднощами. Психотерапевтичне заняття. - С.71-72
Пошук ресурсів. Психотерапевтичне заняття. - С.73-74
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


   
    Експрес-опитувальник "Індекс толерантності" // Школа : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів. - 2022. - № 1. - С. 36-38


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: В353859/2022/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 9
Зміст:
За якою нормативкою працювати вихователю-методисту у 2022/2023 році. - С.4-6
Кл.слова: нормативно-правові документи
Перелік основних програм на 2022/2023 н.р. - С.6-7
Кл.слова: комплексні програми
Нові рекомендації МОН: орієнтири для вихователя-методиста. - С.8-12
Кл.слова: напрямки діяльсті, освітній процес, дистанційна форма
Алгоритм ознайомлення педагогів з нормативним документом. - С.13
Брежнєва, Олена. Зрозуміти, а не запам’ятати! Або вивчаємо математику за допомогою інтегрованих дидактичних модулів / О. Брежнєва. - С.14-19
Кл.слова: репродуктивні методи, логічне мислення, дидактична игра
План реалізації річного завдання за логіко-математичним напрямом освітнього процесу. - С.20-21
Розвиваємо математичні здібності дошкільників: два прийоми. - С.22-23
Кл.слова: обладнання, матеріали
Байєр, Ольга. Оцінюємо сенсорно-пізнавальний розвиток дошкільників / О. Байєр, Ніна Погрібняк. - С.24-28. - компетентності
Кл.слова: оцінювання
Бадер, Світлана. Як оцінити роботу педагогів з дітьми під час адаптаційного періоду / С. Бадер. - С.29-32
Кл.слова: критерії, показники, документація
Бєлєнька, Ганна. У дитячий садок без сліз: як допомогти новачку адаптуватися в групі / Г. Бєлєнька. - С.33-37
Кл.слова: емоційний стан, незвичайні іграшки, картинки настрою
Адаптація без труднощів - місія здійсненна?. - С.38-39
Кл.слова: болісне прощання, перебіг адаптації
Батьківські збори як по нотах: що запланувати й коли реалізувати. - С.40-41
Кл.слова: тема зборів, мета зборів
Як вдало провести батьківські збори: картки-шпаргалки для вихователя. - С.42-45
Кл.слова: батьківські збори, картки-шпаргалки
Чотири форми роботи, щоб налагодити співпрацю з батьками вихованців. - С.46-49
Кл.слова: щоденник батьків, батьківсько-дитячий клуб, портфоліо
Поліщук, Яна. Як почуватися щасливим за робочим столом / Я. Поліщук. - С.50-54
Кл.слова: лад на робочому місці
Визначаємо рівень підтримки дитини. - С.55-61
Кл.слова: освітні труднощі, опитувальник, оцінювання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2

Знайти схожі

14.


    Морзе, Наталія Вікторівна.
    Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти / Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 149-165, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1013. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність -- DigCompEdu -- вчителі закладів середньої освіти -- цифрові технології -- цифрова компетентність учнів -- опитування -- рівень цифрової компетентності
Анотація: В статті розглянуто та узагальнено деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти. Представлено та проаналізувано теоретичні джерела з проблеми дослідження, проаналізувано поняття цифрової компетентності в роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників. Розглянуто сучасні тренди та проблеми розвитку цифрової компетентності педагогів в Україні, продемонстрована можливість використання рамки цифрової компетентності DigCompEdu як основної для використання в українській освіті, визначено такі рівні цифрової компетентності вчителів: Новачок (А1), Дослідник (А2), Інтегратор (В1), Експерт (В2), Лідер (С1), описано основні особливості кожного із зазначених рівнів з точки зору знань, вмінь вчителів щодо застосування цифрових технологій в освітньому процесі. Підготовлено на основі аналізу DigCompEdu опитувальник для визначення рівня цифрової компетентності вчителів закладів середної освіти (ЗСО) та проведено опитування для вчителів двох ЗСО м. Кривий ріг. Визначено рівень цифрової компетентності респондентів, представлено результати комплексного опитування вчителів та підготовлено рекомендації щодо організації системи розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні ЗСО. Зроблено припущення, що більшість вчителів України та закладів середньої освіти мають приблизно однаковий стан з рівнем цифрової компетентності вчителів, яка визначається на основі рамки цифрової рамки компетентностей DigCompEdu, що означає, що підготовлені рекомендації будуть корисними для керівників ЗСО для розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні закладу освіти. Описано опрацьовані методичні рекомендації для керівництва школи, щодо управління підвищенням рівня цифрової компетентності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Василенко, М. В.
