Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна ідентичність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: Н057263/2012/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2012р. Вип. 3/4
Зміст:
Дзвінчук, Дмитро Іванович. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз / Д. І. Дзвінчук. - С.6-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СПАРТАНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, АФІНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, ЛІБЕРАЛЬНА ОСВІТА
Александрова, Олена Станіславівна. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти / О. С. Александрова. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ, ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ, СЕРЕДНІЙ КЛАС
Логуш, Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти / Л. Г. Логуш. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, МЕДИЧНА ОСВІТА
Конох, Анатолій Петрович. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів / А. П. Конох. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, ОРГАНІЗАТОРИ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ
Батечко, Ніна Григорівна. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ ШКОЛИ, АКМЕСИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД, МАГІСТЕРСЬКІ ПРОГРАМИ
Заскалєта, Світлана Григорівна. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації / С. Г. Заскалєта. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ, АГРАРНА ГАЛУЗЬ
Сергеєва, Ольга Степанівна. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТА ДОРОСЛИХ, РИМСЬКИЙ ДОГОВІР, ЛІСАБОНСЬКА СТРАТЕГІЯ
Соколова, Ірина Володимирівна. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ
Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта" / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА
Мачинська, Наталія Ігорівна. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу / Н. І. Мачинська. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ДІАГНОСТИЧНІ ВМІННЯ, ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Притула, Олександр Леонтійович. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання / О. Л. Притула. - С.57-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БОЙОВІ МИСТЕЦТВА, УКРАЇНСЬКИЙ РУКОПАШ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Корнят, Віра Степанівна. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С.61-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Вайнола, Ренате Хейкієвна. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА, ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча, Катерина Павлівна. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча. - С.72-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МУЛЬТИМЕДІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ, ВИКЛАДАЧ-ТЬЮТОР, КОМП'ЮТЕРНІ ТРЕНАЖЕРИ
Омельяненко, Галина Анатоліївна. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект / Г. А. Омельяненко. - С.76-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В., В'ячеслав Володимирович. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід / В. Осадчий В. - С.80-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук. - С.87-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин, Лілія Володимирівна. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.94-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ОСВІТА ВИХОВАТЕЛІВ, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук, Алла Володимирівна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації / А. В. Марчук. - С.101-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВІДКРИТА ОСВІТА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко, Натялія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА, ОСВІТА РЕСПУБЛІКИ КІПР
Біницька, Катерина Миколаївна. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.) / К. М. Біницька. - С.111-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩІ ПЕДАГОГІЧНІ ШКОЛИ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ, НАУКОВА РОБОТА
Побірченко, Неоніла Антонівна. Трансформація психологічних процесів в освітології / Н. А. Побірченко. - С.118-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ОСВІТОЛОГІЇ, ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ, НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Яремчук, Наталія Володимирівна. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація / Н. В. Яремчук. - С.124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНЄ МАТЕРИНСТВО, ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
37.01:001.891
Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 20 квітня 2011 р., м. Київ / Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київ. міської ради (КМДА), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011. - 270 с. - 80.00 грн., 54.16 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Наука--Україна--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
здоров’язберігаючі технології -- інформаційні технології -- соціально-психологічний клімат -- професійна ідентичність -- комінікативна компетентність -- патріотизм -- фонологчний компонент мовлення -- управлінська культура -- професійне самовизначення -- інклюзивна освіта -- інформаційна культура -- психоемоційна сфера -- волонтерство -- гуманітарна підготовка -- психолінгвістичні засади -- здоров’язберігання
Анотація: У виданні вміщено результати досліджень молодих науковців та аспірантів з питань педагогічної освіти, філологічних та соціально-політичних наук.
Дод.точки доступу:
Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
159.9(075)
П 86


