Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пізнання світу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: Н057263/2013/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2013р. Вип. 3/4
Из содерж.:
Ковальчук, Наталія. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії / Н. Ковальчук. - С.7-11
Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ, АРХЕТИП УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
Овсянкіна, Людмила. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти / Л. Овсянкіна. - С.13-17
Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ
Омельченко, Юрій. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти / Ю. Омельченко. - С.18-24
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ОСВІТА, ЕТИКА НЕНАСИЛЛЯ, ОСВІТА
Купрій, Т. Г. Метафоричне мислення як ознака креативності студента / Т. Г. Купрій. - С.25-31
Кл.слова: МЕТАФОРА, КРЕАТИВНІСТЬ, ПІЗНАННЯ СВІТУ
Морщиньська, Уршуля. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти / У. Морщиньська, М. Морщиньський. - С.32-37
Саух, П. Ю. Модель реформування вітчизняної університетської освіти / П. Ю. Саух. - С.41-45
Кл.слова: РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ, КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ІНФОРМАТИЗАЦІЯ
Тригуб, І. І. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації / І. І. Тригуб. - С.46-51
Кл.слова: РОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ, ЕКСПЕРТИЗА, ОСВІТОЛОГІЯ
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми / С. О. Сисоєва. - С.55-59
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ
Козак, Людмила Василівна. / Л. В. Козак
Максимова, Л. П. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю / Л. П. Максимова. - С.69-74
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТУ, КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Задорожна, Н. В. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів / Н. В. Задорожна. - С.75-78
Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД
Юсеф, Юлія. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів / Ю. Юсеф. - С.79-84
Кл.слова: КОММУНИКАТИВНАЯ КУЛЬТУРА
Логуш, Л. Г. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії / Л. Г. Логуш. - С.90-93
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Кряжев, П. В. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть / П. В. Кряжев. - С.97-102
Кл.слова: МІНІСТЕРСЬКІ ПОВНОВАЖЕННЯ, ОСВІТНЯ РЕФОРМА, ВИЩА ОСВІТА, ІСТОРІЯ
Пахолок, Р. І. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.) / Р. І. Пахолок. - С.103-109
Кл.слова: ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС, ЧОЛОВІЧІ ГІМНАЗІЇ
Біницька, О. П. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні / О. П. Біницька
Кл.слова: МАГІСТР, МАЙБУТНІ КЕРІВНИКІ УСТАНОВ
Кристопчук, Т. Є. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук. - С.127-134
Кл.слова: ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
111.852
Е 86


   
    Естетика : навчальний посібник / М. П. Колесніков, О. В.Колеснікова, В. О. Лозовой. - Київ : Юрінком Інтер, 2005. - 208 с. - Бібліогр. с.202-205. - ISBN 966-667-074-7 : 17.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Естетика--Історія--Теорія

Кл.слова (ненормовані):
естетика -- історія естетичної думки -- категорії естетики -- поняття естетики -- естетична свідомість -- естетична діяльність -- функції мистецтва -- пізнання світу -- види мистецтва -- естетична культура -- етикет -- культура поведінки
Дод.точки доступу:
Колесніков, М. П.
Колеснікова, О. В.
Лозовой, В. О. \ред.\


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)

