Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пародіювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
821.161.2.09
В 48


    Віннікова, Наталія.
    Дискурс української літературної пародії / Н. Віннікова ; ред. В. І. Кузьменко. - Київ : Наукова думка, 2014. - 431 с. - ISBN 978-966-00-1216-5 : 40.00 грн., 70.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Українська література--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
дефініції пародія -- пародіювання -- пародійний жанр -- суміжні жанри -- дискурс
Дод.точки доступу:
Кузьменко, В. І. \ред.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
82.0
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. - Чернівці : ЧНУ, 1966 - .
   Випуск 88. - 2013. - 416 с. - ISSN 2306-2908. - 20.00 грн.
    Зміст:
Пастушук, Галина Олексіївна. Рецептивний потенціал сцени з воротарем у трагедії Вільяма Шекспіра "Макбет" / Г. О. Пастушук. - С .7-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Шекспір В., Макбет, про твір, містерійна драма, рецепція
Басняк, Тетяна Анатоліївна. Типологія письменницького статусу: два досвіди - Ч. Мілош та Ґ. фон Реццорі / Т. А. Басняк. - С .22-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мілош Чеслав, Долина Ісси, про твір, Реццорі Грегор, Квіти у снігу, про твір, типологічні паралелі
Рихло, Петро Васильович. Маґребінський кабінет фігур: національні образи в романі Ґреґора фон Реццорі "Горностай з Чернополя" / П. В. Рихло. - С .34-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реццорі Ґреґор, Горностай з Чернополя, про твір, Буковина, мультикультурність
Віннікова, Наталя Миколаївна. Засоби та прийоми пародіювання / Н. М. Віннікова. - С .48-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна пародія, гіпербола, метафора
Дзик, Роман Анатолійович. Теоретико-художнє осмислення екзилю Юлією Крістевою / Р. А. Дзик. - С .69-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Крістева Юлія, Смерть у Візантії, про твір, екзиль, еміграція
Драненко, Галина Флорівна. Автор, наратор і протагоніст як агенти й суб'єкти перетину та перестанови (само)ідентичностей у сучасному біографічному дискурсі / Г. Ф. Драненко. - С .89-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Карер Еманюель, Лімонов, про твір, сучасна французька література, літературний персонаж
Дроздовський, Дмитро Ігорович. Опозиція метафізичного й авангардного мистецтва в повісті "Вежа з чорного дерева" Дж. Фаулза / Д. І. Дроздовський. - С .106-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Фаулз Джон, Вежа з чорного дерева, про твір, англійська література, абстракціонізм
Шалагінов, Борис Борисович. "????o??- наслідування - мімесис”: поняття і термін у добу Модерн / Б. Б. Шалагінов. - С .117-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мімесис, рецепція поняття, німецький романтизм
Бойчук, Альона Романівна. Жанровий формат "Незнайко в Сонячному місті" М. Носова (римейкування класичної утопії) / А. Р. Бойчук. - С .127-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Носов Микола, Незнайко в Сонячному місті, про твір, Кампанелла Томазо, Місто Сонця, про твір, дитяча література
Борецька, Софія Олександрівна. Роман про митця: постмодерна варіація (на прикладі романів "" Ґ. Ґраса, "Сестра сну" Р. Шнайдера, "Парфуми" П. а) / С. О. Борецька. - С .144-156. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ґрас Ґюнтер, Бляшаний барабан, про твір, Шнайдер Роберт, Сестра сну, про твір , Зюскінд Патрік, Парфуми. Історія одного вбивці, про твір
Галета, Олена Ігорівна. Антологія як репрезентативний жанр нової української літератури / О. І. Галета. - С .157-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метажанр, генологія, антологія
Огуй, Олександр Дмитрович. Принцип становлення німецької літератури Середньовіччя: подолання кризових етапів через нові жанри / О. Д. Огуй. - С .173-188. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контент-аналіз, середньовічна німецька література, літературні пам’ятки
Коршунова, Світлана Іванівна. От вольности к свободе: путь героя русского романа середины XIX века / С. І. Коршунова. - С .189-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гончаров Іван, Обломов, про твір, Тургенев Іван, Батьки і діти, про твір, Пушкін Олександр, про творчість