Смирнова-Трибульска, Є. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Полковенко, О. В.
    Стан спадковості у студентів та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / О. В. Полковенко, І. Д. Омері, О. В. Тимчик // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 40-46, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
студент -- стан спадковості -- самооцінка здоров’я -- опитувальник В.П. Войтенка
Анотація: Мета – вивчити стан спадковості у студентів університету та встановити його зв’язок з самооцінкою здоров’я. Результати обстеження 66 студентів Київського університету імені Бориса Грінченка. Чоловіків було 30 (45,5 %), жінок – 36 (54,4 %) осіб. Середній вік склав 19,47±1,94 (95 % ДІ: 18,99– 19,95) років. Стан спадковості вивчався шляхом опитування студентів з використанням спеціального опитувальника, який містив питання про наявність у близьких і далеких кровних родичів різних хвороб та патологічних станів. Для самооцінки здоров’я використаний опитувальник В.П. Войтенка (1991). Стан спадковості студентів університету характеризується наявністю у близьких родичів підвищеного артеріального тиску – у 45,5 % (30/66), алергічних реакцій та/або бронхіальної астми – у 27,3 % (18/66) і хвороб органів травлення – у 27,3 % (18/66) випадків, а в далеких родичів – наявністю злоякісних пухлин (раку) і алергічних реакцій та/або бронхіальної астми – у 10,6 % (7/66) випадках для обох показників. За самооцінкою студентів, у більшості (54,5 %; 36/66) виявлено незадовільний та поганий стан здоров’я. Поточний стан здоров’я респондентів суттєво залежав від наявності в кровних родичів підвищеного артеріального тиску (χ2 =18,48, p=0,02991) та хвороб органів дихання (χ2 =25,53, p=0,00242). . Стан спадковості студентів характеризується наявністю в близьких родичів підвищеного артеріального тиску, алергічних реакцій та хвороб, хвороб органів травлення, а поточний стан здоров’я – як незадовільний та поганий (54,5 %; 36/66), який суттєво пов’язаний з наявністю у кровних родичів підвищення артеріального тиску та хвороб органів дихання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Омері, І. Д.
Тимчик, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Савченко, В. М.
    Рівень духовного розвитку студентів гуманітарного університету та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / В. М. Савченко, О. Ю. Буряк, О. С. Комоцька // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 47-53, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
студент -- духовний розвиток -- самооцінка здоров’я -- опитувальник В.П. Войтенка
Анотація: Мета – оцінити рівень духовного розвитку студентів гуманітарного університету та встановити його зв’язок із самооцінкою здоров’я. 64 студенти Київського університету імені Бориса Грінченка. Юнаків було 29 (45,3 %), дівчат – 35 (54,7 %) осіб, середній вік яких становив (М±σ) 19,47±1,97 (95 % довірливий інтервал: 18,98-19,96) років. Рівень духовного розвитку студентів встановлювали шляхом опитування, використовуючи спеціальний опитувальник (Гончаренко М.C. і співавт., 2009), стан здоров’я – шляхом самооцінки здоров’я за опитувальником В.П. Войтенка (1991). Аналіз духовного розвитку студентів гуманітарного університету показав наявність високого рівня у 46,9 % (30/64), середнього рівня – у 28,1 % (18/64), низького рівня – у 17,2 % (11/64), дуже низького рівня – у 1,6 % (1/64) осіб. Рівень духовності недиференційовано у 6,3 % (4/64) студентів. Здоров’я опитуваних, за їхньою самооцінкою, було незадовільним за самопочуттям у 40,6 % (26/64), задовільним – також у 40,6 % (26/64), поганим – у 12,5 % (8/64) та добрим – лише у 6,2 % (4/64) студентів. При дослідженні зв’язку духовного розвитку студентів із самооцінкою здоров’я такого не виявлено: залежність розподілу висновків про духовний розвиток студентів від розподілу висновків про стан їхнього самопочуття була статистично незначущою (χ2 =6,12, р=0,9100). У більшості студентів гуманітарного університету (53,1 %; 34/64) виявлено незадовільний та поганий стан здоров’я за оцінкою самопочуття (за В.П. Войтенком). Рівень духовного розвитку обстежених студентів найчастіше був високим (46,9 %; 30/64), проте у 18,8 % (12/64) студентів він був низьким і дуже низьким. Зв’язку рівня духовного розвитку з рівнем самооцінки здоров’я студентів не встановлено.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Буряк, О. Ю.
