Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пандемія COVID-19<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Степаненко, Віктор.
    COVID-19 як нова соціальна реальність / В. Степаненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науковий журнал. - 2020. - № 4. - С. 5-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3713

Кл.слова (ненормовані):
пандемія COVID-19 -- соціальні наслідки -- біополітика -- карантинні обмеження -- коронавірусна криза -- суспільна трансформація -- Україна

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Староста, В. І.
    Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 216-230, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1018. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- пандемія Covid-19 -- студенти бакалаврату -- студенти магістратури -- опитування студентів -- Moodle -- навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання е-навчання, зокрема системи Moodle, під час пандемії Covid-19. Система Moodle має широке поширення у вищій школі і є ефективним засобом інтеграції традиційного та дистанційного навчання. Метою дослідження є виявлення та порівняння поглядів студентів бакалаврату та магістратури щодо використання системи Moodle в умовах класичного університету до, під час та після пандемії Covid-19. Автор розробив анкету, долучив до онлайн опитування 1071 студентів університету різних років навчання, серед них: 800 студентів бакалаврату та 271 студент магістратури. Для обробки результатів опитування використано комп’ютерну програму IBM SPSS Statistics 23. Перед початком навчання в системі Moodle студенти проходили реєстрацію переважно легко (разом відповіді «дуже легко» і «скоріше легко») – 63-78% студентів різних років навчання. Певні утруднення під час реєстрації (разом відповіді «дуже важко» і «скоріше важко») фіксують біля 9-16% студентів різних курсів. Не виявлено статистично значущої різниці, згідно χ 2 -критерію (p ≤0,05), в показниках реєстрації студентів за різними ознаками: освітньопрофесійний рівень (бакалаврат/магістратура), форма навчання (очна/заочна), стать (чоловіки/жінки), спеціальність (педагогічна/інша). Встановлено, що серед усіх студентів, які проходили реєстрацію в системі Moodle «дуже важко» і «важко», відповідно 81,4% і 58,9% не мали навчальних дисциплін у системі Moodle або мали їх дуже мало до пандемії Covid-19. Відсутність відповідного досвіду е-навчання, ймовірно, призвела до подальших труднощів під час реєстрації в системі Moodle. Встановлено обмежене використання системи Moodle для навчання студентів до пандемії Covid-19, оскільки лише 25% студентів бакалаврату та біля 30% студентів магістратури вивчали більшість навчальних дисциплін на цій платформі. Під час пандемії Covid-19 в умовах дистанційного навчання ці показники використання системи Moodle зросли майже до 84% та 88% відповідно. У випадку завершення теперішньої пандемії Covid-19 72% студентів бакалаврату та 78% магістратури виявили бажання вивчати більшість навчальних дисциплін у системі Moodle. Якщо до карантину існувала статистично значуща відмінність (p≤0,05) між порівнюваними групами студентів (бакалаврат/магістратура) щодо використання Moodle, то під час пандемії Covid-19 і у випадку її завершення цієї відмінності немає.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Староста, Володимир Іванович.
    Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні) / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 63-77, DOI 10.28925/2414-0325.2023.146 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
е-навчання Moodle -- пандемія Covid-19 -- воєнний стан в Україн -- онлайн опитування студентів -- навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми студентоцентрованого навчання, яке є стрижнем сучасної вищої школи. Водночас, виникає специфіка його реалізації під час дистанційного навчання в ускладнених умовах світової пандемії Covid-19 (2020-2021) та воєнного стану в Україні (2022).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Naumkina, O.
    COVID-19 pandemic: directed or natural fluctuation that changes the world = Пандемія COVID-19: спрямована чи природна флуктуація, яка змінює світ / O. Naumkina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P32-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
атрактор -- біфуркація -- нуклеація -- пандемія Covid-19 -- синергетика -- флуктуація
