Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поглиблення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-43 
1.
378:005.745(082)
С 91


   
    Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Університет і суспільство / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .14-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, трансформація вузькопрофільних університетів, академічна свобода
Андрущенко, В. П. Любити дитину — плекати духовність / В. П. Андрущенко. - С .27-35
Кл.слова: людина, культура, освіта
Глузман, Олександр Володимирович. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. - С .35-41
Кл.слова: класичний університет, університетська педагогічна освіта , системний підхід
Гонюкова, Лілія Василівна. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції / Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кевишас, И. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. - С .49-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовність виховання, виховання духовності, становлення особистості
Кондратене, Р. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе / Р. Кондратене. - С .64-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, естетичний досвід, художній досвід
Кочурко, В. И. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет") / В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. - С .75-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, дистанційні форми навчання, електронний навчально-методичний комплекс
Морзе, Наталія Вікторівна. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві? / Н. В. Морзе. - С .87-98
Кл.слова: відкритий інформаційний простір, цифрові технології, університетська освіта
Хоружа, Людмила Леонідівна. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. - С .99-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова школа, дослідницький університет, науково-дослідна робота
Василишина, Н. М. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів / Н. М. Василишина. - С .106-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжнародне співробітництво, вищий навчальний заклад, інтеграція
Гаврилюк, А. В. Німецький класичний університет: сучасний стан / А. В. Гаврилюк. - С .112-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідея університету, класичний університет, міф "Гумбольдта"
Грекова, Н. В. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості / Н. В. Грекова. - С .117-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна освіта, світосприйняття, культура
Жильцов, Олексій Борисович. Портрет першокурсника сучасного університету / О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. - С .122-127
Кл.слова: анкетування, першокурсник, студент
Заяць, Людмила Іванівна. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі / Л. І. Заяць. - С .128-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, реформування вищої освіти, автономія університетів
Качуріна, Л. Є. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. - С .134-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноетика, теорія про ноосферу, теорія про глобальні проблем
Кузьменко, О. М. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. - С .139-141
Кл.слова: цілі та цінності освіти, ідеали освіченості, ліберальна освіта
Марчук, Алла Володимирівна. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації / А. В. Марчук. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість вищої освіти, стандарти якості, контроль якості
Процька, Світлана Миколаївна. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету / C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .148-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, компетентність, ключова компетенція
Ситник, О. І. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи / О. І. Ситник. - С .154-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих, тенденції розвитку, андрагоніка
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи / Н. О. Терентьєва. - С .160-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікаційне суспільство, інформаційне суспільство, К-суспільство
Фруктова, Яна Станіславівна. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні / Я. С. Фруктова. - С .168-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна освіта, модернізація
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. - С .177-188. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неформальна освіта, рівні неформальної освіти, структура неформальної освіти
Левітас, Фелікс Львович. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії / Ф. Л. Левітас. - С .183-188. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична наука, чинники навчального процесу
Митник, Олександр Якович. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки / О. Я. Митник. - С .188-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурентоздатнІсть вчителя, рольовий тренінг, лекції проблемного характеру
Брусенко, Олена Леонідівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими / О. Л. Брусенко. - С .194-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні педагоги, ВІЛ / СНІД, ВІЛ-інфіковані
Венгловська, Олена Анатоліївна. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.) / О. А. Венгловська. - С .202-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підвищення кваліфікації, семінари підвищення кваліфікації, педагогічні класи
Волинець, Катерина Іванівна. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті / К. І. Волинець. - С .212-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, педагогічна практика, непереревність педагогічної освіти
Коваленко, Любов Володимирівна. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання / Л. В. Коваленко. - С .221-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, іншомовна компетенція, лексична компетенція
Козак, Людмила Василівна. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. - С .227-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, педагогічні інновації, класифікація інновацій
Корнят, Віра Степанівна. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії / В. С. Корнят. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові дослідження, професійна підготовка, соціальний педагог
Мазур, Наталія Петрівна. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .241-250. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, освітній моніторинг, навчальні досягнення учнів
Машталір, Володимир Іванович. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури / В. І. Машталір. - С .251-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні якості, педагогічні уміння, діагностика
Москальова, А. С. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку / А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. - С .259-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадянська активність старшокласників, когнітивний, мотиваційний
Новик, І. М. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності / І. М. Новик. - С .268-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка вчителя, педагогічна діагностика, діагностична діяльність
Осадча, І. В. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.) / І. В. Осадча. - С .274-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель, особистість учителя, закон
Панасенко, Е. А. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.) / Е. А. Панасенко. - С .281-289. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експеримент, педагогічний експеримент, виховний експеримент
Першко, Галина Олексіївна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти" / Г. О. Першко. - С .290-295. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, інклюзивний навчальний заклад, діти з особливостями психофізичного розвитку
Рижкова, С. В. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків / С. В. Рижкова. - С .295-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральне виховання, взаємовідношення, загальнолюдські цінності
Сітцева, М. В. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації / М. В. Сітцева. - С .301-305. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіаосвіта, мультиплікація, аудіовізуальна інформація
Снітко, Марина Аркадіївна. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі / М. А. Снітко. - С .306-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівці соціальної сфери, інтернет-мережа, підлітки
Хорунжа, О. В. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі / О. В. Хорунжа. - С .312-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні умови, моральні якості, майбутні вчителі
Цвєткова, Г. Г. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект / Г. Г. Цвєткова. - С .317-325. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самовдосконалення особистості, особистісні смисли, саморозвиток
Юрченко, М. П. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії / М. П. Юрченко. - С .325-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель початкових класів, Закон про освіту, педагогічна освіта
Яненко, О. А. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття / О. А. Яненко. - С .330-337. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мобільність, професійна мобільність, майбутній вчитель
Караман, Станіслав Олександрович. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .338-346. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтенсивна технологія, лінгводидактична програма дій, стратегія співдіяльності
Альошина, Марина Дмитрівна. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. - С .346-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переклад, рецепція, твори світової літератури
Борисенко, В. В. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей / В. В. Борисенко. - С .353-360. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетенція, мовний компонент, фахова комунікація
