Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=суб’єктивність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
82.09
Н 34


   
    Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Літературознавство. Вип. 1(73) ; Ч. 2 / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків : Нове слово, 2013. - 172 с. - 12.00 грн.
    Зміст:
Гладка, Н. В. Інтерпретація міфу про Нарциса та нарцисизму в "метаморфозах" Публія Овідія Назона / Н. В. Гладка. - С .11-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтерпретація, міф, нарцисизм
Глотова, А. В. Особенности романа У. С. Моэма " Миссис крэддок": к постановке проблемы / А. В. Глотова. - С .18-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психологічний роман, сімейний роман, натуралізм
Горенок, Г. Ю. Трагедія про Гамлета та її життя у часі / Г. Ю. Горенок. - С .32-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трагедія, гамлетизм, символічні значення
Гришанова, Ю. В. Теоретические проблемы изучения лирики / Ю. В. Гришанова. - С .40-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктивність, саморозкриття, типізація
Демченко, В. Д. Питання літературного білінгвізму і бікультурності у сучасному науковому дискурсі / В. Д. Демченко. - С .58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культурна традиція, діалог культур, авторський міф
Дакаленко, О. В. "Абсолютный стихотворный ансамбль" К. Г. Фон Гофмансвальдау как образец высокого барокко в Германии XVII века / О. В. Дакаленко. - С .64-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: експресія, конструктивне будування, бароко
Єгорова, Ю. М. Феномен поетичного мислення О. Фесюка / Ю. М. Єгорова. - С .75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лірична поезія, мотив, архетипіка
Лобзова, С. Л. Об особенностях историко-литературной концепции В. П. Буренина / С. Л. Лобзова. - С .103-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: почвенічество, шеллінгіанство, панславізм
Нестелєєв, М. А. Совісний хірург зі скальпелем сатири (Петро Панч) / М. А. Нестелєєв. - С .117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іронія, сатира, критика
Олійникова, К. Г. Абсурд і хаос як визначальні елементи створення образу світу у повісті Ю. Покальчука "Час прекрасний" / К. Г. Олійникова. - С .133-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: постмодернізм, відчуження, химеричність
Сіробаба, М. В. Людина і світ у ліриці Анатолія Перерви / М. В. Сіробаба. - С .139-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лірика, світ, проблема
Химинець, А. А. Проблеми становлення та історії українського театру в рецепції Юрія Бойка (Блохина) / А. А. Химинець. - С .158-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: театр, традиція, трансформація
Шуба, Ю. В. Факт та вигадка в англійській історіографічній металітературі (на прикладі роману "Хоксмур" Пітера Акройда) / Ю. В. Шуба, М. В. Паршук. - С .166-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історія, постмодернізм, роман
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Теорія літератури--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
поетичне мислення -- фельетон -- білінгвізм -- бікультурність
Дод.точки доступу:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: С707612/2009/7
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2009р. № 7
Зміст:
Омельчук, Олеся. Український претекст Жака Дерріда або Літературне пілігримство 1920-х / О. Омельчук. - С.3-11
Запорожченко, Юлія. Концепт подорожі в сучасному постмодерністському тексті (Ю. Андрухович, А. Стасюк) / Ю. Запорожченко. - С.11-19
Ільницький, Микола. Українська сецесія: етос болю (новела М. Яцкова "Діточа грудь в скрипці") / М. Ільницький. - С.19-24
Анісімова, Ніна. "... Й театрик цих смішних трагедій.": художня модель театралізованого світу в поезії Івана Малковича / Н. Анісімова. - С.37-51
Богдан, Світлана. / с. Богдан. - С.24-33
Приліпко, Ірина. Ремінісценції та алюзії у творах Валерія Шевчука / І. Приліпко. - С.33-37
Улюра, Ганна. Комічна інверсія як стратегія жіночого тексту (за повістю "14" Фаїни Грімберг) / Г. Улюра. - С.51-60
Варикаша, Марта. Гомоеротична суб’єктивність в діаріуші В. Гомбровича / М. Варикаша. - С.60-67
Татаренко, Алла. Гетерогенна прозова структура як ергодичний гіпертекст ("Дослідження досконалості" Сави Дам’янова) / А. Татаренко. - С.67-76
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2009р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: В925416057/2017/1
