Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освіта впродовж життя<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
364-787.26
С 76


   
    Стандарти громадсько-активної школи: навчання впродовж усього життя [Текст] : навчально-методичний посібник / Р. Б. Шиян; за заг. ред. Л. І. Даниленко ; Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Фонд Чарльза Стюарта Мотта, Програма "Школа як осередок розвитку громади". - Київ : Плеяди, 2014. - 65 с. - ISBN 978-966-2432-24-4
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальні громади--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
освіта впродовж життя -- стандарт "Навчання впродовж усього життя " -- Програма "Школа як осередок розвитку громади"
Дод.точки доступу:
Шиян, Р. Б.
Даниленко, Л. І. \за заг. ред.\
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Фонд Чарльза Стюарта Мотта
Програма "Школа як осередок розвитку громади"


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
37.014.25:005.745(083.9)
О-72


   
    Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 12 с.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк. - С .3-7
Кл.слова: людський розвиток, освіченість, культура толерантності
Asadov, Agil Mahiyaddin. Main Goals of Transportation System in Terms of Sustainable Development / A. M. Asadov. - С .8-15
Кл.слова: стійкий розвиток, транспортна система, екологічні умови
Komarnytskyi, M. Combating in Tolerance through Education: Islamophobia and the Case of Muslim Minorities in Ukraine / M. Komarnytskyi. - С .16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Україна, ісламофобія, кримські татари
Marshall, Kenneth Christensen. Equipping Students for the Lifelong Journey of Learning / K. Ch. Marshall. - С .22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, цінності, освіта впродовж життя
Антонов, Валерій Миколайович. Комп’ютерізація акме-освіти та акме-науки на сучасному етапі сталого розвитку суспільства / В. М. Антонов. - С .28-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, кібернетика, сталий розвиток
Антонова, Ю. В. Освіта та наука як рушій сталого розвитку творчого гендерного потенціалу акме-особи / Ю. В. Антонова, В. М. Антонов. - С .35-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, наука, сталий розвиток
Баранцова, І. 0. Проблеми формування особистості людини культури в теорії та практиці вітчизняного та зарубіжного досвіду / І. 0. Баранцова. - С .44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, культура людини, культурний розвиток
Вознюк, Олександр Васильович. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки / О. В. Вознюк. - С .49-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: холістична парадигма освіти, парадигмальні моделі розвитку освіти, інформаційне суспільство
Галус, О. М. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у виші / О. М. Галус, Б. С. Крищук. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, аксіологічний підхід, акмеологічний підхід
Гладкова, Валентина Миколаївна. Особливості сталого розвитку сучасного фахівця соціономічного профілю (акмесинергетичні аспекти) / В. М. Гладкова. - С .67-
Кл.слова: акмесинергетичний аспект, людинознавчий аспект, сталий розвиток
Голобородько, Є. П. Акмеологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності в системі неперервної освіти: з досвіду роботи / Є. П. Голобородько. - С .76-80
Кл.слова: неперервна освіта, акмеологія, акмеологічний розвиток педагога
Дубасенюк, Олександра Антонівна. Професійно-педагогічна підготовка вчителя до толерантної міжкультурної взаємодії 80 / О. А. Дубасенюк. - С .80-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сталий розвиток, толерантність, полікультурне середовище
Завацька, Л. М. Деякі аспекти ставлення студентської молоді до інституту шлюбу у контексті гендерних відмінностей / Л. М. Завацька. - С .92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інститут шлюбу та сім'ї, студентська молодь, гендерні відмінності
Клименко, И. С. Инновационная модель личностно-ориентированного обучения в системе образования для устойчивого развития / И. С. Клименко. - С .97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, сталий розвиток, якість освіти
Кріба, І. Й. Культурний вимір як ключова складова сталого розвитку / І. Й. Кріба. - С .105-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний вибір, культура, навколишнє середовище
Мамедзаде, Р. Э. Мультикультурализм - как стиль жизни в Азербайджане / Р. Э. Мамедзаде. - С .109-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, толерантність, Європа
Мельниченко, Ольга Володимирівна. Руйнування тендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури / О. В. Мельниченко. - С .115-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендерні стереотипи, гендерна педагогіка, толерантність
Мрака, Ігор Богданович. Проблема толерантності в системі історичної освіти / І. Б. Мрака. - С .122-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, історична освіта, українсько-польські відносини
Олексенко, В. П. Формування ціннісних орієнтирів особистості в умовах розвитку інформаційного суспільства / В. П. Олексенко. - С .128-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, цінність, інформаційне суспільство
Рашидов, С. Ф. Свобода віросповідання та проблема толерантності / С. Ф. Рашидов. - С .136-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, ідентичність, релігійна ідентичність
Саух, Петро Юрійович. Новий образ освіти в контексті ідей сталого розвитку суспільства: транснаціональний вимір / П. Ю. Саух. - С .146-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, нелінійне мислення, холістичне мислення
Сидорчук, Нінель Герандіївна. Сталий розвиток як стратегія оптимізацїї рекреаційного ресурсу / Н. Г. Сидорчук. - С .162-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відпочинок, рекреація, скандинавська ходьба
Стецюк, Володимир Васильович. Обласні освітні системи як засіб формування сталої освіти в Україні / В. В. Стецюк. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітній простір, географія освіти, обласні освітні системи
Таушанжи, К. П. Смена научной парадигмы в меняющемся мире / К. П. Таушанжи. - С .184-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовні цінності, економіка, матеріальні цінності
Федик, І. І. Роль гуманітарної освіти у подоланні історичних стереотипів (на прикладі українсько-польських стосунків) / І. І. Федик. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українсько-польські стосунки, стереотипи, толерантність
Чубук, Р. В. Акмеологічний підхід як пошук нових можливостей професійної підготовки соціальних працівників 201 / Р. В. Чубук. - С .201-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна зрілість, самоосвіта, професіоналізм фахівця
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Конференції