Волох, С. В. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини / С. В. Волох, О. С. Рибко. - С .361-370
Кл.слова: назви та титули посадових осіб, ректор, європейська система переведення кредитів
Дерба, С. М. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі / С. М. Дерба. - С .371-376. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва діяльність, комунікативна спрямованість, розмовне мовлення
Дика, Наталя Михайлівна. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. - С .376-383. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва підготовка, мовленнєва компетенція, професійна мовнокомунікативна компетенція
Єсипович, К. П. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту / К. П. Єсипович. - С .383-386. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст, текстова категорія, текст-кліше
Койдан, В. М. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій / В. М. Койдан. - С .387-391. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вищий навчальний заклад, інтернет- технології, навчально-дослідна робота студентів
Кухарчук, І. О. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника / І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник
Кл.слова: Когнітивно-комунікативний підхід, когнітивна діяльність, концепт
Мельник, Валентина Іванівна. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу / В. І. Мельник. - С .401-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контрастивна лінгвістика, типологічні дослідження, діахронний вимір
Мельник, Валентина Іванівна. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .405-409. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колискова пісня, фольклорний жанр, семантичний аналіз
Настенко, С. В. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст. / С. В. Настенко. - С .409-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поетичний текст, художній образ, оксиморон
Ольшанський, Дмитро Валентинович. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки / Д. В. Ольшанський. - С .413-420. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання іноземної мови, професійна підготовка вчителя, комунікативний метод навчання
Перевознюк, Н. М. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування / Н. М. Перевознюк. - С .420-425. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовне ділове спілкування, уміння іншомовного ділового спілкування , культура ділового спілкування
Разорьонова, М. В. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. - С .426-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна культура школяра, діагностика рівня комунікативної культури, корекція рівня комунікативної культури
Романишина, Н. В. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози / Н. В. Романишина. - С .434-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня мала проза, системний підхід, диференціація наук
Соколовська, Світлана Володимирівна. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. - С .441-448. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістична прагматика, теорія мовленнєвої діяльності, мовленнєвий акт
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови / А. В. Соломаха. - С .449-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: філологічна підготовка, вчитель іноземної мови, когнітивний аспект
Тільняк, Н. В. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей / Н. В. Тільняк. - С .458-466. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовнокомунікативна підготовка студентів, технічні спеціальності, педагогічний аспект
Федорова, Л. О. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро / Л. О. Федорова. - С .467-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовний знак, перекладацький відповідник, Перро Шарль
Ясак, Т. М. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі / Т. М. Ясак. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, комп'ютерно зорієнтовані засоби навчання, інформаційно-навчальне середовище
Абдуллин, Э. Б. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. - С .477-485
Кл.слова: музична освіта, уроки мистецтва, наукові дослідження
Майковская, Л. С. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. - С .486-493
Кл.слова: етнокультурна толерантність, музичне мистецтво, педагогічні умови
Олексюк, Ольга Миколаївна. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .494-501. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, вища мистецька освіта, модернізація
Растригіна, А. М. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва / А. М. Растригіна. - С .501-508. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: магістерська підготовка, компетентність, професійні компетенції
Сверлюк, Я. В. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .509-515. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна рефлексія, оркестровий колектив, професійне самовизначення
Стороженко, А. М. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств / А. М. Стороженко. - С .516-521. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-виконавська компетентність, модель, оціночні засоби
Черкасов, В. Ф. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст. / В. Ф. Черкасов. - С .521-530. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна освіта, тенденції, учителі музики
Андрощук, Л. М. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії / Л. М. Андрощук. - С .531-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальний стиль діяльності, творчість, самоактуалізація
Байгушова, А. Н. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя / А. Н. Байгушова. - С .538-546. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня культура, музикант-виконавець, виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. А. Бондаренко. - С .547-553. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, модель, моделювання
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. - С .554-560. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічні редактори Adobe Photoshop, Corel Painter, растрові програми та формати
Васильківська, Олена Іванівна. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах / О. І. Васильківська. - С .560-566. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, дизайн-освіта, педагогічні технології
Волкова, Людмила Миколаївна. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки / Л. М. Волкова. - С .567-569. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поведінкові компетенції, арт-педагогіка, особистісно-орієнтоване навчання
Гаркуша, Людмила Іванівна. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики / Л. І. Гаркуша. - С .569-573. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, музично-просвітницька діяльність, інтегративні методи
Гмиріна, С. В. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання / С. В. Гмиріна. - С .574-581. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний естрадний вокал, виконавське мистецтво, вокальні навички
Грозан, С. В. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект / С. В. Грозан. - С .582-588. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчий потенціал, педагогічна імпровізація, майбутній вчитель музики
Економова, Ольга Серафимівна. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта / О. С. Економова. - С .588-597. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна діяльність, професійна компетентність, інноваційна діяльність
Іваниш, О. Б. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять / О. Б. Іваниш. - С .598-603. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова компетентність, вчитель музики, індивідуально-диференційований підхід
Карташова, Ж. Ю. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін / Ж. Ю. Карташова. - С .604-611. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, інструментально-виконавська діяльність, професійна підготовка
Кондратенко, Г. Г. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності / Г. Г. Кондратенко. - С .612-617. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, вчитель музики, музично-театралізована діяльність
Коновалова, Ольга Володимирівна. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну / О. В. Коновалова. - С .618-622. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний дизайн, українська народна орнаментика, коммунікація
Коночкіна, О. І. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін / О. І. Коночкіна. - С .623-628. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна технологія, професійна підготовка, компетентність
Король, А. М. Теоретичні аспекти поняття "дизайн" / А. М. Король. - С .629-635. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, художнє проектування, проектна діяльність
Куценко, С. В. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. - С .636-644. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, творча особистість, потенціал
Лабунець, В. М. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти / В. М. Лабунець. - С .645-652. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова підготовка, музично-виконавська діяльність, мотивація
Лісневська, А. Л. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів / А. Л. Лісневська. - С .652-659. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість вищої професійної освіти, звуко-зоровість мислення, міждисциплінарні зв'язки
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору / О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. - С .660-667. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна музична освіта, інтерпретація, музичний твір
