Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психологічні ігри<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.922.7
Г 74


   
    Готовність дитини до навчання [Текст] : науково-популярна література. - Київ : Мікрос-СВС, 2003. - 111 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-96310-0-9 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Вікова психологія--Розвиток дитини

Кл.слова (ненормовані):
психологічні ігри -- тести -- наочно-образне мислення -- морфогенетична готовність -- рівень розвитку

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
159.922.7(076)
П 69


   
    Практикум по психологическим играм с детьми и подростками / ред. М. Р. Битянова. - Санкт-Петербург ; Москва ; Минск : Питер, 2006. - 304 с. : ил. - (Практикум по психологии). - Библиогр.: с. 303. - ISBN 5-94723-432-7 : 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психологічні ігри
Анотація: Данная книга - замечательное методическое пособие, содержащее около 30 сценариев психологических игр для школьников и взрослых. В пяти главах книги последовательно представлены виды "больших" игр: игровые "оболочки", игры-проживания, игры-драмы, деловые игры и психологические "акции". Кроме того, описаны технологии проведения таких, даны подробные рекомендации по их созданию, представлены вспомогательные материалы для ведущего и конкретный игровой материал.
Дод.точки доступу:
Битянова, М. Р. (канд. псих. наук) \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
159.98:316.6(075)
М 60


    Милютина, Екатерина.
    Игровые технологии [Текст] : учебное пособие / Е. Милютина, А. Лучинкина. - Киев : Ника-Центр, 2015. - 252 с. - ISBN 978-966-521-676-6 : 190.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Прикладна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- проведення тренінгів -- рольові ігри -- ігрові технології -- профорієнтація -- бізнес-тренінги -- психологічні ігри -- моделюючі ігри
Дод.точки доступу:
Лучинкина, Анжелика


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
376-056.2/3(076)
М 29


    Мартиненко, І. В.
    Комунікативний тренінг для дошкільників з порушеннями мовлення / І. В. Мартиненко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 120 с. - (Інклюзивна освіта). - ISBN 978-966-945-027-2 : 75.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Дошкільна освіта--Підручники для корекційних навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- психокорекція -- мовленнєві ігри -- психологічні ігри -- робота з батьками -- інклюзивне навчання

Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

5.


    Кондратюк, С.
    Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку [Електронний ресурс] / С. Кондратюк, І. Кушнір. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 110-124, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- ігрова діяльність -- класифікація ігрової діяльності -- психотехнічні вправи -- психологічні ігри
Анотація: У статті розглянуто теоретичні підходи до використання ігор психологічного спрямування у закладах дошкільної освіти. З’ясовано необхідність врахування класифікації ігор в процесі організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку з виокремленням групи ігор психологічного спрямування. Доведено, що усвідомлення та визначення спільних суттєвих ознак ігор педагогічного та психологічного спрямування є основою класифікації та забезпечує якість освітнього впливу на дітей. Уточнено поняття «психологічні ігри», що беруть початок від психотехнічних вправ, і які широко використовують під час проведення психологічних тренінгів і спрямовані на розвиток психічних процесів та властивостей особистості. Виокремлено складники психотехнічних вправ, що є елементами психологічних ігор. Обґрунтовано взаємозв’язок дидактичних ігор та ігор психологічного спрямування. Розроблено комплексну модель ігор психологічного спрямування, що враховує різні сфери психічного розвитку особистості дитини дошкільного віку: когнітивну, соціальну, емоційну, вольову та є складником дидактичних ігор. Одним із видів таких ігор є кінозологічні вправи, що забезпечують баланс емоційного та фізичного складника. Структуровано способи впливу психологічних ігор на розвиток таких психічних процесів особистості дошкільника, як: відчуття, сприйняття, мислення, свідомість, мова, пам’ять, уява; розвиток вольових якостей, проактивності, самоповаги, розвиток навичок спілкування, розвиток міжпівкульної спеціалізації, розвиток почуття доброзичливості; зняття напруженості, невротичних станів, страхів. Ефективність впровадження в освітній процес різноманітних ігор психологічного спрямування залежить від професіоналізму педагогів та забезпечить розв’язання конкретних завдань практичного характеру, що дозволить поліпшити освітній процес та комунікацію всіх його учасників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кушнір, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)