Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=європейський освітній простір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
373.5.015.62(477)
Т 58


    Топузов, Олег Михайлович.
    Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів / О. М. Топузов // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL. - 2015. - № 1. - С. 16-27. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК

Рубрики: Якість освіти--загальна середня освіта

Кл.слова (ненормовані):
європейська інтеграція України -- європейський освітній простір -- загальна середня освіта -- якість загальної середньої освіти
Анотація: Розглянуто проблему забезпечення якості вітчизняної освіти (зокрема – загальної середньої) в контексті реалізації європейського вибору нашої держави, інтеграції системи освіти України до європейського освітнього простору.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
37.01(477)(082)
Н 34


   
    Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.] / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова) та ін.]. - Київ : Сам, 2017. - 399 с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399. - ISBN 966-8714-15-6 : 281.50 грн.
    Зміст:
Кремень, Василь Григорович. Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт / В. Г. Кремень. - С .8-16
Кл.слова: умови невизначеності, нелінійне мислення, суспільний розвиток
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Закон відтворення / В. О. Огнев’юк. - С .16-22
Кл.слова: цивілізаційні зміни, експонентний розвиток, освітня сфера
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С .23-27
Кл.слова: педагогічне дослідження, освітологія, тип міждисциплінарності дослідження
Сухомлинська, Ольга Василівна. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики / О. В. Сухомлинська. - С .28-32
Кл.слова: наукова рефлексія, історія дитинства, травмоване дитинство
Бех, Іван Дмитрович. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі / І. Д. Бех. - С .33-38
Кл.слова: етична свідомість, етична рефлексія, духовність
Курило, Віталій Семенович. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті / В. С. Курило. - С .38-45
Кл.слова: право на освіту, непідконтрольна територія, освітні центри
Петрочко, Жанна Василівна. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів / Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. - С .45-51
Кл.слова: патріотизм, дитячі громадські об’єднання, соціальні ініціативи
Дічек, Наталія Петрівна. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні / Н. П. Дічек. - С .51-55
Кл.слова: українська середня школа, диференційований підхід, індивідуалізація навчання
Прокопенко, Іван Федорович. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа / І. Ф. Прокопенко. - С .56-65
Кл.слова: Сковорода Григорій, про нього, якість освіти, вітчизняна педагогіка
Кравець, Володимир Петрович. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття / В. П. Кравець. - С .65-72
Кл.слова: статеве виховання, сексуальна педагогіка, сексуальна соціалізація
Березівська, Лариса Дмитрівна. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти / Л. Д. Березівська. - С .72-77
Кл.слова: історія української освіти, реформа шкільної освіти, концепція шкільної освіти
Локшина, Олена Ігорівна. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи / О. І. Локшина [и др.]. - С .77-83
Інші автори: Джурило А. П., Маріуц І. О., Шпарик О. М.
Кл.слова: порівняльна педагогіка, відділ порівняльної педагогіки, порівняльні дослідження
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .83-89
Кл.слова: операціоналізація, соціальне партнерство, онтологія
Комаровська, Оксана Анатоліївна. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти / О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. - С .89-94
Кл.слова: шкільна мистецька освіта, естетичне виховання, художня культура
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення / С. Д. Максименко. - С .95-101
Кл.слова: генетична психологія, комп’ютерна томографія, розвиток свідомості
Моляко, Валентин Олексійович. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології / В. О. Моляко. - С .102-106
Кл.слова: Інститут психології, особистість вченого, Костюк Григорій Силович, основні праці
Смульсон, Марина Лазарівна. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон. - С .107-112
Кл.слова: дистанційне навчання, саморозвиток, інтелектуальні метакогніції
Чепелєва, Наталія Василівна. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості / Н. В. Чепелєва. - С .113-119
Кл.слова: розвиток особистості, особистісний проект, наратив
Карамушка, Людмила Миколаївна. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження / Л. М. Карамушка. - С .119-126
Кл.слова: види соціальної напруженості, психічні стани, методики для дослідження
Колупаєва, Алла Анатолієвна. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - С .127-134
Кл.слова: інклюзивна освіта, освітнє реформування, інституціалізація
Кокун, Олег Матвійович. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості / О. М. Кокун. - С .134-140
Кл.слова: професійне самоздійснення, чинники самоздійснення, професійна діяльність
Найдьонова, Любов Антонівна. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту / Л. А. Найдьонова. - С .140-146
Кл.слова: Нова українська школа, медіапсихологія, інформаційний простір
Слюсаревський, Микола Миколайович. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування / М. М. Слюсаревський. - С .147-154
Кл.слова: моніторинг громадської думки, соціально-психологічні чинники, образ освітніх інновацій
Татенко, Віталій Олександрович. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини / В. О. Татенко. - С .155-159
Кл.слова: процес соціалізації, суб’єктно-суб’єктна взаємодія, спільний учинок
Титаренко, Тетяна Михайлівна. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації / Т. М. Титаренко. - С .160-166
Кл.слова: пролонгована травматизація, індикатори психологічного здоров’я, комунікативна компетентність
Панок, Віталій Григорович. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику / В. Г. Панок. - С .167-174
Кл.слова: наукова психологія, психологічна служба, практичний психолог
Ляшенко, Олександр Іванович. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С .175-182
Кл.слова: загальна середня освіта, профільне навчання, реформування української школи
Топузов, Олег Михайлович. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів / О. М. Топузов. - С .183-190
Кл.слова: загальна середня освіта, європейський освітній простір, європейська інтеграція
Биков, Валерій Юхимович. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти / В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. - С .191-198
Кл.слова: електронні освітні ресурси, електронний підручник, інформаційно-освітнє середовище
Савченко, Олександра Яківна. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу / О. Я. Савченко. - С .198-206
Кл.слова: освітні результати, результат уроку, види навчальних технологій
Ільченко, Віра Романівна. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти / В. Р. Ільченко. - С .206-210
Кл.слова: фундаменталізація змісту освіти, загальні закономірності природи, життєствердна модель
Бурда, Михайло Іванович. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти / М. І. Бурда. - С .211-216
Кл.слова: формування компетентностей, зміст математики, математика
Пометун, Олена Іванівна. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії / О. І. Пометун. - С .217-223
Кл.слова: компетентнісно орієнтоване навчання, шкільний підручник, проектування підручника