Макарова, Емма Вікторівна. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики / Е. В. Макарова. - С .668-673. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, інтегративне навчання, навчальна взаємодія
Максимова, А. Б. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера / А. Б. Максимова. - С .674-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дипломне проектування, системний підхід, фірмовий стиль
Маринін, І. Г. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу / І. Г. Маринін. - С .683-688. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна діяльність, шкільний народно-інструментальний колектив, музичні здібності
Михальчук, В. В. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури / В. В. Михальчук. - С .688-693. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: галерея, інфосфера, арт-об'єкт
Музика, О. Я. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .694-701. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахові дисципліни, професійна підготовка, майбутні вчителі образотворчого мистецтва
Негребецька, О. М. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики / О. М. Негребецька. - С .702-708. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні технології, майбутній вчитель музики, музична культура
Олексюк, Ольга Миколаївна. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. - С .708-715. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальна діяльність, квазіпрофесійна діяльність, навчально-професійна діяльність
Петрикова, Оксана Петрівна. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів / О. П. Петрикова. - С .716-721. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керування регістрами, вокальна підготовка студентів, постановка голосу
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. - С .722-729. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, компетентнісна модель, фахова підготовка
Поліщук, Алла Анатоліївна. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей / А. А. Поліщук. - С .730-735. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графіка, закони здорового прийняття, образне мислення
Пономарьова, Г. Я. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу / Г. Я. Пономарьова. - С .736-741. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальні особливості, вокально-технічні навички, музичні здібності
Попович, Н. М. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. - С .742-747. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблемне навчання, проблемна ситуація, проблемне завдання
Прищенко, С. В. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. - С .747-754. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн реклами, графічний дизайн, маркетинг
Прядко, О. М. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів / О. М. Прядко. - С .755-759. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-виконавські уміння, артистизм учителя музики, вокальна підготовка
Рибніков, Олександр Михайлович. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. - С .760-768. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цифровий електронний музичний інструментарій, медійний музичний проект, цифрова музично-інструментальна компетентність
Руденко, Людмила Степанівна. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності / Л. С. Руденко. - С .768-774. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, педагогічна творчість, творчі здібності
Салан, Н. М. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми / Н. М. Салан. - С .775-780. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна самоорганізація, компетентність, майбутній вчитель музики
Світайло, Світлана Валеріївна. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти / С. В. Світайло. - С .781-786. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова компетентність, учитель музики, мистецька освіта
Сирота, В. М. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти / В. М. Сирота, З. М. Сирота. - С .787-794. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, предметно-пластичні образи, емоційно-образні ситуації
Скляр, О.О. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. - С .794-800. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, фахові дисципліни, майбутній вчитель музики
Ткачов, К. В. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів / К. В. Ткачов. - С .800-806. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній дизайнер, творча активність, педагогічні умови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта) / І. М. Ходоровська. - С .806-813. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: скрипковий концерт, Моцарт Вольфганг Амадей, аналітичний аналіз
Ходоровський, Володимир Ісаакович. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша / В. І. Ходоровський. - С .813-822. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання нот з аркуша, аплікатура, розбір твору
Шимова, Ольга Василівна. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики / О. В. Шимова. - С .822-827. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, майбутній вчитель музики, професійна культура
Шубенко, Наталія Олександрівна. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти / Н. О. Шубенко. - С .828-835. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екранні мистецтва, синестезія, аудіовізуальний медіатекст
Яковенко, Віра Григорівна. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. - С .836-842. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні відчуття, імпеданс, вчитель музики
Мальцене, 3. М. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике / 3. М. Мальцене. - С .843-852. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна діяльність, професійна зрілість, рефлексія
Василевич, Леонід Федорович. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників / Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. - С .853-863. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегія, збалансована система показників, лінгвістична змінна
Горохова, Тетяна Олександрівна. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки / Т. О. Горохова. - С .864-869. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Жигірь, В. І. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. - С .870-875. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, функції менеджера освіти, управлінська компетентність
Кайріс, Олена Дмитрівна. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів / О. Д. Кайріс. - С .875-884. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, рефлексія, сенс життя
Каменєва, К. Л. Основні елементи структури лідерства в академічній групі / К. Л. Каменєва. - С .884-889. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лідерство, педагог, академічна група
Касярум, Я. О. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки / Я. О. Касярум. - С .890-895. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівець економічного профілю, інформаційна безпека, система захисту інформації
Когут, С. Я. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. - С .896-903. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ліценціат, магістратура, анімація культури
Колумбет, Олександр Миколайович. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів / О. М. Колумбет. - С .903-907. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, формування рухів, навчання
Люріна, Таніта Іванівна. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. - С .907-913. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель, організаційно-педагогічні умови, особистісно орієнтоване навчання
Мартинчук, Олена Валеріївна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. - С .914-919. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта
Москаленко, Алла Миколаївна. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. - С .919-924. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управління, підготовка управлінців навчальними закладами, підготовка майбутніх управлінців
Наконечна, Н. В. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного / Н. В. Наконечна. - С .925-929. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість освітніх послуг, теорія управління, TQM
Олексюк, О. А. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики / О. А. Олексюк. - С .930-936. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації учителів математики
Парамоненко, Л. М. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема / Л. М. Парамоненко. - С .937-943. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний імідж, самопрезентація, стратегії самоподання
Пащенко, С. Ю. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. - С .944-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: академічна мобільність, університет, професорсько-викладацький склад
Полтавська, Н. Є. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. - С .954-959. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактив, кооперативне навчання, група
Радченко, Сергій Петрович. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій / С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. - С .960-967. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ефективність, компетентність, ергономіка
Хитра, Зоя Михайлівна. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу / З. М. Хитра. - С .968-974. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цілісна картина світу, професійна освіта, синергетичний підхід
Шанскова, Т. І. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .974-979. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: креативність, педагогічна креативність, соціальна креативність
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Андрущенко, В. П. \редколегія.\
Хоружа, Л. Л. \редколегія.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
159.922(075.8)
П 82