   
    Психологічні перспективи [Текст] : [зб. наук. пр.]. Спецвипуск / [Волин. держ. ун-т ім. Лесі українці, Ін-т соц. та політ. психології АПН України]. - [Б. м. : б. в.], 2009. - 196 с. - 12.00 грн.
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- маршрутизація -- цінності -- емоційне реагування -- стрес -- порушення ритму серця -- рефлексивні процеси -- складнокоординованість -- професійна ідентичність -- майбутній психолог -- співзалежність -- ідентичність -- професійна взаємодія -- соціально-психологічна допомога -- медіа-культура -- учнівський клас -- гестаційна домінанта -- комунікативний досвід -- педагог -- емоційне вигорання -- заклади освіти -- зміни -- впливи -- казкотерапія -- психокорекція -- психологічна корекція -- арт-терапевтичні техніки
Анотація: У виданні представлено статті з актуальних проблем психології.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Соколова, Ірина Володимирівна.
    Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 40-46. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- професійна компетентність -- професійна ідентифікація

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Vynar, Valentyna.
    Development of youth identity and i-concept = Формування ідентичності та розвиток я-концепції у молоді / V. Vynar // The Modern Higher Educational Review. - 2022. - № 7. - P41-52, DOI 10.28925/2518-7635.2022.74 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- самоусвідомлення -- особистісна ідентичність -- соціальна ідентичність -- самоідентичність -- професійна ідентичність
Анотація: Стаття присвячена психологічному феномену ідентичності та Я-концепції, особливостям їх формування та розвитку в ранньому юнацькому віці. Зроблено спробу порівняння різних трактувань поняття ідентичності, розглянуто основні аспекти та види ідентичності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Винар, Валентина


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

6.


    Oliinyk, I.
    Self-identification of Precariat Representatives = Самоідентифікація представників прекаріату / I. Oliinyk, T. Bezprozvanna, M. Maletska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P24-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
прекаріат -- самоідентифікація -- професійна ідентичність -- гроші -- селф-брендинг
Анотація: Cтаттю присвячено самоідентифікації представників прекаріату. Дослідження питань самоідентифікації є актуальним, адже для прекаріату, який живе у стані постійної нестабільності та невизначеності, ідентичність як фактор стабілізації є значно більш важливою, аніж для інших соціальних груп. Мета статті – визначити особливості самоідентифікації представників прекаріату. Для досягнення поставленої мети був використаний крос-методологічний підхід, зокрема системний та компаративний методи, синтез та узагальнення матеріалів, представлених у науковій літературі з цієї проблематики. Визначені головні риси, що виокремлюють прекаріат серед інших класів, включаючи відсутність професійної та трудової ідентичності. Авторами зроблено висновок, що відсутність професійної та трудової ідентичності ускладнює формування класової свідомості прекаріату, що, в свою чергу, унеможливлює формування прекаріату як «класу для себе». Сьогодні, формування самоідентичності часто заміщується селф-брендингом, однак, селф-брендинг не сприяє формуванню такої самоідентифікації, яка б могла стабілізувати суспільні позиції і сприяти боротьбі з нестабільністю і невизначеністю. Селф-брендинг призводить до того, що ідентичність людини часто підмінюють сторінками у соціальних мережах, речами, які люди купують, і грошима, які вони заробляють, замість ідентифікації з професією та діяльністю. Формування самоідентифікації представників прекаріату є важливим, адже може сприяти боротьбі з невизначеністю та нестабільністю, і, таким чином, вирішити проблему тривоги, притаманної прекаріату. Дослідження цієї проблематики може вплинути на економічну та політичну сферу. Подальші дослідження самоідентифікації представників прекаріату в Україні є актуальними, так як можуть сприяти розумінню особливостей цього класу і його проявів у нашій країні.
Дод.точки доступу:
Bezprozvanna, T.
Тетяна Безпрозванна
Maletska, M.
Марія Малецька
Іван Олійник


