Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розгалуження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: І823343/2017/2
   Газета

Інформатика [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів інформатики/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 2
Зміст:
Новини IT. - С.4-5
Кл.слова: Цукерберг Марк і "Джарвіс", штучний мозок, штучний інтелект
Зеленська, Наталія. Алгоритми з повторенням / Н. Зеленська. - С.6-14
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 7 клас, середовище Скретч
Журибеда, Оксана. Умовні конструкції. Уроки програмування у 8-му класі / О. Журибеда. - С.15-25
Кл.слова: план-конспект уроків, програмування, 8 клас, розв’язання задач з інформатики
Журибеда, Оксана. Величини логічного типу, операції над ними : Урок № 1 / О. Журибеда. - С.15-17
Кл.слова: план-конспект уроку, величини логічного типу, кон’юнкція
Журибеда, Оксана. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин : Урок № 2 / О. Журибеда. - С.17-20
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, алгоритмічні конструкції розгалуження
Журибеда, Оксана. Елементи для введення даних: прапорець, перемикачі, поле зі списком : Урок № 3-4 / О. Журибеда. - С.20-25
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, елементи інтерфейсу
Сапетова, Людмила. Створення відеокліпу / Л. Сапетова. - С.26-34
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, цифровий відео-запис
Сапетова, Людмила. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі / Л. Сапетова. - С.34-36
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, налаштування часових параметрів
Гуназа, Леся. Загублені деталі : Квест для учнів 8-го класу / Л. Гуназа. - С.37-45
Кл.слова: сценарій квесту з інформатики, веб-квест, використання інформаціЇ
Ще про Excel... Формули для умовного форматування. - С.46-48
Кл.слова: Excel, умовне форматування, правила форматування
Журибеда, Оксана. Plickers. Цікаві технології на урок / О. Журибеда. - С.49-52
Кл.слова: сервіс Plickers, тестування, оперативний контроль знань
Задачі на множини. - С.53-56
Кл.слова: множини в інформатиці, систематизація об’єктів, формування множин
Казанцева, Ольга Павлівна. Розширюємо горизонти Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій. II етап / О. П. Казанцева. - С.57-63
Кл.слова: Інтернет-олімпіада, олімпіада з інформатики, 10-11 класи, зразки завдань
Windows 10. Як роздати Wi-Fi ноутбука?. - С.64-65
Кл.слова: роздача Wi-Fi ноутбука, Windows 10, бездротовий Інтернет
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Добронравова, Ірина.
    Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки [Текст] / І. Добронравова // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 30-42
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
дескриптивність -- самоорганізація -- нелінійна наука -- нелінійне теоретичне знання
Анотація: Відповідність між дескриптивністю нелінійного теоретичного знання про феномен самоорганізації та дескриптивністю епістемологічних моделей в засадах постнекласичної науки, що самоорганізується, демонструє становлення адекватної методології свідомості в сфері лінійних досліджень. Це означає перегляд епістемологічних засад нелінійної методології, зокрема, розуміння наукової істини як нелінійного процесу. Системи, що самоорганізуються, обирають випадковим чином варіант їхньої нелінійної динаміки. Теорія передбачає розгалуження в точних біфуркацій графіків розв’язків нелінійних рівнянь. Реалізація системою однієї з можливостей, вираженої певним розв’язком, не означає, що інші розв’язки не були науковою істиною. Теоретичне пояснення певного стану нелінійного процесу є реальною необхідністю, яка включає інформацію про вибір в точці біфуркації. Тобто це теоретичний опис певного варіанту самоорганізації. Цікаво, що наука про самоорганізацію сама є самоорганізовуваною, доповнюючи дисциплінарну організацію самоорганізацією міждисциплінарних спільнот вчених.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Журибеда, Оксана.
    Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин [Текст] : Урок № 2 / О. Журибеда // Інформатика. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 2. - С. 17-20

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- інформатика, 8 клас -- алгоритмічні конструкції розгалуження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: К614139/2018/1
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання НАПН України. - Київ, 1998 - . - ISSN 23079851. - Виходить 8 раз на рік
2018р. № 1
Зміст:
Балик, Надія Романівна. Інноваційне освітнє середовище університету як інструмент підвищення якості знань педагогів нової формації / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Стрілецька, Наталія Михайлівна. Формування логічних умінь молодших школярів у початковому курсі інформатики / Н. М. Стрілецька. - С.11-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Костерна, Лариса Володимирівна. Навчання кодування логічних операцій та виразів у середовищі SCRATCH / Л. В. Костерна. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Майборода, Олена Олексіївна. Методи навчання учнів 11 класів теми "Вкладене розгалуження в середовищі DELPHI" / О. О. Майборода. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, Борис Вікторович. Організація рівневої інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі комп’ютерно орієнтованих засобів навчання / Б. В. Шевчук. - С.31-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Лапінський, Віталій Васильович. Формування змісту навчання мережних сервісів інтернет у закладах загальної середньої освіти - сучасне бачення / В. В. Лапінський. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Костерна, Лариса Володимирівна.
    Навчання кодування логічних операцій та виразів у середовищі SCRATCH [Текст] / Л. В. Костерна // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
математична логіка -- розгалуження -- навчальний проект -- логічний вираз

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

6.