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
37.013.83(4)
Ч-12


    Чаграк, Наталія.
    Організація і моделі освіти людей похилого віку: європейський досвід / Н. Чаграк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 1/2. - С. 69-75. - Бібліогр.: 21 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Освіта--люди похилого віку--Європа

Кл.слова (ненормовані):
Європа -- люди похилого віку -- освіта впродовж життя
Анотація: У статті проаналізовано європейський досвід організації освіти людей похилого віку та її моделі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
37.01(477)(082)
Н 34


   
    Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.] / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова) та ін.]. - Київ : Сам, 2017. - 399 с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399. - ISBN 966-8714-15-6 : 281.50 грн.
    Зміст:
Кремень, Василь Григорович. Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт / В. Г. Кремень. - С .8-16
Кл.слова: умови невизначеності, нелінійне мислення, суспільний розвиток
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Закон відтворення / В. О. Огнев’юк. - С .16-22
Кл.слова: цивілізаційні зміни, експонентний розвиток, освітня сфера
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С .23-27
Кл.слова: педагогічне дослідження, освітологія, тип міждисциплінарності дослідження
Сухомлинська, Ольга Василівна. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики / О. В. Сухомлинська. - С .28-32
Кл.слова: наукова рефлексія, історія дитинства, травмоване дитинство
Бех, Іван Дмитрович. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі / І. Д. Бех. - С .33-38
Кл.слова: етична свідомість, етична рефлексія, духовність
Курило, Віталій Семенович. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті / В. С. Курило. - С .38-45
Кл.слова: право на освіту, непідконтрольна територія, освітні центри
Петрочко, Жанна Василівна. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів / Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. - С .45-51
Кл.слова: патріотизм, дитячі громадські об’єднання, соціальні ініціативи
Дічек, Наталія Петрівна. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні / Н. П. Дічек. - С .51-55
Кл.слова: українська середня школа, диференційований підхід, індивідуалізація навчання
Прокопенко, Іван Федорович. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа / І. Ф. Прокопенко. - С .56-65
Кл.слова: Сковорода Григорій, про нього, якість освіти, вітчизняна педагогіка
Кравець, Володимир Петрович. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття / В. П. Кравець. - С .65-72
Кл.слова: статеве виховання, сексуальна педагогіка, сексуальна соціалізація
Березівська, Лариса Дмитрівна. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти / Л. Д. Березівська. - С .72-77
Кл.слова: історія української освіти, реформа шкільної освіти, концепція шкільної освіти
Локшина, Олена Ігорівна. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи / О. І. Локшина [и др.]. - С .77-83
Інші автори: Джурило А. П., Маріуц І. О., Шпарик О. М.
Кл.слова: порівняльна педагогіка, відділ порівняльної педагогіки, порівняльні дослідження
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .83-89
Кл.слова: операціоналізація, соціальне партнерство, онтологія
Комаровська, Оксана Анатоліївна. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти / О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. - С .89-94
Кл.слова: шкільна мистецька освіта, естетичне виховання, художня культура
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення / С. Д. Максименко. - С .95-101
Кл.слова: генетична психологія, комп’ютерна томографія, розвиток свідомості
Моляко, Валентин Олексійович. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології / В. О. Моляко. - С .102-106
Кл.слова: Інститут психології, особистість вченого, Костюк Григорій Силович, основні праці
Смульсон, Марина Лазарівна. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон. - С .107-112
