Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=слоган<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
   001
   Н 34


   
    Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка [Текст]. Випуск 2, А / Український гуманітарний інститут ; ред. Р. В. Болдирев. - Київ ; Буча : Міленіум, 2013. - 433 с. - ISBN 978-966-8063-97-14 : 30.00 грн.
    Зміст:
Балута, В. В. Структура і зміст української національної ідеї в контексті політичних реформ / В. В. Балута, Б. М. Голота. - С .2-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська національна ідея, політичні реформи, історико-культурні форми
Білик, Г. О. Категорії онтологічної неповноти у філософському аналізі творчості / Г. О. Білик. - С .11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, онтологічна неповнота, суб’єкт творчості
Бурий, А. Р. Співбуття й екзистенційна комунікація у кіноматографічних рефлексіях / А. Р. Бурий. - С .16-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екзистенціалізм, кіномистецтво, відчуження
Зайцева, І. В. Українська національна ідея як сутнісна основа державотворення / І. В. Зайцева. - С .38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національна ідея, історична пам’ять, національна незалежність
Клюйков, Р. С. Теория познания Платона / Р. С. Клюйков, С. Ф. Клюйков. - С .45-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідеї, ідеальна математика, математичне моделювання
Крохалев, В. С. Промышленный дизайн XXI в. - средство гуманизации окружающей среды и эстетического воспитания общества / В. С. Крохалев. - С .54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: промисловий дизайн, суспільство, естетичне виховання
Мудрак, В. І. Сучасні соціально-філософські тенденції інформаційного забезпечення фахової компетентності в системі вищої освіти в контексті співвідношення "особистість-інформація" / В. І. Мудрак. - С .64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна компетентність, вища освіта, інформаційно-пізнавальний простір
Мустафаев, Р. Модернизм и секуляризм в мусульманском моровоззрении XIX - начала XX вв. / Р. Мустафаев. - С .72-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модернізм, тиранічна влада, догматичний світогляд
Романчук, С. М. Екологія духовності молоді / С. М. Романчук. - С .95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологія духовності, особистість, суспільство
Сива, С. В. Проблема моральної свободи у творчості Григорія Сковороди / С. В. Сива, С. М. Романчук. - С .102-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нація, моральна свобода, моральне виховання
Хорошок, А. А. Пошаговая герменевтика как метод феноменологической интерпретации и произведение С. Рафальского "Пролапс" / А. А. Хорошок. - С .123-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетапна герменевтика, метод інтерпритації, метод деконструкції
Чабах, О. М. Основні права людини та їх конституційні гарантії / О. М. Чабах. - С .135-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: демократія, стандарти, гарантія
Ярош, О. А. Візантійський ісихазм як основа української духовної (православної) музичної традиції / О. А. Ярош. - С .146-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: містицизм, апофатика, молитва
Бернацька, С. М. Молодіжний сленг: реалії життя / С. М. Бернацька, А. С. Домрачева. - С .158-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура мови, жаргон, сленг
Болдирев, Р. В. Реконструкція й ареально-хронологічна та етимологічна кодифікація праіндоєвропейської лексики і міжмовні контакти / Р. В. Болдирев. - С .165-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: етимологічний аналіз, кодифікація, ізоглоса
Гальчинська, А. В. Особливості флеймової структури та засоби вербалізації концепту "Architecture" в авторському дискурсі (на матеріалі "саги про форсайтів" Дж. Голсуорсі) / А. В. Гальчинська. - С .182-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: картина світу, флейм, авторський дискурс
Гороховська, О. І. Стилістичні прийоми евфемізації назв військових дій у політичному дискурсі / О. І. Гороховська. - С .190-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: евфемізація, політична лексика, політичний дискурс
Кондратьєва, Л. В. Речення із суб’єктом у непрямому відмінку в історії англійської мови / Л. В. Кондратьєва. - С .194-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безособі речення, неканонічний підмет, безособові дієслова
Кривцун, К. Р. Лінгвістичні та екстралінгвальні особливості дискурсу сугестії в рекламному дискурсі / К. Р. Кривцун. - С .202-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламний текст, сугестивний вплив, слоган
