Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=патронаж<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-29 
1.
373.5.091.33-026.15:78 (043.5)
М 52


    Мерзлякова, Олена.
    Інтерактивні заняття психолога з батьками / О. Мерзлякова. - Київ : Шкільний світ, 2008. - 118 с., [1] с. : табл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-181-7 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Психологія сім'ї

Кл.слова (ненормовані):
пізнання -- комунікабельність

Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

2.
   37.013.42(075.8)
   Ш 37


    Шевців, Зоя Михайлівна.
    Основи соціально-педагогічної діяльності : навчальний посібник / З. М. Шевців. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 248 с. - Библиогр.: с. 243-246. - ISBN 978-611-01-0335-0 : 70.00 грн., 70.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна діяльність--Педагогічна діяльність--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
соціально-педагогічна діяльність -- сутність -- організація -- соціально-педагогічна діагностика -- соціально-педагогічний патронаж -- соціально-педагогічне консультування -- кваліфікаційні вимоги до соціального педагога -- соціально-педагогічна профілактика -- соціальна реабілітація -- соціально-педагогічна робота з девіантними дітьми -- соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми -- соціально-педагогічна робота з неблагополучними сім'ями -- соціально-педагогічна робота з підлітками у важких життєвих ситуаціях -- соціально-педагогічна робота з групами -- соціально-педагогічна робота з об'єднаннями
Анотація: У навчальному посібнику розкриваються теоретико-методологічні засади соціально-педагогічної діяльності, технології, методи і форми роботи з девіантними і обдарованими дітьми та молоддю, неблагополучними сім'ями, підлітковими та молодіжними об'єднаннями; подаються шляхи подолання конфліктних і кризових ситуацій; висвітлюється організація соціально-педагогічної роботи в системі освіти України.

Примірників всього: 27
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (13)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (13)

Знайти схожі

3.
74.10я73/П 56-041799731
   373.2(075)
   П 56


    Поніманська, Тамара Іллівна.
    Дошкільна педагогіка : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Т. І. Поніманська. - Київ : Академвидав, 2006. - 456 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-8226-19-4 : 30.00 грн., 32.00 грн., 30.00 грн.
    Зміст:
Загальні засади дошкільної педагогіки . - С .9
Кл.слова: педагогічне дослідження
Розвиток теорії і практики дошкільної педагогіки . - С .73
Зміст і методи виховання дітей дошкільного віку . - С .151
Виховання дітей у грі . - С .303
Кл.слова: грашка, , творчі ігри, дидактичні ігри
Навчання дітей дошкільного віку . - С .366
Дошкільний заклад, сім’я, школа . - С .395
Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей . - С .409
Кл.слова: батьківський авторитет, педагогічна культура батьків
Підготовка дитини до навчання в школі . - С .427
Кл.слова: наступність, спадкоємність, перспективність
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка --Теорія виховання і навчання--Навчальні видання

   Дошкільна освіта--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
дитинство -- виховання -- особистість дитини -- вікова періодизація дитиства -- педагогічне дослідження -- система дошкільної освіти -- типи дошкільних закладів -- розумове виховання -- сенсорне виховання -- моральне виховання -- трудове виховання -- естетичне виховання -- теорія гри -- іграшка -- історія іграшки -- українська народна іграшка -- творчі ігри -- дидактичні ігри -- батьківський авторитет -- педагогічна культура батьків -- виховання батьків -- підготовка до школи
Анотація: У навчальному посібнику розкрито загальні засади дошкільної педагогіки, розвиток зарубіжної та вітчизняної теорії і практики дошкільної освіти, завдання, зміст, і методи виховання дітей дошкільного віку. Детально йдеться про розумове, фізичне, трудове, моральне, та естетичне виховання. Окреслено загальні особливості правового, екологічного, економічного, статевого і гендерного виховання. Значну увагу приділено питанням виховання дітей у грі, в процесі навчання, а також взаємодії дошкільного закладу, сім'ї та школи в роботі з дітьми дошкільного віку.

