Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інсценування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
Шифр: З659149/2013/10
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 10
Зміст:
Гайченко, О. В. Організація методичної роботи з учителями світової літератури : заняття № 2 / О. В. Гайченко. - С.8-15
Кл.слова: міжпредметна, самоосвіта, моніторинг
Ткач, І. Співдружність мистецтв на уроках світової літератури / І. Ткач. - С.16-19
Кл.слова: Третьяковська галерея, композиція
Богосвятська, А. І. Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо / А. І. Богосвятська. - С.20-25
Кл.слова: інтерпретування, джигсоу, прес
Мацкова, Л. М. Подорож у сиву давнину : Літературно-пізнавальна гра "Античний калейдоскоп", 8 кл. / Л. М. Мацкова. - С.26-30
Кл.слова: трагедія, 8 клас
Гикава, Л. Я. Запрошуємо на чай : сценарій позакл. заходу для учнів 8-11 кл. / Л. Я. Гикава, С. О. Дячок. - С.31-35
Кл.слова: чаювання, позакласний захід, 8-11 класи
Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне планування уроків для 5 класу : уроки 19-25 / О. О. Гузь. - С.36-44
Кл.слова: конфлікт, дослідження
Орлова, О. В. Великі "маленькі" герої дитячої літератури : урок за творами "Маленький лорд Фаунтлерой", "Маленька принцеса" Ф. Е. Бернетт / О. В. Орлова. - С.45-47
Мінаєва, О. О. Чисте світло лицарства : інтегр. урок світової літ-ри та англ. мови (компаративний аналіз творів В. Скотта "Айвенго" та М. В. Гоголя "Тарас Бульба") / О. О. Мінаєва, Ю. О. Паляничка. - С.48-51
Битько, Ю. В. Байка І. А. Крилова "Вовк і Ягня". Порівняльний аналіз байок Езопа та Крилова / Ю. В. Битько. - С.52-54
Кл.слова: інсценування
Гукова, О. О. Оповідання А. П. Чехова "Товстий і тонкий" / О. О. Гукова
Качур, Л. М. Провідні мотиви та символи лірики Блока / Л. М. Качур. - С.57-58
Пушкар, О. М. Головні мотиви творчості Райнера Марії Рільке. Життєвий і творчий шлях письменника : "Орфей, Еврідіка, Гермес" "Ось дерево звелось..." / О. М. Пушкар. - С.58-60
Кл.слова: гермес, орфей, еврідіка
Хроменко, І. Симон Соловейчик - "невтомний ідеаліст і реформатор освіти" : продовження / І. Хроменко. - С.61-63
Кл.слова: навчання, гіпотеза, ретельність
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (04.04.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Орлова, О. В.
    Система уроків з вивчення казки Льюїса Керрола "Аліса в Країні Див" [Текст] / О. В. Орлова // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 53-61
ДРНТІ

Рубрики: Художня література--казка--Україна--Велика Британія

   Педагогіка--урок


Кл.слова (ненормовані):
інсценування -- повість-казка
Дод.точки доступу:
Керрол, Льюїс (1832-1898) \про твір\

