Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інформаційно-комунікаційна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
74.0я43
П 24


    Рейпольська, Ольга Дмитрівна.
    Визначення рівнів сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності у студентів дошкільного фаху / О. Д. Рейпольська, І. Б. Таран // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційна компетентність -- інформаційно-комунікаційні технології -- студенти дошкільного фаху
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Таран, Ірина Борисівна
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
371.123:005.336.5](474.3)
С 65


    Сороко, Наталія Володимирівна.
    Роль міжнародних проектів у оцінюванні інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії, Латвії та Літви) / Н. В. Сороко // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 22-35 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Компетентність--вчителі--Естонія

   Компетентність--вчителі--Латвія


   Компетентність--вчителі--Литва


Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- підготовка вчителів -- міжнародна діяльність
Анотація: Автор статті розглядає проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у системі загальної середньої освіти в балтійських країнах – Естонії, Латвії та Літви у порівняльно-педагогічному контексті й ролі міжнародних проектів тощо.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
371.124:5](477)
А 94


    Афійчук, Юлія.
    Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею / Ю. Афійчук, Т. Шеремет // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 40–45. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Вчителі-предметники--професійна компетентність--розвиток

Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- самоосвітня компетентність -- загальнокультурна компетентність -- здоров’язбережувальна компетентність -- соціальна компетентність -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- підприємницька компетентність
Анотація: У статті досліджено базові компоненти професійної компетентності вчителя-природничника у контексі становлення та розвитку життєво компетентного учня.
Дод.точки доступу:
Шеремет, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: В505452853/2015/1
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2015р. № 1 . - 77.00, грн.
Зміст:
Болілий, Василь Олександрович. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету / В. О. Болілий, В. В. Колотій. - С.1-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкрита освіта, освітнє е-середовище університету, вікі-технології
Бучинська, Дар’я Леонідівна. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення / Д. Л. Бучинська. - С.101-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес, нтернет-покоління, покоління Z
Воротникова, Ірина Павлівна. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: е-навчання, післядипломна педагогічна освіта, дистанційне навчання
Захар, Ольга Германівна. ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування / О. Г. Захар. - С.21-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, цифрова компетентність, професійний розвиток
Іванов, Сергій Аркадійович. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму / С. А. Іванов. - С.108-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конструктивізм, інформація, медіа
Касаткін, Дмитро Юрійович. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С.33-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація, мультимедіа, медіа
Кушнір, Наталія Олександрівна. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденції освіти, хмарні технології, покоління міленіум
Морзе, Наталія Вікторівна. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко. - С.115-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальне середовище, wiki-технологія, вікі-портал
Петрович, Сергій Драганович. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі / С. Д. Петрович. - С.67-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інтернет речей, QR-квест
Седов, Віктор Євгенович. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача / В. Є. Седов. - С.74-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, електронне навчання, педагогічні технології
Сороко, Наталія Володимирівна. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії) / Н. В. Сороко. - С.83-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, оцінювання
Степура, Іван Сергійович. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua / І. С. Степура. - С.126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові конференції, наукові е-журнали, відкриті системи
Тихонова, Тетяна Валентинівна. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура" / Т. В. Тихонова. - С.91-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатична компетентність, інформаційна культура, інформативний продукт
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів / А. В. Тютюнник. - С.134-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: IKT, Soft skills, хмарні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Захар, Ольга Германівна.
    ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування [Текст] / О. Г. Захар // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 21-32DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.2132. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційна компетентність -- цифрова компетентність -- професійний розвиток
Анотація: В статті розглянуті складові інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики, запропоновані критерії оцінювання рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Сороко, Наталія Володимирівна.
    Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії) [Текст] / Н. В. Сороко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 83-90DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.8390. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- оцінювання
Анотація: В статті проаналізовано вплив розвитку цифрових технологій на систему освіти з точки зору виникнення нових та розвитку існуючих педагогічні технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Булгар, О.
    Інформаційно-комунікаційна компетентність учителя та учня : сучасні підходи до формування / О. Булгар // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 13. - С. 4-18

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- ІТ-технології -- ІК-компетентність -- професійна компетентність педагогів -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- інтернет-сервіс

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
37.07:373]:005.745(082)
П 78


    Авраменко, Ірина Альвінівна.
    Реалізація концепції посткомп’ютерної освіти в освітньому просторі гімназії / І. А. Авраменко, В. Я. Шуть // Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр. / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 270-274. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний проект -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- інформаційно-комунікаційні технології -- посткомп’ютерна освіта -- єдиний інформаційний простір -- інформаційно-ресурсний центр -- хмарні технології -- електронна педагогічна продукція
Дод.точки доступу:
Шуть, Валентина Яківна \ред.\
Шуть, Валентина Яківна
Київський університет імені Бориса Грінченка


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30758 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30759 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф1 (21.09.2015р. Інв.30760 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф2 (21.09.2015р. Інв.30761 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф3 (21.09.2015р. Інв.30762 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (22.02.2016р. Інв.32874 - 90.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Давидовський, Максим Володимирович.
    Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників / М. В. Давидовський, І. М. Сокол, К. В. Стадниченко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 12-25, DOI 10.28925/2414-0325.2023.142 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання дорослих -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- платформа Moodle
Анотація: Сучасна ситуація в країні визначально впливає на сферу освіти, що зумовлює більш істотне впровадження дистанційних форм навчання не лише для підготовки учнів, але й педагогічних працівників. Дистанційне навчання охарактеризоване як індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сокол, Ірина Миколаївна
Стадниченко, Кіра Валентинівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Бісмак, О. В.
    Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / О. В. Бісмак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 338-351, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.3851. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційна компетентність -- освіта -- фізична реабілітація
Анотація: У статті розкрито зміст, сутність та особливості формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фізичних реабілітологів. Зазначається, що виокремлення інформаційно-комунікаційної компетентності як окремої складової професійної компетентності фізичних реабілітологів обумовлено активним використання інформаційно-комунікаційних технологій у всіх сферах людської діяльності, в тому числі і в охороні здоров’я. Автор відзначає, що сутність інформаційної компетентності фізичного реабілітолога полягає в здатності отримувати знаннях про способи переробки, передачі, зберігання та подання професійно-детермінованої інформації за допомогою комп'ютерних технологій. У статті підкреслюється, що для фізичного реабілітолога велике значення має також комунікаційна компетентність, оскільки фахівцю в галузі фізичної реабілітації під час виконання своїх професійних обов’язків доводиться безпосередньо спілкуватися з різними за фахом людьми, використовуючи вербальні та невербальні засоби комунікації, вміти встановлювати контакт, слухати, будувати бесіду з пацієнтом.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)