    Проскура, О. В.
    Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками : навчальний посібник для студентів педагогічних факультетів / О. В. Проскура ; Міжнародний фонд "Відродження". - Київ : Освіта, 1998. - 199 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - ISBN 966-04-0325-9. - ISBN 966-04-0294-5 : 6.50 грн., 3.00 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Педагогічна психологія--Дитяча психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація -- наступність -- компетентність учителя -- шкільна зрілість -- я-концепція
Анотація: Зміст посібника спрямований на поглиблення професійної теоретичної підготовки педагогів, коректне, доцільне використання практичних методів вивчення дітей.
Дод.точки доступу:
Міжнародний фонд "Відродження"


Примірників всього: 24
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (22),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (22),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

3.
37.015.3(075.8)
В 58


    Власова, Олена Іванівна.
    Педагогічна психологія : навчальний посібник / О. І. Власова. - Київ : Либідь, 2005. - 400 с. - ISBN 966-06-0369-Х : 11.50 грн., 13.00 грн., 15.60 грн., 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- научіння -- вчення -- психологія виховання -- мораль -- сімейне виховання -- психокорекція
Анотація: Поруч з теоретичними матеріалами у навчальному посібнику широко представлено описи різноманітних формуючих психолого-педагогічних технік, подається інформація щодо подальшого поглиблення самостійного вивчення окремих питань цієї навчальної дисципліни.

Примірників всього: 173
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (12),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (68),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (62),
Фаховий коледж «Універсум» (30)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (12),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (68),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (62),
Фаховий коледж «Універсум» (30)

Знайти схожі

4.
51(075.2)
К 96


    Кушнір, Ісаак Аркадійович.
    Приклади й задачі для кмітливих і ледачих : для учнів 1-2 класів та їх батьків / І. А. Кушнір, Л. П. Фінкельштейн ; науковий редактор Т. Ткаченко ; літературний редактор О. Шарговська. - Київ : Факт, 2003. - 136 с. : іл. - ISBN 966-8408-16-0 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математика--Приклади й задачі--1-2 клас--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
числовий ряд -- поняття числа -- другий десяток -- межа сотні -- додавання -- віднімання -- множення -- ділення -- повторення -- поглиблення
Дод.точки доступу:
Фінкельштейн, Леонід Петрович
Ткаченко, Тетяна \ науковий редактор.\
Шарговська, Олена \ літературний редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
327.3(410)(075.8)
Я 47


    Яковенко, Наталія Леонідівна.
    Велика Британія в міжнародних організаціях : навчальний посібник / Н. Л. Яковенко ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Київський університет, 2011. - 400 с. - ISBN 978-966-439-421-2 : 53.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
британський парламентаризм -- конституція -- членство в ЄС -- діяльність в НАТО -- ООН
Анотація: Висвітлено особливості політичного устрою Великої Британії, а також унікального об’єднання держав - Співдружності Націй. Показано внесок країни у створення та функціонування сучасних міжнародних організацій:ООН, ЄС, НАТО. Головну увагу зосереджено на діяльності Сполученого Королівства в міжнародних організаціях як особливому аспекті зовнішньої політики держави, її прихильності до поглиблення багатосторонності як головного інструменту в забезпеченні миру і стабільності в сучасному світі. Наголошено на особливостях британських підходів до багатьох принципових питань розвитку та діяльності міжнародних організацій на різних етапах їхнього функціонування.
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
811.111(075)
А 64