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1
Зміст:
Герчанівська, Поліна Евальдівна. Аналіз культури в парадигмі теорії систем / П. Е. Герчанівська. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: теорія систем, системний аналіз, культурна система
Денисюк, Жанна Захарівна. Ігровий компонент постфольклору в середовищі інтернет-комунікації / Ж. 3. Денисюк. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постфольклор, інтернет-простір, гра
Руденко, Сергій Борисович. Репрезентації та інтерпретації минулого в Українському державному музеї історії Великої Вітчизняної війни у перехідний період: кінець 80-х - перша половина 90-х років XX ст. / С. Б. Руденко. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Український державний музей історії Великої Вітчизняної війни, Національний музей історії України у Другій світовій війні, музейні репрезентації
Бабушка, Лариса Дмитрівна. Феноменологія свята: культурологічний аналіз / Л. Д. Бабушка. - С.18-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еортологія, культура, свято
Uladykouskaja, Liubou. American Studies and Cultural Perception of the USA in Belarus / L. Uladykouskaja. - С.23-27
Кл.слова: Американістика, культурне сприйняття, сучасна Білорусь
Демчук, Руслана Вікторівна. Ментальність як ідентифікаційне поняття у матриці української культури / Р. В. Демчук. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ментальність, картина світу, національний характер
Kopiyevska, Olha. The transformation of subjectivity in the cultural practices of Ukraine / O. Kopiyevska. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суб’єктивність, трансформація суб’єктивності, культурні практики
Святненко, Анна Василівна. Меценатство Івана Мазепи в культурно-духовній сфері / А. В. Святненко. - С.39-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мазепа Іван, про нього, освітня діяльність, меценатство
Трач, Юлія Василівна. Трансформація творчості у контексті розвитку технологій віртуальної реальності / Ю. В. Трач ; віртуальний віртуальна реальність творчість. - С.44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальний, віртуальна реальність, творчість
Дюжник, О. В. Діяльність парків-пам'яток садово-паркового мистецтва у системі забезпечення культурних потреб людини / О. В. Дюжник. - С.49-
Кл.слова: парк-пам’ятка, садово-паркове мистецтво, потреби людини
Пилявець, Людмила Степанівна. Мова і глобалізаційні трансформації в українській культурі: теоретичні аспекти / Л. С. Пилявець. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глобалізація, трансформації, українська культура
Androsova, Dariia. Symbolist and orchestra-mimetic installations of musical creativity of the XX century in the projection to pianistic art / D. Androsova. - С.57-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: символізм, оркестральний мімезис фортепіано, клавірний тип фортепіанної гри
Бермес, Ірина Лаврентіївна. Жінка-диригент: спроба характеристики успішності / І. Л. Бермес. - С.63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жінка-диригент, успішність, професійна діяльність
Bezruchko, Oleksandr. The Ukrainian director of feature, popular-science and documentary movies G.l. Upshitz / O. Bezruchko. - С.69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ліпшиць Григорій, про нього, Кулешов Лев, про нього, кінематограф
Селівачов, Михайло Романович. "Sacrum" і "Profanum": священне і світське у церковному мистецтві / М. Р. Селівачов. - С.74-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сакральне мистецтво, церковне мистецтво, християнське мистецтво
Шульгіна, Валерія Дмитрівна. Творча діяльність особистості у системі мистецької освіти України: європейський контекст / В. Д. Шульгіна, С. М. Рябінко. - С.80-85. - Библиогр. в конце ст.
Платонов, Борис Олексійович. Аналіз прибутковості творів мистецтва / Б. О. Платонов. - С.86-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: твори мистецтва, інвестування, прибуток
Афоніна, Олена Сталівна. Кодові образи та прийоми "подвійного кодування" у балеті "Майстер і Маргарита" Давида Авдиша / О. С. Афоніна. - С.91-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Авдиш Давид, балет "Майстер і Маргарита", алюзія
Varakuta, Maryna. The meaning of the concert phenomenon principle in a contemporary choral concert (M. Skoryk "Sacred concert") / M. Varakuta. - С.95-99. - Библиогр. в конце ст.