Примірників всього: 190
Бульвар І. Шамо, 18/2 (141),
Фаховий коледж «Універсум» (40),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (141),
Фаховий коледж «Універсум» (40),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6)

Знайти схожі

4.
37.013.42(075.8)
С 69


   
    Соціальна педагогіка : підручник для студентів вищих навчальних закладів / А. Й. Капська [та ін.]. ; ред. А. Й. Капська ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут соціальної роботи та управління. - 5-те видання, перероблене та доповнене. - Київ : Центр учбової літератури, 2011. - 487 с. : мал. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-364-915-3 : 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
захист прав дитини -- соціалізація особистості -- соціокультурне середовище дитини -- державна молодіжна політика -- дитячі оздоровчі заклади -- прийомні сім'ї -- діти-сироти -- дитячі будинки сімейного типу -- сім'ї військовослужбовців -- адиктивна поведінка підлітків -- дезадаптація підлітків -- дитяча інвалідність -- сть -- соціальний патронаж
Анотація: Теоретичні основи [соціальної педагогіки] та розгляд [проблем сім'ї[, дітей-сирот, дезадаптованих дітей та [молоді з особливими потребами[.
Дод.точки доступу:
Капська, А. Й.
Безпалько, Ольга Володимирівна
Вайнола, Р. Х.
Вакуленко, О. В.
Капська, А. Й. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Інститут соціальної роботи та управління


Примірників всього: 25
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (19)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (19)

Знайти схожі

5.
37. 013.42+372.32
Р 59


    Рогальська, Інна Петрівна.
    Соціалізація особистості у дошкільному дитинстві: сутність, специфіка, супровід / І. П. Рогальська ; Уманський державний педагогічний університет імені П. Тичини. - Київ : Міленіум, 2008. - 399 с. - ISBN 966-8063-5-11 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Соціалізація--Дошкільна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
соціальне становлення -- дошкільне дитинство -- соціалізація особистості -- тенденції соціалізації -- соціально-педагогічний супровід
Анотація: В монографії подано авторське тлумачення соціалізації дітей дошкільного віку.
Дод.точки доступу:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
37.07
П 78