Скороходько, Юлія Станіславівна. Колониальные мотивы в английском неовикторианском романе: к постановке проблемы / Ю. С. Скороходько. - С .200-209. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колоніальний роман, неовікторіанський роман, "британство"
Улюра, Ганна Анатоліївна. Творення докси (легітимація знання та інституалізація понять) у гендерних студіях з літературознавства / Г. А. Улюра. - С .210-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендерні дослідження, наукове знання, наративне знання
Чернокова, Євгенія Семенівна. Метаморфозы героического в английской лирике начала XX века / Є. С. Чернокова. - С .223-233. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Вордсворт Вільям, The Character of the Happy Warrior, про твір, Рід Герберт, The Happy Warrior, про твір, імажизм
Шестакова, Елеонора Георгіївна. Социальность в структуре современного литературоведения / Е. Г. Шестакова. - С .234-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальність, літературознавство, літературознавча методологія
Borkowski, А. Kultura і samopoznanie. Wok?I koncepcji hermeneutycznych Hansa-Georga Gadamera і Paula Ricoeura / А. Borkowski. - С .258-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герменевтика, рецепція літературного твору, самопізнання
Гальчук, Оксана Василівна. Античність у ліриці Євгена Маланюка: рецепція й особливості інтерпретації / О. В. Гальчук. - С .274-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Маланюк Євген, про творчість, інтертекст, античність
Матійчак, Альона Анатоліївна. Пам’ять як художня категорія: рецептивний потенціал роману С. Холла "The raw shark texts" / А. А. Матійчак. - С .286-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Холл Стівен, The raw shark texts, про твір, психоделічний гідротекст, імерсивний роман
Червінська, Ольга В’ячеславівна. "Мертві душі" : гоголівська інтерпретація стану безумства / О. В. Червінська. - С .300-317. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гоголь Микола, Мертві душі, про твір, божевілля, персоносфера
Георгієвська, Валерія Володимирівна. Античні ремінісценції в трагедії Крістофера Марло "Дідона, цариця Карфагена" / В. В. Георгієвська. - С .318-328. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Марло Крістофер, Дідона, цариця Карфагена, про твір, Відродження, трагедія
Кицан, Олена Вікторівна. Інтермедіальність поетики Василя Голобородька / О. В. Кицан. - С .329-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Голобородько Василь,про творчість, алюзія, верлібр
Левицька, Оксана Степанівна. Образотворче мистецтво у структурі роману Джона Фаулза "Жінка французького лейтенанта" / О. С. Левицька. - С .340-350. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Фаулз Джон, Жінка французького лейтенанта, про твір, мистецький контекст, інтертекстуальність
Нікоряк, Наталія Валеріанівна. Інтермедіальність як жанротворчий фактор (кіносценарна специфіка "Київських фресок" Сергія Параджанова) / Н. В. Нікоряк. - С .351-367. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Параджанов Сергій, Київські фрески, про сценарій, кіносценарій, композиція
Сенькевич, Тетяна Василівна. Поэтика интермедиальности в структуре романа "Кунигас" Ю. Крашевского / Т. В. Сенькевич. - С .368-380. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Крашевський Юзеф, Кунігас, про твір, інтермедіальність, поетика
Кирилова, Таміла Анатоліївна. Модерністська естетика в прозі німецьких письменниць на зламі НДР / Т. А. Кирилова. - С .381-391. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бурмайстер Б., про творчість, Кьонігсдорф Г., про творчість, Марон М., про творчість
Криворучко, Світлана Костянтинівна. Фемінна ідея в романі Сімони де Бовуар "Мандарини" / С. К. Криворучко. - С .392-405. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бовуар Сімона, Мандарини, про твір, фемінна ідея, екзистенціалізм
Васильєв, Євгеній Михайлович. Актуальна ідентифікація кіносценарного тексту як оригінальної літературної форми : [рецензія] / Є. М. Васильєв. - С .406-411. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кіносценарій, жанровий метаморфізм, конверсія
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
жанрологія -- історична поетика -- гендерні студії
Дод.точки доступу:
Червінська, О. В. \ред.\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
83.014(4Укр)я031
В 48


    Віннікова, Н. М.