Герц, Ірина Іванівна. Формування умінь і навичок студентів хореографічної спеціалізації як майбутніх викладачів хореографії / І. І. Герц. - С.99-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореограф, викладач, хореграфічна підготовка
Гусакова, Ніна Миколаївна. Американський мюзикл: питання становлення та жанроутворення / Н. М. Гусакова, І. Є. Зайцева. - С.104-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична комедія, адвардіанська музична комедія, національний американський мюзикл
Донченко, Наталія Петрівна. Сучасні видовищно-розважальні шоу на естраді: діапазон жанрів та особливості режисури / Н. П. Донченко, В. О. Мойсеєнко. - С.109-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шоу, видовище, жанр
Zima, Lyudmila. Early romantic and Biedermeier traditions in Luigi Boccherini's Quintets / L. Zima. - С.113-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бокерріні Луїджі, квінтет, бідермаєр
Каблова, Тетяна Борисівна. Теорія композиції у музичному мистецтві: стан наукової розробки / Т. Б. Каблова. - С.117-121. - Библиогр. в конце ст.
Maidenberg-Todorova, Kira. Communicative properties of improvisation in contemporary music / K. Maidenberg-Todorova. - С.122-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імпровізація, комунікація, інтерпретація
Nechitaylo, Vladimir. Folk choreographic art of Ukraine as the important factor of the formation of the national cultural identity / V. Nechitaylo. - С.128-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Народне хореографічне мистецтво України, національна ідентичність, нація
Приймич, Михайло Васильович. Іконостас церкви св. Апостолів Петра і Павла с. Туриця: питання атрибуції, реставрації та збереження / М. В. Приймич. - С.134-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: церква св. Апостолів Петра і Павла, іконостас, датування
Povzun, Liudmila. The phenomenon of chamber ensemble performance: to the issues of professional terminology / L. Povzun. - С.137-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: камерно-ансамблеве виконавство, ансамблева гра, ансамблева динаміка
Synkevych, Natalia. Cultural figures of Lev Turkevych and Yevhen-Orest Sadovskyi in the context of functioning of Ukrainian choral art in the western diaspora / N. Synkevych. - С.142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дирижер, хор, репертуар
Щітова, Світлана Анатоліївна. Хорові духовні твори Валентини Мартинюк як алюзія православного співу / С. А. Щітова. - С.147-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: алюзія, хорова мініатюра, Мартинюк Валентина, про неї
Бевз, Максим В’ячеславович. Теорія діяльнісного балету Жана-Жоржа Новерра в контексті його творчої спадщини / М. В. Бевз. - С.151-156. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Новерра Жан-Жорж, про нього, балетмейстер, дієвий танець
Polevoy, Oleg. Show business companies and their musical constituents / O. Polevoy. - С.156-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шоу-бізнес, персональний менеджер, агент
Бабченко, Яніна Юріївна. Міжнародний фестиваль театрів для дітей "Інтерлялька": динаміка розвитку та художньо-естетична цінність / Я. Ю. Бабченко. - С.161-165. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: театр ляльок, фестиваль, театрально-фестивальний рух
Гедзь, Олена Петрівна. Композитор і музичний критик Микола Шипович: невідомі сторінки життя і творчості / О. П. Гедзь. - С.166-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Шипович Микола, про нього, українська музична культура, музично-критична діяльність
Захарова, Валентина Анатоліївна. Жіночі образи в балеті як форма художнього мислення / В. А. Захарова. - С.170-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художній образ, Жіночі образи в балеті, балет
Руденко, Ярослава Василівна. Творчість Раїси Кириченко у контексті музичного феномена Глобино / Я. В. Руденко. - С.175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кириченка Раїса, про неї, творчість, Полтавщина
Стрілець, Валкрій Федорович. Понятійно-категоріальний апарат сучасного дизайну меблів / В. Ф. Стрілець. - С.180-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: функціональність, дизайн меблів, трактування
Санвей, Е. Именная драматургия оперы Сан Бо "Бабочка" / Е. Санвей. - С.185-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іменна драматургія, іменна інтонема, ім’я-підпис
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст журналу
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Варикаша, Марта.
    Гомоеротична суб’єктивність в діаріуші В. Гомбровича [Текст] / М. Варикаша // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2009. - № 7. - С. 60-67


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2009р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Kopiyevska, Olha.