Кл.слова: дистанційне навчання, саморозвиток, інтелектуальні метакогніції
Чепелєва, Наталія Василівна. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості / Н. В. Чепелєва. - С .113-119
Кл.слова: розвиток особистості, особистісний проект, наратив
Карамушка, Людмила Миколаївна. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження / Л. М. Карамушка. - С .119-126
Кл.слова: види соціальної напруженості, психічні стани, методики для дослідження
Колупаєва, Алла Анатолієвна. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - С .127-134
Кл.слова: інклюзивна освіта, освітнє реформування, інституціалізація
Кокун, Олег Матвійович. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості / О. М. Кокун. - С .134-140
Кл.слова: професійне самоздійснення, чинники самоздійснення, професійна діяльність
Найдьонова, Любов Антонівна. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту / Л. А. Найдьонова. - С .140-146
Кл.слова: Нова українська школа, медіапсихологія, інформаційний простір
Слюсаревський, Микола Миколайович. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування / М. М. Слюсаревський. - С .147-154
Кл.слова: моніторинг громадської думки, соціально-психологічні чинники, образ освітніх інновацій
Татенко, Віталій Олександрович. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини / В. О. Татенко. - С .155-159
Кл.слова: процес соціалізації, суб’єктно-суб’єктна взаємодія, спільний учинок
Титаренко, Тетяна Михайлівна. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації / Т. М. Титаренко. - С .160-166
Кл.слова: пролонгована травматизація, індикатори психологічного здоров’я, комунікативна компетентність
Панок, Віталій Григорович. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику / В. Г. Панок. - С .167-174
Кл.слова: наукова психологія, психологічна служба, практичний психолог
Ляшенко, Олександр Іванович. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С .175-182
Кл.слова: загальна середня освіта, профільне навчання, реформування української школи
Топузов, Олег Михайлович. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів / О. М. Топузов. - С .183-190
Кл.слова: загальна середня освіта, європейський освітній простір, європейська інтеграція
Биков, Валерій Юхимович. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти / В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. - С .191-198
Кл.слова: електронні освітні ресурси, електронний підручник, інформаційно-освітнє середовище
Савченко, Олександра Яківна. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу / О. Я. Савченко. - С .198-206
Кл.слова: освітні результати, результат уроку, види навчальних технологій
Ільченко, Віра Романівна. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти / В. Р. Ільченко. - С .206-210
Кл.слова: фундаменталізація змісту освіти, загальні закономірності природи, життєствердна модель
Бурда, Михайло Іванович. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти / М. І. Бурда. - С .211-216
Кл.слова: формування компетентностей, зміст математики, математика
Пометун, Олена Іванівна. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії / О. І. Пометун. - С .217-223
Кл.слова: компетентнісно орієнтоване навчання, шкільний підручник, проектування підручника
Голуб, Ніна Борисівна. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти / Н. Б. Голуб. - С .224-230
Кл.слова: мовна особистість, риторичні вміння, методика навчання української мови
Камишин, Володимир Вікторович. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С .231-239
Кл.слова: педагогічна антропологія, антропоцентричність, культурна еволюція
Коцур, Віктор Петрович. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття / В. П. Коцур. - С .240-245
Кл.слова: академічна мобільність, дистанційне навчання, освітній простір
Ничкало, Нелля Григорівна. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу / Н. Г. Ничкало. - С .246-259