Знайти схожі

3.
502
Т 19


    Тарасов, Л. В.
    Я – людина. Створи себе : книга-зошит : 3 клас. Психологія / Л. В. Тарасов ; . - Суми : Університецька книга, 2006. - 176 с. - ISBN 966-680-227-9 : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія людини--Філософська внтропологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
пізнання світу -- воля -- вольова людина -- стосунки між людьми
Анотація: Книга-зошит може використовуватися учнями, їхніми батьками, вчителями шкіл як у системі освітньої моделі "Екологія та розвиток", так і поза нею, тобто в будь-якій загальноосвітній школі, а також для самостійного навчання.
Дод.точки доступу:
Тарасова, Т. Б.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: П875300957/2016/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 2
Зміст:
Цзян, Сяоянь. Ідеї В. О. Сухомлинського та сучасна шкільна освіта КНР / С. Цзян, С. Сяо. - С.7-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні ідеї, розвиток освіти, шкільна освіта
Соколова, Ірина. Поняттєво-термінологічний апарат педагогічного дослідження: джерельна база / І. Соколова. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: базові поняття, джерела, терміни
Будник, Олена. Методологічний аналіз соціально-педагогічної діяльності вчителя / О. Будник, Г. Васянович. - С.20-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнавальна діяльність вчителя, пізнання світу, соціально-виховне середовище
Линьов, Костянтин. Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства / К. Линьов. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візія, заклад середньої освіти, Концепція розвитку закладу середньої освіти
Дика, Наталія. Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці / Н. Дика. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматикон, лінгвістичне поняття, лінгводидактика
Смолюк, Світлана. Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець XIX – початок XX ст.) / С. Смолюк. - С.37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна антропологія, педагогічна герменевтика, педагогічний екзистенціалізм
Вей, Чжеюань. Виховання студентів вищих навчальних закладів: принципи та напрями / Ч. Вей. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання студентів, напрями виховання, принципи виховання
Лисенко, Олександр. Інтерактивні методи навчання у післядипломній підготовці лікарів / О. Лисенко. - С.50-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: андрагогічні принципи навчання, інтерактивне навчання, післядипломна підготовка лікарів
Нагрибельна, Інна. Самостійна робота майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання / І. Нагрибельна. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, дистанційна освіта, лінгводидактичні умови
Сорокін, Ігор. Інтерактивні форми роботи як засіб корекції девіантної поведінки школярів / І. Сорокін. - С.59-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: девіантна поведінка, інтерактивні форми роботи, школяр
Руденко, Ніна. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики: педагогічні умови / Н. Руденко. - С.63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: початкова школа, інтерактивні технології, майбутні вчителі
Фурс, Тетяна. Вимоги до вправ для формування у майбутніх учителів іноземних мов вмінь реферативного перекладу / Т. Фурс. - С.69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ситуативність, реферативний переклад, професійна спрямованість
Дерека, Тетяна. Формування акмеологічної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання в процесі самостійної роботи / Т. Дерека. - С.75-80
Ковтун, Оксана. Критерії та рівні сформованості комунікативної толерантності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / О. Ковтун. - С.80-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ефективність праці, комунікативна толерантність, майбутні вчителі іноземної мови
Сисоєва, Світлана. Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США / С. Сисоєва, І. Регейло. - С.86-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доктор філософії, докторські програми, освіта в США
Коваль, Тетяна. Використання системи Moodle для створення мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін: зарубіжний і вітчизняний досвід / Т. Коваль, А. М. Аврамчук. - С.93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, мовні дисципліни, Moodle
Кульбашна, Ярослава. Підготовка компетентного лікаря: акредитація закладів вищої стоматологічної освіти в Україні і США / Я. Кульбашна. - С.100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища медична освіта в США, вища медична освіта в Україні, професійна підготовка стоматологів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Будник, Олена.
    Методологічний аналіз соціально-педагогічної діяльності вчителя [Текст] / О. Будник, Г. Васянович // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 2. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--соціально-педагогічна діяльність--філософсько-психологічна діяльність--вчитель

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність вчителя -- пізнання світу -- соціально-виховне середовище
Дод.точки доступу:
Васянович, Григорій


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
373.3.013.3:087.5](477)
Б 11


    Бібік, Н.
    Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі" / Надія Бібік // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 29–33. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Зміст освіти--інтегровані курси--Я у світі--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інтегровані курси -- Я у світі, курс -- пізнання світу -- компетентнісно орієнтований підхід -- послідовне мотивування -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію змісту предмета "Я у світі" в початковій школі. Оригінальність змісту й методики предмета полягає у забезпеченні чуттєвої основи одержуваним знанням не тільки з цього предмета, а й інших предметів навчального плану.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Купрій, Т. Г..
    Метафоричне мислення як ознака креативності студента / Т. Г. Купрій // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 25-31

Кл.слова (ненормовані):
метафора -- креативність -- пізнання світу

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Тоцька, Тетяна
    Філософія для дітей та дорослих : за творами В. Сухомлинського / Тетяна Тоцька // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 20-23 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розумове виховання

Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- художня література -- педагогічна спадщина В. Сухомлинського -- пізнання світу -- дитяча філософія -- моральне виховання -- філософія для вихователів
Анотація: "Нинішні реалії вимагають від працівників освіти переосмислення багатьох канонів, починаючи зі світоглядних позицій, ставлення до життя, і створення нової філософії виховання дошкільнят. Джерела і наснагу для розв'язання цих складних завдань можна знайти у педагогічній спадщині В.Сухомлинського. Своїм досвідом ділиться керівник дитсадка, у якому вже багато років упроваджкють ідеї видатного педагога".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)