    The transformation of subjectivity in the cultural practices of Ukraine [Текст] = Трансформація суб’єктності в культурних практиках України / O. Kopiyevska // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald . - Київ : Міленіум, 2017. - № 1. - С. 34-38. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
суб’єктивність -- трансформація суб’єктивності -- культурні практики

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Січевлюк, В. А.
    До питання про розуміння категорії "Правова суб’ктивність" в юридичній науці / В. А. Січевлюк // Держава і право : збірник наукових праць. - 2018. - Вип. 79. - С. 46-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3349

Кл.слова (ненормовані):
категорія "правова суб’єктивність" -- еволюція -- діалектичність -- телеологічність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Січевлюк, Володимир.
    Публічна правосуб’єктність: категоріально-понятійне пізнання в контексті загальної теорії права / В. Січевлюк // Публічне право : науково-нрактичний юридичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 219-230. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-9082

Кл.слова (ненормовані):
категорія "правова суб’єктивність" -- публічне право -- суб’єкт публічного права

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
82.0(08)
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; гол. редактор О. В. Червінська. - Чернівці : ЧНУ імені Юрія Федьковича, 1996 - .
   Випуск 86. - Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. - 328 с. - 10.00 грн.
    Зміст:
Дзик, Роман. Парадигма письменник як актуальна літературознавча категорія / Р. Дзик. - С .3-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: парадигма, постструктуралізм, інтертекстуальність
Кондрашов, Володимир. Кіномова як специфічна система художніх засобів у літературному тексті (з досвіду українських письменників-шістдесятників) / В. Кондрашов. - С .18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтерактивність мистецтв, кінематографічність, інтермедіальність
Кучер, Зоя. Музичні принципи структурно-композиційної організації роману П. Нізона "Canto" / З. Кучер. - С .26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальність, ідентичність, організація твору
Маценка, Світлана. Інтермедіальна поетика роману, який прагне стати музикою (на матеріалі німецькомовної літератури) / С. Маценка. - С .32-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальна поетика, роман, жанрова поетика
Редчиць, Тетяна. Музичний код в оповіданні Гайміто Фон Додерера "Сонатина" / Т. Редчиць. - С .44-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проза, семіотична система, музичний код
Бучко, Аліна. Становлення єврейської ідентичності Ельзи Ласкер-Шюлер / А. Бучко. - С .61-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідентичність, біблійні мотиви, німецько-європейська літерутура
Ісапчук, Юлія. "Торгівля снами" І. Бахман: пошук власного "Я" в контексті конформістського соціуму / Ю. Ісапчук. - С .71-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: новела, радіоп’єса, конверсія
Кравчук, Ольга. Мовна криза у творчості Рози Ауслендер і спроба її подолання після подій голокосту / О. Кравчук. - С .79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовна криза, мовна травма, перехідний період творчості
Никифорук, Тетяна. Поетика versus поезія як "способи викликати враження..." / Т. Никифорук. - С .86-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетика, троп, версифікація
Циганок, Ольга. Опису похорону Амвросія Дубневича (інтермедіальний формат тексту) / О. Циганок. - С .93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетики, опис похорону, похоронна поезія
Бакіна, Тамара. Книжка-картинка в українській дитячій літературі / Т. Бакіна. - С .100-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальний ряд, вербальний ряд, архітектоніка книжки
Віват, Ганна. Жанрологічні аспекти поетичного світу Ігоря Калинця / Г. Віват. - С .109-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр елегії, типові ознаки, мотив
Дерикоз, Ольга. Класичний гротеск в аспекті гендерної проблематики Short Story: образність письма А. Картер / О. Дерикоз. - С .117-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: казка, гротест, готика
Левченко, Галина. Адаптація релігійних жанрів в умовно-фідеїстичному дмскурсі ліричних творів Лесі Українки / Г. Левченко. - С .125-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр, дискурс, художня адаптація
Левчук, Тереза. Модифікації жанру есе в аспекті інтермедіальності / Т. Левчук. - С .134-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр, суб’єктивність, мислення