Кроха, Г. В. Урбаністичні етюди: романістика Гі Де Мопассана і В. Підмогильного / Г. В. Кроха. - С .208-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: урбаністична тематика, урбаністична література, роман
Могилко, Ю. О. Дієслова руху в сучасній корейській мові: семантико-граматичний аспект / Ю. О. Могилко. - С .214-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дієслово, плавати, дрейфувати
Могилко, Ю. О. Художні форми та жанрова палітра сучасної корейської дитячої літератури / Ю. О. Могилко. - С .221-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: художня форма, жанрова політика, дитяча література
Павлова, А. К. Специфіка використання вербальних засобів у юридичному дискурсі / А. К. Павлова. - С .233-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: юридичний дискурс, лексико-семантичні засоби, офіційно-діловий стиль
Прокопенко, А. В. Структурно-семантичні аспекти політичного інтерв’ю / А. В. Прокопенко. - С .239-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політичне інтерв’ю, когезія, англійська мова
Рева, Н. С. Комунікативні аспекти журнальної реклами косметики: модус модальності / Н. С. Рева. - С .248-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: структурно-семантичні блоки, модальність, типи речень
Романчук, С. М. Комунікативні та мовні девіації як проблема мовленнєвої культури студентів-економістів / С. М. Романчук, Н. В. Сергієнко. - С .258-262. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комунікатива девіація, мовленнєва культура, прагматика
Семенюк, А. А. Лингвистический статус предлога в современном английском языке / А. А. Семенюк. - С .263-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: прийменник, комбінаторика, модель
Татарко, А. Ю. Власні періодичні видання як засіб промоції видавництва (на прикладі діяльності видавництва "Смолоскип") / А. Ю. Татарко. - С .270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: видавнича справа, періодичні видання, промоція
Чернишова, С. О. Англійська професійно-орієнтована лексика: сучасний юридичний контекст / С. О. Чернишова. - С .280-297. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: викладання, юридична лексика, немовні факультети
Швачко, С. А. Сага о количественных словах (на материале английских числительных) / С. А. Швачко. - С .305-317. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійські числівники, синкретизм, лінгвокогнітивні аспекти
Щербакова, О. А. Англійські запозичення в українській мові: семантичний і фонетико-граматичний аспект / О. А. Щербакова. - С .318-323. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англіцизм, запозичення, асиміляція
Герлянд, Т. М. Професійна спрямованість загальноосвітньої підготовки у професійно-технічних навчальних закладах: метологічний аспект / Т. М. Герлянд. - С .334-342. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кваліфікований робітник, загальноосвітня підготовка, професійна підготовка
Доценко, В. О. Діяльність товариства з поширення освіти серед євреїв в українських губерніях російської імперії (кінець XIX - початок XX ст.) / В. О. Доценко. - С .359-368. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, євреї, громадська організація
Дударчук, Г. І. Проектна технологія як один із методів удосконалення практичної підготовки фахівців / Г. І. Дударчук. - С .369-378. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектна технологія, метод проектів, опитування
Зайцева, Н. В. Підготовка індивідуальних творчих завдань і формування навчально-пізнавальної компетенції / Н. В. Зайцева. - С .384-393. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пошукові можливості, комунікативна компетентність, творче завдання
Мичак, Н. Г. Викладач вищого навчального закладу як організатор навчально-виховного процесу / Н. Г. Мичак. - С .421-425. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: функції педагогічної діяльності, професійна компетентність
Олійник, А. В. Професійна підготовка педагога і спрямованість виховання на формування здорового способу життя / А. В. Олійник. - С .426-433. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, науково-педагогічний працівник, технологія
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
політичні реформи -- реклама
Дод.точки доступу:
Болдирев, Р. В. \ред.\
Український гуманітарний інститут


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: У833205987/2018/3
   Журнал

Український юрист [Текст] : журнал сучасного правника/ ПрАТ "Юридична практика". - Київ : ПрАТ "Юридична практика", 2003 - . - ISSN 1726-3077. - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Бахолдіна, Марина. Викладатися на повну / М. Бахолдіна [и др.]. - С.10-12
Інші автори: Кравцов І., Перцова О., Ващенко В., Чечуліна К.
