Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=порушення слуху<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.
376.013:616.8-009.83
Д 49


   
    Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання : збірник наукових праць. Вип. 3 / Національна академія наук України, Інститут спеціальної педагогіки ; ред. А. А. Колупаєва. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 128 с. - ISBN 978-966-644-289-8 : 144.70 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
порушення слуху -- інклюзивне навчання -- мовна освіта нечуючих -- патології зору -- порушення психофізичного розвитку -- розвиток трудових навичок -- фізичне виховання
Дод.точки доступу:
Колупаєва, А. А. \ред.\
Національна академія наук України
Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
376-056.36(075)
С 71


   
    Специальная педагогика : учебное пособие / редактор Н. М. Назарова. - 3-є видання виправлене . - Москва : Academia, 2004. - 400 с. - (Высшее профессиональное образование). - ISBN 5-7695-1725-5 (в пер.) : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корекційна педагогіка--Спеціальні школи--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- порушення слуху -- спеціальна педагогіка -- порушення зору -- аутизм
Дод.точки доступу:
Назарова, Н. М. \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
376-056.264(075.8)
С38


    Синьов, Віктор Миколайович.
    Основи дефектології : навчальний посібник / В. М. Синьов, Г. М. Коберник . - Київ : Вища школа, 1994. - 143 с. - ISBN 5-11-004239-Х : 2.55 грн., 2.55 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дефектологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
аномальні діти -- порушення слуху -- порушення зору -- порушення мови -- порушення опорно-рухового апарату -- сліпоглухонімі діти -- педагог-дефектолог
Дод.точки доступу:
Коберник , Георгій Миколайович


Примірників всього: 26
Бульвар І. Шамо, 18/2 (25),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (25),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
   376
   Л69


   
    Логопедия : учебное пособие / Л. С. Волкова [и др.] ; редактор Л. С. Волкова. - Москва : Просвещение, 1989. - 528 с. - ISBN 5-09-000754-3 : 6.32 грн., 16.00 грн., 6.32 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
принципи логопедії -- етіологія порушень мови -- класифікація порушень мови -- дислалія -- ринолалія -- дизартрія -- порушення голосу -- порушення темпа мови -- заїкання -- алалія -- афазія -- порушення письма -- порушення слуху -- порушення зору
Анотація: Теоретические и методологические основы логопедии, различные формы нарушений речи, краткая история логопедии и др.
Дод.точки доступу:
Волкова, Л. С.
Лалаева, Р. И.
Мастюкова, Е. М.
Гриншпун, Б. М.
Волкова, Л. С. \редактор.\


Примірників всього: 10
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9)

Знайти схожі

5.
376(075.8)
Х 71


    Холковська, Ірина Леонідівна.
    Корекційна педагогіка / І. Л. Холковська ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця : ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2007. - 328 с. : ил. - Бібліогр. в тексті. - 30.00 грн., 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корекційна педагогіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна дазаптація -- корекційно-розвивальна освіта -- психічний розвиток дитини -- діти з обмеженими можливостями -- відхилення у поведінці дітей -- корекція адаптаційних порушень -- діти із відхиленнями у розвитку -- порушення зору -- порушення слуху -- розумова відсталість
Анотація: У посібнику розкрито сутність, причини виникнення і типи відхилень у розвитку та поведінці дітей, розглянуто методи та прийоми корекційної діяльності.
Дод.точки доступу:
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського


Примірників всього: 16
Бульвар І. Шамо, 18/2 (15),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (15),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

6.
376-056.26(477-25)(072)
І 65


   
    Інклюзивне навчання дітей із порушеннями слуху та мовлення: з досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва : методичний посібник / редактор: В. В. Жук, Г. В. Шапаренко. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 192 с. - 63.70 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- логопедичний супровід -- слухове сприймання -- порушення слуху
Дод.точки доступу:
Жук, В. В. \редактор.\
Шапаренко, Г. В. \редактор.\


Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (4)

Знайти схожі

7.
159.922.76-056.34
О-26


    Обухівська, Антоніна.
    Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі / А. Г. Обухівська, Т. Д. Ілляшенко, Т. В. Жук. - Київ : Шкільний світ, 2012. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-2754-00-1 : 3.00 грн., 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти із затримкою психічного розвитку -- розумово відсталі -- діти із церебральним паралічем -- мовленнєві порушення -- порушення зору -- порушення слуху -- дефіцит уваги -- гіперактивні діти
Анотація: У книжці йдеться про інтеграцію дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі та їх психологічний супровід.
Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Т.
Жук, Т.


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

8.
Шифр: Т530468/2016/4
   Журнал

Теорія та методика фізичного виховання і спорту [Текст] : науково-теоретичний журнал/ Національний університет фізичного виховання і спорту України. - Київ : Олімпійська література, 2000 - . - ISSN 1992-7908. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 4
Зміст:
Камперо, Еліесер. Методика швидкісно-силової підготовки кваліфікованих бігунів на короткі дистанції: теоретичні аспекти / Е. Камперо. - С.3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: швидкісно-силова підготовка, кваліфіковані бігуни, структура річного циклу
Приймак, Світлана. Ефективність використання спеціально-підготовчих вправ важкоатлеток 14-16 років / С. Приймак. - С.7-10
Кл.слова: важкоатлетки, мезоцикл підготовки, тренувальні засоби
Сушко, Руслана. Тенденції розвитку баскетболу з урахуванням впливу чинників глобалізації спорту вищих досягнень (на матеріалі національної збірної Литви) / Р. Сушко. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: баскетбол, глобалізація, міграція
Тракалюк, Тетяна. Особливості вдосконалення фізичної підготовки кваліфікованих спортсменів у спортивних танцях на етапі спеціалізованої базової підготовки / Т. Тракалюк, О. Єременко. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спортивні танці, фізична підготовка, рухові якості
Устенко, Богдан. Організаційні зміни в структурі європейських професійних футбольних клубів під впливом комерціалізації / Б. Устенко. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: футбольний клуб, комерціалізація, маркетинг
Андрєєва, Олена. Соціально-психологічні засади оздоровчо-рекреаційної рухової активності студентської молоді з вадами слуху / О. Андрєєва, А. Оріховська. - С.25-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекреаційно-оздоровча діяльність, порушення слуху, вади слуху
Баннікова, Римма. Вертебральний больовий синдром у фехтувальників: чинники виникнення та можливості реабілітації / Р. Баннікова, А. Лопатенко, О. Андруська. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична реабілітація, вертебральний больовий синдром, фізична реабілітація
Васюк, Олександр. Розвиток фізичних і морально-вольових якостей під час уроків фізичного виховання засобами хортингу у дітей середніх класів / О. Васюк. - С.38-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хортинг, воля, мораль
Євстратова, Ірина. Фізична реабілітація при резистентній артеріальній гіпертензії / І. Євстратова, Ахмад (Мох’д Тайсир) Хаміс Ал-Джадо. - С.41-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична реабілітація, ожиріння, резистентна артеріальна гіпертензія