Комоцька, О. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Федорчук, С. В.
    Стратегії подолання стресу у кваліфікованих спортсменів-веслувальників / С. В. Федорчук, О. М. Лисенко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 63-67, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
копінг-стратегії -- спорт -- веслування -- кваліфіковані спортсмени
Анотація: Стресостійкість є одним з основних критеріїв фізичного і психічного здоров’я спортсмена. Уміння особи подолати стрес знижує вплив стресу на частоту травм. У зв’язку з цим важливою стороною психологічної підготовки спортсмена є розвиток його здібностей до подолання стресу, формування вміння ефективного використання стратегій подолання стресу (копінг-стратегій). Мета – визначити, які саме типи копінг-стратегій характерні для кваліфікованих спортсменіввеслувальників. Для визначення пріоритетного стилю подолання стресових ситуацій або проблем у спортсменів був використаний опитувальник «Виявлення індивідуальних копінг-стратегій» Е. Хайма. Найбільш поширеними копінг-стратегіями серед обстежених спортсменів були: в когнітивної сфері – «проблемний аналіз»; в емоційній сфері – «оптимізм»; в поведінкової сфері – «відволікання». У цілому, серед кваліфікованих спортсменів-веслувальників кількісно переважало використання «адаптивних» стратегій у порівнянні з «неадаптивними» і «відносно адаптивними». Встановлено, що серед адаптивних копінг-стратегій найбільш поширеними у спортсменів є емоційні адаптивні стратегії, а серед неадаптивних копінг-стратегій – когнітивні неадаптивні стратегії. Серед відносно адаптивних копінг-стратегій переважають когнітивні і поведінкові відносно адаптивні стратегії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лисенко, О. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Kovács, K.
    Risk factors in hungarian elite rythmic gymnastic from psychological aspect the relation among body image, motivation, burn-out and perceived coach and parent-autonomy support = Фактори ризику в угорської елітної ритміки гімнастика з психологічного аспекту зв'язок між образом тіла, мотивацією, вигоранням та відчита підтримка автономії та батьків / K. Kovács, J. Kéringer, N. Gyömbér // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 74-79, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
художня гімнастика -- мотивація -- прийняття самостійної підтримки -- вигоряння -- поведінка тіла
Анотація: Що стосується естетичних видів спорту, то ритмічна гіманстика є одним із найскладніших видів спорту та передбачає найбільший ризик порушення харчування та вигоряння. У випадку молодіжного спорту мотиваційний клімат та сприйняття підтримки автономії вважаються важливими факторами психологічного розвитку. Мета – дослідити зв’язок образу тіла, мотивації та вигоряння художніх гімнасток із рівнем сприйняття підтримки автономії тренерами та батьками. Вибірка складається з елітних спортсменів з художньої гімнастики (N=26; середній вік=16,34; SD=2,00). Застосовані такі затверджені анкети: опитувальник спортивного клімату; шкала сприйняття підтримки автономії для підбору вправ; опитувальник завдання та его орієнтації у спорті; опитувальник на вигоряння спортсмена; тест ставлення до тіла. Встановлено значну, негативну, середню асоціацію між рівнем сприйнятття підтримки автономії та шкалою девальвації, тоді як взаємозв’язок між рівнем сприйняття підтримки самостійності (з боку тренерів та батьків) та ставленням до тіла був значним, позитивним. Позитивне співвідношення рівня сприйняття підтримки самостійності та ставлення до тіла може означати амбівалентну якість відносин спортсмен-батько та спортсмен-тренер. Негативне співвідношення рівня сприйняття самостійності та девальвації виявляє важливість комунікації та зворотного зв’язку в самооцінці спортсмена.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kéringer, J.
