Пошуковий запит: (<.>K=туристичний продукт<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 338.48 К 27
Карягін, Ю. О. Маркетинг турпродукту [Текст] : підручник / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін. - Київ : Кондор, 2009. - 392 с. - ISBN 978-966-351-224-2 : 50.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Підручники для вищих навчальних закладів
Кл.слова (ненормовані): туристичний продукт -- конкурентне середовище -- паблік рілейшнз -- франшизна плата
Дод.точки доступу: Тимошенко, З. І. Демура, Т. О. Мунін, Г. Б.
Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Горб, К. М. Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку / К. М. Горб, М. В. Корнєєв> // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2306-6814
Кл.слова (ненормовані): краєзнавчі ресурси туризму -- туристичний ринок -- туристичний продукт -- суб’єкт туристичного ринку -- психотип туриста -- туристичний маркетинг -- споживач -- сегментація
Дод.точки доступу: Корнєєв, М. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Важинський, Ф. А. Перспективні напрями використання інформаційних технологій в діяльності туристичних підприємств в Україні / Ф. А. Важинський, А. В. Колодійчук> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 2. - С. 64-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- підприємство -- туристичний продукт -- інформаційні ресурси -- послуги -- бронювання -- ринок -- споживачі -- постачальники
Дод.точки доступу: Колодійчук, А. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Чобаль, Л. Ю. Особливості розвитку сільського зеленого туризму в Україні / Л. Ю. Чобаль> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 2. - С. 105-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): сільський зелений туризм -- туристи -- послуги -- ефективність -- туристичний продукт -- дивнрсифікація -- кредити -- сільське населення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Чобаль, Л. Ю. Ефективність впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльність українських туристичних підприємств / Л. Ю. Чобаль, К. Ю. Сімех, Л. І. Тороній> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 9. - С. 63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- туристичне підприємство -- ринок -- маркетинг -- менеджмент -- туристичний продукт -- системи бронювання -- послуги -- ефективність
Дод.точки доступу: Сімех, К. Ю. Тороній, Л. І.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Чобаль, Л. Ю. Використання інтернет-технологій в практиці маркетингових комунікацій туристичних підприємств в Україні / Л. Ю. Чобаль, К. Ю. Сімех> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 7/8. - С. 94-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): туристичне підприємство -- мережа Інтернет -- менеджмент -- маркетинг -- ринок -- конкуренція -- ефективність -- послуги -- інформація -- туристичний продукт
Дод.точки доступу: Сімех, К. Ю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Роскладка, Н. О. Експертні методи формування ціни на туристичний продукт / Н. О. Роскладка> // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 22. - С. 10-16. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2306-6814
Кл.слова (ненормовані): ціна -- ціноутворення -- туристичний продукт -- експерт -- експертні методи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Семенова, М. Правове визначення туристичної дестинації з урахуванням міжнародного законодавства та національного законодавства країн ЄС / М. Семенова, М. Гунаре> // Право та інновації : науково-практичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2311-4894
Кл.слова (ненормовані): турист -- відвідувач -- дестінація -- туризм -- туристичні послуги -- інфраструктура -- туристичний продукт -- атракції
Дод.точки доступу: Гунаре, М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Дичковський, Степан Іванович. Культурний туризм як сфера реалізації дозвіллєвих технологій та віртуального досвіду [Текст] / С. І. Дичковський> // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2226-3209
Кл.слова (ненормовані): культурний туризм -- туристичний продукт -- матеріальна спадщина -- туристичні технології -- культурні послуги
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Дичковський, Степан Іванович. Інкорпорація віртуальних практик в систему віртуального туризму / С. І. Дичковський> // Культура і сучасність : альманах. - 2019. - № 2. - С. 16-24. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2226-0285
Кл.слова (ненормовані): туристичні послуги -- віртуальні практики -- віртуальний туризм -- туристичний продукт -- інформаційний простір
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Дичковський, Степан Іванович. Культурний туризм як сфера реалізації дозвіллєвих технологій та віртуального досвіду / С. І. Дичковський> // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 36. - С. 9-16. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2226-2180
Кл.слова (ненормовані): культурний туризм -- туристичний продукт -- матеріальна спадщина -- туристичні технології -- культурні послуги
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|