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
82.0(082)
Л 64


   
    Літературний процес: мова мистецтв і мистецтво мови : матеріали V щорічної Міжнародної наук. конференції : 4-5 квіт. 2014 р., м. Київ. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 323 с. - 46.42 грн.
    Зміст:
Александрова, Г. А. Лірика Івана Стешенка в контексті естетичних тенденцій кінця XIX - початку XX ст. / Г. А. Александрова. - С .3-15. - Библиогр. в конце ст.
Антипова, A. M. Воспитание компетентного читателя в современной российской школе / A. M. Антипова. - С .15-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читацька компетентність, читання, сприйняття
Бровко, 0. 0. Метафора літери крізь призму гіпертексту / 0. 0. Бровко. - С .24-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гіпертекст, алфавіт, метафора літери
Вечоркін, І. О. Письменник і стиль: стильовий детермінізм / І. О. Вечоркін. - С .32-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальний письменницький стиль, стильовий чинник, стильовий носій
Винар, С. М. Українська драма епохи fin de siecle: антична традиція та авторська індивідуальність / С. М. Винар. - С .41-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДРАМА, ХОР, парод
Вісич, O. A. Театр і театралізація у драматичній творчості Лесі Українки / O. A. Вісич. - С .48-55. - Библиогр. в конце ст.
Гайдаш, Анна Владиславівна. Танатичний дискурс персонажів похилого віку в п'єсі Тіни Хау «Портрет родини Черчей» / А. В. Гайдаш. - С .57-64. - Библиогр. в конце ст.
Галич, А. О. Постаті шістдесятників у рецепції Ірини Жиленко: особливості портретування / А. О. Галич. - С .64-71. - Библиогр. в конце ст.
Галич, В. М. Шевченкіана Гончара-публіииста як гіпертекст / В. М. Галич. - С .71-82. - Библиогр. в конце ст.
Галич, Олександр Андрійович. Щоденники О. Довженка у мемуарно-публіцистичній інтерпретації / О. А. Галич. - С .82-91
Гладишев, В. В. Деякі аспекти підготовки кваліфікованого вчителя-читача (спецкурс "Контекстне вивчення художніх творів в основній і старшій школі") / В. В. Гладишев. - С .91-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спецкурс, контекстне вивчення, фахова підготовка
Гребенюк, Т. В. Екфразис як форма міжтекстової комунікації / Т. В. Гребенюк. - С .98-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екфразис, художній образ, художня література
Дмитрук, Л. Л. Дискурс "село - місто" в інтерпретації Олексія Кундзіча / Л. Л. Дмитрук. - С .107-113. - Библиогр. в конце ст.
Донченко, Л. О. Художня модель чужинства у повісті Валерія Шевчука "У пащу Дракона" / Л. О. Донченко. - С .114-122. - Библиогр. в конце ст.
Жданова, O. Л. Бахтін та мистецтво мовчання у літературній освіті / O. Л. Жданова. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Каневская, О. Б. Приемы создания психологизма в пьесах А.В. Сухово-Кобылина / О. Б. Каневская. - С .131-137. - Библиогр. в конце ст.
Карп, М. А. Плюральність форм мультимодальних засобів когезії і когерентності британських художніх текстів / М. А. Карп. - С .138-143
Кл.слова: мультимодальний текст, вербальна складова, гетерогенна складова
Колінько, Олена Петрівна. Модерністські експерименти: новела рубежу ХІХ-ХХ ст .у контексті інтермедіального дискурсу / О. П. Колінько. - С .144-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модерністська новела, інтермедіальність, синтез мистецтв
Кондратенко, Н. В. Мовні ігри у сучасному художньому дискурсі як реалізація ігрового принципу текстотворення / Н. В. Кондратенко. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська проза, художній дискурс, мовна гра
Костильова, Т. М. Мотив блудного сина в оповіданні Френсіса Брета Гарта "Блудний син містера Томсона" / Т. М. Костильова. - С .162-168. - Библиогр. в конце ст.
Кочерга, С. О. Хореографічна концепція драматичної поеми Лесі Українки "Оргія" / С. О. Кочерга. - С .169-177. - Библиогр. в конце ст.
Луценко, Л. О. Наративний універсум любовної прози Елізи Гейвуд у перспективі феміністичної теорії оповіді: екстрафікційний голос / Л. О. Луценко. - С .178-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гейвуд Е., феміністична наратологія, імпліцитний автор
Мацевко-Бекерська, Лідія. Домінанта інтенційності в рецептивній парадигмі художнього тексту / Л. Мацевко-Бекерська. - С .185-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтенційність, сугестивний центр, толерантне читання
Мохначова, О. В. Авторский голос как модус интерпретации мифа в романе М. Этвуд "Пенелопиада" / О. В. Мохначова. - С .195-213. - Библиогр. в конце ст.
Новрузов, P. M. Образ забытого пророка в восприятии А. Вельтмана / P. M. Новрузов. - С .205-213. - Библиогр. в конце ст.
Опришко, Тетяна Сергіївна. Боротьба з "ворожою ідеологією" на шпальтах журналу "Молодняк" / Т. С. Опришко. - С .213-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний процес, стиль творчості, пролетарські письменники
Родчин, З. Я. Реалізація міфологеми братовбивства у дискурсі резистансної драми (на матеріалі західноукраїнських п'єс 20-х - 30-х років XX ст.) / З. Я. Родчин
Кл.слова: міф, резистанс, міфологема
Сардарян, К. Г. Художні та стильові особливості книги спогадів Ірини Жиленко "Homo feriens" / К. Г. Сардарян. - С .227-235. - Библиогр. в конце ст.
Сердюк, O. K. Залучення учнів до шкільного театру як засіб формування читацької культури / O. K. Сердюк. - С .235-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: театральна інтерпретація, інсценування, художній твір
Сізова, Ксенія Леонідівна. Жанр життєвої історії: на перетині публіцистики та літератури / К. Л. Сізова. - С .241-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр, жанрова модифікація, життєва історія
Стародубцева, Любов Олександрівна. Роль внутрішнього спілкування в комунікативній парадигмі драми Лесі Українки "Кассандра" / Л. О. Стародубцева. - С .248-255. - Библиогр. в конце ст.
Тищук, Дар'я Сергіївна. Денотативне значення слова-основи як компонент структури асоціоніма / Д. С. Тищук. - С .255-262. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асоціонім, денотативне значення, тропи
Цепкало, Тетяна Олександрівна. Архетипний образ місяця в поезіях П. Карманського та В. Свідзинського / Т. О. Цепкало. - С .263-272. - Библиогр. в конце ст.
Цокол, Олена Олександрівна. Рецептивне поле сучасної драми у критиці та літературознавстві / О. О. Цокол. - С .272-279. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна драматургія, рецепція, критика
Червинский, Гжегож. Из Львова в Северную Африку. Анализ репортажной прозы Т. М. Ниттмана / Г. Червинский. - С .279-290. - Библиогр. в конце ст.
Штейнбук, Ф. М. Конверґенція топосу чутливості у творах сучасної світової літератури / Ф. М. Штейнбук. - С .291-301. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конверґенція, тілесно-міметичний метод аналізу, топос чутливості
Шульган, Віра Володимирівна. Pluralia tantum поетичного ідіостилю І. Я. Франка / В. В. Шульган. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Шулькова, Катерина Ігорівна. Від "Братів Гарді" до "Чорного кошеняти" : феномен серійності в сучасному дитячому детективі / К. І. Шулькова. - С .307-315. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Брати Гарді, Чорне кошеня, дитячий детектив
Ярошенко, Роман Васильович. Вплив художньої літератури на свідомість читача середньої та вищої школи / Р. В. Ярошенко
Кл.слова: видавнича продукція, свідомість читача, вплив літератури
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--матеріали конференцій--Україна