Кл.слова: державна освітня політика, розвиток неперервної освіти, модернізація
Радкевич, Валентина Олександрівна. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів / В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. - С .259-267
Кл.слова: компетентнісний підхід, освітні стандарти, якість професійної освіти
Лук’янова, Лариса Борисівна. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики / Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. - С .267-275
Кл.слова: освіта впродовж життя, формальна освіта, неформальна освіта
Хомич, Лідія Олексіївна. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки / Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. - С .275-281
Кл.слова: особистість вчителя, педагогічна самосвідомість, мистецька освіта
Авшенюк, Наталія Миколаївна. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст / Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. - С .282-291
Кл.слова: порівняльна педагогіка, компаративно-педагогічні дослідження, неперервна педагогічна освіта
Єршова, Людмила Михайлівна. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді / Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. - С .291-297
Кл.слова: професійна освіта, кар’єрний розвиток, карֹ’єрне консультування
Павлик, Наталія Василівна. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат / Н. В. Павлик. - С .297-305
Кл.слова: характер особистості, гармонійний характер, характеро-логічний розвиток
Ігнатович, Олена Михайлівна. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів / О. М. Ігнатович. - С .306-313
Кл.слова: професійний психологічний відбір, майбутній педагог, педагогічні здібності
Артюшина, Марина Віталіївна. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників / М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. - С .313-320
Кл.слова: професійна освіта, педагогічна інноватика, інноваційна педагогічна діяльність
Петренко, Лариса Михайлівна. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів / Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. - С .320-328
Кл.слова: інформаційні технології, інформаційна культура, педагогічна діяльність
Саух, Петро Юрійович. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст / П. Ю. Саух. - С .328-344
Кл.слова: масовізація вищої освіти, культурно-цивілізаційна самоідентифікація, якість освіти
Луговий, Володимир Іларіонович. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку / В. І. Луговий [и др.]. - С .344-355
Інші автори: Оржель О. Ю., Слюсаренко О. М., Таланова Ж. В.
Кл.слова: сфери освіти, вища освіта, кадрове забезпечення
Вітренко, Юрій Миколайович. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки / Ю. М. Вітренко. - С .356-365
Кл.слова: послуга вищої освіти, споживач послуги вищої освіти, якість послуги вищої освіти
Ярошенко, Ольга Григорівна. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки / О. Г. Ярошенко. - С .365-372
Кл.слова: детермінанти розвитку, неформальна освіта, професійна діяльність
Степаненко, Ірина Володимирівна. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України / І. В. Степаненко. - С .373-381
Кл.слова: інтегративна концепція, методологічний космополітизм, реформування вищої освіти
Олійник, Віктор Васильович. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи / В. В. Олійник [и др.]. - С .382-391
Інші автори: Кириченко М. О., Отич О. М., Сорочан Т. М, Бондарчук О. І., Діденко Н. Г., Сергеєва Л. М., Сидоренко В. В., Клокар Н. І., Скрипник М. І.
Кл.слова: науково-педагогічні працівники, керівни кадри освіти, андрагогічний підхід
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Розвиток--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти -- історія освіти -- методологія соціальної роботи -- порівняльна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \ред.\
Луговий, В. І. \ред.\
Топузов, О. М. \ред.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Шпарик, О. М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
37.044-022.316](477)
С 13


