Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сегментація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.
658.8
Б 68


    Блайт, Джим.
    Основы маркетинга / Д. Блайт ; перекладач М. Ю. Зарицкая. - перевод со 2-го английского издания. - Киев : Знання-Прес, 2003. - 493 с. - (Европейский маркетинг). - ISBN 966-7767-86-8 : 70.00 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Управління економікою--Маркетинг--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове средовище -- поведінка покупця -- сегментація -- націлювання -- позіционування -- досліджування ринку
Дод.точки доступу:
Зарицкая, М. Ю. \перекладач.\


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: В890024/2015/11
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2015р. N 11
Зміст:
Кочупалоба, Віта. Розвиток науки в Україні (за матеріалами електронної бази даних "Літопис авторефератів дисертацій" 2014 р.) / В. Кочупалоба, О. Клюшніченко. - С.3-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: автореферати дисертацій, бібліографічні покажчики, гендерна принадлежність
Петренко, Оксана. Статистика друку сучасної дитячої книги в Україні / О. Петренко. - С.11-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: обов'язковий примірник, друковані дитячі книги, статистичний облік
Зоряна, Антоніна. Статистичний аналіз потоку перекладів художньої та дитячої літератури України за 1986-2013 рр. (за матеріалами статистичного збірника "Друк України") / А. Зоряна. - С.17-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: переклад, перекладні видання, художня література
Ростовцев, Сергій. Роль маркетингу взаємовідносин в онлайн-діяльності бібліотек / С. Ростовцев. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетинг взаємовідносин, онлайн-діяльність бібліотек, сегментація
Безсмертна, Ольга. Особливості підготовчого етапу впровадження мобільних технологій в університетських бібліотеках / О. Безсмертна. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мобільна веб-присутність, бібліотеки ВНЗ, мобільні технології
Цибенко, Ірина. Науково-видавнича діяльність М. Грушевського в умовах розбудови національної культури України / І. Цибенко. - С.34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнаренко, Наталя . З історії бібліотечної періодики: фахові видання Харківської державної академії культури / Н. Кушнаренко. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотечна періодика, харківська державна академія культури, історія вищої бібліотечної освіти
Васьківська, Ольга. Управління по справах друку в добу Гетьманату та діяльність книговидавничих осередків у 1918 році / О. Васьківська. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управління у справах друку, книговидавчі осередки, видання книг
Кушнаренко, Наталя . Визначна постать вітчизняного бібліотекознавства / Н. Кушнаренко, А. Соляник. - С.46-47
Кл.слова: Новальська Тетяна, про неї, ювілей, бібліотекознавець
Каракоз, Олена. Основні форми прояву цензури в публічних бібліотеках України (30-ті рр. XX ст.) / О. Каракоз. - С.48-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цензура публічних бібліотек, радянська цензура, чистка фонду
Медведєва, Анжеліка. Вітчизняна система оцінювання результативності дослідницької діяльності наукових установ / А. Медведєва ; А. Медведєв. - С.51-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліометричні показники, бібліотеки, наукометричні оцінки
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
655.4
Г 54


    Глотова, Г. І.
    Маркетинговий менеджмент видавничої продукції / навч. посіб. - 2-е вид., виправл. - Львів : Українська академія друкарства, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-322-388-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Видавнича продукція--Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- видавнича справа -- видавнича продукція -- книговидавнича організація -- ринок видавничої продукції -- книжковий ринок -- сегментація ринку видавничої продукції -- маркетингова інформація -- комерційна діяльність -- товарна політика -- цінова політика -- збутова діяльність -- виставка-ярмарок -- інтернет-торгівля -- маркетингова логістика -- мерчандайзинг -- конкурентоспроможність -- стратегічне планування -- маркетингове планування


