Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ощадливість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Григоренко, Галина
    Старшим дошкільнятам про гроші / Галина Григоренко, Раїса Жадан // Дошкільне виховання. - 2015. - № 1. - С. 11-15 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Економічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
гроші -- споживчі знання
Анотація: Подано поради щодо економічного виховання дошкільників. Пропонується приклад організації роботи з формування основ споживчої культури старших дошкільнят. Мета такого заняття - формувати економічну компетентність дітей, навички раціонального споживання; розвивати мислення, пам'ять, увагу, мовлення, комунікативні здібності; виховувати ощадливість, адекватне ставлення до грошей; розширювати уявлення про гроші України та інших країн; виховувати почуття дружби, поваги, любові, та довести, що вони не купляються за гроші; дати уявлення про заробітну плату та ін.
Дод.точки доступу:
Жадан, Раїса


Є примірники у відділах:
Ф2 (22.07.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

2.
Шифр: Д510959/2016/12
   Газета

Дитячий садок. Управління [Текст] : всеукраїнська газета для керівників із дошкільної освіти різних рівнів. - Київ, 2007 - . - Виходит раз на два місяця. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2016р. № 12
Зміст:
Софій, Наталія. "Індекс інклюзії". Наскільки ми розуміємо інклюзивну освіту / Н. Софій. - С.4-11
Кл.слова: інклюзивна практика, підтримка, бар'єри
Гавриш, Наталія. Інновації і традиції в дошкільній освіті, або Нового прагни, а про старе не забувай / Н. Гавриш. - С.12-14
Кл.слова: "Я у Світі", освітній процес
Капкович, Світлана. Робота з педагогічним колективом щодо профілактики конфліктів / С. Капкович, О. Кепканова. - С.15-22
Кл.слова: сітка Томаса-Кілменна, причини
Кедрова, Наталія. Мамо, не картай себе даремно! Бесіда з мамами, що розриваються між сім'єю та роботою / Н. Кедрова. - С.23-25
Кл.слова: почуття, провина, виховання
Коровіна, Вероніка. Правильне ставлення дошкільників до побутових відходів. Методичний семінар / В. Коровіна. - С.26-31
Кл.слова: ощадливість, екологія, сміття
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Малько, Олександра
    Збережемо тепло : заняття для старших дошкільнят / Олександра Малько // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Економічне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
бесіда про природу -- збереження тепла
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - розвивати мислення, увагу, пам'ять дітей; виховувати ощадливість; формувати життєву компетентність; продовжувати формувати розуміння єдності людини і природи, відповідальність за заощадження природних ресурсів; закріплювати знання правил збереження тепла; активізувати розумову діяльність та ін.

Є примірники у відділах:
Ф3 (23.02.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (23.02.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Чижик, Олена
    Відтепер ведмеді й ведмежата про бюджет й рекламу будуть знати : заняття для дітей старшої групи / Олена Чижик // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Економічне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- розвиток мислення -- життєва компетентність
Анотація: Подано зразок заняття для дітей старшої групи, мета якого - формувати соціально-економічну компетентність дітей, елементарні економічні уявлення; вчити робити прості припущення щодо дій, необхідних для розв'язання тієї чи іншої проблеми, аргументувати свою думку; формувати уявлення про валюту України, навички раціонального споживача; збагачувати активний словник словами: бюджет, доходи, витрати. реклама, гроші, заощадження; розвивати увагу, мислення дітей; виховувати ощадливість та відповідальність за свої вчинки.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Коровіна, Вероніка.
    Правильне ставлення дошкільників до побутових відходів. Методичний семінар [Текст] / В. Коровіна // Дитячий садок. Управління. - Київ, 2016. - № 12. - С. 26-31

Кл.слова (ненормовані):
ощадливість -- екологія -- сміття

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Бортнік, Олена.
    Підходи Agile та Lean: можливості застосування в органах місцевого самоврядування України [Текст] / О. Бортнік // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 6. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна організація по стандартизації -- гнучкість -- ощадливість -- децентралізація -- територіальна громада