    Савош, В.
    Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / Валентин Савош // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 45–47. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Неперервна освіта--дитячо-юнацька освіта

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація
Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Пронь, Н. Б.
    Розвиток освіти дорослих в умовах інтеграції України до європейського та світового освітнього простору / Н. Б. Пронь, У. Р. Назаровець // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 1. - С. 104-116. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- освіта впродовж життя -- освітня політика України -- міжнародний освітній простір
Дод.точки доступу:
Назаровець, У. Р.


Є примірники у відділах: всього 3 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
37:172.4(082)
О-72


    Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju: Zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019.
   Том 2. - 2019. - 647 с. - 100.00 грн.
VIII науковий форум Україна - Польща 2019
    Зміст:
Plewka, Czesław. Edukaja dla pokoju w kontekście rozwoju zawodowego nauczyciela / C. Plewka. - С .10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, мир, професійний розвиток
Дубасенюк, Олександра. Миротворча роль освіти у професійному та особистісному становлені майбутнього педагога / О. Дубасенюк. - С .19-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, культура миру, професійний розвиток
Walkowiak, Tetiana. Modele nauczania nauczycieli / T. Walkowiak. - С .33-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог, компетенції вчителя, освіта вчителів
Лазаренко, Наталія. Концепції розбудови педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу на засадах нової філософії освіти / Н. Лазаренко. - С .50-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: євроінтеграція, методологія педагогічної діяльності, філософія освіти
Хомич, Лідія. Формування загальнолюдських цінностей майбутніх вчителів - основа освіти для миру / Л. Хомич. - С .62-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система загальнолюдських цінностей, майбутній учитель, класифікація цінностей
Wiśniewska, Ewa. Nauczyciel kreatorem kultury pokoju w środowisku szkolnym / E. Wiśniewska. - С .73-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель, культура миру, концепції вчителя
Андрощук, Ірина. Професійний розвиток науково-педагогічних/дидактичних і педагогічних/дидактичних працівників закладів вищої освіти України і республіки Польща в контексті освіти для миру / І. Андрощук. - С .84-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: доктор наук, доктор хабілітований, професійний розвиток
Курок, Олександр. Реалізація гуманістичного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів / О. Курок, В. Зінченко. - С .97-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній учитель, педагогічна освіта, гуманізація
Orshanskyi, Leonid. The values orientations of future teachers / L. Orshanskyi. - С .112-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ціннісні орієнтації, гуманістичні цінності, професійні цінності
Товканець, Ганна. Сучасні підходи до гуманізації змісту професійної підготовки майбутнього педагога / Г. Товканець. - С .124-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманізм, світогляд, вища школа
Wierzeĵska, Ĵoanna Ewa. Poczucie odpowiedzialności zawodoweĵ pedagogȯw szkolnych / Ĵ. E. Wierzeĵska. - С .134-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шкільний педагог, робота педагогіки, почуття професійної відповідальності
Семеног, Олена. Професійний розвиток педагога в контексті освіти для миру / О. Семеног. - С .153-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний розвиток, педагог, міждисциплінарність
Падалка, Олег. Технологія професійно-економічної підготовки вчителя: інноваційний аспект / О. Падалка. - С .167-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, професійна освіта, нововедення
Шагаєва, Ольга. Професійна етика педагога у контексті реалізації освітніх пріоритетів / О. Шагаєва. - С .177-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: етика, професійна етика, педагог професійного навчання
Биков, Валерій. Хмаро орієнтовані мережні інструменти підтримування освітніх досліджень у міжнародному просторі відкритої науки / В. Биков, М. Шишкіна. - С .189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хмарні технології, освітньо-наукове середовище, відкрита наука
Sałata, Elźbieta. Media a edukacja dla pokoju / E. Sałata, J. Jarocka-Piesik. - С .202-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта для миру, функції засобів мас-медії, шанси і загрози
Гуревич, Роман. Професійна освіта у вимірах інформаційного суспільства / Р. Гуревич, М. Кадемія. - С .211-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нова система освіти, професійна освіта, випереджувальна освіта