    Українська літературна пародія: генеза, проблематика, поетика : автореферат дисертації ... д-ра філол. наук : 10.01.01 / Н. М. Віннікова ; наук. консультант В. І. Кузьменко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2015. - 36 с.
ДРНТІ
ББК 83.014(4Укр)я031

Рубрики: Літературознавство--жанри літератури--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
пародіювання -- сатира -- гумор -- паралелізм
Дод.точки доступу:
Кузьменко, В. І. \наук. консультант.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

4.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2019/12
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 12
Зміст:
Zhabotynska, S. The study of language: linguistic paradigms / S. Zhabotynska. - С.7-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Калита, А. Методология моделирования когнитивных процессов речемышления и мыследействия человека / А. Калита. - С.13-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, О. Типологія альтернативних світів в аспекті міфосеміотики / О. Колесник. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Махачашвілі, Р. Дискурс японських нових мас-медіа: природа, ознаки та розвиток / Р. Махачашвілі, А. Сидоркіна. - С.38-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Andronova, M. Peculiarities of epithets functioning in the short stories by H. P. Lovecraft / M. Andronova, Y. Torhovets. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Гольцева, М. Пареміологічна італомовна картина світу (міфологічна домінанта / М. Гольцева. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Ilchuk, O. Konzeptuelle und lexikalische metonymische modelle der abgeleiteten suffixalen substantive der modernen deutschen sprache / O. Ilchuk. - С.56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулиева, А. Полисемия в авиационной терминологии / А. Кулиева. - С.60-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Скопненко, О. Білоруська лексикографічна кодифікація першої половини ХХ ст. та "Словарь української мови" за ред. Б. Грінченка: специфіка ескриптивних методів / О. Скопненко. - С.64-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Русаченко, Н. Лемківський говір: проблема статусу / Н. Русаченко, С. Коханчик. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Чорнобай, Ю. Мінітекст англомовного плаката періоду громадянської війни у США (1861–1865 рр.) / Ю. Чорнобай. - С.79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Марущак, Н. Наративна перспектива у поетиці Едгара По: лінгвістичний аспект / Н. Марущак. - С.84-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Яник, О. Структурно-когнітивні особливості англійських загадок / О. Яник. - С.92-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Аксьонова, І. Типологія синтаксичного зв’язку в простому реченні, ускладненому конкретизувальними одиницями в українській мові / І. Аксьонова. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Кідалова, В. Ігрове пародіювання жанрових традицій у романі-триптиху "Три листки за вікном" Валерія Шевчука / В. Кідалова. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Скопненко, О. Борис Грінченко та Микола Лукаш: перегук поколінь / О. Скопненко, Т. Цимбалюк-Скопненко. - С.110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, Д. Подорож углиб себе задля пошуку гендерної рівноваги у романі С. Плат "Під скляним ковпаком" / Д. Павленко. - С.115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Sushko, S. Intertextual pallette in William Howard Gass’s "The tunnel": Rainer Maria Rilke’s literary parallels in the novel / S. Sushko. - С.120-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Кідалова, В.
    Ігрове пародіювання жанрових традицій у романі-триптиху "Три листки за вікном" Валерія Шевчука [Текст] / В. Кідалова // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 12. - С. 105-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
пародія -- жанр -- фабула -- сприйняття -- альтернативні можливості
Анотація: Оманливість фабули та подвійна специфіка пластів художнього тексту визначають колізію у романі «Три листки за вікном» В. Шевчука. На структурному, проблемно-тематичному та художньому рівнях твори являють собою пародію на певний літературний жанр. За допомогою максимальної амбівалентності ігрового тексту (під якою розуміємо закладену в твір настанову на багаторазове прочитання) письменник маніпулює сприйняттям читача, націленого на одночасне виділення альтернативних можливостей інтерпретації як всього тексту, так і його окремих елементів.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Віннікова, Н.
    Стилізація і пародія: літературні "транскрипції" чужого стилю / Н. Віннікова // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 1 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
літературна пародія -- стилізація -- другий план -- об’єкт пародіювання
Анотація: У статті представлено аналітичний огляд різних точок зору на проблему дефініції й диференціації стилізації та пародії з урахуванням можливих кореляцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Віннікова, Н.