   
    Англійська мова [Текст] : підручник / О. М. Старикова [та ін.]. - Київ : Вища школа, 1993. - 328 с. - Загол. обкл. : A university course of English. - Текст англ., укр. - ISBN 5-11-003803-1 : 2.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Аналіз текстів--Уроки і вправи--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
мова газети -- публіцистичний стиль -- англійські синоніми
Анотація: Підручник призначений для студентів IV курсу факультетів романо-германської філології університетів. Мета підручника - поглиблення набутих студентами знань з теорії та практики мови, розвиток їхніх творчих здібностей.
Дод.точки доступу:
Старикова, Олена Миколаївна
Герасименко, Галина Олександрівна
Кисельова, Світлана Іванівна
Логвіна, Алла Василівна
Стейнбек, Джон (письменник ; 1902 - 1968) \про нього\
Моем, Вільям Сомерсет (письменник ; 1874 - 1965) \про нього\
Голсуорсі, Джон (письменник ; 1867 - 1933) \про нього\
Грін, Грем (письменник ; 1904 - 1991) \про нього\
Хемінгуей, Ернест (американський письменник та журналіст ; 1899-1961) \про нього\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.


    Пирожкова, Т. В.
    Поглиблення отриманих на уроках знань. Ігрові методи. 6, 8, 9 класи [Текст] / Т. В. Пирожкова // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - 5. - С. 66-68