Дод.точки доступу:
Ковба, Ж. М.
Мохонько, Г. А.
Мартинів, В. В.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: М772184/2017/5/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 5/6
Зміст:
В Киеве состоялся Девятый iForum. - С.6-9
Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017, інтернет-діячі, місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: поведінка споживача, маркетинг, вітчизняні товаровиробники
Федоришина, Ирина. Системный анализ потребителя и сегментация рынка / И. Федоришина. - С.16-21
Кл.слова: практичний маркетинг, сегментація ринку, поведінка споживача
Степанюк, Анна. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) / А. Степанюк. - С.22-24
Кл.слова: сенсорний маркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінка
Патоша, Ольга Ивановна. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей / О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова. - С.25-29
Кл.слова: поведінка споживача, нераціональні ефекти поведінки, фактори вибору товару
Ромат, Евгений. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК) / Е. Ромат. - С.30-40
Кл.слова: маркетингові комунікації, комунікаційні характеристики, класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 %. - С.41
Кл.слова: реклама, Пепсі, імідж
Домашева, Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев. - С.42-48
Кл.слова: стратегія, стратегія виведення, новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке. - С.50-54
Кл.слова: рекламна агенція, відеоконтент, відеореклама
Левченко, Светлана. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды / С. Левченко. - С.56-57
Кл.слова: онлайн-бізнес, штатні фахівці, інтернет-магазин
Тейлор, Катерина. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики / К. Тейлор. - С.58-60
Кл.слова: креативна економіка, Україна, менеджмент, ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации". - С.61-67
Кл.слова: круглий стіл, засоби масової інформації, бренд
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1930-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.68-73
Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р., мода, жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха". - С.74-78
Кл.слова: Фаворити Успіху, церемонія нагородження, український бренд
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: М772184/2017/9
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 9
Зміст:
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине. - С.6-9
Кл.слова: виставка реклами, рекламна продукція, маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: роль маркетингу, девелопмент, комерційний успіх
Лафли, Алан. Лояльность-не главное! / А. Лафли, Р. Мартин. - С.16-23
Кл.слова: маркетинг, конкурентна перевага, бренд
Венгер, Елена. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая / Е. Венгер. - С.24-25
Кл.слова: девелоперський бізнес, ринок нерухомості, особливості маркетингу
Земляной, Руслан. Приходит время девелоперов / Р. Земляной. - С.26-27
Кл.слова: ринок нерухомості, житловий комплекс, маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы. - С.28-29
Кл.слова: маркетингові інструменти, рекламна діяльність, маркетингові стратегії
Слепцова, Наталья. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками / Н. Слепцова. - С.30-34
Кл.слова: бізнес-суб’єкти, помилки маркетингу, поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге. - С.36-37
Кл.слова: рекламна кампанія, маркетинг, сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент?. - С.38-42
Кл.слова: просування брендів, маркетинг у соціальних мережах, інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне : проект. - С.44-49
Кл.слова: вища освіта, нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, атестація здобувачів вищої освіти
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.50-55
Кл.слова: жіноча реклама, жінка в рекламі, комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка. - С.58-61
Кл.слова: маркетингові дослідження, Міжнародна науково-практична конференція, маркетингово-дослідницька компанія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Ростовцев, Сергій.
    Роль маркетингу взаємовідносин в онлайн-діяльності бібліотек [Текст] / С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2015. - N 11. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг взаємовідносин -- онлайн-діяльність бібліотек -- сегментація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Федоришина, Ирина.
    Системный анализ потребителя и сегментация рынка [Текст] / И. Федоришина // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 16-21

Кл.слова (ненормовані):
практичний маркетинг -- сегментація ринку -- поведінка споживача

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


   
    Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 36-37

Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- маркетинг -- сегментація аудиторії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Машталир, С. В.
    Кластеризиция последовательностей видеоданных на основе гармонических k-средних [Текст] / С. В. Машталир, М. И. Столбовой, С. В. Яковлев // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 36-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
сегментація -- кластеризація -- багатовимірні послідовності -- відео -- динамічна деформація
Дод.точки доступу:
Столбовой, М. И.
Яковлев, С. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Горб, К. М.
    Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку / К. М. Горб, М. В. Корнєєв // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
краєзнавчі ресурси туризму -- туристичний ринок -- туристичний продукт -- суб’єкт туристичного ринку -- психотип туриста -- туристичний маркетинг -- споживач -- сегментація
Дод.точки доступу:
Корнєєв, М. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Хамдамов, Р. Х.
    Алгоритм сегментации символов номерного знака транспортного средства [Текст] / Р. Х. Хамдамов, Х. Э. Рахманов // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 145-151. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
крайові точки -- аналіз зображення -- сегментація символів -- контурний аналіз -- шлях з найменшою вартістю
Дод.точки доступу:
Рахманов, Х. Э.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Лисецкий, Ю. М.
    Комплексная информационная безопасность корпоративных информационных систем [Текст] / Ю. М. Лисецкий // УСиМ = Керуючі системи та комп'ютери : международный научный журнал. - 2019. - N 1. - С. 68-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5395. - ISSN 2518-1262

