Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=планшети<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: М815538/2013/1
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна думка, 1996 - . - ISSN 2308-8885. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 1
Зміст:
Рева, Валентин. Фахові конкурси на шляху самовдосконалення вчителя музичного мистецтва / В. Рева, Н. Гуральник. - С.11-15
Кл.слова: фахові конкурси, учитель музичного мистецтва, самовдосконалення
Еманова, Зоя. Використання планшетів РосkеtВооk A10 на уроках музики / З. Еманова. - С.16-18
Кл.слова: уроки музики, загальноосвітня школа, планшети РосkеtВооk А10
Гумінська, Оксана. Методика роботи з підручником на уроках музичного мистецтва / О. Гумінська. - С.18-21
Кл.слова: урок музичного мистецтва, підручник, прийоми розвитку пізнавальної та творчої активності
Майзерова, Лариса. Використання допоміжних вправ у навчанні диригування майбутніх учителів музики / Л. Майзерова. - С.22-25
Кл.слова: звільнення диригентського апарату, тілесно-орієнтовані психотехніки, допоміжні вправи
Музика, Ольга. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів на матеріалі портретного живопису / О. Музика. - С.26-38
Кл.слова: портрет, художній образ, майбутні вчителі образотворчого мистецтва
Краснова, Наталія. Використання комп'ютерних технологій в образотворчій діяльності підлітків / Н. Краснова. - С.39-42
Кл.слова: мультимедійні та комп'ютерні технології, планшетні комп'ютери, образотворча діяльність
Поддубко, Лілія. Дизайн - країна творчості / Л. Поддубко. - С.43-46
Кл.слова: дизайн, семінар-практикум, пізнавальний інтерес
Гнатишин, Ірина. Інформаційно-методичне забезпечення професійної діяльності фахівців художньої культури / І. Гнатишин. - С.46-48
Кл.слова: педагогічна майстерність, фахівець художньої культури, інформаційно-методичне забезпечення
Рахманіна, Вікторія. Класифікація дитячих театрів моди / В. Рахманіна. - С.49-53
Кл.слова: китайський сад, архіектоніка, філософеми
Ратко, Марина. Ансамбль китайського саду / М. Ратко. - С.53-58
Кл.слова: китайський сад, архіектоніка, філософеми
Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 2 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
373.216.8(477)
Я 44


   
    Як ефективно використовувати гаджети в роботі з дітьми / підгот. Ірина Романюк // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. [55–57]. - Зміст: Фотоапарат – для формування пізнавальної активності ; Диктофон – для розвитку комунікативних навичок ; Ноутбук, планшет – для організації спільної діяльності.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--аудіовізуальні засоби навчання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- засоби навчання -- аудіовізуальні засоби навчання -- гаджети -- електронні пристрої -- фотоапарати -- диктофони -- ноутбуки -- планшети -- освітні веб-квести
Дод.точки доступу:
Романюк, Ірина \підгот.\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Еманова, Зоя.
    Використання планшетів РосkеtВооk A10 на уроках музики [Текст] / З. Еманова // Мистецтво та освіта. - Київ : Педагогічна думка, 2013. - № 1. - С. 16-18

Кл.слова (ненормовані):
уроки музики -- загальноосвітня школа -- планшети РосkеtВооk А10

Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 2 - (вільний)


Знайти схожі

4.