   
    Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; редактор І. О. Линьова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 308 с. - 75.89 грн.
    Зміст:
Линьов, Костянтин Олександрович. Сучасність керівника навчального закладу / К. О. Линьов. - С .3-5. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник навчального закладу, глобальне мислення, лідерство
Редько, Сергій Іванович. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу / С. І. Редько. - С .6-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник навчального закладу, управлінська діяльність, особистісні якості керівника
Черниш, Анатолій Петрович. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. - С .12-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: статутні завдання НЗ, соціальні завдання НЗ, дидактичні умови
Панченко, Алла Гнатівна. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу / А. Г. Панченко. - С .16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самоаналіз, діяльність, загальноосвітній навчальний заклад
Давидова, Наталія Олександрівна. Місце освітнього права в правовій системі України / Н. О. Давидова. - С .22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє право, галузь права, галузь законодавства
Шуть, Валентина Яківна. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету / В. Я. Шуть. - С .28-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ділове спілкування, службовий етикет, мовленнєвий етикет
Руденко, Валентина Петрівна. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу / В. П. Руденко. - С .33-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: репутація організації, комунікація, цільова аудиторія
Лавриненко, Олена Василівна. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку / О. В. Лавриненко. - С .37-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, педагогічний процес, "вчитель-вечірник"
Давиденко, Юлія Сергіївна. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи / Ю. С. Давиденко. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпека життєдіяльності, безпечна територія школи, моральне здоров'я
Доброханська, Оксана Юріївна. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів / О. Ю. Доброханська. - С .52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвивальне освітнє середовище, інтерактивний метод навчання, надпредментні компетентності
Дорофеєва, Олена Анатоліївна. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства / O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. - С .58-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відповідальність, керівник НЗ, трудове законодавство
Зайвелєв, Ігор Борисович. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу / І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позашкільна освіта, освітнє право, позашкільний навчальний заклад
Кривенко, Наталія Миколаївна. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти / Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. - С .70-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандарт, стандартизація, компетентнісний підхід
Матвієць, Тамара Петрівна. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі / Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .75-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, колективно-групове навчання, технології ситуативного моделювання
Наєнко, Олена Юріївна. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях / О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. - С .79-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контролінг, система обліку витрат, рентабельність
Осадча, Ольга Олександрівна. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти / О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. - С .84-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, якість освіти, ідеологія колаборативного навчання
Павленко, Наталія Петрівна. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва) / Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .90-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, наступно-перспективні зв'язки, якість освіти
Пахарєва, Галина Василівна. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу / Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .98-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, стандарт середньої освіти, ліцей
Разумова, Ніна Вікторівна. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти / Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. - С .107-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контрольно-аналітична діяльність, річний план школи, діяльність
Репецька, Тетяна Василівна. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом / Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .114-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проект, проектні технології, проектний підхід
Рубан, Людмила Йосипівна. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді / Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. - С .119-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний музей, оглядові екскурсії, тематичні екскурсії
Рудящий, М. І. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти / М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .124-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжпредметна інтеграція, основи геології, допрофільна освіта з геології
Саханда, Олена Анатоліївна. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу / O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. - С .128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імідж навчального закладу, якість освітніх послуг, керівник навчального закладу
Цань, Вікторія Борисівна. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти / В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. - С .132-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: правовий статус ЗНЗ, неперервна освіта, управління навчальним закладом
Шевцова, Світлана Михайлівна. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї / С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .138-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізація, гуманітарний розвиток, саморозвиток особистості
Шевчук, Ольга Анатоліївна. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня / O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .143-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна компетентність, класифікація проектів, функції методу проектів
Шеманаєва, Наталія Володимирівна. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху / Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .146-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична педагогіка, оркестровий колектив, освітній маршрут вихованця
Шульженко, Світлана Петрівна. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії / С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .149-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: курс "Логіка", якість знань, логічне мислення
Байкова, Світлана Юріївна. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку / С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .154-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні інновації, міжнародне співробітництво, соціальне партнерство
Буднік, Ірина Олександрівна. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ / І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, анімація, анімаційна педагогіка
Велікжаніна, Наталія Андріївна. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .164-168. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні методи, активні методи, інтелектуальна досконалість
Гондюл, Ірина Леонідівна. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу / І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .169-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: коуч-керівник, коуч-менеджмент, принципи коучингу
Зубик, Світлана Петрівна. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу / С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .175-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальна діяльність, здоров’язбережувальне середовище, соціальна адаптація учня
Козак, Віра Олександрівна. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі / В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .178-182. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітня інновація, управління інноваційним проектом, етапи дослідної роботи
Крик, Тамара Михайлівна. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи / Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .182-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальне педагогічне дослідження, нововведення, взаємодія школа ВНЗ
Лимарчук, Ірина Вікторівна. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом / І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. - С .187-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, організація, організаційна культура
Любченко, Юлія Олександрівна. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні / Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .190-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, вальдорфська педагогіка, вальдорфська школа
Миронець, Олександр Анатолійович. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект” / О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. - С .197-202. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні методи викладання, тестування учнів, навчальний процес
Пашкевич-Скакун, Марія Станіславівна. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі / М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .202-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівець із соціальної роботи, професіоналізм, кваліфікаційні вимоги
Савченко, Діана Володимирівна. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи / Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .207-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, освітній маршрут, якість навчання
Самікова, Ірина Олександрівна. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей / І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .211-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, кваліметрія, факторно-критеріальне моделювання
Снопко, Ірина Валеріївна. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання / І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .214-219. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, навчання
Хилько, Альона Анатоліївна. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу / А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, технологізація, технології
Шевченко, Василь Миколайович. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі / В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .226-229. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, моніторинг якості освіти, управління якістю освіти
Антонова, Катерина Євгенівна. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ / К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. - С .230-235. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотивація, теорія мотивації, педагогічні працівники
Балацька, Ганна Василівна. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями / Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .235-239. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільність навчання, індивідуальний підхід, навчальні здібності
Бойко, Ганна Анатоліївна. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи / Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .239-243. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація дітей-мігрантів, субкультура, розвивально-освітнє середовище
Боруца, Надія Віталіївна. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект / П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. - С .244-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, управлінське спілкування, маніпуляція
Волобуєва, Людмила Анатоліївна. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу / Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. - С .250-256. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мікроклімат, педагогічний колектив, успішний навчальний заклад
Ридзель, Леся Володимирівна. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ / Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. - С .256-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний клімат, управління, психологічна атмосфера
Семирекова, Ілона Вікторівна. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею / І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. - С .264-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: патріотизм, патріотичне виховання, шкільний музей
Шостак, Уляна Вікторівна. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини / У. В. Шостак. - С .267-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія сім’ї та школи, потенціал особистості, діти молодшого шкільного віку
Стрелковська, Вікторія Борисівна. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами / В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .273-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, спеціальна школа, форми навчання
Доценко, Юрій Миколайович. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи / Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .278-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, учнівський контингент, андрагогічні особливості
Семенюк, Оксана Євгенівна. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи / О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .291-296. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційна освіта, дистанційне навчання, інтернет-навчання
Стуленкова, Олена Миколаївна. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти / О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екстернат, екстерн, дистанційне навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметна інтеграція -- психологічний клімат -- модель геологічної школи
Дод.точки доступу:
Линьова, І. О. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
   364.4
   С 69