Кл.слова: освітній проект, тренінги для юристів, юридична освіта
Пошелюжна, Христина. В дух словах / Х. Пошелюжна. - С.16-17
Кл.слова: рекламний слоган, юридичний ринок, правоохоронна діяльність
Венгер, Ксенія. Свій серед чужих / К. Венгер. - С.18-19
Кл.слова: історія Києва, давньоруські землі, правова система
Линник, Олена. Система зрушення / О. Линник. - С.20-22
Кл.слова: банківська система, банківський нагляд, оцінка діяльності банків
Львов, Богдан. Правила життя Богдана Львова / Б. Львов. - С.23-25
Кл.слова: судова влада, господарська юрисдикція, Львов Богдан, про нього
Вовк, Сергій. Партнерський лад / С. Вовк, М. Сисоєнко. - С.26-30
Кл.слова: юридичні фірми, інститут партнерства, партнери юридичних фірм
Лебедєв, Максим. Лава запасних / М. Лебедєв. - С.32-33
Кл.слова: юридичний бізнес, партнери-міленіали, юридичні фірми
Плющ, Аліна. Шлях до партнерства / А. Плющ. - С.34-35
Кл.слова: юридична фірма, партнери юридичних фірм, юридичний бізнес
Савчук, Мирослава. Застосується кожного / М. Савчук, Т. Шмиг. - С.36-39
Кл.слова: Цивільний процесуальний кодекс, українське судочинство, нові процесуальні механізми
Ковальчук, Микола. L. I. Group: Ера розвитку / М. Ковальчук, А. Мегеря ; інтерв'юер М. Сисоєнко. - С.40-43
Кл.слова: юридична компанія, юридичний ринок, юридичний бізнес, Україна
Мирогородський, Денис. Вартість становлення / Д. Мирогородський. - С.44-45
Кл.слова: юридичні послуги, юридичні фірми, професійний рівень, юристи
Качмар, Олег. На всі сто / О. Качмар [и др.]. - С.46-49
Інші автори: Ващенко В., Некляєв Ю., Поліщук А.
Кл.слова: процесуальні правила, процесуальний кодекс, нові процесуальні кодекси
Гнатюк, В’ячеслав. Сенс злиття / В. Гнатюк. - С.50-52
Кл.слова: юридичні фірми, юридичний ринок, злиття фірм
Власов, В’ячеслав. Відпочити зі змістом / В. Власов ; інтерв'юер М. Бахолдіна. - С.54-57
Кл.слова: захоплення, німецький композитор, найкращий відпочинок
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Пошелюжна, Христина.
    В дух словах [Текст] / Х. Пошелюжна // Український юрист. - Київ : ПрАТ "Юридична практика", 2018. - № 3. - С. 16-17

Кл.слова (ненормовані):
рекламний слоган -- юридичний ринок -- правоохоронна діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Звєгинцова, Марія.
    Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій [Текст] / М. Звєгинцова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 20-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
копірайтинг -- викладання копірайтингу -- реклама -- неймінг -- слоган -- легенда бренда -- контекстуальне мислення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Бойко, О. В.