Марченко, Ольга. Теоретичні обґрунтування до застосування засобів фізичної реабілітації при синдромі хронічної втоми / О. Марченко, В. Манжуловський, В. Куценко. - С.47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синдром хронічної втоми, фізична реабілітація, методи лікування
Рідковець, Тамара. Сучасні аспекти фізичної реабілітації хворих з есенційною гіпертензією / Т. Рідковець, І. Пархотик, В. Білий. - С.52-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: есенційна гіпертензія, фізична реабілітація
Коробейнікова, Леся. Особливості прояву нейродинамічних функцій борців високої кваліфікації в динаміці тренувального процесу / Л. Коробейнікова [и др.]. - С.57-60. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Коробейніков Г., Ричок Т., Данько Т., Шацьких В.
Кл.слова: динаміка навчально-тренувального збору, психофізіологічний стан спортсмена, елітні спортсмени
Футорний, Сергій. Особливості розвитку імунного дистресу у спортсменів у динаміці тренувального процесу / С. Футорний [и др.]. - С.61-65
Інші автори: Осадча О., Шматова О., Маслова О.
Кл.слова: імунний дистрес, імунна система, спортсмени
Бабушко, Світлана Ростиславівна . Пріоритетні напрями формування іншомовної компетентності професійного спрямування студентів НУФВСУ - майбутніх фахівців сфери туризму / С. Бабушко. - С.66-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Пріоритетні напрями, методи підготовки, іншомовна підготовка
Перегінець, Михайло. Мотиви та інтереси старшокласників до організації процесу фізичного виховання в загальноосвітніх закладах різного типу / М. Перегінець, Л. Долженко. - С.71-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична культура, мотиви, фізичне здоров'я
Сутула, Василь. Про сутність зв’язку між фізичною культурою, фізичною рекреацією та фізичним фітнесом / В. Сутула. - С.77-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична культура, фізична рекреація, фізичний фітнес
Ібрагімов, Михайло. Українське товариство філософів спорту: предметне поле діяльності / М. Ібрагімов, М. Саїнчук. - С.85-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: філософія спорту, культура, громадський рух
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: О190803/2017/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2 (82)
Зміст:
Прохоренко, Леся. Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.7-16
Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія
Трофименко, Людмила. Опанування знань з теми "Префікс" учнями молодших класів із мовленнєвими порушеннями / Л. Трофименко. - С.17-25
Кл.слова: тяжкі порушення мовлення, будова слова, морфологічні знання
Федоренко, Оксана. Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху / О. Федоренко. - С.26-33
Кл.слова: спеціальна освіта, порушення слуху, розвиток слухового сприймання
Наконечна, Лариса. Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та України / Л. Наконечна. - С.34-41
Кл.слова: інклюзивна практика, порівняльна педагогіка, діти з особливими потребами
Савчук, Зоряна. Психологічна готовність учителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект / З. Савчук, Л. Москалюк. - С.42-47
Кл.слова: інклюзивний простір, інноваційна діяльність, психологічна готовність
Баташева, Наталія. Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку / Н. Баташева. - С.48-55
Кл.слова: емоційна сфера, перцептивний компонент, когнітивний компонент
Бех, Максим. Інноваційні технології організаційних форм навчання в початковій школі / М. Бех. - С.56-69
Кл.слова: класифікація технологій, дидактична гра, технологічні етапи уроку