Голуб, Ніна Борисівна. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти / Н. Б. Голуб. - С .224-230
Кл.слова: мовна особистість, риторичні вміння, методика навчання української мови
Камишин, Володимир Вікторович. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С .231-239
Кл.слова: педагогічна антропологія, антропоцентричність, культурна еволюція
Коцур, Віктор Петрович. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття / В. П. Коцур. - С .240-245
Кл.слова: академічна мобільність, дистанційне навчання, освітній простір
Ничкало, Нелля Григорівна. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу / Н. Г. Ничкало. - С .246-259
Кл.слова: державна освітня політика, розвиток неперервної освіти, модернізація
Радкевич, Валентина Олександрівна. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів / В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. - С .259-267
Кл.слова: компетентнісний підхід, освітні стандарти, якість професійної освіти
Лук’янова, Лариса Борисівна. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики / Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. - С .267-275
Кл.слова: освіта впродовж життя, формальна освіта, неформальна освіта
Хомич, Лідія Олексіївна. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки / Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. - С .275-281
Кл.слова: особистість вчителя, педагогічна самосвідомість, мистецька освіта
Авшенюк, Наталія Миколаївна. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст / Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. - С .282-291
Кл.слова: порівняльна педагогіка, компаративно-педагогічні дослідження, неперервна педагогічна освіта
Єршова, Людмила Михайлівна. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді / Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. - С .291-297
Кл.слова: професійна освіта, кар’єрний розвиток, карֹ’єрне консультування
Павлик, Наталія Василівна. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат / Н. В. Павлик. - С .297-305
Кл.слова: характер особистості, гармонійний характер, характеро-логічний розвиток
Ігнатович, Олена Михайлівна. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів / О. М. Ігнатович. - С .306-313
Кл.слова: професійний психологічний відбір, майбутній педагог, педагогічні здібності
Артюшина, Марина Віталіївна. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників / М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. - С .313-320
Кл.слова: професійна освіта, педагогічна інноватика, інноваційна педагогічна діяльність
Петренко, Лариса Михайлівна. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів / Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. - С .320-328
Кл.слова: інформаційні технології, інформаційна культура, педагогічна діяльність
Саух, Петро Юрійович. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст / П. Ю. Саух. - С .328-344
Кл.слова: масовізація вищої освіти, культурно-цивілізаційна самоідентифікація, якість освіти
Луговий, Володимир Іларіонович. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку / В. І. Луговий [и др.]. - С .344-355
Інші автори: Оржель О. Ю., Слюсаренко О. М., Таланова Ж. В.
Кл.слова: сфери освіти, вища освіта, кадрове забезпечення
Вітренко, Юрій Миколайович. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки / Ю. М. Вітренко. - С .356-365
Кл.слова: послуга вищої освіти, споживач послуги вищої освіти, якість послуги вищої освіти
Ярошенко, Ольга Григорівна. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки / О. Г. Ярошенко. - С .365-372
Кл.слова: детермінанти розвитку, неформальна освіта, професійна діяльність
Степаненко, Ірина Володимирівна. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України / І. В. Степаненко. - С .373-381
Кл.слова: інтегративна концепція, методологічний космополітизм, реформування вищої освіти
Олійник, Віктор Васильович. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи / В. В. Олійник [и др.]. - С .382-391
Інші автори: Кириченко М. О., Отич О. М., Сорочан Т. М, Бондарчук О. І., Діденко Н. Г., Сергеєва Л. М., Сидоренко В. В., Клокар Н. І., Скрипник М. І.
Кл.слова: науково-педагогічні працівники, керівни кадри освіти, андрагогічний підхід
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Розвиток--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти -- історія освіти -- методологія соціальної роботи -- порівняльна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \ред.\
Луговий, В. І. \ред.\
Топузов, О. М. \ред.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Шпарик, О. М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: І426210053/2017/8
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 8
Зміст:
Зелюк, В. В. Процес децентралізації в Україні на засадах ефективного управління освітою в об'єднаних теріториальних громадах / В. В. Зелюк. - С.5-9
Кл.слова: децентралізація, управління освітою, опорна школа
Даниленко, Л. І. Інституційна спроможність загальноосвітнього навчального закладу в умовах розвитку державно-громадського управління / Л. І. Даниленко. - С.10-14
Кл.слова: інституційна спроможність, державно-громадське управління, сталий розвиток
Михасюк, О. К. Упровадження громадсько-державного управління закладом загальної середньої освіти в контексті законодавчих змін / О. К. Михасюк. - С.15-17
Кл.слова: управління, державно-громадське управління, громадсько-державне управління
Денисенко, Є. В. Управлінська культура майбутніх офіцерів як складник загальної культури фахівців військового управління / Є. В. Денисенко. - С.18-20
Кл.слова: культуролічний підхід, управління, управлінське мислення
Стрельніков, В. Ю. Досвід проведення авторських курсів у Полтавському університеті економіки і торгівлі / В. Ю. Стрельніков. - С.21-24
Кл.слова: підвищення кваліфікації викладачів, технологія кооперативного навчання, технологія інтенсивного навчання
Лебедик, Л. В. Проектування форм педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Л. В. Лебедик. - С.25-28
Кл.слова: магістр, форма навчання, ділова гра
Гельжинська, Т. Я. Педагогічні умови формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій / Т. Я. Гельжинська. - С.29-32
Кл.слова: система, освітнє середовище, моніторинг
Момот, О. О. Критерії, показники та рівні вихованостімайбутнього вчителя у здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.33-35
Кл.слова: вихованість, критерії вихованості, рівні вихованості
Палкин, В. А. Развитие виртуальной культуры в условиях Третьей промышленной( информационной) революции / В. А. Палкин. - С.36-40
Кл.слова: цивілізація, інформаційна цивілізація, віртуальна свобода
Кравченко, С. О. Науково-педагогічний аналіз понять "компетенція" та "компетентність" / С. О. Кравченко. - С.41-47
Кл.слова: компетентнісний підхід, освіта, європейський освітній простір
Бобак, О. Б. Особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями / О. Б. Бобак, Л. І. Смеречек. - С.48-50
Кл.слова: дитина, вади психофізичного розвитку, соціалізація особистості
Ткаченко, А. В. Фізкультурно-спортивна підготовка молоді в Україні другої половини ХХ століття як об'єкт історико-педагогічного дослідження / А. В. Ткаченко. - С.55-58
Кл.слова: методологія історико-педагогічних досдіджень, джерелознавство, педагогічна біографістика
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Кравченко, С. О.
    Науково-педагогічний аналіз понять "компетенція" та "компетентність" / С. О. Кравченко // Імідж сучасного педагога : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - № 8. - С. 41-47 . - ISSN 2221-6316