Керінгер Дж
Gyömbér, N.
Гьомбер Н.
Ковач К.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Кузнецова, Олена.
    Аналіз психологічних особливостей юних тхеквондистів, що впливають на їх достартовий стан / О. Кузнецова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 132-142. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
достартовий стан -- психологічні особливості -- тхеквондисти -- підготовка спортсменів
Анотація: Проблема управління достартовим станом у спорті завжди викликала інтерес учених, тренерів і спортсменів. Кожен, хто займається спортом, знає, як важливо здійснювати самоконтроль та саморегуляцію емоційного стану перед початком змагань. Слід визнати, що достартовий стан стає невід'ємною складовою спортивного поєдинку. У сучасному спорті активно досліджуються особливості прояву цього феномену та його впливу на результативність виступів спортсменів. Тому пошук нових дієвих засобів і методів підвищення ефективності змагальної діяльності спортсменів за допомогою управління достартовим станом є актуальним і своєчасним. На сьогоднішній день юнацький спорт є одним з основних напрямів розвитку спорту майбутнього, що робить необхідним всебічне дослідження цієї сфери. Розглянуто найактуальніші проблеми, що постають перед юними тхеквондистами. Показано, що формування оптимального достартового стану ґрунтується на комплексному прояві у спортсмена високого рівня емоційновольових якостей і психічних здібностей. Мета дослідження: визначити та проаналізувати психологічні особливості юних тхеквондистів категорії кадети, що впливають на їх достартовий стан. Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури, метод психодіагностики – опитувальник Роджерса-Даймонда на визначення соціальнопсихологічної адаптації, метод експертних оцінок, методи математичної статистики. Контингент випробуваних – 20 спортсменів-тхеквондистів категорії кадети. В експертному опитуванні брали участь 8 тренерів високої кваліфікації. Обстеження проводили у серпні 2021 року під час навчально-тренувальних зборів в Одеській області (м. Коблево) на спортивній базі «Кіпаріс». Результати: визначено модельні характеристики тхеквондистів категорії кадети та ключові проблеми, з якими зіштовхуються юні спортсмени в процесі підготовки до змагань та перед стартом. управління достартовим станом є однією з провідних проблем підготовки юних спортсменів до змагань, що впливає на ефективність їх змагальної діяльності. Отримані показники психологічних властивостей особистості дозволять скорегувати достартовий стан у юних тхеквондистів та покращити їхню результативність.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Voloshchenko, Yurii.
    Interoceptive awareness: verification of the adaptation of the Ukrainian version of the multidimensional assessment of interoceptive awareness (version 2) questionnaire among first-year studentsof Borys Grinchenko Kyiv University = Інтероцептивне усвідомлення: перевірка адаптації української версії анкети багатовимірної оцінки інтероцептивного усвідомлення серед студентів першого курсу Київського університету імені Бориса Грінченка / Y. Voloshchenko // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 68-90, DOI 10.28925/2664-2069.2023.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
інтероцепція -- опитувальник -- інтероцептивні виміри
Анотація: Вивчаючи інтероцепцію, відомі вчені в галузі соматичної рухової освіти в основному використовують останню версію опитувальника багатовимірної оцінки інтероцептивного усвідомлення (Multidimensional Assessment of Interoceptive Awareness, Version 2 (MAIA-2). Таке дослідження в Україні відбувається вперше.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)