Єрошова, Марія. Механізми реалізації "the son-rise program" у процесі корекційно-реабілітаційної роботи з аутичними дітьми / М. Єрошова. - С.70-78
Кл.слова: розлади аутистичного спектра, корекційний процес, мотивація
Синьов, Віктор . До історії української дефектології в персоналіях: Рудольф Генріхович Краєвський (з нагоди 120-річчя від дня народження) / В. Синьов, О. Козинець. - С.79-88
Кл.слова: українська дефектологія, сурдопедагогіка, логопедія
Софій, Наталія. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу / Н. Софій. - С.89-96
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інтегрований супровід, додаткові ресурси
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: О190803/2017/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3
Зміст:
Таранченко, Оксана. Соціальне інтегрування: ключовий концепт інклюзії / О. Таранченко. - С.7-15
Кл.слова: соціальне інтегрування, інклюзія, соціальна дієздатність
Скрипник, Тетяна. Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра / Т. Скрипник. - С.16-21
Кл.слова: аутизм, класний менеджмент, ТЕАССН
Кобильченко, Вадим. Внутрішні ресурси як джерело позитивного функціонування особистості дитини з порушеним зором / В. Кобильченко. - С.22-30
Кл.слова: внутрішні ресурси, дитина з порушеним зором
Кульбіда, Світлана. Статус національних жестових мов і включення української жестової мови до сім'ї жестових мов Європи / С. Кульбіда. - С.31-39
Кл.слова: товариство глухих, українська жестова мова, європейське товариство
Ільяна, Валентина. Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення / В. Ільяна, З. Пригода. - С.40-46
Кл.слова: корекція звуковимови, фонематичне сприймання, звуковий аналіз
Дічек, Наталія. Практико орієнтовна діяльність Українського науково-дослідного інституту дефектології у контексті індивідуалізації навчання дітей із вадами розвитку (кінець 1940-х - середина 1950-х років) / Н. Дічек. - С.47-58
Кл.слова: діти з психофізичними вадами, диференціація спеціальних шкіл, індивідуалізація навчально-виховного процесу
Нетьосов, Сергій. Актуальні проблеми вивчення дисципліни"Корекційна андрагогіка" / С. Нетьосов. - С.59-68
Кл.слова: корекційна андрагогіка, освіта дорослих осіб з інвалідністю
Склянська, Ольга. Соціальна взаємодія дитини раннього віку з близьким дорослим у контексті ранньої психолого-педагогічної допомоги / О. Склянська. - С.69-78
Кл.слова: дитина з порушеннями психофізичного розвитку, дитина раннього віку, соціальна поведінка
Литовченко, Світлана. Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти / С. Литовченко. - С.79-87
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, порушення слуху
Тороп, Крістіна. Навчально-реабілітаційний центр як інститут соціалізації / К. Тороп, К. Рейда, С. Кривошея. - С.88-95
Кл.слова: соціалізація, діти з інтелектуальними порушеннями
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Андрєєва, Олена.
    Соціально-психологічні засади оздоровчо-рекреаційної рухової активності студентської молоді з вадами слуху [Текст] / О. Андрєєва, А. Оріховська // Теорія та методика фізичного виховання і спорту. - Київ : Олімпійська література, 2016. - № 4. - С. 25-31. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
рекреаційно-оздоровча діяльність -- порушення слуху -- вади слуху
Дод.точки доступу:
Оріховська, Анна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Федоренко, Оксана.
    Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху [Текст] / О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2(82). - С. 26-33

