Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=туристичний продукт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
338.48
К 27


    Карягін, Ю. О.
    Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін. - Київ : Кондор, 2009. - 392 с. - ISBN 978-966-351-224-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
туристичний продукт -- конкурентне середовище -- паблік рілейшнз -- франшизна плата
Дод.точки доступу:
Тимошенко, З. І.
Демура, Т. О.
Мунін, Г. Б.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Горб, К. М.
    Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку / К. М. Горб, М. В. Корнєєв // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
краєзнавчі ресурси туризму -- туристичний ринок -- туристичний продукт -- суб’єкт туристичного ринку -- психотип туриста -- туристичний маркетинг -- споживач -- сегментація
Дод.точки доступу:
Корнєєв, М. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Важинський, Ф. А.
    Перспективні напрями використання інформаційних технологій в діяльності туристичних підприємств в Україні / Ф. А. Важинський, А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 2. - С. 64-73. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- підприємство -- туристичний продукт -- інформаційні ресурси -- послуги -- бронювання -- ринок -- споживачі -- постачальники
Дод.точки доступу:
Колодійчук, А. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Чобаль, Л. Ю.
    Особливості розвитку сільського зеленого туризму в Україні / Л. Ю. Чобаль // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 2. - С. 105-109. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
сільський зелений туризм -- туристи -- послуги -- ефективність -- туристичний продукт -- дивнрсифікація -- кредити -- сільське населення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Чобаль, Л. Ю.
    Ефективність впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльність українських туристичних підприємств / Л. Ю. Чобаль, К. Ю. Сімех, Л. І. Тороній // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 9. - С. 63-67. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- туристичне підприємство -- ринок -- маркетинг -- менеджмент -- туристичний продукт -- системи бронювання -- послуги -- ефективність
Дод.точки доступу:
Сімех, К. Ю.
Тороній, Л. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Чобаль, Л. Ю.
    Використання інтернет-технологій в практиці маркетингових комунікацій туристичних підприємств в Україні / Л. Ю. Чобаль, К. Ю. Сімех // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 7/8. - С. 94-98. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
туристичне підприємство -- мережа Інтернет -- менеджмент -- маркетинг -- ринок -- конкуренція -- ефективність -- послуги -- інформація -- туристичний продукт
Дод.точки доступу:
Сімех, К. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Роскладка, Н. О.
    Експертні методи формування ціни на туристичний продукт / Н. О. Роскладка // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 22. - С. 10-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
ціна -- ціноутворення -- туристичний продукт -- експерт -- експертні методи

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Семенова, М.
    Правове визначення туристичної дестинації з урахуванням міжнародного законодавства та національного законодавства країн ЄС / М. Семенова, М. Гунаре // Право та інновації : науково-практичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 34-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-4894

Кл.слова (ненормовані):
турист -- відвідувач -- дестінація -- туризм -- туристичні послуги -- інфраструктура -- туристичний продукт -- атракції
Дод.точки доступу:
Гунаре, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Дичковський, Степан Іванович.
    Культурний туризм як сфера реалізації дозвіллєвих технологій та віртуального досвіду [Текст] / С. І. Дичковський // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
культурний туризм -- туристичний продукт -- матеріальна спадщина -- туристичні технології -- культурні послуги

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Дичковський, Степан Іванович.
    Інкорпорація віртуальних практик в систему віртуального туризму / С. І. Дичковський // Культура і сучасність : альманах. - 2019. - № 2. - С. 16-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
туристичні послуги -- віртуальні практики -- віртуальний туризм -- туристичний продукт -- інформаційний простір

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Дичковський, Степан Іванович.
    Культурний туризм як сфера реалізації дозвіллєвих технологій та віртуального досвіду / С. І. Дичковський // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 36. - С. 9-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
культурний туризм -- туристичний продукт -- матеріальна спадщина -- туристичні технології -- культурні послуги

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)