Березівська, Л. Електронний інформаційно-бібліографічний ресурс "Видатні педагоги України та світу" як основа професійної підготовки педагогів / Л. Березівська. - С .222-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна освіта, електронні ресурси, інформаційно-бібліографічні ресурси
Карташова, Любов. Соціально-педагогічний контекст безперервної освіти для миру у відкритому університеті в умовах інформаційного суспільства / Л. Карташова, М. Кириченко, В. Олійник. - С .229-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відкритий університет, професіоналізм, професійний розвиток фахівців
Головченко, Гліб. Соціальна роль медіаосвіти в умовах глобалізаційно-інформаційних змін / Г. Головченко. - С .246-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: медіаосвіта, цифрові технології, соціум
Годлевська, Катерина. Соціальні медіа як інструмент освіти для миру / К. Годлевська. - С .260-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні мережі, медіаграмотність, медіа-платформи
Різник, В’ячеслав. Smart-освіта як інструмент розбудови миру, консолідації та професійного розвитку в інформаційному суспільстві / В. Різник, А. Ігнасяк-Шульц, В. Крикун. - С .272-283. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітня парадигма, інноваційні методики навчання, хмарні технології
Бойчук, Віталій. Stem-освіта як приклад інтедисциплінарної взаємодії науки і мистецтва / В. Бойчук, О. Бойчук. - С .284-292. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтердисциплінарність, мистецтво, гуманізація
Кузьмінський, Анатолій. Утвердження гуманістичних цінностей у діяльності польських і українських діячів культури й освіти / А. Кузьмінський. - С .294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, гуманітарно-екзистенційна парадигма, польський досвід
Носко, Микола. Українсько-польські проекти: регіональний досвід / М. Носко, О. Проніков, Н. Терентьєва. - С .306-316. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українсько-польські проекти, освіта, регіональний досвід
Пугач, Анжеліна. Університтетські центри полоністики у розвитку міжкультурної компетентності майбутніх учителів / А. Пугач, Н. Дівінська. - С .317-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжкультурна компетентність, культурна ідентичність, культурна компетентність
Бенч, Ольга. Лемківська традиційна культура в контексті польських та українських реалій / О. Бенч. - С .330-344. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, педагогіка, асиміліція
Пазюра, Наталія. Формування навичок іншомовної комунікації для діалогу представників різних культур в умовах інтернаціоналізації вищої освіти азійських країн / Н. Пазюра. - С .345-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна підготовка, соціокультурний чинник, інтернаціоналізація вищої освіти
Постригач, Надія. Розвиток педагогічної освіти для миру в Іспанії / Н. Постригач. - С .356-371. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта з прав людини, педагогічна освіта для миру, культура миру
Zhizhko, Olena. The culture of peace in adult education: its epistemological bases from the jesuit philosophy / O. Zhizhko. - С .372-381. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософське підґрунтя освіти для миру, педагогіка єзуїтів, ідея еклектичного ставлення до наукового пошуку
Tadeusz, Aleksander. Międzynarodowe konferencje oświaty dorosłych strategią utrwalania globalnego pokoju / A. Tadeusz. - С .383-399. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конференції з навчання дорослих, стратегія зміцнення глобального миру
Лук’янова, Лариса. Неформальна освіта різних категорій дорослого населення: теоретичні аспекти, методичні засади / Л. Лук’янова, Л. Ващенко. - С .400-417. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неформальна освіта, онлайн-навчання, програми
Pikuła, Norbert. Edukacla osǒb starszych a ich uczestnictwo w źyciu społeczym / N. Pikuła. - С .418-427. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, освітня діяльність, соціальна діяльність
Огієнко, Олена. Неформальне навчання дорослих для демократичного громадянства у контексті освіти для миру: досвід розвинених країн / О. Огієнко. - С .428-443. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неформальна освіта, активне громадянство, скандинавські країни
Пєхота, Олена. Навчання дорослої людини миру на засадах розвитку її життєвих навичок / О. Пєхота. - С .444-453. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта впродовж життя, неформальна освіта дорослих, позитивне ставлення до людини
Пилинський, Ярослав. Філософські засади деліберативного навчання дорослих громадян / Я. Пилинський. - С .454-465. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянська освіта, співробітництво, критичне мислення
Біда, Олена. Міжнародний досвід розвитку освіти дорослих / О. Біда, І. Орос. - С .466-476. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжнародні звязки, система освіти дорослих, формальна і неформальна освіта дорослих
