Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=примушування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Собко, Ганна.
    Психічне насильство як обставина, що виключає злочинність діяння / Г. Собко // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 152-156. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
психічний примус -- примушування -- кримінальна відповідальність -- психічне насильство

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: Д766971876/2022/6
   Журнал

Директор школи [Текст] : для керівників навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 6
Зміст:
Що таке відповідальність?. - С.5-10
Становлення відповідальності в онтогенезі. - С.10-15
Соціальна та автономна відповідальність у підлітковому віці. - С.16-24
Важковиховуваність: справжня та уявна. - С.24-28
Яке воно, дорослішання?. - С.29-33
Почуття дорослості у недорослих. - С.34-37
Життєвий задум: творчий та хибний. - С.38-40
"Ми" замість "вони", але без тиску. - С.41-45
Педагогічна вимога як спонука, а не примушування. - С.45-50
Розуміння, переживання та інсталяція відповідальності. - С.51-68
Дорослішання як протиріччя. Єдність дитячості й дорослості. - С.68-90
Приклад вивчення процесу дорослішання й можливості його корекції. - С.91-96
Роль бесіди у процесі самовиховання відповідальності. - С.97-110
Матеріал для індивідуальних і групових занять. - С.111-113
Загальні орієнтири допомоги. - С.114-120
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Педагогічна вимога як спонука, а не примушування // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2022. - № 6. - С. 45-50

Кл.слова (ненормовані):
помилки у використанні методу -- коли учень не виконує вимоги -- переконування і спонука - основа вимоги -- співробітництво учня з учителем - шлях до успіху -- гра як сфера творчої співпраці

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Гальченко, Андрій Віталійович.
    Використання методу «розділяй та володарюй» в алгоритмах заперечуваного шифрування / А. В. Гальченко, С. В. Чопоров // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 10. - С. 29-44, DOI 10.28925/2663-4023.2020.10.2944. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
заперечуване шифрування -- захист інформації -- конфіденційні дані -- метод розділяй та володарюй -- не санкціонований доступ -- примушування -- продуктивність -- шифр
Анотація: Поточне дослідження проведене авторами для перевірки гіпотези щодо можливості збільшення швидкості роботи алгоритмів заперечуваного шифрування. Вказане дослідження є актуальним, оскільки алгоритми заперечуваного шифрування використовують ефективні схеми перетворення для захисту як інформації,так і її користувачів. Разом з тим, структура алгоритмів заперечуваного шифрування досить складна та зосереджена. Це впливає на швидкість їх роботи та робить неможливим їх практичне застосування в галузях з обробки даних і захисту інформації. Основною метою дослідження є пошук методів і засобів, використання яких дозволить зменшити час виконання алгоритмів заперечуваного шифрування.В цій роботі було розглянуто та досліджено застосування методу «розділяй та володарюй». Вказаний метод був застосований до процедур обробки даних алгоритмів заперечуваного шифрування. Оскільки кінцеве рішення повинне бути універсальним для подальшого використання з іншими алгоритмами заперечуваного шифрування,то автори не вносили жодних змін у вихідні алгоритми шифрування. Для перевірки гіпотези автори провели серію експериментів. Першим об’єктом дослідження був алгоритм заперечуваного шифрування побудованийна базі багатопотокових обчислень. Недоліки безпеки спричинені його використанням були виявлені та досліджені. Інший алгоритм ґрунтувався на використанні методу «розділяй та володарюй». Вказаний метод був імплементований в систему обробки даних першого алгоритму. Для перевірки ефективності обох алгоритмів в експериментах були використані реальні файли з публічними та секретними даними. Саме дослідження було проведене на стендовому обладнанні, яке імітує типове робоче місце користувача. Результати експериментів демонструють появу приросту у швидкості роботи вихідного алгоритму заперечуваного шифрування даних. Також вказані результати були перевірені з використанням ключів шифрування різного розміру. Отримані результати були порівняні з дослідженнями інших авторів. В кінцевому результаті гіпотеза авторів була підтверджена. Використання методу «розділяй та володарюй» призвело до значного приросту швидкодії алгоритмів заперечуваного шифрування даних
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чопоров, Сергій Вікторович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)