    Майборода, Олена Олексіївна.
    Методи навчання учнів 11 класів теми "Вкладене розгалуження в середовищі DELPHI" [Текст] / О. О. Майборода // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 26-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
алгоритми розгалуження -- вкладене розгалуження -- складений логічний вираз

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ


Знайти схожі

7.


    Неведомська, Є. О.
    Ефективність комплексу фізичної реабілітації при невриті лицевого нерва / Є. О. Неведомська, Я. В. Пендрак // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 83-89, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
неврит лицевого нерва -- фізична реабілітація -- гімнастика -- масаж -- парафін -- електричне поле ультрависокої частоти
Анотація: Питання лікування та реабілітації хворих на неврит лицевого нерва і дотепер залишаються невирішеними. Суттєву роль у відновленні функції лицевого нерва при його ураженні можуть відіграти засоби фізичної реабілітації. Методи. 40 пацієнтів з тяжким ураженням лицевого нерва (5 балів за шкалою ХаусаБракмана). Лікування здійснювалося відповідно до існуючих нормативних документів. Комплекс фізичної реабілітації включав ранкову гігієнічну гімнастику, звукову гімнастику, гімнастику для мімічних м’язів, лікувальний масаж шийно-комірної ділянки, парафін на уражену сторону обличчя, лікувальний масаж обличчя, лікувальний масаж волосистої частини голови, електричне поле ультрависокої частоти (УВЧ) на зону розгалуження лицевого нерву та самомасаж обличчя. Курс лікування і реабілітації передбачав 10–12 процедур кожного фізіотерапевтичного впливу, які проводилися щодня. Мета – встановити ефективність комплексу фізичної реабілітації при невриті лицевого нерва. Через 14 днів фізичної реабілітації у 60 % (24/40) випадків реєструється середньотяжка, у 40 % (16/40) випадків – помірна дисфункція лицевого нерва при вихідному тяжкому ураженні цього нерву у всіх пацієнтів. Також у них відновлюється симетричність носогубних складок та нормальне сльозо- і слиновиділення. Застосування комплексу фізичної реабілітації з використанням звукової гімнастики, гімнастики для мімічних м’язів, масажу, апаратних фізіотерапевтичних засобів дозволяє значно покращити клінічний стан пацієнтів з невритом лицевого нерву.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Пендрак, Я. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Danilyan, O.
    Existence-network dimension of information security in modern society = Екзистенційно-мережевий вимір інформаційної безпеки у сучасному суспільстві / O. Danilyan, A. Dzоban // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P11-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- інформаційне суспільство -- інформаційні процеси -- мережі -- кіберпростір
Анотація: На сучасному етапі знання й інформація стали найважливішими ресурсами, які дозволяють досягти бажаних цілей, мінімально витрачаючи ресурси влади, перетворити суперників на союзників. Крім того, особливо актуалізується проблема інформаційної безпеки, яка посідає одне з ключових місць у системі забезпечення життєво важливих інтересів усіх без винятку країн. Це передусім обумовлено нагальною потребою створення розвиненого інформаційного середовища суспільства. Але саме через інформаційне середовище найчастіше здійснюються загрози національній безпеці в різних сферах діяльності особистості, суспільства й держави. Інформаційна безпека – одна з гострих соціокультурних проблем сучасного суспільства, яка має системний характер і торкається діяльності основних інститутів і підсистем; у контекст її впливу потрапляють ключові соціокультурні процеси, що відбуваються в суспільстві. Освоюючи інформаційну сферу, людина на своєму шляху зустрічає певні труднощі, деякі з яких їй доводиться вирішувати самостійно. Це призводить до проблеми формування у суб’єкта інформаційної культури, від рівня якої залежить здатність людини адекватно реагувати на зміни, що відбуваються навколо неї. Мережеві практики забезпечення інформаційної безпеки визначаються функціональним значенням, а не місцем, у якому знаходяться суб’єкти. Рішення приймаються в мережі, але виконуються локально й територіально. Мережа Інтернет становить простір найбільшої щільності та інтенсивності комунікації. Різні типи соціальних структур, що задаються спрямованістю, щільністю й інтенсивністю інформаційних потоків, зумовлюють різні форми координації у соціумі. Розгалуження шляхів забезпечення інформаційної безпеки в умовах мережевих комунікацій інформаційного суспільства задаються таким критерієм, як рівень інтенсивності комунікації. Забезпечення інформаційної безпеки, передусім в Інтернеті, – це практичні дії з подолання розривів у захисті інформації та захисту від інформації. Подолання розривів здійснюється з метою орієнтації в загальному інформаційному просторі на предмет контролю за інформацією. Ключовим фактором ризику для інформаційної підсистеми соціуму виступають масштабні соціокомунікативні та соціокультурні трансформації, що несуть у собі низку негативних соціальних, передусім екзистенційних, наслідків. В останні роки чітко фіксуються дезорганізаційно-дисфункційні тенденції, безпосередньо пов’язані з високими швидкостями інформаційних змін. Інформаційна безпека – це і захист інформації, і захист від інформації.
Дод.точки доступу:
Dzоban, A.
Олександр Дзьобань
Олег Данильян


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)