Матійчак, Альона. Роман А. Мердок "The good apprentice" як жанрова метаморфна форма / А. Матійчак. - С .142-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософський роман, полімодальність, світоглядна рефлексія
Огуй, Олександр. Історико-соціальні жанри середньовічної літератури в постнекласичній методології: принципи класифікації / О. Огуй. - С .150-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: середньовічна література, умови, форма
Романиця, Олена. Жанрова природа віршованих творів Осипа Маковея / О. Романиця. - С .160-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: генеретика, рід, жанр
Трефяк, Наталія. Видозміна жанрового канону авторського тексту (на матеріалі прози Миколи Вінграновського) / Н. Трефяк. - С .171-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанровий канон, авторський текст, індивідуальний стиль
Чепурда, Ганна. Концепція вестерну у творчості Енні Пру / Г. Чепурда. - С .179-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: коротке оповідання, регіоналізм, фронтир
Шестакова, Елеонора. Жанрові колізії тексту масової комунікації / Е. Шестакова. - С .186-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: текст, масмедійний простір, соціальна комунікація
Камишникова, Олеся. Сучасний британський "театр-вам-в-обличчя" в контексті проблеми інтермедіальності / О. Камишникова. - С .200-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: емпіричний театр, інтермедіальність, сучасний театр
Канова, Ганна. Інтермедіальне декодування роману А. Барікко "Шовк" / Г. Канова. - С .207-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: постмодерністський роман, імідж Японії, гравюра укійо-е
Назаревич, Леся. Інтермедіальні аспекти літературно-мистецької спадщини Якова Струхманчука / Л. Назаревич. - С .215-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: символізм, живопис, музика
Питюр, Ольга. Інтермедіальні елементи в поетиці збірки чудес "Гора Почаївська" / О. Питюр. - С .222-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: образ, отці-василіяни, міракль
Рихло, Петро. "Я співаю перед чужими": Пауль Целан і музика / П. Рихло. - С .229-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: музика, інтерпретація, ремінісценції
Сажина, Алла. Інтермедіальні джерела новітнього рекламного тексту / А. Сажина. - С .240-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: реклама, медіа, мистецтво
Хижняк, Ірина. Творчість Євгенії Кононенко крізь призму інтермедіальності / І. Хижняк. - С .249-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальність, екфразис, постмодернізм
Юрчук, Олена. Взаємовплив музики і літератури в добу модернізму з позиції філософської антропології / О. Юрчук. - С .281-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онтологія музики, музичний простір, акустика тексту
Зеленка, Мілош. Роман Якобсон і літературознавча славістика на перехідному етапі Празького лінгвістичного гуртка / М. Зеленка. - С .288-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвістичний гурток, структуралізм, славістика
Радченко, Олег. Німецька школа іманентної інтерпретації та український формалізм: типологічний аспект / О. Радченко. - С .309-319. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ритміко-стилістична єдність, герменевтичне коло, екзистенціальна антропологія
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Збірники

Дод.точки доступу:
Червінська, О. В. \гол. редактор\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.


    Єременко, О.
    Бінарний комплекс автор-реципієнт у художньому тексті крізь призму його емпатійного компонента / О. Єременко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 3/4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
автор -- читач -- емпатія -- художній текст
Анотація: У статті досліджено проблему особистісної участі автора та читача у формуванні образного світу художнього твору. На матеріалі української літератури ХІХ ст. простежено функціонування емпатійного компонента, який становить емоційно-інтелектуальну домінанту психічної сфери процесу рецепції. Суб’єктивність забарвлює ставлення автора до об’єкта оповіді, її багатоаспектність полягає у виокремленні особливих сторін модельованого художнього світу, а також – у їх специфічній емоційній оцінці. Прагнення до співпереживання виформовує на текстовому рівні синкретичність емоційної сфери, звідки актуалізується поліфункціональність прочитання художнього світу твору
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Yatsenko, O.