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: Ф375529/2016/5
   Журнал

Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал/ М-во фінансів України. - Київ, 1995 - . - ISSN 2305-76452522-4662. - Виходить щомісячно
2016р. № 5
Зміст:
Міщенко, Володимир Іванович. Банківська система України: проблеми становлення та розвитку / В. І. Міщенко, С. В. Науменкова. - С.7-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: банківська система, капіталізація, консолідація
Сторонянська, Ірина. Бюджети розвитку місцевих бюджетів: проблеми формування та використання в контексті поглиблення фінансової децентралізації / І. З. Сторонянська, Л. Я. Беновська. - С.34-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бюджет розвитку, доходи, місцеві бюджети
Бондар, Микола. Визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток із урахуванням різниць / М. І. Бондар, В. В. Бабіч. - С.48-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діяльність підприємств, об’єкт оподаткування, податок на прибуток
Барановський, Олександр. Індикатори фінансової безпеки фондового ринку / О. І. Барановський. - С.57-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фондовий ринок, фінансова безпека, фондові індекси
Корнєєв, Володимир. Подолання дефіциту інвестиційних ресурсів за допомогою інструментарію банку розвитку / В. В. Корнєєв, С. В. Кульпінський. - С.82-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: банки розвитку, інвестиційні ресурси, рефінансування
Матвійчук, Андрій. Відбір значимих характеристик для побудови моделі аплікаційного скорингу при споживчому кредитуванні / А. В. Матвійчук, І. О Чех. - С.97-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аплікаційний скоринг, кредитоспроможність, прогностична сила
Редзюк, Євгеній. Розвиток ринку цінних паперів України в умовах глобалізації: виклики та можливості / Є. В. Редзюк. - С.112-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ринок цінних паперів, фондовий ринок, світова економіка
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФЕУ / ФЕ / 072 / Банківська справа / 3 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: В651854400/2017/3
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2017р. № 3
Зміст:
Бицько, Оксана. Зберегти українську модель мовно-літературної освіти! / О. Бицько. - С.2-3
Кл.слова: інтеграція предметів, новий стандарт освіти, мовно-літературна освіта
Ненько, Ігор. Кинути камінець у стоячу воду : Про кризу дитячого читання, її причини та шляхи подолання / І. Ненько. - С.4-8
Кл.слова: криза дитячого читання, вікові можливості дітей, моралізаторство
Ялтанець, Тетяна Леонідівна. Зарубіжні письменники та Україна / Т. Л. Ялтанець. - С.8-9
Кл.слова: стандарт освіти, зарубіжні письменники, взаємозв’язки літератур
Єрошенко, Маргарита. Право на життя : Урок за оповіданням А. Чехова "Спати хочеться" / М Єрошенко. - С.10-12
Кл.слова: план-конспект уроку, Чехов Антон, Спати хочеться, про твір 6 клас, зарубіжна література, 6 клас
Хамбекова, Лариса. Мистецтво жити і любити : Урок-дослідження за романом Л. Толстого "Анна Кареніна". Лев Толстой. Роман "Анна Кареніна". Основні проблеми твору. Загальнолюдське значення роману / Л. Хамбекова. - С.12-15
Кл.слова: план-конспект уроку, Толстой Лев, Анна Кареніна, про твір, аналіз твору
Романчикова, Любов. Гармонія з природою - запорука щастя : Урок за темою "Е. Хемінгуей. "Старий і море" - повість-притча про людину. Філософсько-символічний зміст твору" / Л. Романчикова. - С.16-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Хемінгуей Ернест, Старий і море, про твір, філософія художнього твору
Лисак, Людмила. Шкільний театр: про проблеми і не тільки / Л. Лисак. - С.19-21
Кл.слова: шкільний театр, долучення, мистецтво
Говорунець, Зоя. У Дивокраї треба опинитись! : Урок-подорож за повістю-казкою Льюїса Керролла "Аліса в Країні Див" / З. Говорунець. - С.22-25
Кл.слова: план-конспект уроку, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір, зарубіжна література, 5 клас
Віннічук, Галина. Хай мирним буде небо! : Урок за поемою Г. Лонгфелло "Пісня про Гайавату" / Г. Віннічук. - С.26-28
Кл.слова: план-конспект уроку, Лонґфелло Генрі Водсворт, Пісня про Гайавату, про твір, зарубіжна література, 7 клас
Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури / О. Первак [та ін.]. - С.29-56
Інші автори: Сунік Г., Якобчук І., Березовська С.
Кл.слова: план-конспект уроків, методика викладання зарубіжної літератури, зарубіжна література, 8 клас
Первак, Олександр. Бароко як доба і як художній напрям в європейській літературі і мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їх здобутки : Урок № 48 / О. Первак [и др.]. - С.29-32
Інші автори: Сунік Г., Якобчук І., Березовська С.
Кл.слова: план-конспект уроку, барокова доба, зарубіжна література, 8 клас
Первак, Олександр. Луїс де Гонгора-і-Арготе. "Галерник". Втілення у вірші провідних тем барокової літератури. Символічність твору. Образ ліричного героя : Урок № 49 / О. Первак [и др.]. - С.32-34
Інші автори: Сунік Г., Якобчук І., Березовська С.
Кл.слова: Гонгора-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш, план-конспект уроку, зарубіжна література, 8 клас
Первак, Олександр. Дж. Донн. "Священні сонети". Сонет 19 ("Щоб мучить мене..."). Напруга почуттів ліричного героя. Символічність твору. Поетична мова : Урок № 49 / О. Первак [и др.]. - С.35-38. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Сунік Г., Якобчук І., Березовська С.
Кл.слова: план-конспект уроку, Донн Джон, 19-й сонет Щоб мучить мене..., про твір, Донн Джон, Священні сонети, про твір
Первак, Олександр. Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму : Урок № 50 / О. Первак [и др.]. - С.38-41
Інші автори: Сунік Г., Якобчук І., Березовська С.
Кл.слова: план-конспект уроку, класицизм, КЛАСИЦИЗМ в українському мистецтві
Первак, Олександр. Мольєр (1622-1673) - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра в драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво : Урок № 51 / О. Первак [и др.]. - С.41-44
Інші автори: Сунік Г., Якобчук І., Березовська С.
Кл.слова: план-конспект уроку, Мольєр Жан Батист, про нього, зарубіжна література, 8 клас
Первак, Олександр. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич". Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення : Урок № 52 / О. Первак [и др.]. - С.45-48
Інші автори: Сунік Г., Якобчук І., Березовська С.
Кл.слова: план-конспект уроку, Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір, зарубіжна література, 8 клас
Первак, Олександр. Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, графиня Дорімена, Клеонт та ін.). Порівняння образів персонажів (Журден - Клеонт, Журден - Дорант) : Урок № 53 / О. Первак [и др.]. - С.48-52
Інші автори: Сунік Г., Якобчук І., Березовська С.
Кл.слова: план-конспект уроку, образи комедії Ж. Б. Мольєра "Міщанин-шляхтич", зарубіжна література, 8 клас
Первак, Олександр. Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). (ТЛ) Комедія, сатира, сарказм. Поглиблення понять про гумор, іронію : Урок № 54 / О. Первак [и др.]. - С.52-55
Інші автори: Сунік Г., Якобчук І., Березовська С.
Кл.слова: план-конспект уроку, комедія, гумор
Первак, Олександр. Повідомлення на літературну тему. Виступ на засіданні Академії наук: "Похвала Мольєру" / О. Первак [и др.]. - С.55-56
Інші автори: Сунік Г., Якобчук І., Березовська С.
Кл.слова: план-конспект уроку, Мольєр Жан Батист, про нього, зарубіжна література, 8 клас
Кашуба, Євдокія Іванівна. Талановитим можеш ти не бути, але людяним... : Урок-роздум за повістю Анатолія Алексіна "Безумна Євдокія" / Є. І. Кашуба. - С.57-59
Кл.слова: план-конспект уроку, Алексін Анатолій, Безумна Євдокія, про твір, зарубіжна література, 8 клас
Козієва, Віталіна. Будьмо красивими! : Урок-дослідження за романом О. Уайльда "Портрет Доріана Грея" / В. Козієва. - С.60-62
Кл.слова: план-конспект уроку, Уайльд Оскар, Портрет Доріана Грея, про твір, зарубіжна література, 10 клас
Небеленчук, Ірина. Уже весняний вечір ніжно дихав... / І. Небеленчук. - С.62
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Кашуба, Євдокія. Случайная встреча весною... / Є. Кашуба. - С.62
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Шейман, Юлия. Я и мой внутренний мир : Урок - творческая мастерская / Ю. Шейман. - С.63-64
Кл.слова: план-конспект уроку, російська мова, 9 клас, внутрішній світ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
373.3.035.6(477)
Р 15