Анотація: У статті здійснена синергетична інтерпретація характеру, механізму і ролі пандемії Covid-19 як флуктуації, що зазнала нуклеації в глобальній системі. Вибір методологічних засад дослідження зумовлений тим, що синергетика вважається одним із нових перспективних методологічних підходів для розуміння процесів у складних системах, в тому числі соціальних, у переломні моменти їхнього розвитку, в так званих точках біфуркації. Пандемія Covid-19 стала критичною флуктуацією, яка швидко поширилася по всьому світу, тобто зазнала нуклеації. Внаслідок цього глобальна система потрапила до зони біфуркації. Її стан характеризується значним порушенням рівноваги, коли старі зв’язки та структури були зруйновані або руйнуються, а нові ще не сформовані. В такому стані система є вкрай неврівноваженою, нестабільною, чутливою до будь-яких впливів, навіть незначних. Потрапляння до зони біфуркації означає, що подальший розвиток нашої глобальної системи стає непередбачуваним. Сучасний світ постав перед черговим «викликом історії». Через те сьогодні надзвичайно важливо окреслити спектр можливих атракторів подальшої еволюції глобальної системи і водночас таких, які є досяжними та сприятливими для людства. З філософської точки зору, ми говоримо про буття, що постає на наших очах, про народження нової реальності, до якої ми маємо адаптуватися і в якій будемо жити. З’ясовано, що синергетична методологія передбачає можливість свідомого введення до системи необхідної флуктуації, щоб вивести її на бажаний атрактор еволюції. Саме тому сьогодні активно поширюються різні теорії змов щодо походження пандемії Covid-19. У статті наведені деякі конспірологічні теорії щодо виникнення сучасної пандемії. Проте, зазначається, що брак достовірної інформації поки-що не дозволяє дати однозначну відповідь щодо характеру цієї флуктуації: чи є вона спрямованою, чи природною. При цьому наголошується, що безсумнівно, вона спровокувала біфуркаційний перехід до нового (поки що чітко неокресленого) атрактора еволюції глобальної системи та стала потужним чинником формування нової реальності.
Дод.точки доступу:
Олена Наумкіна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Krynicki, Bartłomiej.
    Sport facilities and the Сovid-19 pandemic time – sanitary restrictions = Спортивні заклади під час пандемії Сovid-19 – санітарні обмеження / В. Krynicki, А. Pawlikowska-Piechotka // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 18-33, DOI 10.28925/2664-2069.2023.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
спорт -- спортивні споруди -- пандемія COVID-19 -- санітарна безпека
Анотація: Пандемія COVID-19 спричинила безпрецедентний збій спорт по всьому світу. Предметом роботи є заходи, які вживаються для зниження ризики для анітарної безпеки людей, які займаються різними видами спорту або активно відпочивають відкриті громадські місця. Мета дослідження: Розглянуто проблему з точки зору підготовки спортсменів об’єктів у новій обстановці, в надзвичайний час під час тренувань і спорту події були предметом санітарних обмежень і зміни правових норм. The автори провели ретельне дослідження та глибоке розуміння, зосередившись на різних наслідках. Санітарний режим для занять спортом (тренування і спортивні змагання, відпочинок і освіти), обов’язкових правил санітарного режиму, запроваджених під час COVID 19 час пандемії та рекомендації автора. Матеріали і методи: Дослідження базувалося на критичному прочитанні нормативно-правових актів (державні та місцеві нормативні акти), рекомендації ВООЗ ООН та МОК, опубліковані праці інших дослідників (кабінетний метод дослідження). Важливим елементом це дослідження було результатом досвіду та спостережень одного з авторів зосереджено на впливі обмежень у спортивному клубі у Варшаві. Сюди, були зібрані кількісні та якісні дані (вторинного та первинного характеру), на основі якого після аналізу та інтерпретації даних – остаточний висновки були сформульовані у вигляді авторських рекомендацій для в принципи санітарної безпеки у спортивних спорудах. Результати. Автори займаються цією проблемою з 2020 року, тепер поки що третій рік вже систематично збирає матеріали про спорт, відпочинок і туризм під час пандемії Covid-19. Безсумнівно, пандемія COVID-19 мала вкрай негативно впливає на спорт. Тим не менш, слід сказати, що фізична діяльність, заняття спортом під час спалаху коронавірусу – в межах санітарні обмеження – відігравали важливу роль у розвитку фізичного та психічного здоров’я, життєва сила та індивідуальний дух . Остаточні висновки включали вплив спалаху COVID-19 на спорт, спортивні споруди та обговорення того, як мають змінитися закриті та зовнішні спортивні споруди у майбутньому для відповідності можливим санітарним обмеженням
Дод.точки доступу:
Pawlikowska-Piechotka, Anna


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Мосьпан, Н.
    Трансформація національної вищої освіти під час пандемії covid-19 очима студентів та викладачів [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 4. - С. 141-153, DOI 10.28925/2312-5829.2021.49 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- пандемія COVID-19 -- дистанційне навчання -- цифрові технології
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)