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
159.923
О-75


   
    Особистість у сучасному соціопсихологічному вимірі : монографія / Міністерство соціальної політики України, Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості України ; за заг. редакцією Г. А. Пріба, Є. М. Калюжної. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2022. - 554 с. - ISBN 978-966-289-613-8 : 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологія особистості--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
дисгармонія особистісних стосунків -- маскулінність -- гомосексуальність -- психічне здоров’я -- професійна ідентичність -- феномен тілесності -- віктимна поведінка -- тривожність -- професійне вигорання -- емоційний інтелект -- емоційне вигорання -- синдром дефіциту уваги -- екологічна свідомість -- розлад харчової поведінки -- психодрама -- підтримуюча терапія -- психологічний супровід підлітків -- психологічна корекція
Анотація: У колективній монографії наведені результати науково-дослідної роботи, проведеної викладачами, аспірантами та магістрами кафедри психології ІПК ДСЗУ у 2021 році. Представлені в роботі теоретичні моделі та практичні розробки призначені для використання спеціалістами соціономічної сфери в якості методичного забезпечення психосоціального супроводу процесу самореалізації особистості в контексті реалій і викликів сьогодення. Пропоновані матеріали стануть корисним методичним інструментарієм для практичних психологів, соціальних працівників, здобувачів вищої освіти у галузі клінічної психології, психології праці та управління, а також будуть цікавими для фахівців, які займаються проблемами становлення і самоактуалізації особистості.
Дод.точки доступу:
Пріб, Г. А. \редактор.\
Калюжна, Є. М. \редактор.\
Міністерство соціальної політики України
Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості України


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
159.928(082)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ. Випуск 7. Психологія обдарованості / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 284 с. - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
психодіагностика -- професійна ідентичність -- комп’ютерна залежність -- інтелектуальна обдарованість -- університетська психологія -- сприймання музики
Дод.точки доступу:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.
П360033802/2012/Спец. вип.

