Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=програмно-методичне забезпечення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Голубенко, Т. О.
    Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності [Електронний ресурс] / Т. О. Голубенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 56-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
сучасне освітнє середовище -- професійна підготовка -- програмно-методичне забезпечення -- патронаж -- патронажна діяльність
Анотація: У даній статті обґрунтовується програмно-методичне забезпечення професійної підготовки студентів за спеціальністю «Соціальна робота» до патронажної діяльності в умовах входження України у сучасне освітнє середовище.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Гаращенко, Л.
    Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 24-29, DOI 10.28925/2311-2409.2022.384. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- цілісний розвиток -- освітня взаємодія -- освітній процес -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- програмно-методичне забезпечення
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми організації освітньої взаємодії з дітьми раннього віку. Вивчено та узагальнено погляди науковців та практиків щодо оптимізації виховання і розви- тку дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Акцентовано увагу на важливих про- блемах, що турбують фахівців щодо змісту освіти, кадрового забезпечення дошкільної освіти, різних форм освітньої взаємодії, методичного інструментарію. На основі теоретичного аналізу визначається роль, місце та проблеми підготовки фахівців дошкільної освіти до здійснення пси- холого-педагогічного розвитку дітей раннього віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Літіченко, О.
Шинкар, Т.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)