Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=імідж компанії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Мазура, Елена.
    Социальные сети не могут быть основным или единственным источником информации в маркетинговых исследованиях / Е. Мазура // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 4. - С. 32-33

Кл.слова (ненормовані):
репрезентативна вибірка -- аудиторія соціальних мереж -- імідж компанії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Попова, Татьяна.
    Компании, которые хотят быть конкурентоспособными, должны проводить мониторинг социальных сетей / Т. Попова // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 4. - С. 38-39

Кл.слова (ненормовані):
імідж компанії -- дослідження аудиторії -- можливості соціальних мереж

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
339.138
К 73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер [Текст] : перевод с английского / Ф. Котлер. - 10-е издание. - Москва : Альпина Паблишер, 2019. - 211 с. - ISBN 978-5-9617-6745-1 : 318.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг -- бренди -- імідж компанії -- інновації -- електронний бізнес -- бізнес онлайн

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)