   Мовознавство


Кл.слова (ненормовані):
гіпертекст -- метафора -- конверґенція

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
371.383.1(477)
А 65


    Андреєва, Лілія.
    Анімація як засіб організації активного дозвілля дітей / Л. Андреєва, М. Ковальчук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 76–79. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Інсценування--виховний захід--проведення--середня школа

Кл.слова (ненормовані):
анімація -- анімаційна діяльність -- сценарії -- соціально-педагогічна анімація -- виховний захід -- сценарій виховного заходу -- дозвілля -- середня школа -- 5 клас
Анотація: У статті на основі наявних підходів науковців до визначення поняття анімації розглянуто роль анімації в організації змістовного і цікавого дозвілля школярів. Аналізуються основні функції анімації, а також можливості, які відкриває ця технологія для сучасного педагога. Запропоновано розробку виховного заходу з елементами анімації для учнів середньої школи.
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Майя


Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.
373.213.831.1:502/504](477)
К 71


    Косенко, С.
    Як маленький Гарбузик шукав друзів : осін. розвага для дітей серед. дошк. віку / Світлана Косенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 64–67.
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--інсценування--осінні розваги--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- інсценування -- розваги -- осіння тематика -- осінь -- сценарії -- середній дошкільний вік
Анотація: Сценарій.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
373.213.831:39](477)
Ш 52


    Шестова, І.
    Святий Миколай, нам всякчас допомагай! : вистава за мотивами казки Моріса Метерлінка (Mourice Maeterlinck) "Синій птах" для дітей ст. дошк. віку / Інна Шестова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 58–62.
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--інсценування--народознавча тематика--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- інсценування -- народознавча тематика -- Синій птах, казка -- сценарії -- Святий Миколай -- старший дошкільний вік
Анотація: Сценарій.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: М133953/2018/6
   Журнал

Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 6 (114)
Зміст:
Кураксіна, О. І. Історія вокальної музики : ("Муз. мистецтво": 6-й кл.) / О. І. Кураксіна. - С.2-4
Кл.слова: урок музичного мистецтва у 6 класі, історія вокальної музики, музичне мистецтво в школі
Кураксіна, О. І. Пісенний жанр. Народна пісня : ("Муз. мистецтво": 6-й кл.) / О. І. Кураксіна. - С.5-8
Кл.слова: музичне мистецтво в школі, урок музичного мистецтва у 6 класі, пісенний жанр
Гетман, О. В. Графіка. Графічні техніки. Монотипія : ("Образотворче мистецво": 5-й кл.)" / О. В. Гетман. - С.9-13
Кл.слова: образотворче мистецтво в школі, урок образотворчого мистецтва у 5 класі, графічні техніки
Гетьман, О. В. Натюрморт. Зображення натюрморту у тепломк або холодному колориті : ("Образотворче мистецтво": 6-й кл.) / О. В. Гетьман. - С.14-17
Кл.слова: образотворче мистецтво в школі, урок образотворчоого мистецтва у 6 класі, натюрморт
Хитрич, А. М. Повітряна перспектива в живописі : ("Образотворче мистецтво": 7-й кл.) / А. М. Хитрич. - С.18-20
Кл.слова: образотворче мистецтво в школі, урок образотворчого мистецтва у 7 класі, повітряна перспектива в живописі
Орлова, Є. Г. Мистецтво графіки. Фелікс Валлотон / Є. Г. Орлова. - С.22-29. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: художник-графік, персоналія художника-графіка, матеріали до уроків образотворчого мистецтва
Світлічна, О. А. Як полюбити павучка : (інсценування казки Д. Амфт) / О. А. Світлічна. - С.30-32
Кл.слова: театр у школі, інсценування казки, театральн діяльність школярів
Рудишина, О. С. Театралізована композиція "Найвища любов" / О. С. Рудишина. - С.33-35
Кл.слова: театр у школі, театральна діяльність школярів, театралізована композиція для школярів
Станкевич, Н. В. Етнофольклорний фестиваль "Народні традиції Поділля. Веселий український ярмарок" / Н. В. Станкевич. - С.36-44
Кл.слова: народознавчий виховний захід, етнофольклорний фестиваль для шклярів, традиції українського ярмаркування
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
373.3.091.33-027.22:792.09](477)
З-80


    Золотарьова, А.
    Казкова співдружність / Алла Золотарьова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 6–9. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інсценування--літературно-сценічна презентація--казки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інсценування -- літературно-сценічна презентація -- казки -- сценарій казки -- український педагог -- педагог-гуманіст -- казкова історія -- літературна спадщина В. О. Сухомлинського -- музичні інструменти -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що використання казки як засобу навчання та виховання школярів – одна з найважливіших ідей В. О. Сухомлинського. Представлено сценарій казки, яку натхнено творили учні Українського колежу В. О. Сухомлинського, бо з притчами та байками В. О. Сухомлинського були знайомі ще з дитинства.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Світлічна, О. А.
    Як полюбити павучка : (інсценування казки Д. Амфт) / О. А. Світлічна // Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 30-32

Рубрики: Шкільний театр--театральна діяльність школярів--інсценування казки Д. Амфт

   Театр у школі--інсцкнування казки Д. Амфт--театральна діяльність школярів


Кл.слова (ненормовані):
театр у школі -- інсценування казки -- театральн діяльність школярів

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Омельчук, І. О.
    Діло майстра величає / І. О. Омельчук // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 22. - С. 43-47

Рубрики: Трудове навчання--позакласна робота--свято

Кл.слова (ненормовані):
свято -- ведучий -- інсценування -- годівничка -- вишитий рушник -- працьовиті діти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Бурлака, С.
    Діти об’єднують Україну : (сценарій свята до Дня захисту дітей, 1 клас) / Світлана Бурлака // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 36–39. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Інсценування--День захисту дітей--сценарій свята--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інсценування -- свято -- сценарій свята -- День захисту дітей -- людяність -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті подано сценарій проведення свята до Дня захисту дітей в початковій школі. Мета: закріплювати та поглиблювати знання учнів про свято – День захисту дітей, розширювати їхню пізнавальну діяльність, формувати інтерес до навколишнього світу.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

12.