    Радіонова, Л.
    "Рідну землю, де живем, Україною зовем!" / Лілія Радіонова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 63–64. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Патріотичне виховання--метод проектів--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
патріотичне виховання -- метод проектів -- навчальний проект -- культура українського народу -- патріотизм -- національна свідомість -- початкова школа
Анотація: У статті представлено навчальний проект для учнів початкової школи. Метою даного проекту є поглиблення знань учнів з культури українського народу; формування почуття патріотизму та виховання свідомого громадянина своєї держави.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: В651854400/2017/9
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2017р. № 9
Зміст:
Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році. - С.2-4
Кл.слова: зарубіжна література, навчальна програма
Майхер, Оксана. Розвиток професійної мобільності вчителя / О. Майхер. - С.5-10
Кл.слова: педагог, мобільність, зарубіжна література
Ніколенко, Ольга. Доля жінки: лялька, чайка чи галатея? Феміністичні проблеми в європейській "новій драмі" (Г. Ібсен, А. Чехов, Б. Шоу) / О. Ніколенко, Н. Шпаковська. - С.11-18
Кл.слова: "нова драма", сучасність, доля жінки
Бондарчук, Ніна. Знайти живу думку в мертвій букві. Два уроки за повістю К. Функе "Чорнильне серце" / Н. Бондарчук. - С.19-23
Кл.слова: зарубіжна література, план-конспект уроку, Корнелія Функе, Чорнильне серце
Осташук, Вікторія. Бог дав у поміч смертним книжку Фанфік. Презинтація книжки Корнелії Функе "Чорнильне серце" / В. Осташук. - С.24-26
Кл.слова: зарубіжна література, Корнелії Функе, Чорнильне серце, презентація книжки
Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури / О. Первак, Т. Кам’янецька, С. Березовська. - С.27-52
Кл.слова: зарубіжна література, планування уроків
Первак, Олександр. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). "До радості". Просвітницька ідея об’єднання людства в оді "До радості" Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. Поглиблення понять про оду. Композиція / О. Первак, Т. Кам'янецька, С. Березовська. - С.27-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Фрідріх Шиллер, До радості, про твір, зарубіжна література
Первак, Олександр. Генріх Гейне (1797-1856). Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. "Книга пісень": особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи (образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін). ("На півночі кедр одинокий...", "Коли розлучаються двоє..."). Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів. / О. Первак, Т. Кам’янецька, С. Березовська. - С.37-42
Кл.слова: план-конспект уроку, зарубіжна література, німецький романтизм
Оробець, Світлана. Як не перетворитися на ліліпута? Урок за романом Дж. Свіфта "Мандри Гуллівера" / С. Оробець. - С.53-55
Кл.слова: зарубіжна література, план-конспект уроку, Дж. Свіфт, Мандри Гулливера, про твір
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: В651854400/2018/1
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. № 1
Зміст:
Ніколенко, Ольга. Компетентності - сходинки до сучасного світу Інтеграція учнів у сучасний світ - головне завдання нової української школи / О. Ніколенко. - С.2-7
Кл.слова: компетентісний підхід, нова українська школа
Кузьменчук, Ірина. Подіумна дискусія у дистанційному форматі "зарубіжна література в школі та особистість цифрової доби: у пошуках відповідностей / І. Кузьменчук. - С.8-9
Кл.слова: дискусія, історія читання
Майхер, Оксана. Творчі конкурси як засіб залучення до читання / О. Майхер. - С.14-16
Кл.слова: творчі конкурси, книга у житті дитини
Дудинська, Лілія. З книжкою після уроків з досвіду організації гурткової роботи / Л. Дудинська. - С.17
Кл.слова: літературний клуб
Козієва, Віталіна. "Поезія, що розчулює небеса" аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору Лі Бо "Сосна біля південної галереї" / В. Козієва. - С.21-23
Кл.слова: інтерпритація, художній образ, символ
Романенко, Надія. Чарівний світ театру. Урок позакласного читання за казкою С. Я. Маршака "Дванадцять місяців" / Н. Романенко. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Маршак С. Я., Дванадцять місяців, конспект уроку
Янкович, Оксана. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури / О. Янкович. - С.27-31
Кл.слова: календарно-тематичне планування, зарубіжна література
Первак, Олександр. Поняття про реалізм, історія його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму ( зв’язок із дійсністю, аналітизм, типовість образів і ситуацій, розкриття впливу соціального середовища на людину, критичний пафос, дослідження життя суспільства, психологізм). Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. (романтизмом, натуралізмом). / О. Первак. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: реалізм, натуралізм, критичний пафос
Первак, Олександр. Оноре де Бальзак (1799-1850) - основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. О. де Бальзак і Україна. "Людська комедія": історія написання, художня структура,тематика і проблематика, образи. Повість "Гобсек" у структурі "Людської комедії" / О. Первак. - С.37-40
Кл.слова: Бальзак, Гобсек, Бальзак , Людська комедія, конспект уроку
Первак, Олександр. Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа). Поглиблення поняття про образ (типовий) / О. Первак. - С.45-49
Кл.слова: образ Гобсека, конспект уроку
Первак, Олександр. Розвиток мовлення. Групова узагальнювальна характеристика літературних героїв. Усний роздум: скільки гобсеків у повісті Бальзака (проблема влади золота над героями повісті)? / О. Первак. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток мовлення, проблема влади, конспект уроку
Дудинська, Лилия. Встреча с поэзией Владимира Высоцкого. Литературная гостиная. / Л. Дудинська. - С.60-64
Кл.слова: Висоцький Володимир
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: В651854400/2018/2
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. № 2
Зміст:
Ніколенко, Ольга. Когнітивне картування як технологія формування літературних компетентностей у сучасну добу / О. Ніколенко. - С.2-7
Кл.слова: сучасний світ, когнітивне картування
Бойко, Світлана. Цей дивовижний світ бібліотек : Сценарій позакласного заходу / С. Бойко, С. Маслова. - С.17-21
Кл.слова: позакласний захід, бібліотекар
Первак, Олександр. Микола Васильович Гоголь (1809-1852). Петербурзький етап життя і творчості письменника. Значення М. В. Гоголя для розвитку української та зарубіжних літератур. "Ревізор". Творча історія п’єси. / О. Первак. - С.22-26
Кл.слова: Гоголь Микола Васильович, петербурзький етап життя
Первак, Олександр. Образи чиновників у п’єсі "Ревізор". / О. Первак. - С.26-32
Кл.слова: образ чиновників, п’єса "Ревізор"
Первак, Олександр. Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси. Поглиблення понять про комедію / О. Первак. - С.33-36
Первак, Олександр. Цикл перербурзьких повістей: основні теми та проблеми. Побутовий, психологічний і філософський плани повісті "Шинель". Особливості сюжету й композиції. Поглиблення понять про повість / О. Первак. - С.36-42
Кл.слова: конспект уроку, петербурзькі повісті
Первак, Олександр. Художнє новаторство М. Гоголя у розробці теми "маленької людини" у російській літературі першої половини XIX ст. / О. Первак. - С.43-45
Єрмакова, Ольга. "Щоб вірш твій завше був крилатий..." Урок за творчістю Поля Верлена / О. Єрмакова. - С.55-57
Кл.слова: творчість Поля Верлена
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: В651854400/2018/4
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. № 4
Зміст:
Котусенко, Олена. З урахуванням завдань сучасної освіти із літератури : Нові навчальні програми для 10-11 класів / О. Котусенко. - С.2
Клименко, Жанна. "... А що ж таке людина? : Методичні рекомендації до вивчення оповідання Мо Яня "Геній" / Ж. Клименко. - С.3-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Ігнатенко, Д. Кіносценарій за оповіданням Е. А. По "Золотий жук" / Д. Ігнатенко, О. Гук. - С.13-17
Кузнєцова, О. Застосування методу аналізу ситуацій (Case-Study) для формування самостійності учнів на уроках / О. Кузнєцова. - С.18-19
Бусел, Світлана. У світі дитячої творчості / С. Бусел. - С.19-21
Кузнєцова, О. Людина та її можливості. Кейс-урок за оповіданням Р. Шеклі "Запах думок" / О. Кузнєцова. - С.22-23
Романенко, Надія. Я обираю людство! Урок за оповіданням Р. Бредбері "Канікули" / Н. Романенко. - С.24-26
Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури / О. Первак, І. Щур, Н. Чиркова. - С.27-33
Первачук, Олександр. Образна система повісті "Тев’є-молочар" / О. Первачук, І. Щур, Н. Чиркова. - С.33-36
Первак, Олександр. Філософські проблеми повісті "Тев’є-молочар". Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва / О. Первак, І. Щур, Н. Чиркова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Первак, Олександр. Гарпер Лі (1926-2016). "Убити пересмішника". Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю. Образ Атикуса Фінча. Класична і масова література. Поглиблення поняття про "художність". / О. Первак, І. Щур, Н. Чиркова. - С.40-46
Первак, Олександр. Моральні ідеали у повісті "Убити пересмішника". Проблема расової дискримінації / О. Первак, І. Щур, Н. Чиркова. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Первак, Олександр. Кіноповісті та кіноромани. Хосе Рівера, Тім Салліван. "Листи до Джульєтти" (США,2010, реж. Г. Вінік) / О. Первак, І. Щур, Н. Чиркова. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Вознюк, Л. Расширение обьема знаний по теме "Имя числительное" для современных школьников / Л. Вознюк. - С.60-63
Кл.слова: самостійні частини мови, числівник, орфографія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Сторонянська, Ірина.
    Бюджети розвитку місцевих бюджетів: проблеми формування та використання в контексті поглиблення фінансової децентралізації [Текст] / І. З. Сторонянська, Л. Я. Беновська // Фінанси України. - Київ, 2016. - № 5. - С. 34-47. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
бюджет розвитку -- доходи -- місцеві бюджети
Дод.точки доступу:
Беновська, Лілія