   
    Соціальна робота : збірник навчальних програм. Кн. 5 / В. П. Андрущенко [та ін.]. - Київ : ДЦССМ, 2002. - 332 с. - (Соціальна робота ; кн. 5). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-7815-20-X : 18.86 грн, 18.86 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
етика соціальної роботи -- соціальна політика -- організація соціальної роботи -- соціальні служби -- опікунство і піклування -- соціальне забезпечення -- соціальна діагностика -- патронаж служби -- соціальна педагогіка -- психодіагностика -- соціальна психологія -- менеджмент соціальної роботи
Анотація: У збірнику представлено систему навчальних програм щодо забезпечення підготовки та перепідготовки фахівців з соціальної роботи
Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор Петрович
Астахова, В. І.
Бех, Володимир Павлович
Бех, Іван Дмитрович


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

8.
   37.01(075)
   К 89


    Кузьмінський, Анатолій Іванович.
    Педагогіка : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - 2-е видання перероблене та доповнене. - Київ : Знання-Прес, 2003. - 445 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - ISBN 966-7767-92-2 : 36.00 грн.
    Зміст:
Загальні основи педагогіки . - С .15
Учитель і суспільство . - С .15
Людина і сусупільство . - С .15-16
Роль учителя у суспільному розвитку . - С .16-17
Функції учителя . - С .17-19
Якості учителя-вихователя . - С .19-22
ПЕдагогічні вміння учителя-вихователя . - С .22-24
Педагогічна майстерність . - С .24-25
Предмет і завдання педагогіки . - С .33
Предмет педагогіки, її категорії . - С .33-34
Педагогіка в системі наук . - С .34
Джерела розвитку педагогіки . - С .34-35
Структура педагогічних наук . - С .35-37
Методи науково-педагогічних досліджень . - С .37-39
Розвиток і формування особистості . - С .42
Поняття про розвиток і формування . - С .42-43
Біологічне і соціальне у розвитку людини . - С .43-46
Акселерація та ретардія . - С .46-47
Вікова періодизація дітей . - С .47
Мета і завдання виховання . - С .50
Сутність виховання, його мета . - С .50-51
Завдання складових виховання . - С .51-54
Комплексний підхід до виховання . - С .54-55
Система освіти в Україні . - С .57
Поняття системи освіти, її структура . - С .57-59
Принципи освіти в України . - С .59
Завдання закладів освіти . - С .59-61
Управління системою освіти в Україні . - С .61-62
Теорія навчання (дидактика) . - С .64
Дидактика, її категорії . - С .64
Сутність і завдання дидактики . - С .64-65
Категорії дидактики . - С .65-66
Зв'язок дидактики з іншими науками . - С .66-67
Актуальні завдання дидактики . - С .67-68
Процес навчання . - С .70
Сутність навчання, його методологічна основа . - С .70-72
Рушійні сили навчального процесу . - С .72-74
Функції навчання . - С .74-75
Логіка навчального процесу . - С .75
Структура процесу учіння . - С .75-77
Типи навчання . - С .77-81
Модульне навчання . - С .81-87
Мотиви навчання . - С .87-88
Оптимізація процесу навчання . - С .88-89
Інтенсифікація процесу навчання . - С .89-90
Принципи навчання . - С .97
Принципи і закономірності навчання . - С .97-98
Принципи науковості . - С .98-99
Принципи систематичності й послідовності . - С .99-101
Принцип свідомості . - С .101
Принципи активности та самостійності у навчанні . - С .101-102
Принцип наочності . - С .102-104
Принцип ґрунтовності . - С .104-105
Принцип зв'язку навчання з практичною діяльністю . - С .105-106
Принцип доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей учнів . - С .106-108
Принцип емоційності навчання . - С .108-109
Зміст шкільної освіти . - С .113-114
Сутність і завдання змісту освіти . - С .113-114
Концепції освіти . - С .114-115
Види освіти . - С .114-115
Рівні освіти . - С .117-118
Компоненти загальної освіти . - С .118-119
Нормативні документи змісту освіти . - С .119-123
Методи і засоби навчання . - С .127
Сутність методів, прийомів і засобів навчання . - С .127-128
Класифікація методів навчання . - С .128-129
Методи навчання за джерелом знань . - С .129-133
Методи навчання за характером логіки пізнання . - С .133-135
Методи навчання за рівнем самостійної розумової діяльності . - С .135-136
Вибір методів навчання . - С .136-138
Форми організації навчання . - С .141
Форми організації навчання, їх становлення . - С .141-144
Класно-урочна форма навчання в її історичному розвитку . - С .144-145
Вимоги до сучасного уроку в школі . - С .145-149
Типи уроків, їх структура . - С .149-151
Позаурочні форми навчання . - С .151-157
Підготовка учителя до уроку . - С .157-159
Педагогічний аналіз уроку . - С .159-160
Програма спостереження і аналізу уроку . - С .160-162
Аналіз і оцінка навчальної діяльності учнів . - С .167
Місце і роль аналізу й оцінки знань, умінь та навичок у системі навчального процесу . - С .167-169
