Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивний клас<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
376:316.6(075)
А 90


   
    Асистент учителя в інклюзивному класі : навчально-методичний посібник / Н. М. Дятленко [та ін.]. ; ред. М. Ф. Войцехівський ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної педагогічної освіти. - Київ : Плеяди, 2015. - 172 с. - ISBN 978-966-2432-31-2 : 45.00 грн., 45.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Організація освіти--Інклюзивна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивний клас -- оцінювання -- моніторинг -- психофізичний розвиток -- командний підхід -- освіта
Дод.точки доступу:
Дятленко, Наталія Михайлівна
Софій, Наталія Зіновіївна
Мартинчук, Олена Валеріївна
Найда, Ю. М.
Войцехівський, М. Ф. \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
Шифр: О190803/2017/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1
Зміст:
Засенко, Вячеслав. Спеціальна освіта: кроки до змін / В. Засенко. - С.7-12
Кл.слова: особливі потреби, спеціальна освіта, інклюзивна освіта
Сак, Тамара. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку різних психолого-педагогічних типів / Т. Сак. - С.13-20
Кл.слова: психолого-педагогічна типологія, розлади навчально-пізнавальної діяльності, інклюзивний клас
Чеботарьова, Олена. Багатоаспектність корекційно-розвивальної роботи в освітніх закладах для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату / О. Чеботарьова, І. Гладченко. - С.21-30
Кл.слова: корекційні заняття, діти з порушеннями опорно-рухового апарату, психофізичний розвиток
Волошина, Оксана. Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища / О. Волошина. - С.31-39
Кл.слова: інклюзивна освіта, модель підготовки вчителя, педагогічні умови
Давидюк, Марина. Використання потенціалу дитячої субкультури для створення інклюзивного освітнього простору / М. Давидюк. - С.40-47
Кл.слова: інтеграція, інклюзія, соціалізація
Омельченко, Ірина. Концептуально-методичні підходи до розвитку мовленнєвої діяльності та спілкування у підлітків і юнаків із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.48-59
Кл.слова: мовленнєва діяльність, спілкування, корекційно-розвиткові заняття
Компанець, Наталія. Проекція проблем розвитку дитини на рівні піраміди навчання Вільямса та Шеленбергера / Н. Компанець. - С.60-69
Кл.слова: мінімальна мозкова дисфункція, нерізко виражені проблеми розвитку, стихійна інклюзія
Адамюк, Наталія. Лінгводидактична модель вивчення лексики української жестової мови: аспекти опанування / Н. Адамюк. - С.70-77
Кл.слова: антонімічна пара, жестолексема, багатозначний жест
Литовченко, Світлана. Навчально-реабілітаційний центр як сучасна форма організації освіти дітей з порушеннями слуху / С. Литовченко. - С.78-85
Кл.слова: особливі освітні потреби, спеціальна освіта , порушення слуха
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Сак, Тамара.
    Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку різних психолого-педагогічних типів [Текст] / Т. Сак // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 1. - С. 13-20

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна типологія -- розлади навчально-пізнавальної діяльності -- інклюзивний клас

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


   
    Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент" / Т. Скрипник [та ін.] // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 61-74, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
експертний коучинг -- емоційний інтелект -- інклюзивний клас -- класний менеджмент -- педагогічний експеримент
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Скрипник, Т.
Аль-Хамісі, Д.
Мартинчук, О.
Бірюкова, К.


Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)