    Білоус, В.
    Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків [Електронний ресурс] / В. Білоус. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 175-184, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.175184. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мобільне навчання -- мобільні навчальні додатки -- мобільні технології -- освітній процес
Анотація: В статті наводяться базові принципи проектування освітніх мобільних навчальних додатків. Дається характеристика поняттю «мобільна освіта». Проаналізовано досвід з вивчення мобільної освіти. Виділені технічні особливості використання смартфонів. Оглянуто можливості інтенсифікації навчання і підвищення мотивація за допомогою сучасних мультимедійних технологій. Описані етапи побудови мобільного повчального застосування. Рекомендації дані для створення програми не лише Європейських країн але і для всього світу. Так само з прикладів розглянуто атрибути створення для арабських країн, де писемність відрізняється від європейських і принцип локалізація як для країни, так і для окремих регіонів. Представлений огляд по створенню макетів під різні екрани, серед яких, - смартфони, планшети, кпк. Представлені мови програмування для кожних з пристроїв. Пропонуються до огляду базові принципи проектування для мобільних навчальних додатків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Стойка, О.
    Формування цифрової грамотності вчителя в системі післядипломної освіти України [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 61-76, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
цифрова грамотність -- цифрові технології -- цифрова компетентність -- післядипломна освіта -- безперервне навчання
Анотація: У статті розглядається проблема формування цифрової грамотності вчителя у системі післядипломної освіти України. Зазначено, що цифрова грамотність є важливою для учителів, оскільки вона може сприяти підвищенню ефективності освітнього процесу, навчанню учнів ефективно використовувати цифрові інструменти в освітніх цілях та в різних сферах життя. Цифрова грамотність у процесі навчання означає знання та вміння використовувати широкий спектр таких цифрових інструментів, як смартфони, планшети, комп’ютери тощо для різноманітних навчальних цілей. Ідея безперервного навчання є одним із важливих напрямів освітнього процесу в Україні, реалізація якого спрямована на розвиток цифровізації суспільства, що вимагає від учителя високого рівня цифрової грамотності. Учитель повинен бути готовим до реалізації професійної діяльності засобами цифрових технологій, використання можливостей цих технологій для підвищення якості освітнього процесу та підготовки учнів до успішного життя в сучасному суспільстві. Цифрова грамотність є ключовою в процесі професійного розвитку вчителя, яка проявляється при вирішенні різних завдань із залученням засобів цифрових технологій. У системі післядипломної освіти України можуть бути запроваджені різні шляхи формування цифрової грамотності, а саме: програми та курси, спрямовані на формування цифрової грамотності вчителів. У статті наведено основні напрями таких програм та їх зміст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Абрамов, В. О.
    Застосування комбінованих моделей комп’ютерних мереж в навчальному процесі / В. О. Абрамов // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 4. - С. 24-31, DOI 10.28925/2663-4023.2019.4.2431. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерні мережі -- віртуальні моделі -- реальне обладнання -- інтернет речей -- системи керування -- вбудовані системи -- дистанційні лабораторії -- методика
Анотація: Здійснюється огляд засобів моделювання комп’ютерних мереж з метою створення методики вивчення відповідних дисциплін у ЗВО (закладі вищої освіти). Здійснений аналіз позитивних та негативних властивостей віртуальних та фізичних засобів моделювання комп’ютерних мереж. Зроблено висновок, що найкращими для навчальних закладів є комбіновані моделі, які є досить бюджетними і дозволяють складати і вивчати практично необмежені топології мереж, а також отримати досвід роботи з реальним фізичним обладнанням. Аналіз засобів віртуального моделювання показує, що в них закладені засоби взаємодії віртуальної мережі з зовнішнім реальним обладнанням. Це дає можливість створити комбіновану платформу, у якій частина моделі є віртуальна а частина реально фізична. Це дозволяє бюджетними засобами швидко створювати моделі великої кількісті мереж і дає змогу студентам отримати досвіт роботи з апаратними засобами в умовах наближеним до реальних промислових мереж. Платформу комбінованого моделювання дуже зручно використовувати для дослідження систем з «Інтернету речей». Вона допомагає під час проектування моделювати і дослідити реальні системи керування великою кількості віртуальних «Розумних речей», які представлені в новому симуляторі Cisco Packet Tracer 7.0. Цими віртуальними речами можна керувати з зовнішніх засобів реального світу через ноутбуки, планшети і т.і. Створювати для цього реальні програми керування і відповідні програмні засоби і налаштовувати їх в умовах максимального наближення до реальності. Нові технології моделювання є підґрунтям для виникнення нових методика навчання, які використовуються у Київському університеті імені Б. Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)