Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інформаційний світогляд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   027.8
   Ш 66


   
    Шкільна бібліотека в навчально-виховному процесі : збірник статей із досвіду роботи бібліотекарів ЗНЗ м. Києва / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної педагогічної освіти. - Київ : Київський університетт імені Бориса Грінченка, 2012. - 155 с. - 20.75 грн., 20.00 грн.
    Зміст:
Матієнко, Валентина Вікторівна. Історія розвитку шкільних бібліотек / В. В. Матієнко, А. І. Рябець. - С .6-10
Кл.слова: історія світових бібліотек, учнівські бібліотеки, шкільні бібліотеки
Бадьорна, Римма Олександрівна. Орієнтовний план роботи шкільної бібліотеки / P. O. Бадьорна. - С .11-20
Кл.слова: діяльність шкільної бібліотеки, обслуговування читачів, популяризація літератури
Мельник, Юлія Миколаївна. Роль і місце бібліотеки у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу / Ю. М. Мельник. - С .21-24
Кл.слова: інформаційна культура, інформаційний світогляд, інформаційні потреби
Чорнобай, Зоя Михайлівна. Інноваційні форми роботи шкільних бібліотек / З. М. Чорнобай. - С .25-27
Кл.слова: освітня послуга, завдання бібліотеки, масова форма роботи
Малиновська, Віра Іванівна. Бібліотека як інформаційний центр навчального закладу / В. І. Малиновська. - С .28-36
Кл.слова: інформування педагогічного колективу, інформаційно-бібліотечне забезпечення, форми бібліотечної роботи
Жовнір, Тетяна Петрівна. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу / Т. П. Жовнір. - С .36-41
Кл.слова: інформаційно-бібліотечна домомога, виховні заходи, індивідуальне інформування
Грачова, Тамара Станіславівна. Функції шкільної бібліотеки на сучасному етапі / Т. С. Грачова. - С .41-47
Кл.слова: інформаційна робота, довідковий апарат шкільної бібліотеки, бібліотечні уроки
АндрієнкоЛ., Людмила Іванівна. Робота бібліотекаря з фондом шкільної бібліотеки / І. АндрієнкоЛ. - С .48-54
Кл.слова: організація книжкового фонду, методи обліку підручників, довідковий апарат шкільної бібліотеки
Косенко, Тетяна Миколаївна. Бібліографічна та інформаційна робота шкільної бібліотеки / Т. М. Косенко. - С .54-59
Кл.слова: бібліографічні довідки, рекомендаційні списки , масова форма роботи
Хазанович, Наталя Миколаївна. Інформаційно-бібліографічне обслуговування користувачів / Н. М. Хазанович. - С .60-66
Кл.слова: диференційоване бібліографічне інформування, бесіди, масове бібліографічне інформування
Березнюк, Лариса Іванівна. Роль шкільної бібліотеки у національному вихованні учнів / Л. І. Березнюк, Т. О. Кузнєцова, Л. Ю. Камінська. - С .67-70
Кл.слова: патріотичне виховання, правове виховання, моральне виховання
Файзуліна, Ніна Іванівна. Роль бібліотекаря у формуванні громадянської компетентності учнів засобами книги / Н. І. Файзуліна. - С .71-74
Кл.слова: співпраця бібліотекаря і вчителя, індивідуальна робота, виховна робота
Гоняк, Зінаїда Іванівна. Роль шкільного бібліотекаря у формуванні правового та морального виховання учнів / З. І. Гоняк. - С .74-81
Кл.слова: правове виховання, моральне виховання, шкільний бібліотекар
Черевко, Людмила Петрівна. Шкільна бібліотека на допомогу педагогам / Л. П. Черевко. - С .82-85
Кл.слова: індивідуальні бесіди, рекомендована література, освітні технології
Моргун, Ольга Володимирівна. Морально-етичні норми спілкування бібліотекаря з читачем / О. В. Моргун. - С .86-89
Кл.слова: спілкування, професійна мораль бібліотекаря, бібліотечні технлогії
Кулік, Тетяна Олексіївна. Інформаційна компетентність сучасного учня - складова роботи шкільної бібліотеки / Т. О. Кулік. - С .90-95
Кл.слова: інформаційна культура, джерела навчальної інформації, позакласні заходи
Файзуліна, Ніна Іванівна. "Країна книжкова- країна казкова" : посвячення першокласників у читачі / Н. І. Файзуліна. - С .96-103
Кл.слова: бібліотечні уроки, план-конспект уроку, посвячення у читачі
Степанова, Людмила Герасимівна. Самостійний вибір книг у бібліотеці / Л. Г. Степанова. - С .103-105
Кл.слова: бібліотечні уроки, план-конспект уроку, розташування книг у фонді
Жовнір, Тетяна Петрівна. Як книга прийшла до нас / Т. П. Жовнір. - С .106-110
Кл.слова: бібліотечні уроки, план-конспект уроку, історія книги
Жовнір, Тетяна Петрівна. Книги - морська глибина / Т. П. Жовнір. - С .111-115
Кл.слова: бібліотечні уроки, план-конспект уроку, книги
Хазанович, Наталя Миколаївна. Робота бібліотекаря із систематичним каталогом / Н. М. Хазанович. - С .116-119
Кл.слова: бібліотечні уроки, план-конспект уроку, систематичний каталог
Новицька, Олена Семенівна. Вплив засобів масової інформації на формування особистості дитини (година спілкування для учнів 1 —4 класів) / О. С. Новицька. - С .120-126
Кл.слова: масова робота шкільної бібліотеки, виставка-презентація, молодіжна преса
Линець, Валентина Василівна. Тиждень бібліотеки в Київському військовому ліцеї імені Івана Богуна / В. В. Линець
Кл.слова: інформаційний центр, тиждень бібліотеки, бібліотечні заходи
Дементьєва, Ніна Олексіївна. Святиться твоє, Україно, ім'я / Н. О. Дементьєва. - С .128-132
Кл.слова: масова робота шкільної бібліотеки, сценарій свята, День незалежності України
Науменко, Ю. А. Свято до Всеукраїнського Дня бібліотек / Ю. А. Науменко, Л. П. Черевко ; . - С .133-138
Кл.слова: бібліотечні уроки, сценарій до Дня бібліотек
Лапка, Людмила Олександрівна. У світі казок / Л. О. Лапка ; У світі казок. - С .139-142
Кл.слова: літературна вікторина
Жовнір, Тамара Петрівна. Україна - країна моєї мрії / Т. П. Жовнір
Кл.слова: тематичний вечір
Фадєєва, Алевтина Петрівна. Герої Крут, ми ваші спадкоємці! / А. П. Фадєєва
Кл.слова: тематичний вечір, патріоттичне виховання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліотекознавство--Бібліографія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
досвід бібліотекарів -- інформаційна робота
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

