Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=репрезентативна вибірка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мазура, Елена.
    Социальные сети не могут быть основным или единственным источником информации в маркетинговых исследованиях / Е. Мазура // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 4. - С. 32-33

Кл.слова (ненормовані):
репрезентативна вибірка -- аудиторія соціальних мереж -- імідж компанії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)