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна інформаційна система -- інформаційна безпека -- компоненти -- архітектура -- мережева сегментація -- демілітаризована зона -- міжмережевий екран -- аутентифікація -- криптозахист -- кібератака

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Тимченко, О. М.
    Зарубіжний досвід сегментації податкових боржників та можливості його імплементації в Україні [Текст] / О. М. Тимченко // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2019. - № 12. - С. 20-31. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
податки -- податковий борг -- податковий боржник -- адміністрування податкового боргу -- сегментація податкових боржників

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Акімов, Дмитро Ігорович.
    Маркетингові дослідження та просування художніх творів у маркетингу образотворчого мистецтва / Д. І. Акімов // Культура і сучасність : альманах. - 2021. - № 1. - С. 139-144. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
арт-ринок -- маркетингові дослідження арт-ринку -- сегментація споживачів арт-ринку -- позиціонування творів мистецтва -- маркетинг образотворчого мистецтва

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: М469087930/2021/39
   Журнал

Мистецтвознавчі записки [Текст] : збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014 - . - ISSN 2226-2180. - Виходить двічі на рік
2021р. Вип. 39
Зміст:
Яковець, Інна Олександрівна. Регіональна своєрідність розвитку дизайн-освітніх осередків / І. О. Яковець, О. Ф. Луговський. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Кисельова, Катерина Олександрівна. Цитування творів та використання художніх прийомів мистецького напрямку ПОП-АРТ в дизайні одягу кінця XX-початку XXI століття / К. О. Кисельова. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваненко, Олена Олександрівна. Семантика традиційної жіночої хустки як джерело сучасних дизайнерських новацій / О. О. Іваненко. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайлова, Тетяна Сергіївна. Айдентика як поняття комплексної системно-концептуальної моделі ідентифікації в архітектоніці дизайну / Т. С. Михайлова. - С.22-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, Дмитро Ігорович. Сегментація АРТ-ринку в маркетингу образотворчого мистецтва / Д. І. Акімов. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Історичний контекст та сучасні тенденції розвитку в ювелірному мистецтві України / А. В. Варивончик, О. П. Цугорко, Б. М. Мазур. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Міронова, Тетяна Володимирівна. Метафізика постмодерного фігуративу в українському мистециві кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Міронова. - С.37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисенко, Марія Олександрівна. Кислотність та способи її нейтралізації у процесі превентивної консервації та реставрації архітектурної графіки / М. О. Борисенко. - С.43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Мостовий, Савва Вадимович. Особливості доповнення втрачених елементів в музейній реставрації на творах зі срібла / С. В. Мостовий. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Бігус, Ольга Олегівна. Проблематика клішованості в контексті творчості хореографа-постановника сучасного танцю / О. О. Бігус. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавеля, Оксана Миколаївна. Розвиток пластичних здібностей дітей-аутистів засобами танцю-модерн в умовах сучасних культурно-мистецьких практик / О. М. гавеля, Т. Л. Драч. - С.59-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбатова, Надія Олександрівна. Бальний танець в системі освіти: минуле і сучасність / Н. О. Горбатова, С. О. Єфанова. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвиненко, Віктор Андрійович. Відтворення естетики трудового процесу виробництва в мистецтві народно-сценічної хореографії України / В. А. Литвиненко. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Підлипський, Андрій Ігорович. Творчість викладачів-хореграфів теребовлянського культосвітнього училища Анатолія та Олександри Поліщуків / А. І. Підлипський. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковлев, Олександр Вікторович. Фортепіанні відео-втілення поставангарду на прикладі творчості Л. грабовського, В. Сильвестрова та їх зарубіжних сучасників у практиці естрадно-філармонічного подання / О. В. Яковлев, Д. В. Андросова. - С.82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Козлін, Валерій Йосипович. Створення музичних творів у Guitar pro 6 / В. Й. Козлін, В. І. Грищенко. - С.88-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Бадалов, Олег Павлович. Творча діяльність Г. Кункіна у контексті розвитку військово-музичної культури Чернігівщини / О. П. Бадалов. - С.97-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Вежневець, Ірина Леонідівна. Інтермедіальність і проблеми інтерпретації вокального циклу "Коротка соломинка"Ф. Пуленка / І. Л. Вежневець. - С.101-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Жукова, Олена Августівна. Комунікація у музиці: взаємодія авторського тексту та інтерпретації на прикладі клавірної музики бароко / О. А. Жукова. - С.107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Крупей, Михайло Васильович. Універсальна майстерність саксофоніста як феномен сучасної музичної творчої практики / М. В. Крупей. - С.113-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Куришев, Євген Володимирович. Конкурси виконавської майстерності в умовах дистанційного проведення (досвід 2020 - початок 2021 рр.) / Є. В. Куришев. - С.119-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Овсянніков, В’ячеслав Георгійович. Принципи мікрофонного звукозапису у контексті творчих напрямів звукорежисури / В. Г. Овсянніков. - С.124-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Росул, Тетяна Іванівна. Інтонаційний образ малої Батьківщини у камерній симфонії "Ремінісценції" В. Теличка / Т. І. Росул. - С.130-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Степанюк, Ігор Віталійович. Внесок А. Пашкевича у розвиток державного Волинського народного хору у 1978-1989 рр. / І. В. Степанюк. - С.135-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Степурко, Віктор Іванович. Педагогічні наративи хорового диригента Л. М. Венедиктова / В. І. Степурко. - С.141-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюлюпа, Наталія Леонідівна. Культурно-історичні передумови становлення і розвитку фортепіанного миммтецтва на Рівненщині / Н. Л. Цюлюпа, Д. Р. Сергійчук. - С.145-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербакова, Ольга Костянтинівна. Соната для скрипки та фортепіано як відзеркалення творчих поглядів Серафима Орфеєва / О. К. Щербакова. - С.149-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Мустафаєв, Фемій Мансурович. Українська вокальна музика 20- початку 21 століття у педагогічному репертуарі солістів-вокалістів / Ф. М. Мустафаєв. - С.154-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Залевська, Олена Григорівна. Хоровий диригент Микола Гобдич: творчої особистості / О. Г. Залевська. - С.160-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Каменська, Вероніка Юріївна. Еволюція музичних засобів у фортепіанних "симфоніях" С. Ярунського / В. Ю. Каменська. - С.167-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Кацалап, Олена Вікторівна. Діяльність співачки Зої Гайдай у складі журі вокальних конкурсів / О. В. Кацалап. - С.173-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Муравіцька, Світлана Степанівна. Класичний кросовер у сучасному музичному просторі Україні / С. С. Муравіцька. - С.179-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Костеньов, Олександр Леонідович. Джазова енструментальна аузика другої половини 20- початку 21 століття: виразово-стильові та культурологічні аспекти / О. Л. Костеньов. - С.184-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Куліш, Марія Вікторівна. Аранжування та транскрипція у творчості Олександра Зелоті в контексті традицій музично-редакторської практики кінця 19 - першої половини 20 століття / М. В. Куліш. - С.190-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кущ, Вікторія Віталіївна. Камерно-вокальна творчість Івана Карабиця в українському музикознавчому дискурсі / В. В. Кущ. - С.196-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліхута, Ігор Леонідович. Специфіка продюсерської діяльності радянського хронотопу / І. Л. Ліхута. - С.202-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Моторна, Тетяна Федорівна. Сакральні основи ладової системи О. Скрябіна у співвіднесенні з модальністю О. Мессіана / Моторна Т. Ф. ; Моторна Т. Ф. . - С.210-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Росенко, Ганна Миколаївна. Ретроспектива конкурсно-фестивальних заходів та зародження музичного олімпійського руху в Україні у 20-х роках 20 століття / Г. М. Росенко. - С.215-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Россіхіна, Марина Володимирівна. Вплив італійської вокальної школи на професійне становлення українських співаків (кінець 18 - початок 19 століття) / М. В. Россіхіна. - С.219-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Ян, Фейюй. Стильові тенденції сучасного вокального виконавства / Ф. Ян. - С.226-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Хлистун, Олена Сергіївна. Мистецькі виміри видовищної діяльності Семюела Франкліна Коді / О. С. Хлистун. - С.231-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Бучма, Ольга Євгенівна. Теорія "Надмаріонетки" Гордона Крега як виражальний засіб театру ляльок / О. Є. Бучма. - С.235-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Крипчук, Микола Володимирович. Естрадний номер як основа навчального концерту / М. В. Крипчук. - С.239-244. - Бібліогр. в кінці ст.
Татаренко, Марина Генадіївна. Режисура сучасного французького авангардного театру нантер-амандьє: стилістичні і концептуальні новації / М. Г. Татаренко. - С.245-250. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, Катерина Олександрівна. Українізація вітчизняного оперного театру / К. О. Василенко. - С.251-255. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусакова, Ніна Миколаївна. Сценічна творчість Богдана Ступки: особливості прийомів і методів його акторської майстерності / Н. М. Гусакова. - С.256-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, Ірина Віталіївна. Новаторство режисерської лексики Оскараса Коршуноса / І. В. Іващенко, В. О. Стрельчук. - С.261-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Штефюк, Валерія Дмитрівна. Акторський тренінг Майкла Сен-Дені: імпровізація в масці / В. Д. Штефюк. - С.267-274. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Акімов, Дмитро Ігорович.
    Сегментація АРТ-ринку в маркетингу образотворчого мистецтва / Д. І. Акімов // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 39. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
арт-ринок -- маркетингові дослідження арт-ринку -- сегментація споживачів арт-ринку -- позиціонування творів мистецтва -- маркетинг оброзотворчого мистецтва