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- освіта -- європейський освітній простір

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Лисневская, Ю. А.
    Реформа высшего образования в Польше в контексте Болонского процесса [Текст] / Ю. А. Лисневская // Аспекти публічного управління. - 2018. - Том 6, N 9. - С. 23-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
європейський освітній простір -- польська модель вищої школи -- якість вищої освіти -- самооцінка викладача вузу

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Власюк, Оксана.
    Проблеми євроінтеграційного поступу системи вищої освіти України / О. Власюк, Т. Дараган, Н. Тимошенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 7. - С. 18-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
європейський освітній простір -- вища освіта -- освітній процес -- академічна мобільність -- фінансування освіти -- матеріально-технічна база -- державне замовлення -- заклади вищої освіти
Дод.точки доступу:
Дараган, Тетяна
Тимошенко, Наталія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
74.44(4Укр)я031
Н 63


    Ніколаєнко, Станіслав Миколайович.
    Теоретико-методологічні основи управління інноваційним розвитком системи освіти України : автореферат дисертації ... д-ра пед. наук : 13.00.06 / С. М. Ніколаєнко ; Університет менеджменту освіти. - Київ, 2009. - 44 с.
ДРНТІ
ББК 74.44(4Укр)я031

Рубрики: Педагогіка--організація освіти дорослих--Україна--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
органзаційна структура -- національна освіта -- методологія -- європейський освітній простір

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.