    Біполярна природа літературної пародії / Н. Віннікова // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 3, DOI 10.28925/2311-259x.2015.3fg98. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
пародія -- біполярність -- двоплановість -- об’єкт пародіювання -- інтертекстуальність
Анотація: У статті йдеться про одну з ключових особливостей жанру пародії – двоплановість її структури, що полягає в протиставленні пародійованого стилю і власного стилю автора пародії, обов’язково містить у собі «нев’язку» обох планів, їх зміщення. Зроблено висновок про те, що літературній пародії притаманні два плани – перший (буквальний) і другий (пародійований об’єкт). Наголошено на тому, що відсутність знання про об’єкт виключає можливість виникнення пародійного ефекту і призводить до абсурдності змісту пародії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Шкуратенко, Ю.
    Трансформації бурлескного світовідчуття у гуморесках Павла Глазового / Ю. Шкуратенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 4, DOI 10.28925/2311-259X.2016(4)781. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
бурлеск -- суржик -- сленг -- обсценна лексика -- пародіювання -- десакралізація
Анотація: У статті йдеться про трансформацію бурлескного світовідчуття у творчому доробку П. Глазового, а саме про специфіку бурлескних засобів творення комічного. Мета статті – комплексно проаналізувати особливості бурлескного стилю письменника на матеріалах текстів «Сміхології». У ході дослідження було прослідковано, що бурлескний стиль автора пов’язаний із метаморфозами «котляревщини» у ХХ ст. Текстологічне вивчення гуморесок показало, що у деяких творах автор засвоїв бурлескну традицію на рівні окремих мовних елементів, натомість в інших – на рівні бурлескного світовідчуття в цілому. Зокрема, у творах письменника проаналізовано вживання вульгарної та обсценної лексики, сленгу, суржику, фразеологізмів зі згрубілою конотацією тощо, зумовлене сатиричними завданнями. Водночас докладний філологічний аналіз таких творів як «Огірочки», «Молитва», «Вічна пам’ять» засвідчив потужній вплив давньої бурлескної традиції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Вощенко, О.
    Жанрова домінанта химерної прози / О. Вощенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 1. - С. 16-22, DOI 10.28925/2311-259x.2019.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
химерна проза -- жанрова домінанта -- умовність -- карнавалізація -- гротеск -- пародіювання
Анотація: Схожість параметрів інтелектуальної, притчевої, химерної тощо прози вимагає визначення їхніх жанрових домінант — диференційних характеристик-маркерів, які б чітко розмежовували ці споріднені (проте окремі) жанри. Тому мета розвідки – обґрунтувати концепцію жанрової домінанти химерної прози. Актуальність полягає в розробці критеріїв для уточнення суперечливих жанрових дефініцій певних творів, які досі викликають стійку увагу дослідників. Наголошено на тому, що химерна проза є окремим жанром, поруч із притчевою, інтелектуальною, фольклорно-міфологічною тощо, тому ці терміни не є взаємозамінними. Відповідно, доцільно прагнути й до уніфікації паралельних жанрових визначень окремих творів. Новизна дослідження полягає у пропозиції вважати жанровою домінантою химерної прози умовність (вторинну) та стратегію комічного. Спираючись на критичні напрацювання та пильне прочитання текстів, визначено, що умовність може бути змістовою (сюжетвовірна функція надприродного), стильовою (так звана «стильова химерність») та представленою у структурі тексту – концептуальною, характерологічною, ситуаційною та умовністю манери розповіді. Розглянуто роль комічного в формуванні химерного жанру. До текстотворчих чинників віднесено карнавалізацію, гротеск та пародіювання. Виявлено, що вони стали формальним вираженням ідейної семантики химерної прози – опору соцреалістичній поетиці та сформованій нею антихудожній манері письма. У соціокультурній ситуації неможливості прямої полеміки – як теоретичної, так і використання альтернативних соцреалізму літературних проектів, амбівалентна стратегія карнавальності як легітимного простору для новаторства, гротескове оживлення затертих літературних штампів та підривний потенціал пародії було обрано найбільш прийнятними засобами оновлення української літератури та боротьби за її художню повноцінність. Запропоновані критерії дають змогу науково обґрунтувати корпус химерної прози, що становить практичне значення роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/352/302

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)