    Тернавич, Т.
    Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1(607). - С. 42–44. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Інсценування--виховні заходи--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інсценування -- виховні заходи -- сценарій заходу -- український педагог -- казки -- літературні твори -- літературна творчість -- виховання особистості -- Зелені рукавички, казка -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій проведення виховного заходу за творчістю видатного українського педагога та письменника В. О. Сухомлинського на прикладі вивчення казки "Зелені рукавички" в початковій школі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Іващенко, Ірина Віталіївна.
    Специфіка творчої репрезентації класичних і сучасних текстів у режисурі А. Приходька [Текст] / І. В. Іващенко, В. О. Стрельчук // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 221-225. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
репрезинтація -- класичні та сучасні тексти -- інсценування -- постмодернізм -- репрезентаційний простір -- візуальний ряд
Дод.точки доступу:
Стрельчук, Вікторія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Вещикова, О.
    Асиметрія пам’яті і спогадів у художньому творі: наратологічний аспект / О. Вещикова // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 46-53, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
пам’ять -- наратив -- когнітивна наратологія -- мімезис пам’яті -- ретроспекція -- недостовірний наратор
Анотація: Актуальність статті полягає в теоретичному узагальненні філософсько-естетичних і наратологічних підходів до експлікації феномена індивідуальної пам’яті наратора и персонажа, а саме взаємодії запам’ятовування, забування і спогадів як необхідних складників єдиного когнітивного процесу. Предметом дослідження є асиметрія пам’яті та спогадів у гомодієгетичному наративі. Методологія аналізу ґрунтується на працях А. Ассман, Арістотеля, М. Баль, Я. Бистрова, А. Ерлл, Б. Нои манн, А. Нюннінга, В. Рендалла та інших науковців, посткласичних наратологів. Розглядаються три основні підходи до концепції пам’яті в сучасніи наратології : 1) «пам’ять літератури»; 2) «мімезис пам’яті»; 3) література як посередник колективної пам’яті. Основну увагу у статті зосереджено на «мімезисі пам’яті». Мета розвідки — репрезентувати романи Рут Веа «У лісі-лісі темному» та Поли Гоукінз «Глибоко під водою» як наративну експлікацію когнітивного феномена пам’яті. У результаті аналізу романів, обраних як об’єкт дослідження, робиться припущення, що будь-якии першоособовий наратор, а особливо травмовании у минулому, якии будує історію на власних спогадах, є недостовірним, що зумовлюється суб’єктивною оцінкою наратором описуваних подій , суттєвою часовою відстанню між подіями й моментом ї хньої фіксації , намаганням наратора трансформувати спогади, тобто модифікувати події та повірити в цю нову версію. Наративне інсценування запам’ятовування і забування досягається завдяки суб’єктивності оповіді гомодієгетичних нараторів, наявності двох і більше часових площин, різних версій подій , прийомів аналепсису тощо. Невідповідність спогадів, які демонструють наратори, реальним подіям є характеристикою механізмів пам’яті та чинником, якии суттєво впливає на розвиток сюжету в романах. Новизна дослідження полягає в застосуванні когнітивного підходу до аналізу гомодієгетичного мнемічного наративу. Результати дослідження мають перспективу для подальшого аналізу окремих творів, що являють художню презентацію взаємодії пам’яті і спогадів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.
159.98
С 32


    Сергієнко, І. М.
    Соціально-психологічний театр - метод роботи шкільного психолога [Текст]. Частина 2 / І. М. Сергієнко. - Київ : Марич, 2011. - 56 с. - (Психологічний інструментарій). - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Практична психологія--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні стосунки -- інсценування -- діалогічна взаємодія -- психологічна допомога
Анотація: У посібнику представлено теоретичні й практичні матеріали, що можуть бути використані у профілактичній роботі практичного психолога для створення соціально-психологічного театру у школі або іншому навчальному закладі.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)