Види контролю знань, умінь і навичок учнів . - С .169-170
Методи контролю знань, умінь та навичок . - С .170-171
Оцінка зань, умінь і навичок . - С .171-176
Рейтингова система оцінювання навчальної діяльності учнів . - С .176-177
Правила і техніка контролю успішності навчальної діяльності . - С .177-178
Теорія виховання . - С .180
Сутність, зміст і процес виховання . - С .180
Людина і виховання . - С .180-181
Закономірності процесу виховання . - С .181-182
Рушійнй сили процесу виховання . - С .182-183
Фактори виховання . - С .183-184
Концепції виховання . - С .184-186
Мотиви виховання . - С .186-187
Структура виховного процесу . - С .187-189
Самовиховання і перевиховання . - С .189-191
Зміст виховання . - С .191-192
Принципи виховання . - С .192-195
Критерії вихованості особистості . - С .195-197
Загальні методи виховання . - С .201
Поняття методу, прийому і засобу виховання . - С .201
Класифікація методів виховання . - С .201-202
МСетотди формування свідомості й переконань . - С .202-210
Методи організації діяльності і формування поведінки . - С .210-213
Методи стимулювання поведінки і діяльності . - С .213-217
Педагогічні умови використання методів виховання . - С .217-219
Формування колективу, його вплив на виховання особистості . - С .222
Поняття колективу, його види . - С .222-226
Діалектика розвитку колективу . - С .226-230
Фактори розвитку колективу . - С .230-234
Моральне виховання . - С .238
Завдання і зміст морального виховання . - С .238-240
Шляхи і засоби морального виховання . - С .240-242
Виховання моральної свідомості та громадянської відповідальності . - С .242-243
Виховання національної гідності й менталітету . - С .243-245
Патріотичне й інтернаціональне виховання . - С .245-247
Виховання дисциплінованості . - С .247-248
Статеве виховання . - С .248-251
Екологічне виховання . - С .251-252
Правове виховання . - С .252-254
Розумове виховання . - С .257
Завдання розумового виховання . - С .257-258
Шляхи, засоби і методи розумового виховання . - С .258-259
Трудове виховання . - С .261
Значення праці в житті людини . - С .261-264
Завдання та принципи трудового виховання . - С .265-266
Зв’язок трудового виховання з політехнічною освітою й економічним вихованням . - С .266-268
Професійна орієнтація молоді . - С .268-273
Естетичне виховання . - С .277
Місце і роль естетичного виховання в житті людини . - С .277-278
Зміст естетичного виховання . - С .278-280
Шляхи, засоби і форми естетичного виховання . - С .280-283
Фізичне виховання . - С .286
Здоров’я людини- запорука життєвого успіху . - С .286-287
Напрямки, засоби і форми фізичного виховання . - С .287-289
Педагогічне спілкування . - С .292-293
Педагогічне спілкування, його функції . - С .293-294
Структура, рівні, види спілкування . - С .294-297
Стилі спілкування . - С .297-298
Психолого-педагогічні умови ефективності спілкування . - С .298-301
Робота класного керівника . - С .303-304
Функції класного керівника . - С .304-306
Напрямки і форми роботи класного керівника . - С .306
Робота класного керівника з вивчення учнів . - С .306-316
Робота класного керівника з організації та проведення позакласної виховної роботи . - С .316-327
Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми . - С .330
Поняття "педагогічного занедбані діти" . - С .330-332
Соціально-педагогічні причини появи важковиховуваних дітей . - С .332-334
Принципи, шляхи і засоби перевиховання . - С .334-337
Місце і роль сім'ї у вихованні. Форми зв'язку школи і сім'ї . - С .340
Сім’я як соціальний інститут суспільного розвитку . - С .340-342
Функції сім’ї . - С .342-344
Вимоги до батьків . - С .344-348
Шляхи і засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків . - С .348-350
Форми роботи класного керівника з батьками учня . - С .350-360
Основи школознавства . - С .362
Керівництво загальноосвітніми навчально-виховними закладами . - С .362
Принципи керівництва шкільною справою . - С .362-364
Структура управління освітою в Україні . - С .364-366
Управління загальноосвітніми навчально-виховними закладами . - С .366-372
Планування й облік роботи . - С .372-373
Критерії оцінювання управлінської діяльності директора школи . - С .373-374
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
занедбані діти -- виховання -- навчання -- сім'я -- школознавство -- оцінювання
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визначені завдання для самостійної роботи студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системоюопорних схем і маириць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєнню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, всім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Дод.точки доступу:
Омеляненко, Віталій Лукіч


