Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=технології розвитку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.091.3
Д 53


    Дмитренко, К. А.
    Інноваційні методи викладання зарубіжної літератури [Текст] / К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова. - Харків : Основа, 2018. - 92 с. : схеми, рис., табл. - (Бібліотека журналу "Зарубіжна література в школі"). - ISBN 978-617-00-3272-0 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика викладання--Інноваційні методи

   Зарубіжна література


Кл.слова (ненормовані):
сучасна школа -- інноваційні технології -- особистісно орієнтоване навчання -- критичне мислення -- технології розвитку -- проектні технології -- кейс-метод -- мультимедійні технології -- соціальні сервіси -- візуалізація
Дод.точки доступу:
Коновалова, М. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Саух, П.
    Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу [Електронний ресурс] / П. Саух. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 7-15, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- технології розвитку -- освіта -- теорія і практика
Анотація: У статті на основі системного аналізу швидкоплинних змін інформаційного суспільства, пов’язаних з прагматикою «лідерних» технологій четвертої індустріальної революції (industry 4.0) розкриті роль і значення критичного мислення як однієї із основних навичок людини XXI століття. Доведено у зв’язку з цим, що сьогодні розвиток критичного мислення є провідним трендом сучасного освітнього процесу та вимагає не лише поглибленого розуміння феномену критичного мислення, а й нових технологій його імплементації в педагогічній діяльності. В означеному дискурсі визначені основні «больові точки» розвитку критичного мислення в теорії і практиці вітчизняної педагогічної діяльності та окреслені механізми вирішення існуючих проблем. Акцентовано, що критичне мислення – це не окремий навик, а синергія багатьох умінь. Критичне мислення є специфічною формою оцінюючої діяльності в процесі пізнання, яка зосереджена на виявленні рівня достовірності того чи іншого факту, визнаного еталоном чи стандартом, та продукує цілеспрямоване самовизначення на шляху його реконструкції й продуктивного перетворення. Сформульовано чотири постулати критичного мислення та запропоновано алгоритм технології розвитку критичного мислення, який передбачає низку конкретних методичних прийомів на різних рівнях освіти, в різних предметних галузях, видах й формах педагогічної діяльності. Визначено, що реалізація технології розвитку критичного мислення передбачає послідовну реалізацію трирівневого алгоритму: виклику (Evocation), осмислення змісту (Meaning Realization) та рефлексію (Reflection). Кожен із цих трьох рівнів має свою мету й завдання, а також комплекс педагогічних методів, прийомів, спрямованих на активізацію дослідної, творчої діяльності, а згодом на осмислення й узагальнення здобутих знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)