    Human in the world of technologies: attempt to conceptualize a new ontology = Людина в світі технологій: спроба концептуалізації нової онтології / O. Yatsenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P48-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
онтологія -- культура -- суб’єктивність -- техніка -- технологія -- соціальність -- віртуальне
Анотація: Стаття присвячена філософському аналізу феномену техніки та її впливу на зміст сучасної соціокультури. На основі традиції інтерпретації феномену техніки як експлікації змісту та структури знання, алгоритму ефективної діяльності та взаємодії, автор переконує в тому, що розвиток техніки та технології не тотожний примноженню кількості інструментів та агрегатів, а означає, насамперед, просту та ефективну модель комунікації та соціальної співпраці, що і спричиняє науково-технічний прогрес. Стверджується думка, що технологія – це цемент сучасної культури, канал взаємодії між різними рівнями архітектури сучасної цивілізації. Послідовно обґрунтовується розуміння актуальної онтології технократичного стандарту як простору чистої свободи, чистоти метафізики, і тому концептуалізовано, що техніка – це реалізація чи матеріалізація можливості. Доведено, що метафізична категорія сутності замінюється принципом функціональності у просторі віртуальності сучасного інформаційного суспільства. Автор аргументує, що розвиток технологій віртуальної реальності не є причиною таких процесів, а швидше закономірним наслідком історії як прогресу людської свободи. Обґрунтовується думка про паритетність актуального та потенційного в світоглядних орієнтаціях обивателя віртуального простору, що створює деформований фокус сприйняття буденності, як подієво невиразної та беззмістовної. Відповідно, віртуальна реальність змінює предикації власної доцільності: від призначення сублімації імпульсів ірраціонального до продукування раціональності нового емоційно-афективного гатунку, критерієм якої справедливо вважати метрику публічної уваги та розголосу. Автор доводить, що з огляду на розуміння культури як стратегії виживання людства, особливо важливим постає питання освіти не тільки як набуття певних компетентностей, але і як принципового “досвіду можливого”.
Дод.точки доступу:
Олена Яценко


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Dzihora, K.
    Censorship in social networks as a social practice in the context of global transformations = Цензура в соціальних мережах як соціальна практика в умовах глобальних трансформацій / K. Dzihora // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P58-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Інтернет-цензура -- інформаційна відкритість -- постправда -- методи цензури -- криза в суспільстві -- Інтернет-технології
Анотація: У статті з’ясовується соціально-філософський характер цензури, методи її дії та обмеження, які вона може накладати на інформацію, представлену в соціальних мережах. Актуальність теми доведена аналізом наукових робіт та експертної думки з цієї тематики. Методологічним підгрунтям дослідження стали роботи з Інтернет-цензури та історії цензури, роботи про постправду, роботи про використання великих даних у повсякденному житті. На конкретних прикладах з роботи соціальних мереж автор доводить, що доступність інформації створює цензуру. Описано, яким чином віртуальний простір посилює суб’єктивність користувача. Виявлено складність та суперечливість явища цензури в Інтернеті. Також на прикладах зображено, як цензура змінює інформаційний простір для користувача. Проаналізовано технічні, нетехнічні та непрямі методи впровадження систем цензури для інформації в кіберпросторі. Більш детально у статті описані технічні методи цензури. Технічні методи було згруповано за такою класифікацією: такі, що уповільнюють дію сервісів; такі, що блокують дію сервісів; такі, що блокують інформацію за участю людини; такі, що блокують інформацію з використанням алгоритмів; позначення інформації як недостовірної. Усі методи проілюстровані прикладами, які доводять суперечливість явища цензури в Інтернеті. Зазначається, що цензура сьогодні ускладнює доступ до інформації, а не повністю блокує її. Розглянуто принцип роботи рекомендаційних систем, які створють новий тип цензури в Інтернеті. Цей новий тип цензури створено для комфорту користувача, а тому спільнота підтримує використання рекомендаційних систем. Зазначено, що використання цих систем посилює суб’єктивність у користувачів та призводить до створення ехо-камер. У висновках заначено, що дослідницька гіпотеза «доступність інформації породжує цензуру» знайшла підтвердження у наведених вище аргументах та прикладах з роботи соціальних мереж. Також розкрита сутність подвійного стану цензури в Інтернеті. З одного боку, у віртуальному просторі існує великий обсяг інформації, яка доступна для користування, а з іншого - вона ретельно відстежується, дозується і впливає на формування ідентичності та соціально-політичної позиції людини. Проблема цензури вписується у більш широкий пласт кризових процесів у суспільстві.
Дод.точки доступу:
Кирил Дзігора


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Бржевська, Зореслава Михайлівна.