Самойленко, Оксана. Неперервна освіта дорослих: досвід країн ЄС / О. Самойленко. - С .477-485. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна освіта, освіта дорослих, інформаційна освіта
Сиско, Наталія. Компетентність викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у наданні учням першої психологічної допомоги / Н. Сиско. - С .486-494. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: викладач, заклад професійної освіти, перша психологічна допомога
Марусинець, Маріанна. Стратегічний розвиток освіти дорослих Австрії в умовах мирного співіснування / М. Марусинець. - С .495-501. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта дорослих, освітній простір, мирне співіснування
Ничкало, Нелля. Людський капітал у контексті освіти для миру / Н. Ничкало. - С .503-516. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна політика, професійна освіта, виробничий персонал
Radkevych, Valentyna. From sustainable development goals quality assurance in vocational education / V. Radkevych, O. Radkevych. - С .517-531. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість професійної освіти, цілі сталого розвитку суспільства, зміст професійної освіти
Авшенюк, Наталія. Освіта для миру у контексті знаннєвої дипломатії ООН: концепції, теоретичні ідеї, досвід упровадження / Н. Авшенюк. - С .532-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: врегулювання конфліктів, миробудування, знаннєва дипломатія
Козяр, Михайло. Можливості застосування змішаного навчання у професійно-екстремальній підготовці фахівців з надзвичайних ситуацій / М. Козяр. - С .545-552. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-екстремальна підготовка, фахівці з надзвичайних ситуацій, дистанційне навчання
Діденко, Олександр. Підготовка пілотів до виконання завдань міжнародних миротворчих операцій як організаційно-педагогічна проблема / О. Діденко, Т. Плачинда. - С .553-560. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пілоти, готовність майбутніх пілотів, підготовка до міжнародних миротворчих операцій
Бородієнко, Олександра. Програма ООН із відновлення та розбудови миру у закладах професійної освіти Донецької і Луганської областей / О. Бородієнко, В. Смаль, М. Биковський. - С .561-574. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модернізація, професійна освіта, управлінські якості
Бідюк, Наталя. Кореляція внутрішньої мовної політики США в епоху глобальної комунікації / Н. Бідюк. - С .575-588. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовна політика, мультикультуралізм, імміграційні процеси
Бистрова, Богдана. Проблема підготовки фахівців з кібербезпеки у документах міжнародних організацій / Б. Бистрова. - С .589-600. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кібербезпека, міжнародне співробітництво, кіберпростір
Фурсенко, Тетяна. Роль професійних об’єднань у підготовці сучасного фахівця / Т. Фурсенко. - С .601-610. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, професійне об’єднання, якість надання освітніх послуг
Базиль, Людмила. Реалії інноваційного розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти в Україні / Л. Базиль, В. Орлов. - С .611-622. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, дослідно-експериментальна робота, інноваційний розвиток закладів професійної освіти
Tymkiv, Nadiia. Modernization of petroleum engineering education in terms of sustainable development tasks / N. Tymkiv. - С .623-634. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міждисциплінарна нафтогазова освіта, сталий розвиток суспільства, професійні компетенції
Царьова, Євеліна. Професійний розвиток майстрів виробничого навчання у контексті освіти для миру / Є. Царьова. - С .635-642. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний розвиток, майстер виробничого навчання, заклад професійної освіти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання -- освіта -- інформаційне суспільство -- полікультурна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. \головний редактор\
Ничкало, Н. Г. \редактор\
Коцур, В. П. \редактор\
Шльосек, Ф. \редактор\
Міністерство освіти України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Комітет педагогічних наук Польської академії наук
Наукове товариство "Польща - Україна"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.


    Tsekhmister, Y.
    Postgraduate education of doctors: current state and perspectives = Післядипломна освіта лікарів: сучасний стан та перспективи / Y. Tsekhmister, O. Lysenko // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P101-105, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
безперервна професійна освіта -- навчання лікарів -- освіта впродовж життя -- аспірантура
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lysenko, O.
Гузенко Олександра
Цехмісте Ярослав


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)