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


   
    Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). (ТЛ) Комедія, сатира, сарказм. Поглиблення понять про гумор, іронію [Текст] : Урок № 54 / О. Первак [и др.] // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 52-55

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- комедія -- гумор
Дод.точки доступу:
Первак, Олександр
Сунік, Галина
Якобчук, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Первак, Олександр.
    Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). "До радості". Просвітницька ідея об’єднання людства в оді "До радості" Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. Поглиблення понять про оду. Композиція [Текст] / О. Первак, Т. Кам'янецька, С. Березовська // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 9. - С. 27-30. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- Фрідріх Шиллер, До радості, про твір -- зарубіжна література
Дод.точки доступу:
Кам'янецька, Тамара
Березовська, Світлана


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Первак, Олександр.
    Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа). Поглиблення поняття про образ (типовий) [Текст] / О. Первак // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 1. - С. 45-49

Кл.слова (ненормовані):
образ Гобсека -- конспект уроку

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Первак, Олександр.
    Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси. Поглиблення понять про комедію [Текст] / О. Первак // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 33-36


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Первак, Олександр.
    Цикл перербурзьких повістей: основні теми та проблеми. Побутовий, психологічний і філософський плани повісті "Шинель". Особливості сюжету й композиції. Поглиблення понять про повість [Текст] / О. Первак // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 36-42

Кл.слова (ненормовані):
конспект уроку -- петербурзькі повісті

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)