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Крівенко, Сергій Вікторович.
    Автоматизована система виявлення нестандартних дій за допомогою сценарного аналіза тексту / С. В. Крівенко, Н. Ю. Ротаньова, Ю. А. Лазаревська // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 13. - С. 92-101, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.92101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
онтологія -- сценарій -- парсер -- аналіз змісту -- семантичний аналіз
Анотація: Сценарій (narrative schemas) -деяка усталена (в соціумі) послідовність кроків для досягнення поставленої мети і містить максимально повну інформацію про всі можливі шляхи розвитку описуваної ситуації (з точками вибору та розгалуженнями). Створення XML-платформи поклало початок новому наукомісткому й технологічно більш досконалому етапу в розвитку Web. У результаті XML-платформа стає істотним компонентом у технології розробки інформаційних систем, а тенденція їх інтеграції на рівні корпорацій, відомств, міністерств тільки зміцнює позиції XML у сфері інформаційних технологій у цілому. Розроблено систему автоматичного виявлення нестандартних сценаріїв в текстових повідомленнях. Програмування системи складається з етапів формування онтологій, синтаксичного аналізу речення та порівняння сценаріїв. Для синтаксичного аналізу пропозицій в системі використаний класичний метод обробки природної мови (NLP), який підтримує найбільш поширені завдання, такі як токенізація, сегментація пропозицій, тегування частини мови, витяг іменованих сутностей, розбиття на частини, синтаксичний аналіз і дозвіл кореферентності. Також можлива максимальна ентропія і машинне навчання на основі перцептронів. Зберігання онтологій здійснюють за допомогою технології OWL. У процесі аналізу зіставляються парсери об'єкт-мета речення із описаною OWL. При виконанні з SPARQL запиту на об'єкті джерела або моделі запиту вертаються в об'єкт таблиці. Клас таблиці є базовим класом для всіх об'єктів таблиці й забезпечує інтерфейс для доступу до значень у рядках і стовпцях таблиці результатів. Якщо об'єкт таблиці має рівно три стовпці, то він може бути використаний для побудови нового об'єкта джерела даних. Це забезпечує зручний механізм для добування підмножини даних з одного джерела даних і додавання їх в іншій. У контексті RDF API вузол визначається як усі твердження про предмет URI. Вміст таблиці порівнюємо з семантикою речення. У разі не співпадіння сценарію речення з моделлю онтології OWL, існує вірогідність нетипових дій об’єкта. В такому варіанті формується висновок про підозрілість повідомлення. Для більш коректного використання можливостей аналізу текста потрібно формувати корпус онтологій або використовувати існуючі (Akutan, Amazon та ін.) з врахуванням їх особливостей. Для збільшення онтологій об'єктів можливе додаткове використання нейромережевих методів навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ротаньова, Наталія Юріївна
Лазаревська, Юліанна Артурівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Терейковський, Ігор Анатолійович.
    Процедура застосування нейронних мереж для сегментації растрових зображень / І. А. Терейковський, Д. О. Чернишев, О. Г. Корченко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 18. - С. 24-38, DOI 10.28925/2663-4023.2022.18.2438. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
нейромережева модель -- згорткова нейронна мережа -- семантична сегментація -- растрове зображення -- розпізнавання зображень
Анотація: В даний час засоби семантичної сегментації зображень, що базуються на використанні нейронних мереж, знаходять все ширше застосування в комп'ютерних системах різного призначення. Незважаючи на значні успіхи в даній галузі, однією з найважливіших невирішених задач є завдання визначення типу та параметрів згорткових нейронних мереж, що лежать в основі кодера та декодера. В результаті проведених досліджень розроблено відповідну процедуру, що дозволяє адаптувати нейромережевий кодер і декодер до таких умов задачі сегментації: розмір зображення, кількість кольорових каналів, допустима мінімальна точність сегментації, допустима максимальна обчислювальна складність сегментації, необхідність маркування сегментів, необхідність виділення кількох сегментів, необхідність