2.


    Гайдук, Оксана Михайлівна.
    Вплив інформаційної культури на формування образу суперегероя XXI століття [Текст] / О. М. Гайдук // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 75-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
образ супергероя -- інформаційна культура -- інформаційний світогляд -- культура -- інформаційна епоха

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Ломачинська, Ірина.
    Роль медіакультури в інформаційних війнах сучасності / І. Ломачинська, Б. Ломачинський // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2022. - Том 3, № 3. - P66-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- інформаційний світогляд -- цифрова культура -- інформаційна війна -- інформаційно-психологічна війна -- медіапропаганда -- медіаграмотність -- медіаосвіта
Анотація: Стаття присвячена соціально-філософському аналізу феномену медіакультури в контексті глобалізаційних інформаційних викликів сучасності. Формування основних загроз сучасного інформаційного суспільства розкрито крізь призму тісного взаємозв’язку насилля, багатства та знань як засобів реалізації владних відносин у геополітичному контексті.
Дод.точки доступу:
Ломачинський, Богдан


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Lomachinska, I.
    Value orientations of information culture as a key factor of society information security = Ціннісні орієнтири інформаційної культури як ключового фактора інформаційної безпеки суспільства / I. Lomachinska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P34-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- суспільство знань -- інформаційна культура -- інформаційна система -- інформація -- інформаційна війна -- консцієнтальна війна -- інформаційний світогляд
Анотація: Стаття присвячена аналізу сутності інформаційної культури як основного фактора безпеки соціальної інформаційної системи перед глобалізаційними викликами інформаційних загроз сучасності. Аналіз проведено із застосуванням системного підходу: інформаційну культуру визначено як засіб функціонування складних інформаційних систем (індивідів, соціальних груп, націй, держав), пов'язаних загальним історичним досвідом, нормами, цінностями, що визначають інтелектуальні та практичні можливості особи сприймати та асимілювати, переробляти, використовувати, передавати інформацію в просторі та в часі. Зазначено, що філософське розуміння феномена інформаційної культури дає підстави для розгляду його на кількох рівнях: соціальнотехнічному (це вміння працювати з інформацією); соціокультурному (це сукупність матеріальних і духовних досягнень суспільства); освітньому (це вміння адекватно асимілювати нові знання за допомогою системи освіти, наукової та художньої творчості). Сутність інформаційної культури визначено як основний засіб становлення інформаційного світогляду суспільства на всіх етапах інформаційно-комунікаційних революцій. Проаналізовано ціннісні орієнтири інформаційної культури в контексті становлення ідеології суспільства знань, а саме: необхідність виховання свідомої особистості, що має стимул до саморозвитку та здатна задовольняти свої інформаційні потреби, як необхідну умову формування інформаційно свідомого суспільства, здатного протистояти загрозам маніпулятивного впливу у інформаційних війнах сучасності. Визначено сутність інформаційної війни як комунікаційної технології для впливу масової свідомості з метою досягнення інформаційної переваги у забезпеченні національної військової стратегії шляхом впливу на інформаційні системи противника при зміцненні та захисті власних інформаційних систем. Відзначено, що стратегія використання інформаційної зброї є наступальною агресією, тому можна припустити, що обсяг інформації, що надсилається з однієї країни в іншу, є мірою його інформаційної агресивності; відповідно, країниінформаційні лідери в інформаційних війнах нашого часу потенційно переможці. Сучасна інформаційна війна спрямована на перепрограмування суспільної свідомості відповідно до бажань агресора. Інформаційні війни здійснюються через систему інформаційно-пропагандистської та психологічної діяльності, що здійснюється із застосуванням засобів масової інформації шляхом маніпулювання релігійними та культурними архетипами суспільної свідомості. У висновку зазначено, що забезпечення інформаційної безпеки держави вимагає створення інформаційного середовища, що включає інформаційний потенціал, інформаційні ресурси та інформаційну інфраструктуру, ступінь розвитку та функціонування якої залежить від рівня розвитку інформаційної культури суспільства. У статті підкреслюється необхідність виховання свідомої людини, яка має стимул для саморозвитку та здатна задовольнити свої інформаційні потреби. Культура інформації про особистість - це дослідження останніх подій у галузі інформаційних технологій, вміння оцінювати інформацію з точки зору маніпулятивної орієнтації; це є передумовою формування інформаційно свідомого суспільства, здатного протистояти загрозам інформаційно-психологічного впливу в інформаційних війнах нашого часу.
Дод.точки доступу:
Ломачинська Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)