    Критерії моніторингу достовірності інформації в інформаційному просторі / З. М. Бржевська, Н. М. Довженко, Г. І. Гайдур // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 5. - С. 52-60, DOI 10.28925/2663-4023.2019.5.5260. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека держави -- інформаційний простір -- інформаційний вплив -- інформаційний ресурс -- достовірність інформації -- державні інформаційні ресурси -- доступність -- конфіденційність -- цілісність
Анотація: У статті розглянуто критерії достовірності інформації. Визначено термін достовірності інформації. Встановлено, що важливим етапом вибору, розробки методiв i механiзмiв забезпечення достовiрностi інформації є аналіз процесів її обробки. Дано визначення оцінки достовірності інформації, а також встановлено, що складністю оцінки достовірності інформації є оцінка інформації. Для оцінки достовірності інформації пропонуються такі ознаки, як сумнівність викладених фактів, емоційне забарвлення контенту, тональність контенту по відношенню до деякого об’єкту чи події, сенсаційність контенту, прихований зміст контенту. На цих ознаках буде ґрунтуватись моніторинг достовірності інформації в інформаційному просторі, метою якого є звести до мінімуму суб’єктивність експертного оцінювання контенту авторів із погляду їх впливового спрямування стосовно індивідів інформаційного простору. Щоб максимально зменшити цей суб’єктивізм, в основу оцінок пропонуються ключові критерії достовірності інформації, які, на відміну від оцінок, здебільшого цілком вимірювані: критерій балансу інформації, критерій відокремлення фактів від думок, критерій подачі точності та достовірності інформації, критерій повноти інформації. Таким чином, існує необхідність у створенні алгоритму оцінки достовірності інформації в інформаційному просторі, завдяки якому з’являється можливість досліджувати інформаційні ресурси на наявність впливу на них, своєчасно виявляти проблеми інформаційної безпеки, рекомендувати перевірені рішення до використання на критично важливих об’єктах, організовувати і проводити спеціальні навчання на державному рівні і т.п.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Довженко, Надія Михайлівна
Гайдур, Галина Іванівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.


    Васьків, Микола.
    Стандарти журналістики й «мова толерантності» в контексті законодавства й державно-національної безпеки [Текст] / М. Васьків // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 6-16DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.11. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
об’єктивність -- суб’єктивність журналістики -- мова толерантності -- державно-національна безпека -- українське й міжнародне право -- журналістські жанри -- стилістично забарвлена лексика
Анотація: У статті аналізуються настійливі пропозиції низки журналістів і журналістикознавців від 2014 року до-тримуватися «мови толерантності» й уникати «стилістично забарвленої лексики» для називання в журналістських творах членів незаконних збройних формувань, ідеологів і керівників квазі-державних утворень в ОРДЛО. За цими рекомендаціями, слова «терорист», «сепаратист», «бандит» вважалися небажаними, особливо в інформаційних жанрах, ще й тому, що вони нібито порушували стандарти журналістики, які вима-гають винятков об’єктивного, нейтрального висвітлення конфлікту на Донбасі й російсько-української війни. У 2022 році до «небажаних» в українській журналістиці потрапило слово «орки», хоча слова «рашизм» і «рашис-ти» були визнані прийнятними. Розмежування було винятково суб’єктивним. Основним критерієм визначення бажаних / небажаних слів було особисте лумачення стилістичної забарвленості слів, якої нібито необхідно повністю уникати.Автор статті пропонує в підборі відповідних лексем керуватися передусім вимогами вітчизняного й зару-біжного законодавства та державно-національної безпеки, які повинні бути домінантними і беззаперечними для журналістів. Відповідно до цих вимог лексеми «терористи», «сепаратисти», «бандити» до вояків і чинов-ників ОРДЛО є прийнятними й навіть обов’язковими до вживання. Крім того, спираючись на праці зарубіжних і вітчизняних дослідників, зокрема і тих, хто захищав «мову толерантності», автор статті доводить, що емоційність, емпатійність, суб’єктивність є припустимими і навіть іманентними рисами тих груп жанрів, які українські науковці називають аналітичними й публіцистичними. Так само ці риси є іманентними для таких інформаційних жанрів, як репортаж та інтерв’ю. Тому емоційність і суб’єктивність у відстоюванні національно-патріотичних цінностей і територіальної цілісності держави є цілком прийнятними. Окремі оказіональні поняття й терміни, які первісно мали метафоричний, стилістично забарвлений характер і перейшли у статус загальновідомих і загальноприйнятних яскравих окреслень подій, явищ, осіб і груп осіб, також прийнятні до вживання в замітках, звітах, повідомленнях та інших інформаційних жанрах.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)