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
343
О-64


   
    Організація роботи персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України з підготовки засуджених до звільнення : наук.-практ. посіб. / Інститут вивчення проблем злочинності, Національна академія правових наук України ; уклад. В. І. Борисов [та ін.]. - Харків : ХНУВС, 2011. - 332 с. - ISBN 978-960-610-070-3 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Кримінально-виконавче право--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
Уголовно-исполнительная служба -- ОСВОБОЖДЕНИЕ ОТ ОТБЫВАНИЯ НАКАЗАНИЯ -- Социальная адаптация -- Социальный патронаж -- Наказания, не связанные с лишением свободы
Дод.точки доступу:
Борисов, В'ячеслав Іванович \уклад.\
Степанюк, Анатолій Хомич \уклад.\
Батиргарєєва, В. С. \уклад.\
Яковець, Ірина Станіславівна \уклад.\
Опанасенков, О. І. \уклад.\
Інститут вивчення проблем злочинності
Національна академія правових наук України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
   37.018
   К 89


    Кузьмінський, Анатолій Іванович.
    Педагогіка родинного виховання : навчальний посібник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - Київ : Знання, 2006. - 324 с. : табл., рис. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - Л-ра: с. 317-324. - ISBN 966-346-054-7 : 24.30 грн, 24.30 грн, 27.00 грн, 47.85 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Сімейне виховання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
національна ментальність -- генетична культура -- темперамент дитини -- моральне виховання -- національна гідність -- патріотичне виховання -- дисципліна -- трудове виховання -- фізичне виховання -- естетичне виховання -- методи виховання -- сенс життя -- формування особливості під знаком зодіаку -- менталітет
Анотація: Виховання дітей в сім'ї на основі вікових традицій, звичаїв, вірувань українського етносу, з урахуванням особливостей національної ментальності.
Дод.точки доступу:
Омеляненко, Віталій Лукіч


Примірників всього: 34
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (27),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (27),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

11.
659.4
К 68


    Королько, В. Г.
    Зв’язки з громадськістю : наукові основи, методика, практика / В. Г. Королько, О. В. Некрасова. - 3-тє видання перероблене і доповнене. - Київ : Києво-Могилянська академія, 2009. - 831 с. - ISBN 978-966-518-521-5 : 126.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Реклама--Зв’язки з громадськістю--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
визначення паблік рілейшнз -- PR-освіта -- масові комунікації -- управління PR-процесом
Дод.точки доступу:
Некрасова, О. В.