    Кірик, Т.
    Філософія удосконалення виховної роботи зі студентами-медиками в сучасних умовах / Т. Кірик // Нова парадигма. Філософія. Соціологія : журнал наукових праць. - 2017. - N 131. - С. 58-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2222-4637

Кл.слова (ненормовані):
національна освітня доктрина -- європейський освітній простір -- європейська інтеграція -- європейська свідомість -- опір інформаційній агресії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


   
    Викладання медичної і біологічної фізики та медичної інформатики в європейських університетах [Електронний ресурс] / О. Чалий, О. Любчик, К. Чалий. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
європейський освітній простір -- кредити ECTS -- медична інформатика -- порівняльний аналіз -- медична освіта
Анотація: В оглядовій статті представлено порівняльний аналіз щодо певних визначальних аспектів викладання фундаментальних для медичної освіти дисциплін «Медична та біологічна фізика» і «Медична інформатика» в 10 університетах 7 європейських країн. Проведено ґрунтовне зіставлення організації викладання цих природничих дисциплін (зокрема обсягу аудиторних годин) в Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця та інших європейських медичних університетах для спеціальності «Медицина». Встановлено, що в переважній більшості – 8 з 9 європейських університетах (медичних факультетах) на вивчення обов’язкових фізичних дисциплін відводиться більше аудиторних годин (для деяких університетів – у 2–3 рази більше), ніж у НМУ імені О.О. Богомольця. Дисципліна «Медична інформатика та основи наукових досліджень» затверджена в робочому навчальному плані НМУ для спеціальності «Медицина» на 2021–2022 навчальний рік не як обов’язкова нормативна дисципліна, а як варіативна дисципліна, яку студенти 1-го курсу НМУ імені О. О. Богомольця можуть обрати з апріорною ймовірністю, яка дорівнює 0,5. Підкреслено значення викладання дисциплін «Медична та біологічна фізика» і «Медична інформатика» як невід’ємних інтегральних частин сучасної практично-орієнтованої медичної освіти. Враховуючи перспективи поглиблення інтеграції медичної освіти України в Європейський освітній простір і з метою забезпечення якісної підготовки майбутніх лікарів та створення передумов для академічної мобільності студентів, обґрунтовано доцільність приведення у відповідність обсягу аудиторних годин та пріоритетності викладання дисциплін «Медична та біологічна фізика» і «Медична інформатика» в НМУ імені О. О. Богомольця до виявлених типових діапазонів годин в навчальних планах переважної більшості профільних факультетів низки університетів провідних Європейських країн.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Чалий, О.
Любчик, О.
Чалий, К.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Batechko, N.
    The system of management of the university education quality: the experience of the European Union [Електронний ресурс] = Система управління якістю університетської освіти:досвід Європейського Союзу / N. Batechko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 342-357, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.342357. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський освітній простір -- менеджмент якості університетської освіти -- якість -- якість університетської освіти
Анотація: У статті висвітлено сучасні тенденції менеджменту якості університетської освіти в контексті сучасних європейських практик. Простежено еволюцію розвитку системи менеджменту якості в Європейському Союзі. Представлено сучасний науковий дискурс щодо проблеми менеджменту якості університетської освіти в європейському науковому просторі та в Україні, зокрема відмінності в дефініційному аналізі та концептуальних положеннях. Зазначено особливості та відмінності зовнішнього та внутрішнього оцінювання в системах забезпечення якості університетської освіти, наголошено на необхідності балансу між цими процесами та пошуку оптимальних методів оцінювання. Окреслено основні тенденції розвитку системи менеджменту якості університетської освіти в Україні, зокрема, розробку та запровадження правових механізмів, постійно діючого моніторингу якості вищої освіти з урахуванням світового, європейського та національного досвіду, удосконалення рейтингової системи оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти як інструментів управління якістю вищої освіти. Представлено систему менеджменту якості університетської освіти, як на державному рівні, так і на рівні окремого закладу вищої освіти. Доведено доцільність втілення кращих європейських практик із збереження якості університетської освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)