Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=рекламний адресат<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Худар, С. М.
    Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління / С. М. Худар // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 11. - С. 128-132. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
суспільство -- держава -- реклама -- соціальна реклама -- комунікативністика -- рекламний адресат -- громадськість -- комунікативні заходи -- публічна діяльність -- нормативні цінності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)