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Сірант, Н.
    Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти [Електронний ресурс] / Н. Сірант. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 119-126, DOI 10.28925/2312-5829.2022.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
бережливість -- фінансова грамотність -- ощадливість
Анотація: У статті розглядається формування економічних понять у здобувачів початкової освіти. Заклад початкової освіти є головною ланкою економічного виховання та формування економічних понять. Відповідно до цього відбувається формування в учнів готовності до самостійної економічної діяльності. Для цього удосконалюється зміст навчальної програми для розуміння та формування різноманітних економічних понять для учнів початкової школи. Зрозуміло, що це не проста справа, котра потребує неабияких наукових мотивацій, практичних навиків тощо. Економіка в початковій школі має «транспортуватись» на базі знань, умінь і навичок, котрі учні отримували в закладах дошкільної освіти, сім’ї. Знання учнів інтегруються у змісті інших освітніх галузях знань (математиці, читанні, технології, «Я досліджую світ»), зокрема учні початкової освіти - це етап набуття опорних життєвих знань, навичок і формування процесів розуміння, усвідомлення власного життєвого досвіду та оточення. Учні залучаються до основ економічної грамотності, відповідно до цього в них формуються нове економічне мислення, вони знайомляться з навколишнім життям людей і тварин, їхніми потребами та способами їх задоволення, економічними законами, створюється підґрунтя для подальшого вивчення економічних дисциплін в основній та старшій школі. З’ясовано, що поняття «економіка», «ощадливість» і «учень» здаються, на перший погляд, далекими одне від одного. Але якщо ми розглядаємо її як галузь «розумного ведення домашнього господарства», то економіка невід’ємна від дитини з перших років життя колективу. Під час дослідження необхідно враховувати те, що перше знайомство дитини з основами економічних знань відбувається в дошкільний період, коли, знайомлячись із навколишнім світом, вона вперше довідується, що достаток сім’ї залежить від праці тата й мами, що є гроші, котрі використовуються для придбання необхідних речей у магазині. У цей же час дитина знайомиться з такими поняттями, як «ціна», «дорожче», «економність», «вартість», «здача», «ощадливість».
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
   821.111(73)-94
   Ф 83


    Франклін, Бенджамін (1706-1790).
    Час - гроші. Секрет непроминущого успіху [Текст] / Б. Франклін ; переклад Ігоря Андрущенка. - Київ : Арій, 2023. - 367 с. - ISBN 978-966-498-824-4 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Американська література--Автобіографії--Мемуари--Популярні видання

   Політики, американські--Мемуари--Автобіографії--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
мемуари -- автобіографія -- філософія держави -- політика -- відкриття друкарні -- видавництво газети -- організація ополчення за незележність сша -- винайдення печі для обігріву будинків
Анотація: У пропонованій книзі Бенджаміна Франкліна, політичного діяча, письменника, науковця, видавця, одного із засновників Сполучених Штатів Америки, в автобіографічній формі викладено ті принципи, які допоможуть кожній сумлінній людині досягти життєвого успіху. Це, зокрема, працьовитість, поміркованість, ощадливість, стриманість, справедливість, рішучість, внутрішня рівновага, моральна стійкість. Утілюючи ці чесноти в життя, Бенджамін Франклін, навіть зазнаючи невдач і розчарувань, зазвичай досягав успіху в усіх своїх справах і проєктах: створенні власної друкарні, видавництві й редагуванні «Пенсильванської газети», заснуванні Філадельфійської публічної бібліотеки та Філадельфійського університету, Американського філософського товариства, організації народного ополчення в боротьбі за незалежність Сполучених Штатів Америки, винайденні печі для обігріву будинків і вдосконаленні ліхтарів вуличного освітлення, результативних наукових експериментах із електрикою тощо.
Дод.точки доступу:
Андрущенко, Ігор \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)