    Психологічні перспективи : науковий журнал / Волинський державний університет імені Лесі Українки, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. - Київ : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2001 - .
   Спец. вип. : Психологія професійної діяльності працівників соціальної сфери. - 2012. - 347 с. - Б. ц.
    Зміст:
Горбунова, Вікторія. Простір командної взаємодії: місце в життєвому світі особистості / Вікторія Горбунова. - С .5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: життєвий світ, простір комендної інтерпретації, життєві події
Ковальчук, Зоряна. Розвиток особистості - сутнісна ознака генетичної психології / З. Ковальчук. - С .13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток особистості, детермінанти розвитку, генетична психологія
Невах, Євгенія. Проблема якості життя в Україні: психологічний та медичний аспекти / Є. Невах. - С .25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість життя, компоненти і параметри, опитувальники
Павлік, Юлія. Гедонізм та аскетизм як культурні опозиції ставлення людини до власного тіла / Ю. Павлік. - С .32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: аскетизм, гедонізм, мотив задоволення
Семиліт, Микола. Квантування часу життя студентами та людьми похилого віку групи активного довголіття / М. Семиліт. - С .38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектування житлового шляху, поляризація, квантування
Тоба, Маріанна. Психологічні особливості засвоєння "другої" мови дітьми-іммігрантами / М. Тоба. - С .45-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивне спілкування, розуміння мови, мовна особистість
Хоріна, Олена. Ситуаційні чинники особистісного розвитку підлітків, що відбувають покарання / О. Хоріна. - С .54-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підлітки, особистісний розвиток, ресурсні потреби
Чорна, Лідія. Рольові уявлення старшокласників про креативну особистість / Л. Чорна. - С .65-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рольові уявлення, ідентичність, креативна особистість
Шахова, Наталія. Психологічні особливості стресу в період професійного самовизначення майбутніх психологів (під час навчання в ВНЗ) / Н. Шахова. - С .76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стрес, стресостійкість, стресогенні фактори
Батраченко, Іван. Методологічні засади генетико-психологічного дослідження антиципації / І. Батраченко, Т. Мозгова. - С .85-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антиципатія, преадаптація, соціогенез
Бєлавін, Сергій. Опозиція "свій-чужий" в умовах співіснування та взаємодії етнолінгвістичних спільнот / С. Бєлавін. - С .93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: категоризація, імітація, етнічні стереотипи
Вознесенська, Олена. Спільне медіа-дозвілля родини / О. Вознесенська. - С .100-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, взаємодія з медіа, медіа-уподобання
Горностай, Павло. Методи дії в роботі з груповою ідентичністю / П. Горностай. - С .110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: групова ідентичність, сімейна система, соціодрама
Духневич, Віталій. Практика когнітивного спілкування: формування групи / В. Духневич. - С .118-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивне спілкування, нормоутворення, самовизначення
Єсип, Мар’яна. Особливості міжособових стосунків людей, схильних використовувати різні релігійні копінг-стратегії / М. Єсип. - С .126-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжособові взаємини, релігійні копінг-стратегії, християни
Іщук, Ольга. Становлення професійної ідентичності студентської молоді в процесі професіоналізації / О. Іщук. - С .133-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна ідентичність, особистість, самореалізація
Кальницька, Юлія. Витоки соціально-психологічної думки в Україні: творча спадщина Івана Франка / Ю. Кальницька. - С .140-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Келепко, Олександра. Взаємодія в сім’ї як чинник структурування політичної картини світу студентської молоді / О. Келепко. - С .147-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: взаємодія, політична картина світу, студенство
Коробанова, Ольга. Ціннісно-рольові детермінанти мотивації політичної участі / О. Коробанова. - С .153-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цінності, рольові моделі, мотивація
Лучинкіна, Анжелика. Психологічна модель процесу соціалізації в інтернет-середовищі / А. Лучинкіна. - С .160-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернет-соціалізація, міфи, архетипи
Найдьонова, Любов. "Як працює рефлексія", або дискурсивні функції рефлексивного капіталу / Л. Найдьонова. - С .167-174
Кл.слова: рефлексивний капітал, метапізнання, інформаційний потік
Осадько, Олеся. Проблеми стресостійкості особистості в професійному спілкуванні / О. Осадько. - С .175-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стресостійкість, саморозвиток, психологічне благополуччя
Плетка, Ольга. Особливості гендерних аспектів групової ідентичності в навчальних групах / О. Плетка. - С .183-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна ідентичність, групова ідентичність, навчальні групи
Скрипник, Олександр. Лояльність та прояви конформізму в малій фаховій групі / О. Скрипник. - С .190-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лояльність, комфортна поведінка, модель лояльності
Ставицький, Олег. Експериментальне дослідження ставлення до інвалідизованих / О. Ставицький. - С .198-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гандикапізм, людина з особливими потребами, інвалідність
Циганенко, Галина. Довіра в груповому процесі / Г. Циганенко. - С .212-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: недовіра, саморозкриття, спротив
Бєлавіна, Тетяна. Правове самовизначення особистості як соціально-психологічна умова відтворення та подолання бідності / Т. Бєлавіна. - С .227-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: правосвідомість, субкультура, правове самовизначення
Меджитова, Зарема. Психологічний аналіз смислової сфери школярів з різними рівнями професійної соціалізації / З. Меджитова. - С .244-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна соціалізація, старший шкільний вік, суб’єкт спілкування
Мілютіна, Катерина. Психолого-педагогічний супровід пошуку власної життєвої траєкторії в умовах безперервної освіти / К. Мілютіна. - С .249-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безперервна освіта, адаптація, життєва перспектива
Логвінова-Бик, Тетяна. Врахування індивідуальних особливостей учнів під час вивчення біології / Т. Логвінова-Бик. - С .257-265. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фобії, соціалізація, емоційні стани
Сіверс, Зінаїда. Особливості застосування прийомів підвищення ефективності зворотного зв’язку в процесі фахового удосконалення вчителів / З. Сіверс. - С .265-272. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: післядипломна освіта, професійне спілкування, діалогічний простір
Гридковець, Людмила. Розвиток психосексуальної культури молодої сім’ї засобами психологічної тренінгової програми / Л. Гридковець. - С .281-289. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психосексуальна взаємодія, комунікативні навички, ставлення
Лазоренко, Борис. Взаємовз’язок несвідомого і свідомого в практиках особистісного життєконструювання проблемної молоді / Б. Лазоренко. - С .290-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: свідоме, несвідоме, проблемна молодь
Подкоритова, Лариса. Дослідження особливостей близьких стосунків з протилежною статтю за допомогою проективної методики "Двоє" / Л. Подкоритова. - С .304-313. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: близькі стосунки, розлука, проективний малюнок
Покладова, Вікторія. Сім’я та сучасні методи її підтримки / В. Покладова. - С .313-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, пелепрограми, мультидисциплінарна команда
УДК
Дод.точки доступу:
Засєкіна, Лариса


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)