Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекламний слоган<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: У833205987/2018/3
   Журнал

Український юрист [Текст] : журнал сучасного правника/ ПрАТ "Юридична практика". - Київ : ПрАТ "Юридична практика", 2003 - . - ISSN 1726-3077. - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Бахолдіна, Марина. Викладатися на повну / М. Бахолдіна [и др.]. - С.10-12
Інші автори: Кравцов І., Перцова О., Ващенко В., Чечуліна К.
Кл.слова: освітній проект, тренінги для юристів, юридична освіта
Пошелюжна, Христина. В дух словах / Х. Пошелюжна. - С.16-17
Кл.слова: рекламний слоган, юридичний ринок, правоохоронна діяльність
Венгер, Ксенія. Свій серед чужих / К. Венгер. - С.18-19
Кл.слова: історія Києва, давньоруські землі, правова система
Линник, Олена. Система зрушення / О. Линник. - С.20-22
Кл.слова: банківська система, банківський нагляд, оцінка діяльності банків
Львов, Богдан. Правила життя Богдана Львова / Б. Львов. - С.23-25
Кл.слова: судова влада, господарська юрисдикція, Львов Богдан, про нього
Вовк, Сергій. Партнерський лад / С. Вовк, М. Сисоєнко. - С.26-30
Кл.слова: юридичні фірми, інститут партнерства, партнери юридичних фірм
Лебедєв, Максим. Лава запасних / М. Лебедєв. - С.32-33
Кл.слова: юридичний бізнес, партнери-міленіали, юридичні фірми
Плющ, Аліна. Шлях до партнерства / А. Плющ. - С.34-35
Кл.слова: юридична фірма, партнери юридичних фірм, юридичний бізнес
Савчук, Мирослава. Застосується кожного / М. Савчук, Т. Шмиг. - С.36-39
Кл.слова: Цивільний процесуальний кодекс, українське судочинство, нові процесуальні механізми
Ковальчук, Микола. L. I. Group: Ера розвитку / М. Ковальчук, А. Мегеря ; інтерв'юер М. Сисоєнко. - С.40-43
Кл.слова: юридична компанія, юридичний ринок, юридичний бізнес, Україна
Мирогородський, Денис. Вартість становлення / Д. Мирогородський. - С.44-45
Кл.слова: юридичні послуги, юридичні фірми, професійний рівень, юристи
Качмар, Олег. На всі сто / О. Качмар [и др.]. - С.46-49
Інші автори: Ващенко В., Некляєв Ю., Поліщук А.
Кл.слова: процесуальні правила, процесуальний кодекс, нові процесуальні кодекси
Гнатюк, В’ячеслав. Сенс злиття / В. Гнатюк. - С.50-52
Кл.слова: юридичні фірми, юридичний ринок, злиття фірм
Власов, В’ячеслав. Відпочити зі змістом / В. Власов ; інтерв'юер М. Бахолдіна. - С.54-57
Кл.слова: захоплення, німецький композитор, найкращий відпочинок
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Пошелюжна, Христина.
    В дух словах [Текст] / Х. Пошелюжна // Український юрист. - Київ : ПрАТ "Юридична практика", 2018. - № 3. - С. 16-17

Кл.слова (ненормовані):
рекламний слоган -- юридичний ринок -- правоохоронна діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Афанасьєв, Ілля.
    Реклама та PR клінінгових послуг в Україні (2010–2023 рр.) [Текст] / І. Афанасьєв, М. Рябчук // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 74-82DOI 10.28925/2524-2644.2023.169. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
клінінгові компанії -- реклама та PR клінінгових послуг -- психологія сприйняття кольорів -- рекламна стаття -- рекламний слоган -- історія клінінгового бізнесу в Україні
Анотація: У статті аналізується розвиток клінінгових послуг в Україні впродовж 2010–2020-х років. Досліджено не лише масмедійні публікації з оглядами ринку, але й ділові пропозиції, інормаційні та рекламні матеріали провідних українських клінінгових компаній. Проведено порівняльний аналіз особливостей українських та іноземних компаній, зібрано великий обсяг кількісної інформації про розвиток цього бізнесу, його провідні тенденції, підприємства, клієнтську базу, негативні та позитивні чинники діяльності клінінгових компаній. Головну увагу авторів статті придлено історії та перпективам промоції українських клінінгових послуг: маркетинговим стратегіям, рекламним та PR-продуктам. Описано основні рекламні канали, які використовувалися клінінговими компаніями. Важливе місце в дослідженні посідають гендерні аспекти промоційної продукції, яка поширювалася у 2023 році. Для вивчення цього аспекту було застосовано контент-аналіз. Описуються закономірності психологічної інтерпретації кольорів. Стаття має прикладну спрямованість. Використовуючи арсенал засобів, накопичений світовою рекламною та PR-практикою, описаний у професійній літературі, та враховуючи основні потреби й виклик клінінгової галузі в Україні першої половини 2020-х рр., запропоновані численні рекомендації. Зокрема: в статті міститься понад 10 слоганів, придатних для використання в клінінговому бізнесі; пропонується інструкція-шаблон рекламної статті, включно з детальними рекомендаціями щодо стилю, лексики; низка порад клінінговому бізнесу щодо використання кольорів у графічному дизайні інформаційної, рекламної та PR-продукції.
Дод.точки доступу:
Рябчук, Михайло


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)