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- порушення слуху -- розвиток слухового сприймання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Литовченко, Світлана.
    Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 79-87

Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- інклюзивна освіта -- порушення слуху

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

14.
376
Т 19


   
    Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасні тенденції та технології : навчально-методичний посібник / О. М. Таранченко, С. В. Литовченко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Київ : Видавництво ФОП Симоненко О. І., 2018. - 250 с. - ISBN 978-966-97877-1-2 : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта осіб з фізичними вадами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення слуху -- навчання дітей -- корекційна робота -- навчання словесного мовлення -- навчання математики -- діти з вадами слуху -- корекційно-розвиткова робота
Дод.точки доступу:
Таранченко, О. М.
Литовченко, С. В.
Федоренко, О. В.
Жук, В. В.
Литвинова, В. В.
Шевченко, В. М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

15.
Шифр: О190803/2019/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3 (91)
Зміст:
Родименко, Ірина. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / І. Родименко, О. Михайленко. - С.7-22
Кл.слова: порушення слуху, корекційне навчання, альтернативні методи комунікації
Шевченко, Володимир. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі (проблематика дослідження) / В. Шевченко. - С.23-34. - історико-педагогічні дослідження
Кл.слова: порівняльна педагогіка, історико-педагогічний процес
Бужинецька, Ксенія. Психологічні бар'єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / К. Бужинецька. - С.35-41
Кл.слова: порушення когнітивних процесів, корекційно-розвивальна робота
Орлов, Олег. Транскраніальна нейромодуляція в ребіалітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами / О. Орлов. - С.44-52
Кл.слова: мікрополяризація, технології нейромодуляції
Шипелік, Тетяна. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушенням інтелектуального розвитку легкого ступеня / Т. Шипелік ; 53-63
Кл.слова: дисгармонійний розвиток особистості, соціально-психологічна адаптація, корекційно-розвивальна програма
Кобильченко, Вадим. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушенням зору / В. Кобильченко. - С.64-75
Кл.слова: соціальна адаптація, адаптивність, шкільна дезадаптація
Лещій, Наталія. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями зору / Н. Лещій. - С.76-83
Кл.слова: фізкультурно-оздоровча робота, соціальна адаптація
Михновецька, Ірина. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом дауна / І. Михновецька ; 84-94
Кл.слова: компоненти взаємовідносин, критерії взаємовідносин, корекційно-розвивальна прогама
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Родименко, Ірина.
    Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2019. - № 3(91). - С. 7-22 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
порушення слуху -- корекційне навчання -- альтернативні методи комунікації
Дод.точки доступу:
Михайленко, Оксана


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

17.
Шифр: О190803/2020/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4
Зміст:
Компанець, Наталія. Особливості довільної поведінки у дітей з РГДУ / Н. Компанець. - С.7-16
Кл.слова: довільна поведінка, розлад гіперактивності, дефіцит уваги
Луценко, Любов. Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями / Л. Луценко [и др.]. - С.17-38
Інші автори: Семко А., Романовська О., Кучер Лілія, Корочкова Наталія
Кл.слова: білінгвальний підхід, мультидисциплінарна команда, порушення слуху
Баранець, Інна. Методичні основи формуваня комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією / І. Баранець. - С.39-45
Кл.слова: компетентнісний підхід, комунікативний розвиток, корекційно-розвивальна робота
Піканова, Наталія. Інклюзивна група як інститут соціалізації дошкільників із загальним недорозвитком мовлення / Н. Піканова. - С.46-61
Кл.слова: соціалізованість, спеціальна педагогіка, інклюзивна освіта
Коніна, Надія. Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра / Н. Коніна. - С.72-77
Кл.слова: теорія розуму, емоційний інтелект
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


   
    Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями / Л. Луценко [та ін.] // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2020. - № 4. - С. 17-38 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
білінгвальний підхід -- мультидисциплінарна команда -- порушення слуху
Дод.точки доступу:
Луценко, Любов
Семко, Алла
Романовська, оксана
Кучер Лілія, Корочкова Наталія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Литовченко, С.
    Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху / Світлана Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 45-52. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781

Рубрики: Діти дошкільного віку--Порушення слуху

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- порушення слуху -- супровід -- система раннього втручання

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.


    Маслова, О.
    Ефективність впровадження концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 88-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
концепція -- технологія -- здоров’яформування -- порушення слуху -- школярі -- діти -- корекція -- фізичний розвиток -- фізичний стан -- здоров’я
Анотація: Сучасний науковий погляд та аналіз останніх досліджень демонструє, що вивчення змін у фізіологічних механізмах систем організму дитини з вадою слуху, які взаємодіють і впливають на слухову сенсорну систему, першочергово має велике значення для обґрунтування впровадження ефективних методик корекції рухових порушень серед даного контингенту. Мета — апробувати і встановити ефективність концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі «Інтернет»; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів з медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Розроблено і практично апробовано концепцію здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Методичну основу авторської концепції у межах виконання наукової теми об’єднали три технології здоров’яформування різної спрямованості. Отримані дані підтвердили, що в результаті дослідноекспериментальної роботи була доведена дієздатність авторської концепції здоров’яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. В її основу було покладено розроблення і апробацію концептуальної моделі, а запропоновані нами до використання інноваційні технології дозволили забезпечити єдність і взаємозв’язок блоків даної моделі з метою сприяння здоров’яформуючої діяльності дітей з вадами слуху у процесі адаптивного фізичного виховання.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)