Примірників всього: 21
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (17),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (17),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
37.018.1(477)
К 83


   
    Крок за кроком в Україні. Сім'я - територія дружня до дитини : посібник для батьків дошкільнят та соціальних педагогів. Ч. 1 / Л. В. Артемова [та ін.] ; Інститут розвитку інтелекту дитини, Дитячій Фонд Об'єднаних Націй . - Київ : Кобза, 2003. - 384 с. - (Вчитися ніколи не рано). - ISBN 966-8024-29-Х : 24.90 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Родинне виховання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
соціально-емоційна сфера -- довкілля -- гра -- творча сфера -- художня праця
Дод.точки доступу:
Артемова, Л. В.
Кульчицька, О. І.
Голота, Н. М.
Сухорукова, Г. В.
Чередниченко, С. \під заг. ред.\
Інститут розвитку інтелекту дитини
Дитячій Фонд Об'єднаних Націй


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

13.
37.013.43:17.035.3
С 37


   
    Сім’я та родинне виховання у національній етнопедагогічній культурі : збірник наукових статей / Міністерство освіти і науки України. - Переяслав-Хмельницький : Ризографіка, 2005. - 437 с. - ISBN 966-8743-09-1 : 74.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Етнопедагогіка--Збірники

   Культурна педагогіка--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
народна педагогіка -- ідеали -- феномен -- виховання

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

14.
37.018.1
Б 74


    Богуш, А. М.
    Мова дітей. Посібник для батьків дошкільнят та соціальних педагогів. : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / А. М. Богуш ; ред. С. Чередниченко ; рецензент А. Я. Зрожевська. - Київ : Кобза, 2003. - 144 с. - ("Вчитися ніколи не рано"). - ISBN 966-8024-30-3 : 10.00 грн., 6.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Наочні посібники

Кл.слова (ненормовані):
перші речення дітей -- у світі звуків -- граматика -- книги -- підготовка до школи
Анотація: Посібник адресовано батькам, які мають дітей від 1 до 6-7 років. Батьки знайдуть відповіді на запитання, коли і як вчити дітей грамоти, готувати руку дитини до письма, як малюку читати книжки, вчити з ним вірші, відповідати на численні дитячі запитання, ставитися до дитячого словотворення та ін. Книга містить практичний мовленнєвий матеріал.
Дод.точки доступу:
Чередниченко, С. \ред.\
Зрожевська, А. Я. \рецензент.\
Тимофєєва, О. О.


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

15.
373.21(072)
Р 65


   
    Розумне виховання сучасних дошкільнят [Текст] : методичний посібник / Н. В. Гавриш [та ін.]. - Київ : Слово, 2016. - 174 с., 30 л. - ISBN 978-966-194-215-7 : 138.00 грн., 138.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розумове виховання--Освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- дитяча творчість -- міжособистісне партнерство
Дод.точки доступу:
Гавриш, Н. В.
Брежнєва, О. Г.
Кіндрат, І. Р.
Рейпольська, О. Д.


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

16.


    Крутько, Марина.
    Відповідальне батьківство [Текст] / М. Крутько // Школа. - Київ : Шкільний світ, 2013. - № 2. - С. 53-56

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

17.


    Буйна, Н. А.
    Взаємодія школи, сім'ї, громадскості у формуванні свідомого громадянина-патріота [Текст] / Н. А. Буйна // Виховна робота в школі. - Київ : Основа, 2016. - № 2. - С. 8-10

Кл.слова (ненормовані):
патріотичне виховання

Є примірники у відділах:
Ф2 (01.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

18.


    Московчук, Н.
    Відповідальне батьківство [Текст] : Виховна година з елементами тренінгу / Н. Московчук, І. Лавренчук // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 9/10. - С. 67-69

Дод.точки доступу:
Лавренчук, І.


Є примірники у відділах:
Ф2 (25.05.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

19.


    Снігульська, В.
    Новий навчальний рік не за горами : як соціальному педагогу, плануючи власну діяльність, нічого не забути / В. Снігульська // Соціальний педагог : всеукраїнська газета для фахівців. - 2018. - N 8. - С. 6-15

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний супровід -- патронаж -- змістовні орієнтири діяльності -- порядок, обсяг, часові межі плану діяльності

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.
37(477)(094)
П 52


   
    Положення про психологічну службу у системі освіти України : затверджено наказом МОН України від 22.05.2018 № 509 // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2018. - № 9. - С. 4–15.
УДК

Рубрики: Освіта--Україна, 2018 р.--Правові джерела

   Освіта--психологічна служба--положення


Кл.слова (ненормовані):
соціальна робота -- соціально-педагогічний патронаж -- психологічна служба -- правові джерела

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)