виділення деформованих, зміщених та повернутих об'єктів, допустима максимальна обчислювальна складність навчання нейромережевої моделі; допустимий термін навчання нейромережевої моделі. Виконання процедури застосування нейронних мереж для сегментації зображень полягає у формуванні базисного математичного забезпечення, побудові основних блоків та загальної схеми процедури. Розроблена процедура верифікована експериментально на прикладах семантичної сегментації зображень, що містять об'єкти типу автомобіль. Отримані експериментальні результати свідчать, що застосування запропонованої процедури дозволяє уникнувши складних довготривалих експериментів, побудувати нейромережеву модель, яка при достатньо короткому терміні навчання забезпечує досягнення точності сегментації зображень близько 0,8, що відповідає найкращим системам аналогічного призначення. Показано, що шляхи подальших досліджень у напрямку вдосконалення методологічного забезпечення нейромережевої сегментації растрових зображень доцільно співвіднести зобґрунтованим використанням у кодері та декодері сучасних модулів та механізмів, адаптованих до значимих умов поставленої задачі. Наприклад, використання модулю ResNet дозволяє за рахунок нівелювання ефекту падіння градієнта збільшити глибину нейронної мережі, а модуля Inception забезпечує зменшення кількості вагових коефіцієнтів та обробку об'єктів різного розміру
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чернишев, Денис Олегович
Корченко, Олександр Григорович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Новохатько, Леонід.
    Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну [Текст] / Л. Новохатько, В. Власов // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 67-73DOI 10.28925/2524-2644.2023.168. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ринок реклами -- піар-послуги -- дизайн -- творчість -- індивідуальний підхід -- бренд -- сучасні технології
Анотація: Дизайнерський складник за останні роки набув особливої популярності на ринку рекламних та піар-послуг, а тому має практичну значущість. З огляду на це виділитись з-поміж конкурентів, використовуючи не тільки творчість, а й індивідуальний підхід, тим більше – створити власний бренд у цій сфері, – стає необхідним та актуальним. Тим більше, використання сучасних технологій дає безмежні можливості для просування власного бренду. У статті досліджено ефективність методів просування власного бренду графічного дизайнера з порівнянням обраних медіаплатформ; розроблено та реалізовано комплексну стратегію просування особистого бренду. Онлайн-присутність на міжнародних платформах є ключовим елементом для зацікавлення міжнародних клієнтів. Участь у міжнародних ініціативах, конкурсах та виставках сприяє розширенню професійного ком’юніті. Оптимізація вебсайтів для міжнародних пошукових систем підвищує шанси залучення нових клієнтів за кордоном. Використання різних соціальних мереж дозволяє дизайнерам просувати свій бренд та привертати увагу аудиторії. Привабливий контент-маркетинг відіграє важливу роль у збереженні інтересу та взаємодії з аудиторією. Інтеграція штучного інтелекту в робочий процес дозволяє автоматизувати процеси та персоналізувати контент. Розуміння трендів та запитів споживачів допомагає графічним дизайнерам позиціонувати себе на світовому ринку. Визначено цільову аудиторію та її основні характеристики. Залучено та комплексно описано метод сегментації аудиторії за різними критеріями. Сегментація спрямована на розрізнення груп споживачів для індивідуального впливу та зосередження на їхніх потребах. Встановлені медіаканали та стратегії просування. Акцентовано на важливості адаптивності стратегії, постійного моніторингу та оновлення стратегії, враховуючи зміни в попиті, поведінці споживачів та розвитку технологій. Остаточний вибір платформи для розробки вебсайту дозволяє сформувати ефективну структуру та інформаційні блоки. Використання друкованої продукції, такої як візитівки, є максимально ефективним для просування на офлайн заходах та особистих зустрічах. Цей метод просування власного бренду не тільки виконує рекламну функцію, а й добре працює на іміджевий складник у майбутньому
Дод.точки доступу:
Власов, Владислав


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)