    Сучасна англомовна реклама зубної пасти: риторичний аспект [Текст] / О. В. Бойко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 15-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
дискурс аналіз -- рекламний текст -- слоган зубних паст -- етос -- логос -- пафос -- риторика
Анотація: Ця стаття зосереджена на рекламі зубної пасти в англомовному онлайн-дискурсі. У статті аналізуються сучасні англомовні інтернет-тексти, що рекламують зубну пасту з позицій риторики та системної ієрархії потреб. У статті наведено порівняльний аналіз слів і фраз у рекламних текстах зубної пасти, які апелюють до різних людських потреб, визначених Абрагамом Маслоу: фізіологічні потреби, потреба в безпеці, приналежності та любові, репутаційна та потреба в самоактуалізації. У статті рекламний дискурс розглядається як комерційно орієнтована діяльність зі створення позитивних і привабливих образів товарів та послуг, які потенційно забезпечують дохід їх виробнику/постачальнику. Рекламний дискурс включає промоутера і реципієнта, а також процес і результат їхньої дискурсивної взаємодії через відповідні тексти. Рекламний дискурс демонструє певні сигнали, які впливають на потенційних споживачів на рівні свідомості та/або підсвідомості, таким чином заохочуючи їх купувати рекламований продукт. У статті зосереджено увагу на слоганах, які використовуються в рекламі зубної пасти. Слоган як коротке самостійне рекламне повідомлення може використовуватися як у межах конкретної рекламної концепції, так і діяти окремо від інших рекламних продуктів і представляти собою стислий зміст усієї рекламної кампанії. У статті аналізуються конкретні словесні засоби, які викликають почуття довіри до рекламованої продукції, зокрема до різних видів зубної пасти. Зазначені засоби впливу та маніпулювання трактуються через сферу пафосу, етосу та логосу. Пафос можна пояснити як емоційний коефіцієнт купівельної поведінки, етос зосереджує нашу увагу на достовірності даних і джерел, тоді як логос можна розуміти як логіку покупки конкретного товару. Специфічні кореляції між зазначеними способами інформаційного впливу визначаються каузативно-послідовною логікою, а також первинними аксіоматичними ірраціональними стимулами, пов’язаними з фундаментальними «міфічними» ментальними структурами.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Афанасьєв, Ілля.
    Реклама та PR клінінгових послуг в Україні (2010–2023 рр.) [Текст] / І. Афанасьєв, М. Рябчук // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 74-82DOI 10.28925/2524-2644.2023.169. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
клінінгові компанії -- реклама та PR клінінгових послуг -- психологія сприйняття кольорів -- рекламна стаття -- рекламний слоган -- історія клінінгового бізнесу в Україні
Анотація: У статті аналізується розвиток клінінгових послуг в Україні впродовж 2010–2020-х років. Досліджено не лише масмедійні публікації з оглядами ринку, але й ділові пропозиції, інормаційні та рекламні матеріали провідних українських клінінгових компаній. Проведено порівняльний аналіз особливостей українських та іноземних компаній, зібрано великий обсяг кількісної інформації про розвиток цього бізнесу, його провідні тенденції, підприємства, клієнтську базу, негативні та позитивні чинники діяльності клінінгових компаній. Головну увагу авторів статті придлено історії та перпективам промоції українських клінінгових послуг: маркетинговим стратегіям, рекламним та PR-продуктам. Описано основні рекламні канали, які використовувалися клінінговими компаніями. Важливе місце в дослідженні посідають гендерні аспекти промоційної продукції, яка поширювалася у 2023 році. Для вивчення цього аспекту було застосовано контент-аналіз. Описуються закономірності психологічної інтерпретації кольорів. Стаття має прикладну спрямованість. Використовуючи арсенал засобів, накопичений світовою рекламною та PR-практикою, описаний у професійній літературі, та враховуючи основні потреби й виклик клінінгової галузі в Україні першої половини 2020-х рр., запропоновані численні рекомендації. Зокрема: в статті міститься понад 10 слоганів, придатних для використання в клінінговому бізнесі; пропонується інструкція-шаблон рекламної статті, включно з детальними рекомендаціями щодо стилю, лексики; низка порад клінінговому бізнесу щодо використання кольорів у графічному дизайні інформаційної, рекламної та PR-продукції.
Дод.точки доступу:
Рябчук, Михайло


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)